Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

KAIKKI vääryys on syntiä / SYYTÄ

Muistuttaen...

Kaikki vääryys, = kaikille hyväksi Jumalan Sanan, Raamatun UT, Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa Totuuteen perustuvien ja mukaisten, opetusten ja ohjeiden VASTAISUUS, on laittomuutta! Sitä pahaksi / kärsimyksiksi ja turhiksi menetyksiksi, tuomioksi / onnettomuuksiksi seuraamuksiin SYYTÄ. Joista SYYSTÄ seuraamus tapahtumista ja asioista tiedotus välineet päivittäin monista erilaisista, mutta vain pahimmista ja suuremmista uutisoi….

Mutta jotka em. on vasta pientä ns. jäävuoren huippua siitä kaikesta mistä ihmiset saa niitä SYYSTÄ (synneistä) pahaksi / kärsimyksiksi ja turhiksi menetyksiksi seuraamuksia osakseen. Siitä muista ja muusta niin väliä itsekkäästi / VÄÄRIN elämisen, toimimisen ja vaikuttamisen, tai sellaisiin kaikille hyväksi Jumalan Sanan VASTAISIIN, = Totuuden / kaikkia kohtaan Oikeuden mukaisuuden VASTAISIIN / EPÄ oikeuden mukaisiin touhuihin ja politiikkaan mukautumisen / osallisuudessa elämisen SYYSTÄÄN. Joita seuraamuksia lähes kaikki ihmisten sairaudetkin on. Samoin liikenne onnettomuudet ja muuta tapaturmat, aina kaikkia sotia ja muita katastrofeja ja suurempia, Luojan puolelta jo VAKAVIKSI kurinpalautukseksi puhutteluiksi vitsauksia myöden, niitä on…

Joita ei olisi, eikä tulisi, jos ihmiset alkaisivat elämään ja toimimaan / vaikuttamaan Oikein, kaikille hyväksi Laillisesti, = Raamatun UT, Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa Totuuteen perustuvien ja mukaisten opetusten ja ohjeiden perustalta ja mukaisesti. Eli ei tulisi enää ainakaan niiden osaksi ja kohdille, jotka näin Oikein, Itsen kaiken Luojan ja Omistaja Jumalan Luvallisesti, kaikille, ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle hyväksi olevalla, Laillisella, mihinkään pahaan ja väärään syyttömällä tavalla, kaikkia kohtaan Oikeuden mukaisesti alkaisivat / yhtyisivät elämään ja toimimaan / vaikuttamaan…

Johon em. mukaiseen vaihtoehtoisella tavalla elämään ja toimimiseen on kaikki mahdollisuudet. On vain jokaisesta itsestään kiinni, sillä; ettei halua näin kaikille hyväksi Oikeuden mukaisella / Laillisella, = kaikille Luvallisella tavalla alkaa ja yhtyä elämään ja toimimaan / vaikuttamaan.

Tästä kaikille hyväksi olevan Kristuksen Jeesuksen mahdollistamasta ja ansaitsemasta Krist. vaihtoehto / Jumalan valtakunta yhteys mahdollisuudesta, näin Nimessään muistuttaen ja valistaen. Puolustaja Pyhähenki, joka Totuuden henki, / vähäisen, valkeudeksi / herätykseksi työhön kutsutun palvelijansa, Hänen kanssaan, Hänessä YHDEKSI, yhtä oleviksi ja kaikessa YHTÄ pitäviksi kokoamassa olevan.

Vai mihin olette kutsutut, mitä tekemään ja minkä puolesta toimiviksi / vaikuttaviksi?!

6

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OttoPetteri

      >>...mukaisten, opetusten ja ohjeiden VASTAISUUS, on laittomuutta!

      • Raamatun vastainen opetus on ekytystä. Monet eksyvät koska eivät tunne kirjoutusta.


      • Muistuttaen...

        Nyt kun eletään tätä kaikille hyväksi Kristuksen Jeesuksen ihmiskunnale ansaitseman UUDEN liiton / testamentin Jumalan ARMON aikauden aikakautta jo vuotaa 2013. Ilmenee vuosiluvustammekin. Niin sitä kaikille hyväksi Laillista, = Itse kaiken Luoja ja Omistaja Jumalan Luvallista on vain ja ainostastaa se Raamatun UT, Kristyuksen Jeesuksen ja / apostoliensa Totuuteen perustuvien ja mukaisten opestyusten ja ohjeiden mukainen. Kaikkia muu ja muulla tavalla elämä, touhu ja politiikka on sen vastaista, = Laitonta! Sitä vääryyden mukaisesti ja pahuuden puolesta, = kaikille pahaksi saatanan hyväksi ja puolesta, kullekin tuomioksi / onnettomuudeksi ja siksi hirmuiseksi maailman LOPUKSI lopullisen hirvittävän tuomion puolesta elämistä, toimimista ja vaikuttamista.

