Ossi vois lähtee salkkareista!

En tykkää!

Tämä on mun mielipiteeni mut Ossi ei osaa näytellä ja se on muutenkin niin hemmetin ÄRSYTTÄVÄ! Vois lähtee koko sarjasta poies! Uskois jo et ei saa Oliveria takasin! Minkä takia pitää jauhaa asiasta! ÄRSYTTÄVÄÄ!

81

1973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama täällä!!

      Samaa mieltä. Ja ärsyttää ku se sanoo aina outsei vaik se on oikeesti Oliver.

      • numero333

        Koko OJ ja Oliver case voisi vetää hiljaiseksi tässä sarjassa ja käsikirjoittajat voisivat kirjoittaa uusia juttui.


      • En tykkää!

        Niinpä. Päästäis jo irti Oliverista! Mä haluun nähä niitten ilmeet kun Isabella tulee ovelle hakemaan poikaansa kotiin :D


      • ilkka2
        numero333 kirjoitti:

        Koko OJ ja Oliver case voisi vetää hiljaiseksi tässä sarjassa ja käsikirjoittajat voisivat kirjoittaa uusia juttui.

        ossi on sekaisin koska oliveria ossi juniorksi rintalaksiossin oikean ossi junior aleksander kuoli sydän arnoxian sairauksen oliver ei ole ossin lapsi vaan isabellan ja sebastianin esikoinen poika vauva eliaksen veli ossi saa mennä hoitoon mielisairaalaan kokonaan ja vankilaan kuin sergei ja helenan kanssa


      • ilkka1
        ilkka2 kirjoitti:

        ossi on sekaisin koska oliveria ossi juniorksi rintalaksiossin oikean ossi junior aleksander kuoli sydän arnoxian sairauksen oliver ei ole ossin lapsi vaan isabellan ja sebastianin esikoinen poika vauva eliaksen veli ossi saa mennä hoitoon mielisairaalaan kokonaan ja vankilaan kuin sergei ja helenan kanssa

        ossi on päästäsi sekaisin koska luulee oliverin siihen ossi junior aleksanderiin o j aleksander on oikeasti kuollut sydän sairauksi koska ossi oli vihainen jennille että se vaihtoi o j aleksanderin isabellalle ja joka aiheutti itse o j aleksanderin kuoleman isabella myöskin vankilaan o j aleksanderin murhasta ossi syytti isabellaa o j aleksanderin aiheutaman kuolemasta ossi ja isabella saa vankilan tuomion kumpikin vankilaan kumpikin saa lähteä sarjasta kokonaan myöhemmin sergei ja helena jäävät kiinni korpin murhasta ossi helena sergei isabella saavat 20 vuotta vankilan tuomion ja häipyä sarjasta pois


    • läskipääossi

      Samaa mieltä alottajan kaa! Kirjotin tänne joskus aikoinaa samasta aiheesta, mut teksti poistettii jostai syystä... mut joo, Ossi helvettiin vaa, samaten se vinkuja cindy.

      • hehe he

        Juuri näin!


    • Tylsimykset

      Minusta voisi lähteä Ossi, Cindy, Heidi, Joonatan ja Jiri. Kiinnostaako ketään oikeasti niiden loputon juupas/eipäs jaarittelu? Ei ole muuta junonta kuin vaihtaa viikoittain, kuka on kenenkin kanssa. Ja tenavan vaihto kummittelee yhä. T Y L S Ä Ä ! ! !

      • minä

        Joo seuraavaks Joonatan ja Jiri on yhdessä


    • 245

      Sillä on kusi noussu päänuppiin. Ei muuta.

      Eiköhän se taas rauhotu kun Sebu palaa.

      • Salkkarit <3

        Jos palaa! Kun jos oot lukenu ens viikon juonipaljastukset ja katot siitä seuraavan viikon maanantain jakson nimen nii en ois enää nii varma. Tai siis kyl se sielt Siperiast palaa mut...


    • En tykkää!

      Mä en kestä jos Sebastian kuolee sen helvetin idiootti Ossin takia!!! Sebastian on paras

      • Salkkarit <3

        Ossi sais kyl oikeesti häipyy!!! Oon jo pitkää toivonu et Sebastian ja Isabella ois taas oikeesti yhes mut jos se helvetin idiootti Ossi aiheuttaa Sebastianin kuoleman nii kauheeta oikeesti :(


    • En tykkää!

