Siinä on joku öljynsyöttö joka vuotaa ja sotkee kaikki hihnat. Miten korjataa? En vie korjaamolle
Kiitos
Mikä mötikkä (öljypumppu?) hiacen laturin päässä?
5
3520
Vastaukset
- Ainakin vanhemmissa:
.
Ainakin vanhemmissa oli ohjaustehostajan pumppu laturin jatkeena
. - tekkijä
Se on alipaine pumppu,se saa painevoitelun moottorin öljynpaineesta. Tarkasta samalla ettei paineletku ole hankautunut ,rikkoutuessaan heittää öljyt äkkiä pihalle.
- täh??
Eli mitä se voitelee?
- tekkijä
Alipaine pumppu yhdistetty samaan voitelu kiertoon mootorin kanssa,pumppua ei voi pyörittää kuivana. Öljyä ei sieltä pumpata mihinkään,se vaan kiertää sen kautta. 300 m pääsi ajamaan letkun hajottua kun syttyi öljynpaine valo.Eli se öljy mikä sieltä vuotaa on moottoriöjyä,paineletku mikä hajosi oli hankautunut kannen nostokorvaa vasten (vanhemmassa mallissa)
- jokunen33
Jos ei letkut vuoda .Ota laturi pumppuineen pois .Puhdista laturi ja vaihda laakerit,ainakin takimmainen.muistaakseni stefa on takimmaisen laakerin päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988