...on kuin äkäinen ampiainen??
"Miehet, jotka ovat tippuneet avioliittomarkkinoiden ulkopuolelle, vailla oleellisia mahdollisuuksia vaikuttaa omaan tilanteeseensa, ovat kuin loppusyksyn äkäiset ampiaiset: kun kuningatar hylkää yhdyskuntansa, työläiset jäävät toimettomiksi, ja elämänsä keskipisteen ja motivaation menettäneenä niistä tulee arvaamattomia ja aggressiivisia.
Monelle miehelle seksin puute on siis vain alkusoitto, joka johtaa paljon syvempään syrjäytymiseen, ja silloin kun näitä vanhojapoikia on riittävän paljon, he voivat ravistella kokonaisten yhteiskuntien turvallisuutta."
http://www.hs.fi/tiede/Mies ilman naista ja seksiä on äkäinen ampiainen/a1381713958228?ref=hs-art-top-2
Mies ilman naista ja seksiä..?
20
260
Vastaukset
- //Mies//
Kyllä, sekä (hetero)nainen ilman miestä ja seksiä on kuin äkäinen ampiainen.
Trust me, I know..Varmaan noinkin. Yksi työkaverini sanoi aikanaan, että olin ennen seurusteluni alkamista "todella kireä nutturapää-vanhapiika" ja seurusteltuani hetken aikaa ihan "peace,love and understanding-tyyppiä" :D
- ,,,,,,
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Varmaan noinkin. Yksi työkaverini sanoi aikanaan, että olin ennen seurusteluni alkamista "todella kireä nutturapää-vanhapiika" ja seurusteltuani hetken aikaa ihan "peace,love and understanding-tyyppiä" :D
hirmu hauska juttu,hah hah.
- ;-)
,,,,,, kirjoitti:
Vaikutat kiukkuiselta kuin ampiainen.
- Ei minusta
;-) kirjoitti:
Vaikutat kiukkuiselta kuin ampiainen.
naurava vaikuta kiukkuiselta.
,,,,,, kirjoitti:
Ei ollut tarkoitus olla hauska, mutta hyvä, että hauskuutti :) Olihan se huvittavasti tutulta kommentoitu. Ja myös aika rohkeasti, ottaen huomioon, ett jos olisin kumminkin ollut se entinen tiukkailme-täti.
- Idea!
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Ei ollut tarkoitus olla hauska, mutta hyvä, että hauskuutti :) Olihan se huvittavasti tutulta kommentoitu. Ja myös aika rohkeasti, ottaen huomioon, ett jos olisin kumminkin ollut se entinen tiukkailme-täti.
Tällä palstalla nyt varsinkin on kiukkuisia ihmisiä, sinullekin usein joku kettuilee, anna myös heille pillua niin rauhoittuvat ;)
Idea! kirjoitti:
Tällä palstalla nyt varsinkin on kiukkuisia ihmisiä, sinullekin usein joku kettuilee, anna myös heille pillua niin rauhoittuvat ;)
Ei mua yhtään häiritse kenenkään kiukkuisuus. Kyllä maailmaan kiukkua mahtuu :)
Kuka jaksaa mitään nami-nami-yltiöpositiivisuutta.Täähän on just paras paikka kiukkua purkaa. Kuin vaikka irl.
Allekirjoittaisin tuon. Lisäksi nälkäisenä miehet on pahalla päällä.
monte24 kirjoitti:
verensokerit ku laskee kuka vaan voi olla hitusen vihainen
Joillakin verensokeri tosiaan laskee todella vauhdilla ja vaikuttaa mielialaan. Eikä ole sukupuolesta kiinni. Itse nälkäisenä lähinnä vaimenen ja hidastun.
Tämä juttu, kuten mainittu Aamulehden "tytön puute sairastuttaa pojan", on lähinnä esimerkkki journalistisesta köyhyydestä ns. vaikeiden aiheiden käsittelyssä. Jotta mehevä juttu syntyy, pitää tehdä päätelmiä, mieluiten siihen asti kuinka seksin puute aiheuttaa yhteiskunnallisia mullistuksia kun kerran ampiaisyhteiskunnassakin sellasia tulee.. Mistähän löytyy sellasesta näyttöä? Spekulointia kyl oli.
Yksilötasolla puutostilat voi tietenkin vithuttaa :>- määmy
Mä oon eri mielt, nää kouluampujat ja puukottaja lehtitietojen mukaan olivat kiusattuja ja sit tuli juttu, mikä katkas järjenjuoksun
- Hullu ukko
No Breivikistä en tiedä mutta Saarella ja Auvisella oli ainakin ollut tyttöystävät joten ainakin heidän tapauksessaan teoria pissii.
- Tony DiNozzo
Pitää muuten täysin paikkansa!
http://tinyurl.com/os76a3m toi voi olla kädettömälle miehelle ongelma, mut ei kädellisille.
- Eli sinulle
ei ole ongelma ;)
no ei tietenkään :O
- Rva Ratikka
Aforismi:
Seksi on kuin bridge – täytyy olla joko hyvä kumppani tai hyvä käsi!
;) Typerä yleistäminen on aina typerää yleistämistä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti36739338Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1077826Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315740Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214258Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi603624Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta523377Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D702844- 262582
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182311En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122174