Galluppi kuvattomille

SS-Tutkimus

Kysymys siis kuuluu että miksi et, herrasiunnaa, ole laittanut kuvaa deittiprofiiliisi. Vastausvaihtoehdot:

a) olen ujo

b) olen rujo

c) olen pelkuri ja pelkään että kaverit tulevat nauramaan räkäisesti päin naamaa minut bongatessaa, lisäksi olen vähän nössö enkä osaa sanoa heille että haistakaa kakki taikka että olitpa utelias homoseksuaali kyylä kun käyt kyttäämässä oman sukupuolesi edustajia taikka emmä mikään assburger ole että yksin viihdyn loppuelämäni

d) olen ukkomies, gigolo tai kyläluuta

e) kuvittelen hurmaavani "persoonallisella" tekstilläni kenet tahansa ja tottakai olen muistanut oheistaa tekstiini myös maagisen lausekkeen "ota selvää"

f) joku muu idioottimainen tekosyy, mikä?

57

653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et silviisii

Minun idioottimainen syyni on se, ettei kuvani ole profiilissa vaan muissa kuvissa, että työni on hyvin julkista ja en halua kaikkien hörhöjen näkevän minua :))

• anonyymisti vaan

a ja f, en halua kuviani julkiseen jakoon, että kuka tahansa vois tallentaa ne koneelleen.

• Shole

e) ilman kuvitelmaa (siis en hurmannut ketä tahansa, vain muutaman) ja mainitsemaasi kliseetä.

• ....

En halua kuvaani näkyville enää, joskus se on ollut.Miehet usein sotkevat johonkin toisiin samanoloisiin (ehkä näköisiinkin)naisiin.Tulee viestejä joissa uskovat nähneensä milloin missäkin baarissa yms.

Kuvani ovat lukon takana albumissa, ja sopiville "ehdokkaile" tottakai avaimeni laitan.

• Hei ...,

jännä juttu, tuollaista en olekaan aikaisemmin kuullut että nettideittikuvan perusteella sekoitettaisiin toisiin ihmisiin.

Tuo lukon takana albumissa on hyvä tyyli niille, jotka eivät halua kuvaansa esille. E-kontakti.fissä yhdellä sivulla pystyy hallitsemaan kaikkia avaimensa haltijoita ja poistamaan niitä myös helposti niin halutessaan.

Terveisin Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi

• tai sitten näin

Tuota on tapahtunut itsellenikin. On nähty milloin missäkin. Mutta sehän on hyvä vain, eipähän saa ainakaan ketään stalkeria peräänsä kun luulevat että olen se ja se jostain ihan muualta. Ei tosin ehkä kiva sille toiselle jota he siellä kyttäävät.

Ei löydä ketään koska on tusinanassu jommoisia on maa täys, mutta saapa olla rauhassa...

• Mitä se sulle kuuluu

Kysyjä on persereikä!

• -mies38-

Laitoin ensin asiallisen profiilitekstin ja kuvani ilmoitukseen. Sain viestin monelta naiselta ensin, mutta en pitänyt ollenkaan yhdenkään naisen ulkonäöstä. En tiedä mitä noille naisille olisin vastannut, tai vastasin vaan että hyvää jatkoa.

Päätin poistaa pian profiilin ja tehdä uuden ilman kuvaa. Sitten tajusin että profiilihan hukkuu sinne muiden tuhansien sekaan eikä sitä monikaan löydä. Sitten poistin senkin profiilin ja tein johtopäätöksen että koko homma on silkkaa ajanhukkaa.

• ktku658o

Minä ainakaan en uskalla laittaa kuvaani nettiprofiiliin, koska muija voisi huomata.

Ja sitten ei hyvä heilu.

• ikävää realismia

Ketjun aloittajalle on tainnut käydä huonosti, kun on laittanut kuvansa julki ja on nyt katkera niille jotka eivät ole pilanneet tulevaisuuttaan.

Ketjun aloittaneelle taitavat tuntemattomat ja puolitutut naureskella, kun naaman tunnistavat samaksi, ympärillä kuiskutellaan, sukulaiset tuntevat myötähäpeää, eikö se tyttö kelpaa kenellekään. Työnhakutilaisuudessakin kaikki meni päin vttua, kun haastattelija tunnisti naamasi netistä, kuvallisella profiililla esiintyessäsi et vastannut kaikille, nyt et tiedä keitä ne kuvattomat olivat, he tietävät sinut, saa pskaa silmille baarissa, flirttailet turhaan komealle miehelle, joka nyt nauraa sinulle, olet saastunut, sinut tunnetaan netistä töykeänä, et saa livenäkään seuraa enään. Piirit ovat pienet, olet frofiloitunut kuvallasi epätoivoiseksi seuranhakijaksi, naama näytillä jo monta vuotta eri nimimerkeillä. Olet säälittävä, sinut tunnetaan.

