Narsistin valta ja voima

varjoissa..

Onko narsistilla ystäväpiiri johon kuuluu psykiatrisia hoitajia sekä psykiatreja ja narsisti manipuloi tätä mielenterveysalan väkeä niin että he ottavat aiheetta pakkohoitoon narsistin silmätikuksi joutuneita henkilöitä?

5

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfhj

Ei kait pakkohoitoon voi suomessa ketään ottaa,ellei ole tehny jotain raskasta rikosta,mutta narsisti nyt puhuu skeidaa jokaisesta kanssaeläjästään.

• Tämä tieto on

"Ei kait pakkohoitoon voi suomessa ketään ottaa,ellei ole tehny jotain raskasta rikosta"

Tämä tieto on suoraan kopsattu KaaliLahosta. Aika ilkeäkin tieto, jos ajattelee niitä lukuisia ihmisiä, jotka ovat mielenterveyden vaivan takia sairaalassa olleet / käyneet.

Ei tarvitse tehdä rikosta, jotta pääsee umpisuolenpoistoon, eikä tarvitse tehdä rikosta päästäkseen vaikka psykoosihoitoon tms.

Melkoisia tietonikkareita liikkeellä täällä. Ikävä kyllä.

• Tämä tieto on kirjoitti:

"Ei kait pakkohoitoon voi suomessa ketään ottaa,ellei ole tehny jotain raskasta rikosta"

Tämä tieto on suoraan kopsattu KaaliLahosta. Aika ilkeäkin tieto, jos ajattelee niitä lukuisia ihmisiä, jotka ovat mielenterveyden vaivan takia sairaalassa olleet / käyneet.

Ei tarvitse tehdä rikosta, jotta pääsee umpisuolenpoistoon, eikä tarvitse tehdä rikosta päästäkseen vaikka psykoosihoitoon tms.

Melkoisia tietonikkareita liikkeellä täällä. Ikävä kyllä.

"Melkoisia tietonikkareita liikkeellä täällä. Ikävä kyllä. "

Noh, vastaus sopinee samaan sarjaan kuin aloittajan kysymyskin,

"narsisti manipuloi tätä mielenterveysalan väkeä niin että he ottavat aiheetta pakkohoitoon narsistin silmätikuksi joutuneita henkilöitä? "

Aihetta on täällä käsitelty aiemminkin, käyty hirmuista väittelyä siitä, että kyllä kuulemma kyllä narsisti voi pelkillä puheillaan saada ihmisen toimitetuksi pakkohoitoon...

mutta laitetaan ny sitä tietoa oikeaa tietoa niin aloittajalle, kuin muillekkin aiheesta/pakkohoidon kriteereistä kiinnostuneille...

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00512

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1990/19901116

• totta maar

Jokaisella narsistilla ei ole psykiatreja ystäväpiirissään, mutta tietenkin narsu yrittää manipuloida myös psykiatrista ammattikuntaa, jos sellainen tarve tulee ja mahdollisuus avautuu. Narsu aivopesee vaikka kaupan kassatätiä, jos hyötyy siitä jotenkin.

Muinoin olin työpaikassa, jossa narsistinen esimies oli lämpöisissä väleissä työterveyslääkärin kanssa. Silmätikuiksi joutuneet saivat lääkäriltä niskaansa samaa *askaa kuin pomoltakin, eikä lääkärin vaitiolovelvollisuus painanut mitään.

• Aloittaja tarkoittaa

Aloittaja tarkoittaa ilmeisesti, että jos jollain narsistilla on kyseisiä suhteita, niin käyttääkö hän niitä joitakuita vastaan tarvittaessa.

Sitten taas on eri juttu, että jos perhaassä tai avioliitossa oleva narsisti saa asiat näyttämään siltä, että esim. aviopuoliso on sairas, vaikka ei olisikaan... Tuon uskon, että tuota tekee. Ja huoltajuuskiistoissa näyttävät, että toinen ei käy huoltajaksi. Olen tuollaista lukenut jostain, että toimivat noin.

Joku narsisti taas antaa muitta mutkitta toisen tehdä työt lasten eteen, eikä suin surminkaan halua huoltajuutta missään muodossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1948
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1370
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1030
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      883
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      801
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      751
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      703
    Aihe