Minusta Jone jopa hillitsi totuudenmiekalla heilumistaan. En ole ikinä nähnyt näin heikkoa tasoa finaaleissa. Zulken ja Alman äänet riittää kunnialliseen esitykseen, kaikki loput oli alta lipan. Sen Ninon esitys oli niin hirveää katsottavaa, etten enää pysty sanoin kuvaamaan mitkä kaikki elimet kääntyivät myötähäpeästä ympäri. Se psykedeelinen harppoominen ja kaikki pakkoliikket olisi voinut antaa anteeksi, mutta kun ääntäkään ei ollut enää sen vertaa että lyseon kuoroon olisi otettu. Koska nuoret äänestää, niin pelkään miten pyöreän Alman käy.. Ihaninta olisi nähdä yleisön asennemuutos: aiempina vuosina lensi ei niin videoseksikäs laululintu mäkeen liian pian.
Paskin Idolstaso ikinä
6
352
Vastaukset
- samakeskiikäneämmäyllä
Sen hiton philippiiniläisen ansio teatteriviikonlopussa oli beatboxaus! Ryhmässä hyvä veto, mutta siis hänen ansio oli "brutuu pufh pufh, tsökö tsökö". Ja jatkoon!
- tök tök tök tök
"Sen hiton philippiiniläisen ansio teatteriviikonlopussa oli beatboxaus! Ryhmässä hyvä veto, mutta siis hänen ansio oli "brutuu pufh pufh, tsökö tsökö". Ja jatkoon!"
Ja verrataanpa tätä pufh, pufh, tsököä sitten vaikka pudonneen Viian esitykseen siellä kasarmilla ja muitakin esityksiä.
http://vimeo.com/76896847
Raivostuttavaa. Olin varma että Viia menee jatkoon.
- jopi.
Mut jotain vikaa oli kyllä äänentasoissa. Eikö jonkun äänivastaavan pitäisi huolehtia, ettei laulajan ääni huku musiikkiin? Oliko äänet säädetty Diandralle?
Kappaleet oli kyl huonosti valittu, kaikilla? - noloa niin noloa
"se psykedeelinen harppoominen ja kaikki pakkoliikket"
Mulla tuli mieleen Matti Nykäsen koreografia. - tuubaa445
tuntuu, että ihan liikaa semmoisia "ihan jees" tason nuoria likkoja, joilla ei ole mitään omaa juttua, kunhan näyttävät nätiltä ja laulavat jotain alicia keysiä. monet noista 16-vuotiaistakin saisivat kasvaa vielä muutaman vuoden, ennen kuin alkavat haaveilla tähden urasta... ainoo, joka tulee mieleen on se pinkkipää tyttö, hän selvästi erottuu massasta ja ääntä todella riittää.
- plääh
Mitra on kai näistä vähiten huonoin, mutta ei hänkään mikään kovin erikoinen ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1476822Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142508Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471720Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141401Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711107
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63976