• oma asia

kuis nämä menestyneet, ei epäonnistuneet työnantajat, sukulaiset ystävät, naapurit ym sitten ovat palstalla kuikuilemassa toisten profiileja ?
        hakevat seuraa, huhuillen nurkan takaa kasvottomana ettei vaan kukaan tunnista heitä.....nämä ne vasta epätoivoisia luusereita on

• tai sitten näin

...tai sitten on käynyt niin että kun on jo kaikki kuvalliset tyypit katsastanut läpi ja on ne kuvattomat jäljellä, niin menee täysin arpomiseksi kenelle heistä kannattaisi kirjoittaa.

Vähän sama kuin että katselet lehdestä kaikki ilmoitukset joissa kaupataan taloa. Olet nähnyt kaikki kuvalliset ilmoitukset moneen kertaan, ja sittenkö pitäisi siirtyä niihin joissa lukee 4H K S - mitä helvettiä tuosta saa irti?

Kuitenkaan et ota sikaa säkissä. Et edes vastakkaisen sukupuolen edustajaa, vaikka miten olisi kiva löytää se elämänsä rakkaus.

Kuvattomissa on paljon kaikenlaisia vilunkivillejä ja luikuriliisoja, että valitse sieltä sitten!

• niin joo...
        oma asia kirjoitti:

kuis nämä menestyneet, ei epäonnistuneet työnantajat, sukulaiset ystävät, naapurit ym sitten ovat palstalla kuikuilemassa toisten profiileja ?
        hakevat seuraa, huhuillen nurkan takaa kasvottomana ettei vaan kukaan tunnista heitä.....nämä ne vasta epätoivoisia luusereita on

Kumpikohan sitten lienee epätoivoisempaa, hakea ihmistä vuosikausia kuvan kanssa vai kyttäillä toisten ilmoituksia vuosikausia kuvattomana.

Nykyäänhän esim. Suomi24:ssa on pakko olla itsekin rekisteröityneenä jos aikoo koko profiilin läpi kytätä. Hm...

• verho heiluu ikkunas
        oma asia kirjoitti:

Voit aliarvioida mitä tahansa asiaa, mutta älä ikinä aliarvioi ihmisten uteliaisuutta sinun omista asioista ja tekemisistä, monet ovat valmiita lähes mihin tahansa, saadakseen sinusta tietoa ja juorunaihetta.
        Jos haluat helpottaa näiden toimintaa, julkaise kuvasi kaikelle kansalle ja kerro itsestäsi avoimesti.

• rohkeutta!
        verho heiluu ikkunas kirjoitti:

Voit aliarvioida mitä tahansa asiaa, mutta älä ikinä aliarvioi ihmisten uteliaisuutta sinun omista asioista ja tekemisistä, monet ovat valmiita lähes mihin tahansa, saadakseen sinusta tietoa ja juorunaihetta.
        Jos haluat helpottaa näiden toimintaa, julkaise kuvasi kaikelle kansalle ja kerro itsestäsi avoimesti.

Hyvä neuvo. Sitten kun heillä on kaikki jo tiedossa, ei tarvitse udella, kysellä ja kaivella asioita (tai roskiksia).

Antaa haaskalintujen raakkua, eletään me muut juuri niin kuin hyväksi näemme.

• just dicks for me

Haen tällä hetkellä miehistä pelkkää panoseuraa, ei semmoiseen profiiliin tarvitse kuvaa laittaa, vastauksia tulee turhan paljon ilmankin.

• a, ehkä b ja f, kuvallisena saan viestejä vain vanhempien ikäisiltä ja ulkomaalaisilta, joihin ulkonäköni jostain käsittämättömästä syystä tuntuu enemmän vetoavan :/

• idioottititi

F...idioottimainen tekosyy on se että olen bongannut sivuilta muutamia tuttuja enkä halua kuittailuja treffiprofiilista.
      Lähetän kuvan pyytämättä sähköpostiin...ja mainitsen tästä myös ekassa viestissä.

• 17792

Ihan sen takii ettei kukaan käytä väärin

• Unelmien Pokamies

Tää on melkeinpä ainoa perustelu kuvattomuudelle, jonka ymmärrän. Ja nimenomaan vastakkaisen sukupuolen tuttuja edustajia deitissä, joiden ei halua missään nimessä kiinnostuvan itsestään. Itse huomasin siellä yhden tutun naisen, joka oli ollut yksipuolisesti minusta kiinnostunut. En silti lähtenyt kuvaani piilottelemaan ja kaikki meni hyvin, eli hän ei ainakaan eksynyt profiiliini.

Muuten saa olla tuttuja mun puolesta enkä kuvani esilläpitämistä aristele. Jos joku mulle siitä kuittailee, että teen jotain niinkin luonnotonta kuin etsin kumppania niin omapa on häpeänsä.

Mitä tuohon selitykseen tulee, että tekee julkista työtä niin hohhoijjakkaa. Ette te ole telkkarin uutisankkureita tai BB-juontajia. Jos se mäkin kassalla oleminen julkisuudeltaan ahdistaa niin voin sanoa, että kun ihminen näkee tuhat naamaa päivässä niin se joku nettideitissä nähty kuva ei todellakaan yhdistä jossain satunnaisessa asiakaspalvelutilanteessa. Eihän monen kuvasta meinaa ihmistä heti sovitussa tapaamispaikassakaan tunnistaa. Se on vain yksi kuva ja ihmisen elävä olemus on niin paljon muutakin.

Ihan oikea julkisuus kelpaa perusteluksi. Tuskin sillä Vanhasellakaan oli kuvaa profiilissaan.

• Unelmien Pokamies
        17792 kirjoitti:

Ihan sen takii ettei kukaan käytä väärin

Mä ymmärrän, että luottokorttitietoja voi käyttää väärin ja ymmärtääkseni pelkällä sotulla voi tehdä kiusaa sulkemalla puhelinliittymiä, sähköjä ym. jos nyt joku tuosta kiksinsä saa. Mutta miten ihmeessä sitä kuvaa voisi väärinkäyttää? Eiköhän meistä kaikista löydy kuva tai kaksi netistä joka yhdistyy vielä oikeaan nimeenkin toisin kuin nää nettikuvatukset jotka lähinnä nimimerkkiin voidaan liittää.

• ===========
        Unelmien Pokamies kirjoitti:

Tää on melkeinpä ainoa perustelu kuvattomuudelle, jonka ymmärrän. Ja nimenomaan vastakkaisen sukupuolen tuttuja edustajia deitissä, joiden ei halua missään nimessä kiinnostuvan itsestään. Itse huomasin siellä yhden tutun naisen, joka oli ollut yksipuolisesti minusta kiinnostunut. En silti lähtenyt kuvaani piilottelemaan ja kaikki meni hyvin, eli hän ei ainakaan eksynyt profiiliini.

Muuten saa olla tuttuja mun puolesta enkä kuvani esilläpitämistä aristele. Jos joku mulle siitä kuittailee, että teen jotain niinkin luonnotonta kuin etsin kumppania niin omapa on häpeänsä.

Mitä tuohon selitykseen tulee, että tekee julkista työtä niin hohhoijjakkaa. Ette te ole telkkarin uutisankkureita tai BB-juontajia. Jos se mäkin kassalla oleminen julkisuudeltaan ahdistaa niin voin sanoa, että kun ihminen näkee tuhat naamaa päivässä niin se joku nettideitissä nähty kuva ei todellakaan yhdistä jossain satunnaisessa asiakaspalvelutilanteessa. Eihän monen kuvasta meinaa ihmistä heti sovitussa tapaamispaikassakaan tunnistaa. Se on vain yksi kuva ja ihmisen elävä olemus on niin paljon muutakin.

Ihan oikea julkisuus kelpaa perusteluksi. Tuskin sillä Vanhasellakaan oli kuvaa profiilissaan.

Minä olen törmännyt kaupungilla liikkuessani kahteen mieheen, joiden ilmoitukset olin katsonut läpi täällä S24:ssa. Toisen olin lukenut noin viikkoa aiemmin, toisen jo pari kuukautta aikaisemmin.

Pystyisin myös varsin yksityiskohtaisesti kuvailemaan sen keski-ikäisen naisen kasvot, joka palveli minua pankissa viime viikolla. Tai nuoren miehen, joka myi minulle kanahampurilaisen Hesessä tai nuoren naisen, joka auttoi kopiokoneongelmissa Multiprintissä. Jne….

Minulla on erittäin hyvä kasvomuisti. Olen myös kiinnostunut ihmisistä ja heidän kasvoistaan, joten kiinnitän niihin huomiota. Enkä usko, että olen mitenkään ainutlaatuinen tapaus.

