Tamminen jyrää idioottien äänillä

En fanita Tammisto

Tanssikilpailusta on kehittymässä farssi jälleen kerran! Kävelevä totempaalu Tamminen pilaa koko ohjelman, jossa tarkoitus on hakea parasta tanssiparia, eikä parasta pelleparia. Ja kansa äänestää ja hurraa. Hei haloo, Tamminen pitäisi vihdoin pistää jäähylle.

21

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HessuH,

      Olet oikeassa. Formaatti on surkea, kun huonoin tanssija lue "kävelijä saa jatkaa noinkin pitkää,

    • Ällöttävä formaatti

      Kyllä Raakel on naurettavin!

      • kusetusta haaaaaaaaa

        Älkää ny olko tosikkoja,, peliähän tää vain on hah hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.


      • ...........
        kusetusta haaaaaaaaa kirjoitti:

        Älkää ny olko tosikkoja,, peliähän tää vain on hah hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

        Kansa äänestää suosikkiaan ,eikös juontajat niin kehota ,että tosikot pois tv ääreltä.


      • pökkelö pois
        ........... kirjoitti:

        Kansa äänestää suosikkiaan ,eikös juontajat niin kehota ,että tosikot pois tv ääreltä.

        Niin jotkut päättelee. Maikkarin pitää tahkota rahaa, rahastakin on kyse. Mutta ei mun huumorintajuu mene, että moista pökkelöä äänestäisi millään perusteella.
        Pisteiden antaminen pökkelölle ainakin formaatin puolivälissä, nyt on muiden tanssijoiden pilkkaamista ja halventamista. Meni koko idean maku kertarysäyksellä kun näki että pökkelö jatkaa. Missä on kansan terve järki? Kyse ei ole pelleohjelmasta kuitenkaan.

        Jos moinen ohjelma on vielä tulevina vuosina telkussa pitäisi harkita tarkoin ketä ja millaisia siihen otetaan, ettei moinen farssi toistu enää. Joku toinen systeemi äänestyksiin, ettei vastaavaa enää tulisi. Veikkaan että pökkelön äänestäjät äänestävät piruuttaan sabotoidakseen formaattia. Muuten en näe mitää mieltä äänestää pökkelöä.


      • leikkiä ei vakavaa
        pökkelö pois kirjoitti:

        Niin jotkut päättelee. Maikkarin pitää tahkota rahaa, rahastakin on kyse. Mutta ei mun huumorintajuu mene, että moista pökkelöä äänestäisi millään perusteella.
        Pisteiden antaminen pökkelölle ainakin formaatin puolivälissä, nyt on muiden tanssijoiden pilkkaamista ja halventamista. Meni koko idean maku kertarysäyksellä kun näki että pökkelö jatkaa. Missä on kansan terve järki? Kyse ei ole pelleohjelmasta kuitenkaan.

        Jos moinen ohjelma on vielä tulevina vuosina telkussa pitäisi harkita tarkoin ketä ja millaisia siihen otetaan, ettei moinen farssi toistu enää. Joku toinen systeemi äänestyksiin, ettei vastaavaa enää tulisi. Veikkaan että pökkelön äänestäjät äänestävät piruuttaan sabotoidakseen formaattia. Muuten en näe mitää mieltä äänestää pökkelöä.

        Koska suurin osa kansaa on tajunut ,ettö kyse on pelkästä leikkimisestä. Koska äänestäähän voi vaikka pari ei ole edes tanssinutkaan.Eikö tämä jo kerro kaiken , eihän urheilussakaan nähdä tuloksia ilman että ihminen on tehnyt mitään,mites sitten tanssissa.Eiköhän tälläsessä huttu ohjelmassa pilkata kaikkia osanottajia teki ne sitten mitä tahansa.Ihmettelen suuresti miksi ihmiset ottaa ohjelman noin vakavasti.


      • järkee kehiin
        leikkiä ei vakavaa kirjoitti:

        Koska suurin osa kansaa on tajunut ,ettö kyse on pelkästä leikkimisestä. Koska äänestäähän voi vaikka pari ei ole edes tanssinutkaan.Eikö tämä jo kerro kaiken , eihän urheilussakaan nähdä tuloksia ilman että ihminen on tehnyt mitään,mites sitten tanssissa.Eiköhän tälläsessä huttu ohjelmassa pilkata kaikkia osanottajia teki ne sitten mitä tahansa.Ihmettelen suuresti miksi ihmiset ottaa ohjelman noin vakavasti.

        En nyt usko , että ko formaatti on leikkiä. Eikö siinä pidä mitata sitä, miten kukin kilpailija on edistynyt oppimaan jotain tanssilajia tai useaa tanssilajia? Kun opettajana on ammattilaiset?