      Niin sais. Mä oon ihan täysin samaa mieltä syn kanssa. Salkkarit

      • Salkkarit <3

        Mut hyvä et ne pääsee ees pois sielt Siperiasta. Kiva muute ku oon tälläsii asiallisiiki juttui täällä eikä vaa jotai haukkumista ja "läppii".


    • En tykkää!

      Joo älä muuta sano! Niit on tosi paljon kaikkia niitä pilaviestejä joissa ei ole yhtään mitään järkeä!

    • Mulkvistiossi

      Ossi on todella ärsyttävä mulkku. Todellakin kusi noussut päähän Ossilla. Lähtis nyt vaan meneen sarjasta.

    • aödfhf

      Joo, ossi pois ja lisäksi jonatatan, lasse, kalle, liisa, katariina. Turhan päiväisiä sönköttäjiä sarjassa. Näyttelijän taidot on nolla.

      • hyvät virneet

        Ei Lassea pois! Yks hauskimmista tyypeistä!


      • Sebastian fani16
        hyvät virneet kirjoitti:

        Ei Lassea pois! Yks hauskimmista tyypeistä!

        Lasse on kyll tosi hauska :D Tuo hyvää huumoria sarjaan!


    • .....

      En ymmärrä Ossin itsepäistä utopiaa, että saisi Oliverin huoltajuuden.
      Jos vanhemmat on kaapattu, ei kai se ole heidän vikansa.
      Jotenkin aivan järjenvastainen ajatus.
      Miksei Isabella kutsu poliiseja paikalle.

      • ossipoishetikiitos

        Koska ne saa olla oliverin huoltajia siihen asti kun kaikki on viranomaisten mielestä kunnos..
        Mutta samaa mieltä ossi on kyl tällä hetkellä ärsyttävin hahmo..onnistu aivopesee cidynkin siihe oliverin uudestaan "kaappaamiseen"...menee hermot...lopetan salkkaride kattomise jos isabella ja sebastian ei saa oliveria takas.


    • Sebastian fani16

      Se siinä onkin niin ärsyttävää! Eiks sen pikku pääkoppaan nyt jo uppoo se et Oliver ei ole niitten poika!

      • Salkkareitten ystävä

        Outo-ossin ongelmat:

        - On ärsyttävä
        - Puhuu koko ajan Oliverista (ei sen mini aivoihin muuta mahdu ku sana "Oliver")
        - Väittää että on Isabellan ja Sebastianin vika että he olivat kadonneet (minkäs ne muka sille mahtaa että ne on kaapattu)
        - Sen vettyneeseen ja homeiseen laho aivoon ei uppoa se että Oliver ei ole sen kersa
        - häijyilee muille ihan ilman mitään syytä.
        - Repäisi Sebastianilta "vahingossa" haavan auki ja henki salpaantui

        =Ossi ulos Pihlajakadulta, ja jokainen tyyppi saa vetää sitä turpaan sitä ennen mielummin 10 kertaa per tyyppi.


    • EGERG

      Juokaa lasillinen vettä ja kiertäkää talo, niin rauhoitutte.

      Heeeeehhheehhhheee...

      Se on TV ohjelma, ei faktaa.

      HEEEHHHHEEEEE.....

      • Salkkareitten ystävä

        Ja unohdin viel lisätä et (tää on muutes pahin) OSSI JÄTTÄÄ SEBASTIANIN PULAAN KUIVIIN VUOTAMAAN!!! SEHÄN LASKETAAN MURHAYRITYKSEKSI! SE ON HEITTEILLE JÄTTÖ JOS MIKÄ! ton takia Olio-Ossin kuuluis lähtä pois! EIKS NIIN!!??!!???


    • Sebastian fani16

      Kyllä!!!! Mä oon ihan samaa mieltä! Toivottavasti Sebastian selviää ja kertoo muille minkälainen hirviä Ossi on!!!!

      • Ossin vihaaja

        Niinpä,Ossi vaa väittää että isabella ja sebu on rikollisia,ite on

        Ja miksi muuten Ossi ei adoptoi muita hädässä olevia lapsia!

        Peppi vaan tykkää ossista =(Kohta se ei tykkää jännästi selviää!


    • salkkaritfani93

      Ossi ulos sarjasta, niin onpahan senjälkeen enemmän mielenkiintoa seurata sarjaa! On siellä tietysti monia muitakin, jotka voisivat poistua sarjasta aivan surutta...