Mitä tulee kuvallisiin tai kuvattomiin profiileihin, niin olen itse vasta profiilin suunnitteluvaiheessa. En tule laittamaan siihen kuvaani. Yksi syy on se, että se todennäköisesti pitää pahimmat ja pinnallisimmat urpot ja häiriköt loitolla. Toinen olennaisempi syy on, että haluan miehen kiinnostuvan minusta sen perusteella, millainen olen luonteeltani, mitä ajattelen, mistä pidän, mitä arvostan, millaista suhdetta haen jne… - edes sen verran että katsoo aiheelliseksi laittaa muutaman rivin avausviestin. Sen jälkeen voidaan sitten tsekata, miellyttääkö myös ulkonäkö. Ja tietysti sen(kin) pitää sitten miellyttää puolin ja toisin, jotta tutustumista kannattaa jatkaa.

Sinänsä minua ei häiritse pätkän vertaa, jos jotkut kaverin kaverit tai tutun tutut tietävät minun nettideittailevan ja etsivän kumppania. Mutta en välttämättä halua kaikkien heidän tietävän sen yksityiskohtaisemmin asiasta. En halua, että henkilökohtaiset toiveeni ja sisimmät ajatukseni ovat jonkinlaista julkista riistaa. Haluan itse valita, mitä itsestäni kerron kenellekin.

• Unelmien Pokamies
        =========== kirjoitti:

Minä olen törmännyt kaupungilla liikkuessani kahteen mieheen, joiden ilmoitukset olin katsonut läpi täällä S24:ssa. Toisen olin lukenut noin viikkoa aiemmin, toisen jo pari kuukautta aikaisemmin.

Pystyisin myös varsin yksityiskohtaisesti kuvailemaan sen keski-ikäisen naisen kasvot, joka palveli minua pankissa viime viikolla. Tai nuoren miehen, joka myi minulle kanahampurilaisen Hesessä tai nuoren naisen, joka auttoi kopiokoneongelmissa Multiprintissä. Jne….

Minulla on erittäin hyvä kasvomuisti. Olen myös kiinnostunut ihmisistä ja heidän kasvoistaan, joten kiinnitän niihin huomiota. Enkä usko, että olen mitenkään ainutlaatuinen tapaus.

Mitä tulee kuvallisiin tai kuvattomiin profiileihin, niin olen itse vasta profiilin suunnitteluvaiheessa. En tule laittamaan siihen kuvaani. Yksi syy on se, että se todennäköisesti pitää pahimmat ja pinnallisimmat urpot ja häiriköt loitolla. Toinen olennaisempi syy on, että haluan miehen kiinnostuvan minusta sen perusteella, millainen olen luonteeltani, mitä ajattelen, mistä pidän, mitä arvostan, millaista suhdetta haen jne… - edes sen verran että katsoo aiheelliseksi laittaa muutaman rivin avausviestin. Sen jälkeen voidaan sitten tsekata, miellyttääkö myös ulkonäkö. Ja tietysti sen(kin) pitää sitten miellyttää puolin ja toisin, jotta tutustumista kannattaa jatkaa.

Sinänsä minua ei häiritse pätkän vertaa, jos jotkut kaverin kaverit tai tutun tutut tietävät minun nettideittailevan ja etsivän kumppania. Mutta en välttämättä halua kaikkien heidän tietävän sen yksityiskohtaisemmin asiasta. En halua, että henkilökohtaiset toiveeni ja sisimmät ajatukseni ovat jonkinlaista julkista riistaa. Haluan itse valita, mitä itsestäni kerron kenellekin.

Jokainen joka nettideitissä tietää voivansa naamallaan edistää merkittävästi pariutumistaan sen tekee. Annat ymmärtää että "pinnalliset urpot" häiritsisi sua jos näkee kuvasi, mistä voidaan päätellä, että pidät itseäsi erittäin hyvän näköisenä. Sallinet epäilykseni ;)

Totuus on kuitenkin, että naama ja liveolemus tulee ennepitkää vastaan. Siinä vaiheessa jos tunne on pettymys, romahtaa se ennalta tutustuminenkin, joka on todennäköisesti luonut virheellisen ensivaikutelman. Ajan haaksaaminen ja pettymys jättää molemmille pahan maun suuhun.

• ================

Jokainen joka nettideitissä tietää voivansa naamallaan edistää merkittävästi pariutumistaan sen tekee. Annat ymmärtää että "pinnalliset urpot" häiritsisi sua jos näkee kuvasi, mistä voidaan päätellä, että pidät itseäsi erittäin hyvän näköisenä. Sallinet epäilykseni ;)

Totuus on kuitenkin, että naama ja liveolemus tulee ennepitkää vastaan. Siinä vaiheessa jos tunne on pettymys, romahtaa se ennalta tutustuminenkin, joka on todennäköisesti luonut virheellisen ensivaikutelman. Ajan haaksaaminen ja pettymys jättää molemmille pahan maun suuhun.