        Jolla VÄÄRÄLLÄ tavalla elämisestä ja toimisesta tulee aina tavalla tai toisella, ennemmin tai myöhemmin, ne SYYSTÄ (kaikki vääryys) pahaksi / kärsimyksiksi ja turhiksi menetyksiksi RASKAAT seuraamuksensa!...

        Nistähän tiedostus välineet kautta maailman pahemmista ja suuremmista pahaksi / kärsmyksiksi asioista ja tapahtumista päivittäin useista erilaisista todisteeksi / varoitukseksi VÄÄRIN elämisestä ja toimisesta uutisoi.


      • OttoPetteri
        kuulija1 kirjoitti:

        Raamatun vastainen opetus on ekytystä. Monet eksyvät koska eivät tunne kirjoutusta.

        Raamatun vastainen opetus ei ole eksytystä. Koeta nyt Sinäkin ymmärtää, että se Sinun ihailema ja sokeasti uskomasi juttukokoelma EI OLE mikään yleinen totuus. Eikä sen seuraamista voida pitää ehdottomana vaatimuksena.
        Kyseessä on yhden uskonsuunnan kirja, jonka juttuihin uskovat ne, jotka haluavat. Miljoonat ja miljoonat ihmiset eivät usko ja elävät ihan hyvää elämää ilman mitään eksytystä tai saastaista.

        Minä en usko yhdenkään lahkon höpötyksiin, enkä ole eksynyt yhtään mihinkään. Olen ihan varmasti yhtä hyvä ihminen kuin kukaan uskovaisuuteen höyrähtänyt. Eikä minua kaikesta huolimatta viedä mihinkään uskovaisten mielikuvitusmaailmaan, eli helvettiin tai taivaaseen.

        Hallelujaa eli hihhulihei!


      • OttoPetteri kirjoitti:

        Raamatun vastainen opetus ei ole eksytystä. Koeta nyt Sinäkin ymmärtää, että se Sinun ihailema ja sokeasti uskomasi juttukokoelma EI OLE mikään yleinen totuus. Eikä sen seuraamista voida pitää ehdottomana vaatimuksena.
        Kyseessä on yhden uskonsuunnan kirja, jonka juttuihin uskovat ne, jotka haluavat. Miljoonat ja miljoonat ihmiset eivät usko ja elävät ihan hyvää elämää ilman mitään eksytystä tai saastaista.

        Minä en usko yhdenkään lahkon höpötyksiin, enkä ole eksynyt yhtään mihinkään. Olen ihan varmasti yhtä hyvä ihminen kuin kukaan uskovaisuuteen höyrähtänyt. Eikä minua kaikesta huolimatta viedä mihinkään uskovaisten mielikuvitusmaailmaan, eli helvettiin tai taivaaseen.

        Hallelujaa eli hihhulihei!

        OttoPetteri
        Vai ei ole eksytystä,uskon suunta ei voi kirjoitta,niitä asioita jota ovat edessä päin tapahtuvia,niin kuin mainitaa Raamatussa.
        Lahkoo ei tarvitsekään uskoa,Jeesus on joka antaa uskon ei lahkot .

        >Eikä minua kaikesta huolimatta viedä mihinkään uskovaisten mielikuvitusmaailmaan, eli helvettiin tai taivaaseen.> kukaan ei ole viemässäkään taivaaseen päästä,sovintoveren kautta,jotka sen uskovat, helvettiin joutaan synnin seurausen kautta.


    • oivalsin

      " Vielä minä näin auringon alla:
      oli oikeuspaikka -- ja siellä vääryys,
      oli tuomioistuin -- ja sielläkin vääryys.Minä ajattelin itsekseni: Jumala tuomitsee oikein, niin syyttömän kuin syyllisen, sillä jokaisella asialla ja teolla on aikansa."

      Saarnaajan kirja 3: 16 - 17

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe