Siinä se taas nähtiin!!! Todellinen suomalainen leijona pelaaja EI hylkää joukkuettaan, Summasen olisi pitänyt itse potkia tuollasseen lapsellisen Niinimaan pois. Niinimaa on pelannut muutenkin viime vuosina päin laitoja. Toivon sydämmeni pohjasta, että nyt se säälittävä pikkupoika hajoaa kotiinsa smurffilimunsa kanssa!
Siinä sulle pala purtavana Niinimaa!
4
823
Vastaukset
- Zummanen
Suomelle, kun lähti helevettiin.
- hockey
kun vauhti kovenee...
- rinnastatko
Suomen joukkueen tuohon otsikkoosi? Vauhti todellakin kiihtyy - finaalivastustaja on nimittäin lajin emämaa - jääkiekko on heidän kansallispelinsä, ja kanadalaiset rakastavat jääkiekkoa, eivät pelkästään pelaa/seuraa katsomosta sitä. Ymmärrätkö tuon "rakastavat jääkiekkoa"-määritelmän?
- Gordi
rinnastatko kirjoitti:
Suomen joukkueen tuohon otsikkoosi? Vauhti todellakin kiihtyy - finaalivastustaja on nimittäin lajin emämaa - jääkiekko on heidän kansallispelinsä, ja kanadalaiset rakastavat jääkiekkoa, eivät pelkästään pelaa/seuraa katsomosta sitä. Ymmärrätkö tuon "rakastavat jääkiekkoa"-määritelmän?
Ei ole pahempaa selittelijää suomalaisessa kiekossa..."Kato jää oli tosi huono, siksi syöttelinpäin vittua."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079