haluaisin todellista tietoo pensan kulutuksesta seuraavista merkeistä.honda c-rv,kia sportage ja susuki grand vitara.auto myyjien ilmotukset kaunisteltuja kumminkin.
kulutuksesta
6
212
Vastaukset
- suzukigv
niin ja taas pitäis osata arvata milaisista moottoreista ja vaihteistoista mahtaa olla kysymys.mutta sanoisin että suzuki ainakin kuluttaa 8-14 litraa satasella,ajotavasta,nopeudesta,perävaunulla tai ilman.
- ei muuta
Ja mitähän noilla tiedoilla teet, teetkö jotain tilastoa kenties.
- SherIock
Lentää varmaan kuuhun, vai mitä luulet?
- 6311
ostamas jonkun noista sportage ja c-rv o 2.0l koneella mitä oon aatellu.mun ajoilla ei dieselverojen 600-700e houkuta.
- GV -09
Suzuki Grand Vitara 2.0 bensakone vm 2009 keskikulutus 10.6 l/100km. Tämä viimeisen 60 tuhannen aikana sekalaisessa ajossa, vähän peräkärryn ja venetrailerin vetoa, jonkin verran motaria ja nopeus siellä hiukan yli 130km/h.
2.4 litrainen bensakone samassa autossa vie desin-kaksi enemmän. - Honda oli
Kahdeksan vuoden kokemus 2-litran bensa Honda CR-V:stä. Sekalaisen ajon keskikulutus 9-9,5 litraa (ulkomuistista, nyt alla on ollut pari vuotta diesel). Korkein 11 litraa, pienin 8,4. Maantieajossa alle satasen vauhdissa pääsee hiukan alle 9 litran, alle 8:n en päässyt koskaan. Peräkärryn kanssa meni 10-10,5, kuorma päällä aina nelosvaihteella.
Ihan mukava ja tilava auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329