Sehän olisi näin tasa-arvonaikana ihan perusteltua...vai mitä?Tietysti nainen saisi valita meneekö Lottakouluun vai armeijaan silti ja sama siviilipalvelus vaihtoehto mukaan. Nyt sentään eletään 2013 lukua!Vai vastustaako joku tälläistä mahdollisuutta? Sama tilanne molemmille..mutta toivoisin myös saman palkkauksen työelämissä molemmille. Itse en käynyt armeijaa kuin viikon ja sivaria en ollenkkaan..mutta minulla oli syyt.
Vastaukset 4
- ghfxytrgtrterfdgdffv
Hah hah hah haaaaaaaaaah
- pimeyden sydän
Maanpuolustuksessa ei ole kyse mistään tasa-arvosta vaan maanpuolustuksesta. Se että naisten pitäisi mennä armeijaan on saivartelua. Jos helvetti pääsee taas irti ja joudutaan takaisin keskiajalle kuten about 75 vuotta sitten, niin useampikin sivari kyselee miten pääsee vapaaehtoisena väkeen.
Eurooppa on paska paikka. Tällä mantereella on pimeä sydän. Viimeisen 60 vuoden aikanakin Unkari, Pohjois-Irlanti ja Serbia ovat olleet sen lyöntejä. Täällä asuvilla on pakko olla jotain millä puolustaa itseään. No ruotsalaisia puolustetaan tietty me niinkuin 1700-luvullakin.- höpötät
" Se että naisten pitäisi mennä armeijaan on saivartelua. "
Ei ole mitään saivartelua, että Suomessa harjoitetaan näin törkeää sukupuolisyrjintää.
Euroopan sydän on kaikkea muuta kuin pimeä käytännössä täysin sodattomalla 2000-luvulla, konfliktejakin on ollut viimeisen 60 vuoden aikana vähemmän kuin koskaan tunnetun historian aikana. Pohjois-Irlanissakin on nykyään melko rauhallista, entisistä separatistijärjestöistä on tullut jokseenkin normaaleja rikollisjärjestöjä, ts. terrorismia ei juurikaan ole eikä toiminnan takana ole enää niinkään ideologiset perusteet. - gfhgfhgfhfghgfh
Kyllä se tuo pelkästään miehillä oleva armeijavelvollisuus vasta keskiajalta onkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751699- 241196
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341092Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135923Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 73590
- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 36454
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398