Vielä kerran Sarasvuo,

mitä sinä katsoit?

katsoin eilen neloselta.Hän on mielestäni hyvä luennoisija,mutta speekerinä ei auennut.
Hän halusi Veikko Hurstin henkilökuvan negatiiviset puolet tuoda julkisuuteen,siis ratsastaa perhetragedialla,ei hyvää mainosta,mainoskanavalle

8

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

En katso Sarasvuota.

Eikö siellä ollut haastateltavana Hurstin poika, ei kai hänen olisi ollut mikään pakko tulla ohjelmaan. Onhan asiasta ollut mediassa vuosia.

• mitä sinä katsot

Niin oli Veikko Hurstin poika ja mitä sitten?
        Kuka ratsastaa perhetragedioilla,kuin lehdet.Ja me teemme niiden tuoton kannattavaksi lukemalla niitä

• .......
        mitä sinä katsot kirjoitti:

Niin oli Veikko Hurstin poika ja mitä sitten?
        Kuka ratsastaa perhetragedioilla,kuin lehdet.Ja me teemme niiden tuoton kannattavaksi lukemalla niitä

Sitä vain, etteihän sinne olisi mikään pakko olla mennä kertomaan.
        Mutta saahan jokainen sydäntään halutessaan keventää. Onhan media jauhanut tuotakin asiaa jo iät ja ajat.

Meille ei 20 vuoteen ole tullut mitään muuta tilattua lehteä, kuin päivän sanomalehti.
        Kuka jaksaa turhista julkuista lukea viikko toisensa jälkeen. En ainakaan minä.

• kysyn vaan 1
        ....... kirjoitti:

Mutta saahan jokainen sydäntään halutessaan keventää. Onhan media jauhanut tuotakin asiaa jo iät ja ajat.

Meille ei 20 vuoteen ole tullut mitään muuta tilattua lehteä, kuin päivän sanomalehti.

Laupeudentyön tekeminen lähimmäisen hyväksi,niiden vähäarvoisten,onko pelkkä mainoskikka?

• mitä tarkoitat
        kysyn vaan 1 kirjoitti:

Laupeudentyön tekeminen lähimmäisen hyväksi,niiden vähäarvoisten,onko pelkkä mainoskikka?

vähäarvoisilla ? Jokainen ihminen on yhtä arvokas.

• ........
        kysyn vaan 1 kirjoitti:

Mistähän sinä puhut?
        Minä puhuin Sarasvuon ohjelmasta.
        Minulle, jos jolle, on köyhän, pienen ihmisen asia A ja O

• avoin media
        ....... kirjoitti:

Koneen Herliin,kertoili,kuinka perhehelvetti,nimeltä alkoholi vei perustajaa,heidän isäänsä

• avoin media kirjoitti:

Koneen Herliin,kertoili,kuinka perhehelvetti,nimeltä alkoholi vei perustajaa,heidän isäänsä

Onko tuo media,että tietoa tulee joka tuutista,meille eloniltaan ehtineille niin tärkeää.
        Voimme suodattaa tietynverran lukemaamme läpi korvien,mutta en halua jäädä koukkuun,tiettyyn mediaantiin.
        Minä elän suljetussa elinpiirissä,ja kosketuksen saan vain avaamalla tietokoneen ja olemalla yhtä tämän tietoyhteiskunnan kanssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5684
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      54
      1795
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      25
      1289
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      1101
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1085
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1027
    7. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      142
      983
    8. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      63
      972
    9. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      948
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      945
    Aihe