Kuulemani ja lukemani perusteella olen käsittänyt, että naisen ei tarvitse olla mikään huikaiseva kaunotar saadakseen kaiken maailman seksinvonkaajat ottamaan yhteyttä. Siihen riittää ettei ole ihan ladon seinästä reväistyn näköinen, että jotkut 20 vuotta vanhemmat puutteessa oleva tyypit alkavat ehdottelemaan tapaamisia. :)

Tarkoitin pinnallisilla urpoilla myös miehiä, jotka eivät edes lue kuvattomia profiileja. He voivat tietysti olla muuten ihan fiksuja tyyppejä, mutta eivät todellakaan tässä asiassa. On typerää jättää noin puolet potentiaalisista ehdokkaista kokonaan tsekkaamatta, varsinkin jos tosissaan kumppania etsii.

Totta kai se naama ja liveolemus tulee vastaan ja totta kai niiden pitää miellyttää. Mutta onko se nyt niin valtavaa ajan haaskausta, jos yhden tai kaksi lyhyttä viestiä vaihtaa ennen kuvan näkemistä, jos profiili on muuten kiinnostava? Tässä taisi muuten tulle yksi lisäsyy olla laittamatta kuvaa: se karsii pois ärsyttävät hätähousut. :D

• Unelmien Pokamies
        ================ kirjoitti:

Kuulemani ja lukemani perusteella olen käsittänyt, että naisen ei tarvitse olla mikään huikaiseva kaunotar saadakseen kaiken maailman seksinvonkaajat ottamaan yhteyttä. Siihen riittää ettei ole ihan ladon seinästä reväistyn näköinen, että jotkut 20 vuotta vanhemmat puutteessa oleva tyypit alkavat ehdottelemaan tapaamisia. :)

Tarkoitin pinnallisilla urpoilla myös miehiä, jotka eivät edes lue kuvattomia profiileja. He voivat tietysti olla muuten ihan fiksuja tyyppejä, mutta eivät todellakaan tässä asiassa. On typerää jättää noin puolet potentiaalisista ehdokkaista kokonaan tsekkaamatta, varsinkin jos tosissaan kumppania etsii.

Totta kai se naama ja liveolemus tulee vastaan ja totta kai niiden pitää miellyttää. Mutta onko se nyt niin valtavaa ajan haaskausta, jos yhden tai kaksi lyhyttä viestiä vaihtaa ennen kuvan näkemistä, jos profiili on muuten kiinnostava? Tässä taisi muuten tulle yksi lisäsyy olla laittamatta kuvaa: se karsii pois ärsyttävät hätähousut. :D

Ei se ole typerää vaan ihan inhimillistä toimintaa. Jotta suhde voisi nettideiteistä alkaa, pitää toiseen ihastua edes vähän pinnallisesti jotta alku kantaa parempaan tutustumiseen asti. Tietty homman voi laittaa käyntiin tutustumalla ensin viestitellen ja toivomalla, että pinnallinen ihastuminenkin tapahtuu sitten tavatessa mutta jos ei, niin ei pitkäkään jutustelu ennen naaman näkemistä pelasta mitään.

Kuvattomat profiilit on mulle pitkälle kasvottomia ominaisuusluetteloita, oli ne sitten kirjoitettu miten proosallisesti tahansa. Luonnollisesti lähestyn kuvallisia, sillä heillä on ihan yhtä hyvät profiilitekstit noin keskimäärin mutta voin sulkea pois ainakin sellaiset, jotka ei yhtään viehätä kuvan perusteella. Kuvattomienkin kanssa deittailin mutta he kaikki lähestyivät minua ja kysyivät heti osoitetta johon laittaa kuva.

Naama ratkaisee joten se kannattaa näyttää heti. Mä en usko, että voisin tutustua ja ihastua plekkään tekstiin tai puhelinääneen niin vahvasti, että pääsisin itseäni miellyttämättömästä naamasta yli ja voisin alkaa suhteeseen. Ystäväksi kyllä ja niin oikeastaan on käynytkin kerran kun deittailin vielä.

• =============

Ei se ole typerää vaan ihan inhimillistä toimintaa. Jotta suhde voisi nettideiteistä alkaa, pitää toiseen ihastua edes vähän pinnallisesti jotta alku kantaa parempaan tutustumiseen asti. Tietty homman voi laittaa käyntiin tutustumalla ensin viestitellen ja toivomalla, että pinnallinen ihastuminenkin tapahtuu sitten tavatessa mutta jos ei, niin ei pitkäkään jutustelu ennen naaman näkemistä pelasta mitään.

Kuvattomat profiilit on mulle pitkälle kasvottomia ominaisuusluetteloita, oli ne sitten kirjoitettu miten proosallisesti tahansa. Luonnollisesti lähestyn kuvallisia, sillä heillä on ihan yhtä hyvät profiilitekstit noin keskimäärin mutta voin sulkea pois ainakin sellaiset, jotka ei yhtään viehätä kuvan perusteella. Kuvattomienkin kanssa deittailin mutta he kaikki lähestyivät minua ja kysyivät heti osoitetta johon laittaa kuva.

Naama ratkaisee joten se kannattaa näyttää heti. Mä en usko, että voisin tutustua ja ihastua plekkään tekstiin tai puhelinääneen niin vahvasti, että pääsisin itseäni miellyttämättömästä naamasta yli ja voisin alkaa suhteeseen. Ystäväksi kyllä ja niin oikeastaan on käynytkin kerran kun deittailin vielä.

Ymmärrän kyllä, mutta olen edelleen sitä mieltä, että ei ole fiksua jättää kuvattomat profiilit kokonaan huomiotta. Sen kuvattoman profiilin takaa saattaa löytyä juuri sellainen ihminen, jota etsit sekä persoonaltaan että ulkonäöltään. Ja sinä saatat olla sellainen, jota hän etsii. Mutta jokaisen oma menetyshän se on, jos ennakkoasenteidensa takia kulkee ns. onnensa ohi.

En sanoisi ihan niin, että naama ratkaisee, koska se on kuitenkin vain yksi osa koko pakettia. En tietenkään minäkään ihastu mieheen, jonka ulkoinen olemus ei ollenkaan miellytä. Mutta toisaalta hyvällä ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä, jos mies ei kiehdo muuten.

Ja tässähän ei ole kyse siitä, että edelyttäisin jonkun lähtevän sokkotreffeille kanssani tai edes juttelemaan puhelimessa näkemättä kuvaani. Jos mies pitää profiilistani ja minä hänen, niin ei minulla ainakaan ole mitään syytä sitä kuvaa sen pidempään pantata.

Ja eihän sitä profiilin tai kuvan perusteella kenenkään ihastuta. Profiiliin voi ihastua, samoin kuvaan, mutta siitä on vielä matkaa siihen, että ihastuu siihen todelliseen ihmiseen. Jos joku sanoo ihastuneensa johonkuhun profiilin prusteella, niin hän on ihastunut pelkkään vaikutelmaan tai mielikuvaan, ei todelliseen henkiöön.

• Unelmien Pokamies
        ============= kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, mutta olen edelleen sitä mieltä, että ei ole fiksua jättää kuvattomat profiilit kokonaan huomiotta. Sen kuvattoman profiilin takaa saattaa löytyä juuri sellainen ihminen, jota etsit sekä persoonaltaan että ulkonäöltään. Ja sinä saatat olla sellainen, jota hän etsii. Mutta jokaisen oma menetyshän se on, jos ennakkoasenteidensa takia kulkee ns. onnensa ohi.

En sanoisi ihan niin, että naama ratkaisee, koska se on kuitenkin vain yksi osa koko pakettia. En tietenkään minäkään ihastu mieheen, jonka ulkoinen olemus ei ollenkaan miellytä. Mutta toisaalta hyvällä ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä, jos mies ei kiehdo muuten.

Ja tässähän ei ole kyse siitä, että edelyttäisin jonkun lähtevän sokkotreffeille kanssani tai edes juttelemaan puhelimessa näkemättä kuvaani. Jos mies pitää profiilistani ja minä hänen, niin ei minulla ainakaan ole mitään syytä sitä kuvaa sen pidempään pantata.

Ja eihän sitä profiilin tai kuvan perusteella kenenkään ihastuta. Profiiliin voi ihastua, samoin kuvaan, mutta siitä on vielä matkaa siihen, että ihastuu siihen todelliseen ihmiseen. Jos joku sanoo ihastuneensa johonkuhun profiilin prusteella, niin hän on ihastunut pelkkään vaikutelmaan tai mielikuvaan, ei todelliseen henkiöön.

Tottakai saatan kävellä onneni ohitse mutta kun aikaa ja deittailumahdollisuuksia on rajallisesti niin se on vaan tehokkaampaa ja tuloksellisempaa jos voi suoraan valkata ne, joihin saattaisi viehättyä ulkoisesti ja sivuuttaa ne, jotka ei yhtään miellytä. Kuvattomien kohdalla tuota ei voi tehdä.

