Miksi ladan myynti on lopetettu suomesta?
Mistä uusi lada niva
11
989
Vastaukset
- kuka kaipaa??
Onhan meillä jo yksi halpis itäauto, Dacia kansanauto.
- Datsun Almera
Mutta minä en halua daciaa vaan nivan.
- as.autoilija
Datsun Almera kirjoitti:
Mutta minä en halua daciaa vaan nivan.
Täältähän saat uuden ja EU-hyväksytyn
http://suchen.mobile.de/neu/auto/suche.html?ref=FirstRegNewCar&mke=14400&mde=12
- Great!
No, sehän on pelkästään positiivinen asia!
- Ladoja Suomeen
Sitä asiaa ihmettelee moni muukin. Kaikki ei halua huonolaatuista länsiautoa.
- Tutkimustulokset
Hei, pssst! Käännä se laatututkimustulosten lista oikein päin!
- volvo2
Mieti sitä.
- lada ok
minä en läkkipelti maastureita osta vaan aito lada niva metalinnhohto maalauksella nyt tullut venäjän markkinoille katsokaa yotubesta.upea gaara alkuperäinen kori uusi pannu.kaunis kuin venäjän lady!
- haraso niet
ladan myynti on ilmeisesti kaput.koska se oli hyvä ja kestävä kansan auto ja halpa varaosiltaan se on sitä markkinakapitalismia! toivottavasti löytyy uusi maahantuoja.
- Ilmastonsuojelu:.
.
Ettei me kuolla kaikki saasteisiin!!!!!!!!!!
. - Anonyymi
eurooppalaiset autot ovat huonoja kestävyys on luokaton ja korjauskulut kohtuuttomat, suomeen pitäisi tuoda uusia lada nivoja sehän on nyt jopa kohtuu tehoinen 16 venttiilisellä koneella ilman ylimääräistä tekniikkaa joka varmasti hajoaa ja on tähtitieteellisen kallista korjata uudelleen ja uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642536Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2371504- 931297
- 1241067
- 66827
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8761- 70747
- 52744
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17721