Miksi kelpaan vain seksiin?

Rita1986

Eräs yhteisten tuttujen kautta vilaukselta tapaamani mies on kyselly minua treffeille ainakin kolmen kuukauden ajan facebookin kautta. En ollut siis edes jutellut kasvotusten tälle miehelle, vaan hän minut netistä etsi käsiin ja alkoi laittelemaan viestiä että olisi kiva nähdä. Viestit olivat aika, miten sen nyt sanoisi, ehkä seksistä vihjailevia välillä, tai ainakin miehen hieman kaksimielinen huumorintaju viittasi siihen... Siksi tietysti ajattelin että miehellä on vain se mielessä, enkä oikein lämmennyt tapaamiselle.. Mutta kun mies jatkoi ja jatkoi viestittelyä sitkeästi tuon kolmen kuukauden ajan, jatkuvasti puhui että haluaisi niin tavata minut, laitteli muuten vaan viestiä, että mitä kuuluu ja mitä teet jne. ja lopulta alkoi olla loukkaantunut kun keksin tekosyitä miksen voi tätä nähdä, aloin miettiä että onkohan se oikeastikin kiinnostunut kun niin sitkeästi jaksaa "jahdata".

Lopulta suostuin näkemään hänet, oli ihan kivaa, käytiin kahvilla ja juteltiin niitä näitä ja mies vaikutti kaikin puolin huomaavaiselta ja kohteliaalta herrasmieheltä. Lupauduin näkemään uudemmankin kerran. Valitettavasti tavattiin silloin tuttavien seurassa baarissa, jossa sitten juotiin ehkä muutama lasi liikaa ja päädyttiin miehen luokse harrastamaan seksiä. Ajattelin että eiköhän mies nyt saanut haluamansa ja varmaan jättää rauhaan jos on ollut vain sen perään... No ei tämä mies rauhaan jättänyt, innostui vain enemmän ja enemmän ja pyytelee nyt jatkuvasti taas näkemään. Pari kertaa tuon jälkeen ollaan nähty, vietetty iltaa yhdessä ja lopulta ollaan päädytty sänkyyn.

Ongelma on se, että mies selkeästi haluaa minusta vain seksiä. Ei yhden illan juttua vaan ilmeisesti jonkinlaisen vakipanon, siltä tuntuu. Mies on kohtelias ja mukava ja tapaamisilla juttelemme niitä näitä, hän kyselee paljon minusta ja elämästäni ja kuulumisista ym., mikä taas välillä herättää minussa tuntemuksia, että onko hän enemmänkin kiinnostunut. Mutta kuitenkin saan perään viestejä että "millos otetaan uusiksi, tekis taas mieli ;)" tai että "saanko tulla nopeasti käymään purkamaan paineitani". Tällaiseen viestiin vastasin viimeksi että haluaako hän minusta vain seksiä. Hän sanoi että tykkää tutustua ihmisiin seksin merkeissä ja että minä nyt vain satun "himottamaan" häntä ja siksi puheet menevät välillä tuolle tasolle... Ettei halua asettaa odotuksia vaan katsoa rauhassa seksin merkeissä miten homma etenee... Tietysti tyhmää itseltäni, että olen seksiin jo kolmesti suostunut... Olen kai juuri niin typerän ylikiltti ja sinisilmäinen etten osaa sanoa ei silloin kun pitäisi... Nyt en aijo samaan sortua, en halua itselleni käytettyä oloa.

Olen ihan varma, että mies ei jotenkin näe minua muuna, kuin seksikaverina. Miksi kelpaan vain seksiin? Millainen nainen on ylipäätään sellainen, että kelpaa vain sänkypuuhiin muttei ole varteenotettavaa tyttöystäväainesta? Ymmärrän että esim. yhden illan juttuihin kelpaa lähes kuka tahansa, mutta miksi joku nainen kelpaa seksisuhteeseen muttei sen enempään? Kuitenkin mies kuluttaa paljon energiaa viestittelyyn ym. yhteydenpitoon... Varattukaan ei ole, yhteisten tuttujemme kautta sen olen varmaksi kuullut...

4

1272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarpeellinen

Miten niin "vain"? Miksi vähättelet miehen tarpeita? Itse en haluaisi olla missään tekemisissä tällaisen naisen kanssa.

• Hullu ukko

No tuohan on vain yksi mies. Sain viestisi otsikosta käsityksen, että olet joutunut tuollaiseen kierteeseen monen miehen kanssa.

No vaihtoehdot on, että lakkaat antautumasta miehelle tai sitten nautit tarjonnasta niin kauan kuin sitä kestää. Itse valitsisin jälkimmäisen...minä tosin olenkin mies.

• toi on taas tuota, miks muka vaan? hemmetti maailma on täynnä ihmisiä ketkä on valmiita maksamaan tuosta "vaan"

• Näkisin, että kuulut siihen apua silloin kun tarvitaan-henkilöihin.
      Ylikilttiys on piirre, mitä moni käyttää toisessa hyväkseen. Koski se kiltteys työtä, rahaa tai seksiä.

Miehestä löytyy kaksi piirrettä, hän on suoraan sanonut haluavansa tutustua seksin merkeissä ja kun seksi alkaa puuduttamaan, hän vaihtaa objeksita, siis naista.
      Mies myös esittää loukkaatunutta, kun et toimi hänen toiveitteinsa mukaan.

Kun sanot tarpeeksi monta kertaa "Ei nyt maistu seksi", hän todennäköisesti alkaa syyllistämisen, että joutuu etsimään uuden projektin tai kiristämisen liitostamme ei tule mitään-kiristämisen.

Eräs tuttuni alkoi aina kyllästymään naisiin kun oli päässyt pomppimaan pi..un päällä ja monesti liitto hajosi viimeistään puolen vuoden kuluttua. Tässä lienee samankaltainen tapaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      388
      40993
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      119
      9534
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      6230
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4958
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3935
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3839
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3458
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      40
      3037
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2488
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      21
      2328
    Aihe