Miksi ladan myynti on lopetettu suomesta?
Mistä uusi lada niva
11
816
Vastaukset
- kuka kaipaa??
Onhan meillä jo yksi halpis itäauto, Dacia kansanauto.
- Datsun Almera
Mutta minä en halua daciaa vaan nivan.
- as.autoilija
Datsun Almera kirjoitti:
Mutta minä en halua daciaa vaan nivan.
Täältähän saat uuden ja EU-hyväksytyn
http://suchen.mobile.de/neu/auto/suche.html?ref=FirstRegNewCar&mke=14400&mde=12
- Great!
No, sehän on pelkästään positiivinen asia!
- Ladoja Suomeen
Sitä asiaa ihmettelee moni muukin. Kaikki ei halua huonolaatuista länsiautoa.
- Tutkimustulokset
Hei, pssst! Käännä se laatututkimustulosten lista oikein päin!
- volvo2
Mieti sitä.
- lada ok
minä en läkkipelti maastureita osta vaan aito lada niva metalinnhohto maalauksella nyt tullut venäjän markkinoille katsokaa yotubesta.upea gaara alkuperäinen kori uusi pannu.kaunis kuin venäjän lady!
- haraso niet
ladan myynti on ilmeisesti kaput.koska se oli hyvä ja kestävä kansan auto ja halpa varaosiltaan se on sitä markkinakapitalismia! toivottavasti löytyy uusi maahantuoja.
- Ilmastonsuojelu:.
.
Ettei me kuolla kaikki saasteisiin!!!!!!!!!!
. - Anonyymi
eurooppalaiset autot ovat huonoja kestävyys on luokaton ja korjauskulut kohtuuttomat, suomeen pitäisi tuoda uusia lada nivoja sehän on nyt jopa kohtuu tehoinen 16 venttiilisellä koneella ilman ylimääräistä tekniikkaa joka varmasti hajoaa ja on tähtitieteellisen kallista korjata uudelleen ja uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235843- 601987
- 271439
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2331233- 741125
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531087Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️671082Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431046- 511042
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58985