Ulkonäöllä ei kyllä ole tosiaan seksisuhdetta pitemmälle mitään väliä jos ei muuten kiehdo mutta ulkonäön voi varmistaa yhdellä näkemisellä mutta se, voiko ihmiseen rakastua syvemmin vaatiikin useamman tapaamisen ja aikaa. Mun mielestä kannattaa ensin katsoa se helposti katsottava joka voi torpata koko suhteen eikä tarvitse käyttää aikaa "turhaan" tutustumiseen ellei molemmat ole valmiita myös ihan vaan ystävyyteen.

Olen kyllä käynyt sokkotreffeilläkin niin että mun kuva oli nähty. Osa oli ihan hyviä, osa ei ihan riittävästi viehättänyt mutta yksikään ei ollut katastrofi.

Sitten on vielä sekin, että miehellä kuvattomuus vähentää aika tehokkaasti nollaan yhteyttä ottavien naisten määrän. Komealla naamalla ja hyvällä kuvalla syntyy tuloksia. Mulle se on se ja sama mikä kontaktiin alunperin johti kun koko homma pitää kuitenkin katsoa läpi sitten kasvotusten ja ajan kanssa.

• ==============

Tottakai saatan kävellä onneni ohitse mutta kun aikaa ja deittailumahdollisuuksia on rajallisesti niin se on vaan tehokkaampaa ja tuloksellisempaa jos voi suoraan valkata ne, joihin saattaisi viehättyä ulkoisesti ja sivuuttaa ne, jotka ei yhtään miellytä. Kuvattomien kohdalla tuota ei voi tehdä.

Ulkonäöllä ei kyllä ole tosiaan seksisuhdetta pitemmälle mitään väliä jos ei muuten kiehdo mutta ulkonäön voi varmistaa yhdellä näkemisellä mutta se, voiko ihmiseen rakastua syvemmin vaatiikin useamman tapaamisen ja aikaa. Mun mielestä kannattaa ensin katsoa se helposti katsottava joka voi torpata koko suhteen eikä tarvitse käyttää aikaa "turhaan" tutustumiseen ellei molemmat ole valmiita myös ihan vaan ystävyyteen.

Olen kyllä käynyt sokkotreffeilläkin niin että mun kuva oli nähty. Osa oli ihan hyviä, osa ei ihan riittävästi viehättänyt mutta yksikään ei ollut katastrofi.

Sitten on vielä sekin, että miehellä kuvattomuus vähentää aika tehokkaasti nollaan yhteyttä ottavien naisten määrän. Komealla naamalla ja hyvällä kuvalla syntyy tuloksia. Mulle se on se ja sama mikä kontaktiin alunperin johti kun koko homma pitää kuitenkin katsoa läpi sitten kasvotusten ja ajan kanssa.

En osaa ajatella ihmissuhteita ollenkaan mistään tehokkuuden tai tuloksellisuuden näkökulmasta. Ja jos ei ole aikaa käydä profiileja läpi, niin miten sitä aikaa voi olla suhteeseenkaan?

Sitä paitsi haen sellaista miestä, että tuosta asenteesta olisi tuskin mitään hyötyä käytännössä. Olen ajatellut, että jos löydän edes muutaman itseäni aidosti kiinnostavan ilmoituksen, niin hyvä. Ja jos löytäisin kumppanin vuoden parin sisällä, olisin todella onnekas.:)

Jos tärkeimmät kriteerit ovat sellaisia, että suurin piirtein joka toinen tai kolmas ne täyttää, niin silloin varmaan kumppanin haku on aika helppoa ja voi tosiaan jättää ihan huoletta jopa valtaosan kokonaan huomiotta. Itselläni tulee tuskin olemaan mahdollisuutta tai varaa tuollaiseen ”ylellisyyteen” .

• Tuplailmo
        ============= kirjoitti:

Näin naisena olen huomannut että harva mies vaivautuu lainkaan lukemaan sitä mitä profiilissa seisoo. Olepa siinä sitten persoonallinen ja kiinnostava...

Minulla on kaksi eri ilmoitusta. Toisessa on kuva ja olen luetellut "normaalimmat" harrastukseni. Toisessa ei ole kuvaa ja ilmoituksessa korostuvat kiinnostuksenkohteeni jotka liittyvät katsomukseeni. Muutamaa harvaa poikkeusta lukuunottamatta jälkimmäiseen katsomukselliseen ilmoitukseen on vastannut tavallisia miehiä joita ei kyseiset asiat kiinnosta tippaakaan. Ja mikä on hassua, niin nämä samat miehet ovat vastanneet myös siihen kuvalliseen ilmoitukseeni.