      • Salkkarit <3

        Kyl tälläsis sarjois pitää olla sellasii jotka on vähä ärsyttävii mut Ossi menee kyl nii yli! Uskos jo et Oliver on Sebastianin ja Isabellan lapsi ja et se on Oliver ei OJ! Sit sehä vast onki törkeetä mitä se tekee Sebastianille! Toivon kyl et Sebastian selviis ja Ossi ongelmiin tai mieluummi häipys! Ja myös se mite se luulee hallitsevasa Pepin elämää on tosi ärsyttävää!


    • Sebastian fani16

      Niin menee yli joo. Ja se on kyll totta et se on TODELLA törkeetä mitä se Sebastianille tekee!

      • Salkkarit <3

        Mut jossai tulevis jaksojen nimis on ainaki joku jakso jonka nimes puhuttii jotai Sebastianist en sit tiiä et mitä se meinaa mut kunpa se selviis.


    • erkki nimimerkki

      Ei Sebastian kuole, Telkku.comissa on kuva jossa on Sebastian hengissä.

      • Salkkarit <3

        Oli pakko mennä heti kattoo et onha siel sen kuva. Mutta kivaa et se ei kuole.


      • Ossi,PAKKAA TAVARAS HETI
        Salkkarit <3 kirjoitti:

        Oli pakko mennä heti kattoo et onha siel sen kuva. Mutta kivaa et se ei kuole.

        Todennäköisestihän tässä käy niin että Sebu selviää ja Peppi saa tietää, että Osai jätti Sebun sinne kuihtumaan. Sitten taas ollaan vihaisia Ossille! Toivottavasti tajuaisi jo muuttaa pois!


      • Salkkareitten ystävä
        Ossi,PAKKAA TAVARAS HETI kirjoitti:

        Todennäköisestihän tässä käy niin että Sebu selviää ja Peppi saa tietää, että Osai jätti Sebun sinne kuihtumaan. Sitten taas ollaan vihaisia Ossille! Toivottavasti tajuaisi jo muuttaa pois!

        Pepin vauvan kastajaisissa Ossi lähestyy Oliveria ja Sebastian hyökkää hänen kimppuun. Sebastian kertoo Cindylle ja Isabellalle että Ossi jätti hänet sairaalaan vuotamaan kuiviin. Siitä syystä Isabella ja Cindy raivostuivat Ossille. Ihan oikeen tollaselle umpi paskalle Ossille, mitä huonommassa suosiossa niin sitä parempi. Ossi kyllä antaa Oliverille nallen JOHON ON PIILOTETTU KAMERA!!!! Eli Ossi aikoo viel vakoilla niitä.


      • Salkkarit
        Ossi,PAKKAA TAVARAS HETI kirjoitti:

        Todennäköisestihän tässä käy niin että Sebu selviää ja Peppi saa tietää, että Osai jätti Sebun sinne kuihtumaan. Sitten taas ollaan vihaisia Ossille! Toivottavasti tajuaisi jo muuttaa pois!

        Pepin pitäs alkaa oikeesti tajuta kui kauhee Ossi on. Ja Sebastianin ois kyl syytää kertoo siitä sit mitä Ossi sille teki. Sen jälkee Oliver iha virallisesti takas Isabellalle ja Sebastianille ja Ossi pois!


    • zeizeizei

      Ossihan on pakkomielteinen. Ouzei sinne sun tänne.

      • Salkkareitten ystävä

        Ossi ei enää taistele Oliverista vaan se sotii jo siitä... mitähän järkee on pistää sota pystyyn yhestä lapsesta joka ei ees oo sen?!?!?!


      • Matukan legginsit
        Salkkareitten ystävä kirjoitti:

        Ossi ei enää taistele Oliverista vaan se sotii jo siitä... mitähän järkee on pistää sota pystyyn yhestä lapsesta joka ei ees oo sen?!?!?!

        Onkohan se mammanpoikahormonikuulapään kustantama huippujuristi itse Valtsu? Vai vieläkö Pullistelija-Puolakka yleensä aikoo kamppailla Outsein/Oliverin sijais- tai rinnakkaisvanhemmuudesta?


    • 1+1

      Oliver näkee rapussa äitinsä ja kävelee häntä kohti, niin tämä osteri kylmänviileästi vetää lapsen luokseen.

    • Helevetin Ossi

      Ossi pitäis ensin hakata tajuttomaksi ja laittaa sen jälkeen kiinni auton vetokoukkuun ja ajella pitkin kyliä.

    • Jeremias Nyhvö

      Odottakaapa kun minä tulen Salattuihin Eläimiin vuonna 2020 , eiku Elämiin , niin silloin teidän inhotuskäyrä pomppaa. Samalla voi televisiot lentää useissa koteissa ikkunasta.