        Miten jos vertaa vaikka idolsiin tai johonkin vastaavaan? Samalla viivalla mielestäni, että ettei leikkiä vaan kykyjä mitataan ja yleisön pitää sitä arvioida. Pääseekö idolsissa eteenpäin jos ei osaa laulaa eikjä esiintyä ? Sano se?

        Tuollaisella asenteella et on vain leikkiä menee maku ja todelliset osaajat häpäistään.


      • samanlaista.
        järkee kehiin kirjoitti:

        En nyt usko , että ko formaatti on leikkiä. Eikö siinä pidä mitata sitä, miten kukin kilpailija on edistynyt oppimaan jotain tanssilajia tai useaa tanssilajia? Kun opettajana on ammattilaiset?

        Miten jos vertaa vaikka idolsiin tai johonkin vastaavaan? Samalla viivalla mielestäni, että ettei leikkiä vaan kykyjä mitataan ja yleisön pitää sitä arvioida. Pääseekö idolsissa eteenpäin jos ei osaa laulaa eikjä esiintyä ? Sano se?

        Tuollaisella asenteella et on vain leikkiä menee maku ja todelliset osaajat häpäistään.

        Ihan samanlaista leikkiä se on idolsissakin ,vain yksi ohjelma muiden joukossa.Eipä niitä voittajia paremmin se jälkeen näy.


      • dancing on ice?
        samanlaista. kirjoitti:

        Ihan samanlaista leikkiä se on idolsissakin ,vain yksi ohjelma muiden joukossa.Eipä niitä voittajia paremmin se jälkeen näy.

        Entäs Dancing on ice? Siinäkin huonoin tai sellanen joka ei ole kehittynyt luistelussa saa jatkaa?


    • triptrap3

      Minä olen tehnyt niin, että katson tanssit ja pisteet, mutta en lopullista pudotusta. Säästyy harmitukselta, koska jälkeen päin kun lukee tulokset se on jo mennyttä ohjelmaa. Ja ajattelen että koko kisassa on kaksi sarjaa: Tamminen ja muut tanssijat.

      Onneksi ei ole elämää suuremmasta asiasta kyse.

      • Virtuaalitanssija

        Tami on päässyt pitemmälle kuin kukaan muu aikaisempien kausien jäykkäjaloista, itseään Kanki-Kaikkosta lukuunottamatta. Kaikkonen putosi vasta seitsemännellä pudotuskerralla, Tamilla on ensi sunnuntaina kuudes edessä.

        Keke Armstrong, Jethro Rostedt ja Ristomatti Ratia putosivat viidentenä, Ralf Nordström, Roman Schatz ja Wilson Kirwa jo toisella kierroksella. Schatzilla tosin oli sikäli hankala tilanne, että hän oli huomattavasti tanssipariaan pitempi, eikä sellaisesta voi oikein tulla hyvännäköistä tanssimista, vaikka molemmat osaisivat tanssia hyvin. Schatz paikkasi kilpailussa Kirkaa, joka oli paljon häntä lyhyempi.

        Jos näitä kankia vertaa keskenään, Tami ja Ratia ovat ehkä kaikkein surkeimpia Jos hänen kannattajansa ovat ensi sunnuntaina yhtä aktiivisia, seuraava putoaja voi hyvinkin olla Raakel.


    • Hetero Pride

      Tamminen lienee kyseisen puppelipoikashown ainoa mies. Ehkäpä siinä syy äänimäärään. Ensi kerralla äänestän itsekin Tamia.

      • narsistin viehätys?

        Tami on joukon ainoa narsisti. On itsekin tunnustanut olevansa narsisti. Ja ketä eniten hivelee suosio/äänet kuin omahyväistä narsistia? Miksi ihmiset ovat sokeita ja suosivat narsistia ja narsismia?


      • suosikkia ei parasta
        narsistin viehätys? kirjoitti:

        Tami on joukon ainoa narsisti. On itsekin tunnustanut olevansa narsisti. Ja ketä eniten hivelee suosio/äänet kuin omahyväistä narsistia? Miksi ihmiset ovat sokeita ja suosivat narsistia ja narsismia?

        Ei ihmiset sokaita ole,vaan osa kansasta ymmärtää ohjelman olevan yksi tv ohjelma.Sitäpaitsi ohjelmasa kehotetaan äänestämään suosikkia ei parasta.


      • pönkittäjät
        suosikkia ei parasta kirjoitti:

        Ei ihmiset sokaita ole,vaan osa kansasta ymmärtää ohjelman olevan yksi tv ohjelma.Sitäpaitsi ohjelmasa kehotetaan äänestämään suosikkia ei parasta.

        Jotta narsistin itsetuntoa on hyvä pönkittää...?


      • aanestaja
        suosikkia ei parasta kirjoitti:

        Ei ihmiset sokaita ole,vaan osa kansasta ymmärtää ohjelman olevan yksi tv ohjelma.Sitäpaitsi ohjelmasa kehotetaan äänestämään suosikkia ei parasta.

        Nyt viimemmäksi Sami Hedberg varmaan halusi itse pois kisasta, koska hänellä oli tulevalle viikolle ja siitä eteenkinpäin niin paljon omia keikkoja ettei olis ennättänyt olla mukana tässä kisassa. Tämähän on käsikirjoitettu ohjelma.


      • hölmölän kansa
        aanestaja kirjoitti:

        Nyt viimemmäksi Sami Hedberg varmaan halusi itse pois kisasta, koska hänellä oli tulevalle viikolle ja siitä eteenkinpäin niin paljon omia keikkoja ettei olis ennättänyt olla mukana tässä kisassa. Tämähän on käsikirjoitettu ohjelma.

        Ei vaikuttanut ainakaan maikkarin haastattelussa et sami olisi halunnut pois. Sama päti Mertiin. Hullu kansa on hölmö kun äänestää edistyneet pois.


      • Tami fani
        hölmölän kansa kirjoitti:

        Ei vaikuttanut ainakaan maikkarin haastattelussa et sami olisi halunnut pois. Sama päti Mertiin. Hullu kansa on hölmö kun äänestää edistyneet pois.

        Hölmöt eivät äänestä Tamia vaan hölmöt jättävät äänestämättä suosikkiaan ja sitten parkuvat täällä. Tämä on viihdeohjelma ja hyvä sellainen. Nyt saa jännittää miten Tamin käy ja nauttia lopputuloksesta. Tuomarit lyttäsivät Harrin ja kuitenkin hän oli ylivoimainen kansansuosikki ja kansallehan tätä ohjelmaa tehdään. Tehdään yhdessä hyvää ohjelmaa ja äänestetään omaa suosikkia. Tami jyrää.


      • ihan sama
        Tami fani kirjoitti:

        Hölmöt eivät äänestä Tamia vaan hölmöt jättävät äänestämättä suosikkiaan ja sitten parkuvat täällä. Tämä on viihdeohjelma ja hyvä sellainen. Nyt saa jännittää miten Tamin käy ja nauttia lopputuloksesta. Tuomarit lyttäsivät Harrin ja kuitenkin hän oli ylivoimainen kansansuosikki ja kansallehan tätä ohjelmaa tehdään. Tehdään yhdessä hyvää ohjelmaa ja äänestetään omaa suosikkia. Tami jyrää.

        Vain hölmöt äänestää ,fiksuille on sama kuka voittaa.


      • en äänestä
        ihan sama kirjoitti:

        Vain hölmöt äänestää ,fiksuille on sama kuka voittaa.

        "Vain hölmöt äänestää ,fiksuille on sama kuka voittaa. "

        Olen samaa mieltä. En ikinä tuhlaa rahaa puhäänestyksiin, mulle riittää yleveron lisäksi tuotteissa olevat mainoskulut ohjelmarahoitukseen.

        Ne jotka on tarpeeksi tolloja kasvattamaan puhlaskujaan moisilla äänestyksillä, samat tollot äänestää taidottoman puujalan tanssikisa voittoon.

        No saahan siitä kunnon naurut kun Tami lähtee edustamaan Suomea yhteiseurooppalaiseen tanssikisaan, sinne missä Maria Lundkin pareineen aikoinaan oli.


      • vvvvvvvvvvvv
        en äänestä kirjoitti:

        "Vain hölmöt äänestää ,fiksuille on sama kuka voittaa. "

        Olen samaa mieltä. En ikinä tuhlaa rahaa puhäänestyksiin, mulle riittää yleveron lisäksi tuotteissa olevat mainoskulut ohjelmarahoitukseen.

        Ne jotka on tarpeeksi tolloja kasvattamaan puhlaskujaan moisilla äänestyksillä, samat tollot äänestää taidottoman puujalan tanssikisa voittoon.

        No saahan siitä kunnon naurut kun Tami lähtee edustamaan Suomea yhteiseurooppalaiseen tanssikisaan, sinne missä Maria Lundkin pareineen aikoinaan oli.

        Nyt kyllä mentii jo typeryyden puolella ,ei voittaja mihinkään tanssikisaan mene. Sulta tollolta puuttuu sivistys ,täysin tyhmä haukkua kenenkään tanssitaitoa ,millanen puujalka itse olet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      254
      2193
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2035
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1760
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1569
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1181
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1170
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      1009
    8. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      1008
    9. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1003
    10. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      976
    Aihe