Menin eilen sairaalaan ,kun kuume nousi yön aikana 42asteeseen..

merihuisku 1

Olin tipassa 3tuntia sanoivat ,kotia voit lähteä,tuli minulla pieni hätä ,miksi sen enempiä tutkimatta.Heillä tuntu olevan kauhea kiire ,eivä syventyneet yhtään,'
koko asiaan. OLIN OLLUT JO 3KERTAA 2VUODEN AIKANA KEUHKOKUUMEEN TAKIA OLLUT monet vuorokaudet reisulla-aina ja sanoivat ,kun pois pääsin aina ,tule heti taksila,jos milloin tälläinen sattuu. Mutta nyt ilmapiiri oli toinen ,mitä kuumeen takia tulet,jotenkin on käyttäytymiset sairaaloissa mennyt kolaksi
käyttäytymiseksi. EHkä ,kun olen vanha niin joutaa maan alle ta tuhkaksi.
ps, kuume täällä hetkellä 38 ja olen kotona ja juon vettä...

10

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Kukkahame*

Outoa jos ei edes tulehdusarvoja mitattu, se kun ei edes vie aikaa, aivan ohimennen se minultakin mitataan kun olen joutunut päivystykseen menemään.

Turvaton olo tulee jos terveyskeskuksen kiire vai mikä estää keskittymisen potilaaseen.

• Jouduin lähes vastaavanlaiseen tilanteeseen vuosia sitten.
      minulla oli myyräkuume ja keuhkoputkentulehdus samanaikaisesti ja kuume senmukaista.Tulehdusarvot minulta mitattiin ja pääsin röngeniin,kun sanoin etten hievahdakkaan tältä tuolilta,jollei keuhkojani kuvata.

• Meikäl sattu tällai n. 10v sitten. Olin kotikorvessa pitkällä risusavottaturneella. Tein eväät ja lähdin metsään pienestä kausiflunssanpoikasesta huolimatta. Mieleisessä työssä saattaa harkinta pettää. Hikoilin ja vähensin vaatetta ehkä liikaa.

Kuten Ritulla, mös minulle iski iltamyöhällä "keuhkoveritulppa". Siellä korvessa ei tietenkään minkään sortin lääkekaappivarustusta. Tauti kehittyi poraavaääniseksi hirmuiseksi jyskytykseksi kovine kuumeineen.
        Yritin aamulla nousta kahvinkeittoon, mutta voimia ei ollut jalkeillemenoon asti.
        Iltapäivällä raahauduin autoon ja ajoin kylälle kauppaan, jossa on toimiva lääkekaappi. Aivan tavalliset flunssa-ja särkylääkkeet taltuttivat taudin niin, että tein projektin loppuun lääkkkeiden avulla.
        Sen muistan, että kokoajan näkökentässä pomppi lilluvia palloja, miljoonia.

Matelin omia aikojani etelään huonossa ajokunnossa. Pääsin seuraavana päivänä terveyskeskuksen keuhkokuvaukseen. Siitä keuhkosairauksien erikoislääkärille. Väitin, että minulla oli keuhkoveritulppa viikko sitten.
        Hiukan siihen tapaan...älä ukko minulle ala, sinun keuhkosihan ovat täpötäynnä arpikudosta aikaisempien keuhkoputkentulehdusten takia, sanoi se minuakin iäkkäämpi naislääkäri.
        Antoi antibioottikuurin ja kehotti muutaman päivän rehkimään vähemmän. Tautihan tokeni koht'siltään. Niin että sellainen se muutamanlainen "keuhkisveritulppa" sitten oli.

• ent. hoitsu

Eihän sinulla sen vakavampaa, mitä siellä makaamaan jos on vaikka flunssakuume niin muita vaan tartuttaa. Kaipa olisi tutkittu jos keuhkokuumeen oireet olisi ollut. Siellä päivystyksessä on yöaikaan niin vähän henkilökuntaa ja voi tulla välitöntä hoitoa vaativia vaikka sydänkohtauksen saaneita. Eiköhän siellä ammattilaiset osaa laittaa potilaat kiireellisyysjärjestykseen. Ei siinä ilmapiiriä joudeta ajattelemaan. TRurhaa itsesääliä tuo tuhkaksi joutaminen, tulee se kuolema kun on sen aika.

• elän vielä

ENT.HOITSU

todella helpottavaa että olet entinen

• merihuisku 1

KIITOS ,kun otitte asian esille,kävin nyt kokeissa soitettuani ylilääkärille ja tulee vastaukse teksti viestin heti ,,kun ne valmistuu.

• ei minua hetkauta

Onko tämä seikkailu siellä Terveyskeskuksessa edes tapahtunutkaan,kun Hetalla toi mielikuvitus tupaa laukkaamaan?
      Hän kerran hän heitti,että mielikuvituksella ei ole takarajaa,eli siis
      puolet pois ja totta toinen puoli

• kysyn vain

Miksi sinut laitettiin tippaan tutkimatta?
      Kysyn vain, kun en ymmärrä.

Pikaista paranemista toivon!

• 75heta

ENTISTEN TIETOJEN PERUSTEELLA,KUN KATSOIVAT KONEELTA.

• tympii jo

Lepää nyt Heta kun kuumettakin vielä on, älä hyppää koko ajan tänne palstalle. Olikohan se mittarisi rikki, ei aikuisella ihmisellä kuume nouse 42 asteeseen .
      Terveyskeskuksen henkilökunnalla olisi varmaan erilainen kertomus. Onko tuo nyt asiallista koko ajan haukkua jotain, Kataista vähän väliä ja nyt sinua hoitaneita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      231
      7746
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5260
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4822
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      76
      3497
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2035
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      32
      1981
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1849
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1707
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1649
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      163
      1489
    Aihe