      • Salkkareitten ystävä

        Juu muuten hyvä mutta salatut elämät lopetetaan vuonna 2015 ;)


      • lrylhoflepeoglf
        Salkkareitten ystävä kirjoitti:

        Juu muuten hyvä mutta salatut elämät lopetetaan vuonna 2015 ;)

        Väärin! Salkkareiden sopimus on voimassa vuoteen 2015. Ei se tarkota että Salkkareiden sopimusta ei vois jatkaa sen jälkeen! Se on Fremantle median ja MTV:n välinen asia.


    • .....

      Totta, synkeä hahmo.

      • ossin vihaaja

        niin on
        Mutta Ossivaan haluu että Peppi ei ois Sergein kaa :(

        Ossi on hirveen ääliö!!


    • Daim

      Ossi on ärsyttävä kuin se omii Oliverin :( Haluun että oliver on isabellalla! ja Sebastianilla!

      Just joo kuin Ossi tappaa Sebastianin!
      Ossista tulee rikollinen
      niin kuin se sanoo Isabellaa ja Sebua että ne on muka rikolliset vanhemmat :/

      Mutta Ossin ja Ismon Duo osmo on kyl Hyvä!

    • Sebastian fani16

      Samaa mieltä että Oliver on Isabellan ja Sebastian! Ja sit viel kehtaa sanoa Isabellaa ja Sebastiania rikollisiksi mut mitäs se ite teki?!?!?!? Onneks Sebastian selviää

    • Daim

      Niinpä
      Koht kaikki tajuu miten ääliö Ossi on! Kuin Se on viellä Pepin eno ja peppi tykkää siitä

    • hiljaahiljaahiivitää

      Olisi Ossi lainannut Ismolta ninja-asusteita, kun hiippaili epäilyttävän näköisenä hupparissaan varjoissa.
      Anna mun kaikki kestää.

      Valehtelee aina suunsa aukaistessaan.

    • fdsaghhjkjlköj

      Lähtekööt Elias ja Lari, en tiiä ketä helvettiä kiinnostaa niitte kliseinen homodraama. Saa siinä olohuoneessa sitten oksennella kun ne nuolee keskenään

      • Salkkareitten ystävä

        Rasisti turpa kii, homous on ihan luonnollista! Eikä siin todellakaan mitään oksennusta tuu. Joten lähe vetää tai oo hiljaa ku et tiiä suhteista mitään!


      • Sebastian fani16

        Homotkin on ihmisiä!!! Et ole sitä ilmeisesti vielä tajunnut! Ihmisiä on erilaisia ja Homous ei tee ihmisestä ällömpää tai huonompaa!


    • hniihyh

      Raismi ei ole seksuaalisuuteen kohdistuvaa syrjintää ,vaan etniseen alkuperään kohdistuvaa syrjintää.

      • Salkkareitten ystävä

        No eipäs lipsuta aiheesta... Ossi yritti viel muuttaa pois! Sen olis pitäny ottaa vastuu ihan ku kunnon mies. Se oli kyl häpeissään siitä että jätti Sebastianin kuolemaan, no ois miettiny sitä ennen ku pakeni sairaalasta


    • suu kii oliver

      Ossi vois kaapata Oliverin ja lähteä ikuisesti. Molemmat ärsyttäviä hahmoja. Tuollaset kakarat pilaa sarjan.

      • Salkkareitten ystävä

        Kenen puolella sä ny oot? Oliver on tässä se "uhri". Ja jos sinuu häiritsee et oliverilla on suu auki niin älä sit kato salkkareita. Se on vasta pikku poika joka ei oikeen osaa viel rooliaan.


      • Sebastian fani16
        Salkkareitten ystävä kirjoitti:

        Kenen puolella sä ny oot? Oliver on tässä se "uhri". Ja jos sinuu häiritsee et oliverilla on suu auki niin älä sit kato salkkareita. Se on vasta pikku poika joka ei oikeen osaa viel rooliaan.

        Mä oon ihan smaa mieltä kun Salkkareitten ystävä. Ärsyttää kun ihmiset arvostelevat niin kovin sanoin Oliverin näyttelijä on vielä pieni eikä osaa olla niin luontevasti kameroiden edessä kuin kokeneemmat näyttelijät!!! Minkä takia ihmiset katsovat sarjoja joista ei ole hyvää sanottavaa ja minkä takia ihmiset sitä tänne tulevat valittelemaan? Ite en ainakaan enään ymmärrä!


      • Oliverfani

        Oliver on kiva mutta Ossi ei!


