On tämä Suomen elämä mennyt hulluksi...

Tosi on

Ei osata syödä ja juodä oikein. Mitä helvettiä se kellekkään kuuluu mika kenestäkin hyvältä maistuu.Nämä ravinto terapeutit kuvittelevat Suomalaiset syövät
aina väärin. Ihan vai pienenä huomautuksena Suomalaiset ovat vielä hengissä ja hyvissä voimissa. Ja tulevcat syömään sitä mikä hyvältä maistruu.PISTE.

7

74

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuntele.

Mä oon sitä mieltä että elimistö tietää mitä tarvitsee.

Jos siis osaa kuunnella.
      Jokainen tietää "pas-kaa" syötyään että nyt on huono olo.

• ruokahömpötys

Laitoin just äsken karjalanpaistilihat ja porkkanat suola-pippuri-lihaliemineen hautumaan. Perunoita pitää vielä laittaa muutama keittymään.

Ruisleipää kermajuustolla ja oikealla voilla, karjalanpaistia, perunaa ja täysmaitoa. Mitähän trendikkäät ravintobesserwisser"terapeutit" tuohon sanoo?

• mullekin maistuisi.

Veikkaan että sun elimistö sanoo: kiitos.

Ja voi hyvin.

• Tosi on

Hyvältä kuullostaa. Paskat noista terapeuteista sanoo Suomalaiset.

• Hyvä peruste.

No nostakaa sitten kelan työttömyys rahaa 750e kk että on varaa syödä terveelisesti myös työttömien.

• omapa on as...

Ei oikein hyvältä kuulosta nuo sapuskat, ei edes maultaan, varsinkin tuo voi ja muut eläinrasvat vie ennenaikaiseen hautaan sydänkohtauksen myötä.

• Ihan samaa sanoin äsken pojalle, kun hän oli käymässä.

Tässä taidetaan taas yrittää pistää kuluttajat heittelemään ruokiaan roskiin ja ostelemaan uusia elintarvikkeita.

Ajetaan myös epätietoisia ihmisiä yksityisille lääkäriasemille mittauttamaan kenties mitäkin molekyylibotaania munuaisistaan. Ainahan jokin on pielessä. Tätä tämä medikalisoituminen on. Tietenkään ei riitä, että aletaan noudattaa "paranneltua" ruokavaliota. Aletaan tarkkailla kaikkia hiushalkeamia varpaiden välissä ja viiksien juuressa, ostetaan apteekista kalsiumia, fluoria, sinkkiä, merileväuutetta, juostaan hoidoissa ja venytyksissä, käydään psykiatrilla ja ennustajalla. Ettei vain tule peräti riisitauti? Vieläkö polvet menevät yhteen? Tippuuko tukka? No, näinhän sadaan talous nousemaan, kun ihmiset raivolla pyrkivät elämään ikuisesti.

Vaan milloin nautitaan elämästä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1610
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      832
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      129
      578
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. 42
      496
    Aihe