Mulla hera aiheuttaa kutinaa,mites muilla?
heraaa
3
134
Vastaukset
- naturalfood
Joo, kun sen raaka-aine on tuotettu jossain Itä-Euroopan nyrkkipajalla ja siinä on kaikkia kivoja kemikaalijäämiä käsittelyn jäljiltä. Syö kunnon proteiiniruokaa, siitä saa tarvittavat aminohapot sun muut ravintotekijät hyvän makuisena vielä.
- anyvay
Tarkennuksena että maustetut herat kutittaa,maustamattomilla ei ole ollu ongelmia.Banaanin maku tällä hetkellä käytössä,lähteepä seuraavaks tilaukseen taas maustamattomat jauhot.Kyllähän sitä syö ku maustaa ite aidolla banaanilla ja tai marjoilla millon milläki mitä kaapista sattuu löytymään..
- naurisvaras
mulla kutisee kanssa aina peppureikän ympärillä. mistä mahtaa johtua vaikka en syö edes jauhoja. onko normaalia vai pitää mennä lääkäriin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24083Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769