Ikkunoiden tummennus!

Autooo

Tietääkö kukaan joka osais tummentaa auton lasit? Joku jolla ei ole firmaa, ettei mitään pilviä hipovia hintoja....

24

6237

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuuka vai köyhä?

Eikös ne jotain 100-150€ ota hintaa? Jos joku 50€ ne laittaa niin veikkaan että jälki on sen mukaista... On siinä sen verran työtä ettei niitä HYVIN kukaan ihan ilmankaan laita.

• Autoooo

Jos 150eurolla sais kaikki lasit jostain firmasta menisin HETI! Mutta firmat jotka näitä Seinäjoella tekee, alkaa hinnat 300eurosta ylöspäin!

• Höpö hommaa

Ja voisitko perustella tarkasti että miksi haluat muka autoosi tummennetut lasit? Koitappas oikein miettiä niitä perusteita ja kerro kun olet valmis.

• omistavaa luokkaa

Jottei köyhät ja varkaat kurkkis mun premium auton sisään ja yksityisyyteni säilysi. Valtonevoston virka-autojen lasit ovat myös voimakaasti tummenettuja, jottei roskaväki näkisi kuinka ministerejä kyyditsetään.

• myötähäpeä

Tsiisus, kuka juntti haluaa tummennetut lasit.

• husdbg

kysäseppä semmonen paikka ku automaalamo hyövälti koskenkorva....

• näintehnyt

Tee se itse ohje
      Kerää sangollinenn kuivia koivun tuohia sytytä palamaan ja laita bemarisi takapenkille orota tunti on varmasti tummat lasit

• Tinted_windows

Tässä muutama syy miksi laitatutan myös seuraavaani autoon tummennukset :

Sisustus. UV-säteiden aiheuttamien päällysten ja ovipaneelien haalistumisen ja ennenaikaisen kulumisen ennaltaehkäisy. Pysäyttävät jopa 98% vahingollisesta UV-säteilystä.

Viileämpi. Kalvot pysäyttävät jopa 65% auringon lämpösäteilystä, näin automatkat esim. lasten ja koirien kanssa ovat mukavampia.

Näkösuoja. Useat vakuutusyhtiöt edellyttävät, että arvotavara on ohikulkijoilta piilossa. Tummin kalvo on tehokas näkösuoja, kun et halua muiden näkevän mitä tai ketä kuljetat. Toimii näin käytännöllisenä suojana varkauksia vastaan.

Turvallisempi. Onnettomuuden sattuessa kalvo pitää ruudun kasassa, jolloin sirpalevahinkojen vaara vähenee.

Häikäisy. Vähentää heijastuksia ja siten lisää liikenneturvallisuutta.

• köyhät kyykkyyn

Köyhyys teettää tälläisiä asioita. Vaihda auto kun se on haalistunut,paskana yms.

• Ei hullumpaa

Ihan hyviä syitä. Meillä myös lapsia helpottaisi taka tummennukset. Kesällä ilmastointi pääsisi vähemmällä. Ehkä parkissakin auto pysyisi viileämpänä.

• autereen oinas

Kyllä se on juurikin junttien hommaa. Keskenkasvuiset ja vähä-älyiset niitä lasejaan tummentaa, ja hommaa jotkin bassokaiuttimet sekä karvanopat. Ymmärtää sen vielä 18-20 vuotiailta, lapsosiahan ne vielä ovat, mutta olen nähnyt miten lähes 3-kymppiset on jämähtäneet tuolle tasolle, eli jääneet lapsen tasolle. Äitiltä haetaan edelleen discorahaa, kun töissä ei viitsitä käydä, ja silti pitää joku bemari olla tummennettuine laseineen ja bassokaiuttimineen alla. Nämä aikuistumattomat asuu jossain yksiössä, jossa äiti käy siivoamassa. Vastuu on näille aivan vieras käsite. Säälittävää porukkaa.

• Anonyymi

huutista

• anti_assburger

Taas huomaa kuinka aspergerin oireyhtymää potevat autistit kommentoivat... Itse tiedustelisin samaa että missä hinnoissa pyörii seinäjoen suunnalla lasien tummennus ja mihkä putiikkiin kannattaa autonsa viedä. Ja kuinka tuohon pitää varata aikaa että lyövät kalvot lasiin että jättääkö auton sinne putiikkiin..

• hhgfjdhmkjdgyhkmdy

Kysy vaikka isältäs taikka äidiltäs, äläkä tänne tuu itkemään, SENKIN NAPERO!!!

• Urpolandia

Juntti mikä juntti. Ettekö nyt saatana keksi rahoillenne MITÄÄN muuta käyttöä?
      Penkit haalistuu uv-säteilystä hehheh..

• Jps

Onpas taas erittäin järkeviä kommentteja^^. Naperoiksi haukutaan, ja vieläpä tuollaisella kirjoitustyylillä.. huh huh. :)

• 14+9

Mulla oli yhdessä autossa tummennetut lasit eikä toista tule. Kaikki saa...nan mopoautotkin yritti ohi, kun eivät ilmeisesti nähneet tulevaa liikennettä kunnolla.

Ei pakun perässä ole kiva ajella juuri samasta syystä.

Plussana on, että velanperijät ei tunne.

• Autooo

En odottanutkaan että saisin asiallisia kommentteja täällä kysymykseeni. anti_assburger olen kysellyt hintoja ja halvin on ollut Tmi Vesa Saarenlaita. Sivut löytyy naamakirjasta! Asiallista jälkeä tekee..Muilla pyörii hinnat siinä 300-500euron paikkeilla!

• anti_assburger

Kiitoksia :) Huomaa kuinka kehitysvammaset on päästetty isänsä läppärille kirjottelemaan :)

• mat tac

kyl mä ainaki tiedän montaki alle 200 teipparia mut ku et hakuu kuittia en ala täälä mainitteen nimiä...

eiks sopuras
      hasta saa sellasta mustaa maalia joka suihkutetaan ikkunaan niin se tummuu

• liike

Vesku on kyllä halvin seinäjoella ja jälki ihan viimeisenpäälle moitteetonta, suht nopeesti saa työn alle.

• Anonyymi

Vittuako sä niitä tummennat
      Onko jotain salattavaa?

• Anonyymi

meinaan naida autossa, siksi olisi hyvä olla tummennetut lasit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

meinaan naida autossa, siksi olisi hyvä olla tummennetut lasit.

Unelmoit vain, naimisessa ei ole mitään hävettävää, mutta sinä vedätkin käteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11021
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2473
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      916
    Aihe