      • oliverfani
        Oliverfani kirjoitti:

        Oliver on kiva mutta Ossi ei!

        Niin olen samaa mieltä kuin salkkareitten ystävä


      • Salkkareitten ystävä
        oliverfani kirjoitti:

        Niin olen samaa mieltä kuin salkkareitten ystävä

        sain äsken tietää että Sebastianin tajujen menon jälkeen Oliver kutsui Ossin katsomaan Sebastiania ja Ossi luuli että Sebastian oli humalassa. Joten Ossi jätti Sebastianin sohvalle ja herättyään Sebastian suuttui Ossille ja syytti häntä heitteille jätöstä. Ossi antoi Oliverille tapahtuman jälkeen nalle johon oli piilotettu video kamera. Taas Ossi paska jätti Sebastianin, jo toistamiseen. Ja kukahan hullu muka vetäis alkoholia sillon ku hoitaa lasta?


    • FGHJKLÖJBKJHMGNF

      Sebastian: "Ossi, Oliver on mun poika!"

      Ossi:"MITÄ!? EIII!! MÄ TAPAN SUT!!!!"

    • Ukkeli

      Kai te hyvät ihmiset tajuatte, että salkkarit on vain tv-sarja??? Näyttelijät tekevät sen mitä käsikirjoituksessa sanotaan. Turhaan haukutte täällä näyttelijöitä jotka tekevät TYÖTÄÄN!!! Se ei ole totta mitä siinä tapahtuu. Varmastikin "Sebastian" ja "Ossi" on kuvausten ulkopuolella kavereita keskenään.

      • Salkkareitten ystävä

        No kyl tajutaan! Me ei puhutakkaan täällä Sami Sarjulasta tai Jarkko Nymanista! Täällä puhutaan fiktiivisistä salkkareista eikä reaali maailmasta ja kyl me osataan erottaa todellisuus epätodesta joten häivy! Tääl saa puhuu salkkareist niin paljon ku kerkeää. Just tollasii tyyppei ku sinä tänne ei kaivata huutelemaan!


    • ComputerWolf

      Samaa mieltä. Tänään aamulla taas paasasin kuin ärsyttävä Ossi on. Kuolis pois kunnon paska. Ois vaa lähteny helvettiin salkkareista.

    • joku2

      Joo, se onkin niin ärsyttävä, että mun hermot palaa!

      • Ossi-paskahousu

        no mun hermot paloi jo kiitos ton osteri-ossi-joka-naisen-lossin. Se viel pakenee ja ottaa oliverin viel mukaan. Luovuttais jo hyvän sään aikana, sillon ku on paha sää niin poliisi on jo sen perässä.


    • Ossi vittuun salkkareist

      Ossista tullu pedo ku nallekameralla vakoilut poikaa. Toivottavasti Sebu antaa turpaan sille.

    • joku2

      Eks Ossi ookki ärsyttävä?Kaappa nyt toisen pojan.Ja muute, yks Joni niminen tyyppi väitti, että Oliver on muka biologisesti Ossin.Onko se totta?!!

      • oliveroutsei

        aivan satavarmasti on. niin perussalkkareita! ja siitähä se riemu sit repee


    • Joku2

      Eks Jenni silloin joskus vaihtanu niien lapset keskenään?!!!!

    • Lariaslove

      Ossi lähti sarjast lopullisesti tänää :)

    • joku2

      Hyvä!!!!

      • Ossiveks!

        lähti vai?!!? Jes! Vihdoinkin! Ossi jääkööt Rakkavaaraan! Hyvästi Ossi, eikä muuten tuu ikävä! Toivottavasti pysyy siellä ja olis Rakkavaaran riesana.


    • Ossipossi

      Oikeessa oot, Ossiveks!Ei mullekaan tuu ikävä.

    • jippiii

      Mä haluisin sen vanhan Ossin takas joka aina vittuili kaikil

    • ossih

      kyllä ossi on mukava heebo eikä ollu kiva et lähti, ainut ärsyttävä oli se oliver lässytys. ossi on kyl hyvä näyttelijä ja pidin siitä kuinka vittuili ismolle XD

    • Linnea1

      Se oli ihan ääliö. Ossi lähti salkkareista lopullisesti. Onneksi. Toinen ääliö on sitten Camilla. Se sais kyl seuraavaks lähtee. Ja sit tietty Marianna.

    • Anonyymi

      Tuleekohan se joskus takaisin Salkkareihin?

      • Anonyymi

        Ossi siis?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe