Miksi ladan myynti on lopetettu suomesta?
Mistä uusi lada niva
11
697
Vastaukset
- kuka kaipaa??
Onhan meillä jo yksi halpis itäauto, Dacia kansanauto.
- Datsun Almera
Mutta minä en halua daciaa vaan nivan.
- as.autoilija
Datsun Almera kirjoitti:
Mutta minä en halua daciaa vaan nivan.
Täältähän saat uuden ja EU-hyväksytyn
http://suchen.mobile.de/neu/auto/suche.html?ref=FirstRegNewCar&mke=14400&mde=12
- Great!
No, sehän on pelkästään positiivinen asia!
- Ladoja Suomeen
Sitä asiaa ihmettelee moni muukin. Kaikki ei halua huonolaatuista länsiautoa.
- Tutkimustulokset
Hei, pssst! Käännä se laatututkimustulosten lista oikein päin!
- volvo2
Mieti sitä.
- lada ok
minä en läkkipelti maastureita osta vaan aito lada niva metalinnhohto maalauksella nyt tullut venäjän markkinoille katsokaa yotubesta.upea gaara alkuperäinen kori uusi pannu.kaunis kuin venäjän lady!
- haraso niet
ladan myynti on ilmeisesti kaput.koska se oli hyvä ja kestävä kansan auto ja halpa varaosiltaan se on sitä markkinakapitalismia! toivottavasti löytyy uusi maahantuoja.
- Ilmastonsuojelu:.
.
Ettei me kuolla kaikki saasteisiin!!!!!!!!!!
. - Anonyymi
eurooppalaiset autot ovat huonoja kestävyys on luokaton ja korjauskulut kohtuuttomat, suomeen pitäisi tuoda uusia lada nivoja sehän on nyt jopa kohtuu tehoinen 16 venttiilisellä koneella ilman ylimääräistä tekniikkaa joka varmasti hajoaa ja on tähtitieteellisen kallista korjata uudelleen ja uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846555- 353581
- 443138
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402352Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282211- 1202113
- 1932087
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292029- 401912
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241648