Ville transsukupuolinen?

rsfdsfdsvcx

Onko Ville syntyjään nainen? Todella naismainen ääni ja olemus muutenkin.

5

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trsdfdsfsdfds

      Lisäisin vielä, että tämän viestin ei ole tarkoitus olla mitään v*ttuilua, vaan ihan oikeasti olen kiinnostunut tietämään mikä on asian laita ja onko joku muu huomannut saman asian.

      • paras voittakoon

        Olennaisinta minun mielestäni on Villen äänen soundi ja laulutaito. Hän on ehdottomasti tämän vuoden paras kokelas. Alma on toinen suosikkini. Muut ovatkin sitten kevyempää sarjaa - siis musiikillisesti. Onko taso tänä vuonna heikompi kuin viime vuonna vai tuntuuko se vain siltä, kun viime kerralla finaalissa nähtiin kaksi huippulaulajaa, että siitä on paha paremmaksi laittaa.


      • inmn

        Ville on ihan poika syntyjään. Olen sukulainen ja tiedän.


    • helan går

      Tykkää ymmärtääkseni pojista. Mitä ruotsissa asuva tekee suomen Idols kisassa tai muissakaan laulukisoissa suomen puolella? Osallistui Karaoke Legenda kisoihinkin viime vuonna, vaik se kisa mielestäni on ei levyttäneille karaoke harrastajille, eikä ammattilaisille tarkoitettu. Vähän epistä toisia kohtaan, että ammattilainen tulee ja laulaa toiset suohon. Helppokos siinä on sitten hymyillä voittajana. Järjestäjissä vika kun eivät ota selvää kisaajan taustoista. En kirjoita tätä kateudesta, ja on Ville symppiksen tuntuinen ja tosi hieno ääni. On taas lihonut, vaikka laihdutti rajusti kun osallistui ruotsin Idolsiin. Villellä on mukiinmenevä blogi..Ruåttiks.

    • hopihopi

      Karaoke Legenda-kisan säännöissä ei ole mainintaa, etteikö ammattilaiset saisi osallistua, mutta yleensä kai karaokekisoissa on tällainen sääntö/tapa. Myös Legendan viime vuoden naisten sarjan voittaja on jo levyttänyt artisti....samoin seniori sarjan miesten voittaja keikkailee sekä Suomessa että Ruotsissa. Olishan se tietty noloa, jos ammattilaiset ei pärjäis harrastelijoille :).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      60
      4695
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      72
      3406
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      97
      2960
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      42
      2771
    5. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      157
      2427
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      154
      2113
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      169
      1816
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      614
      1715
    9. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

      Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      105
      1614
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1580
    Aihe