En osaa tehdä sitä johtopäätöstä että kiinnostan sekä katsomukseni osalta että naamani osalta, vaan sen johtopäätöksen että en kiinnosta millään tavalla mitenkään erityisesti, vaan vastanneet miehet vain ovat massapostittaneet usealle naiselle kokeillen että jos jonkun sopivan ikäisen ja sopivalta alueelta olevan naisen kohdalla sattuisi flaksi käymään.

Tulee varsin turhautunut olo kun huomaa ettei profiililla ole mitään väliä. Mutta siksi haluan pitää toisessa versiossa kuvaa, että on ainakin se mahdollisuus että saattaisin jotakuta kiinnostaa juuri sen takia miltä näytän, ettei sitten tavatessa tule ainakaan miehelle pettymystä (tai voi tietysti tullakin, kun ei kuvasta kaikki rypyt näy, mutta onpahan pääpiirteittäin tiedossa minkätyyppinen olen).

• kuvat on naurettavia

Säälittävää ja noloa laittaa naamansa nettiin näkyviin. Kuvat lisäksi aina valehtelevat.

• voi hyvä tavaton

Kuva on ja pysyy. Jos on niin pelkuri, että pelkää jopa omaa varjoansa, niin
      se vasta säälittävää onkin.

Naurettavaa on myös se, että jotkut tavikset luulee heidän kuviaan käytettävän
      jotenkin väärin, tai tutut näkee. Mulle se on ihan sama, näkeekö joku,
      vai eikö näe.

Arkajalat voi etsiä seuransa, vaikka kirkosta, tosin sielläkin nykyään
      tapahtuu ja sattuu kaikenlaista.

• olet typerys

Jotkut nolaa itsensä BB-talon kaltaisissa paikoissa, eivätkä hekään huomaa siinä mitään hävettävää, 99% ihmisistä ei kuitenkaan lähtisi tekemään itsestään pelleä. Sinulle on käynyt samoin, et ymmärrä mitä teet, sitten yrität haukkua niitä, jotka eivät ole yhtä ajattelemattomia.
        Kaltaisillasi ihmisillä on yleensä muutkin asiat päin vttua, kun ei ole tilannetajua, mikä on fiksua ja mikä ei, siihen päälle hyväuskoinen hölmöys.

• voi hyvä tavaton
        olet typerys kirjoitti:

Jotkut nolaa itsensä BB-talon kaltaisissa paikoissa, eivätkä hekään huomaa siinä mitään hävettävää, 99% ihmisistä ei kuitenkaan lähtisi tekemään itsestään pelleä. Sinulle on käynyt samoin, et ymmärrä mitä teet, sitten yrität haukkua niitä, jotka eivät ole yhtä ajattelemattomia.
        Kaltaisillasi ihmisillä on yleensä muutkin asiat päin vttua, kun ei ole tilannetajua, mikä on fiksua ja mikä ei, siihen päälle hyväuskoinen hölmöys.

Mitä v:tua, eihä kyse ole mistää BB ohjelmasta, missä juostaan muna.sillaan,
        vaan yhdestä kuvasta, jossa ollaan sentään vaatteet päällä.

Sitten viellä, ei ne muut asiat siitä kärsi, että on kuva profiilissa ja en tunne
        yhtään, joka olisi joutunut ku:seen kuvan tähden.

Kyllä sulla ja hentun Liisalla, on nyt vellit turhan takia housussa.

• Unelmien Pokamies
        olet typerys kirjoitti:

Mitä sä täällä nettideittipalstalla oikein toimitat jos tämä jotenkin on itsensä nolaamista ja pelleilyä mielestäsi? Mun tapaamat ihmiset, ystävät ja kaverit pitää parinhakua harvinaisen normaalina ja kannustettavana toimintana. Mä en oikein tiedä, pitäisikö sun miettiä lähipiirisi uudistamista vakavasti jos nettideittailusta "kiinni jääminen" on joku BB:ssä sekoilun tasoinen itsestään pellen tekeminen.

Mistä sä oikein uskallat seuraa hakea vai oliko tarkoitus tuonne Sinkut-alueelle mennä kirjoittelemaan. Se on tossa, ei kestä: http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3404

• loiuytgfghjk

Mitä sä täällä nettideittipalstalla oikein toimitat jos tämä jotenkin on itsensä nolaamista ja pelleilyä mielestäsi? Mun tapaamat ihmiset, ystävät ja kaverit pitää parinhakua harvinaisen normaalina ja kannustettavana toimintana. Mä en oikein tiedä, pitäisikö sun miettiä lähipiirisi uudistamista vakavasti jos nettideittailusta "kiinni jääminen" on joku BB:ssä sekoilun tasoinen itsestään pellen tekeminen.

Mistä sä oikein uskallat seuraa hakea vai oliko tarkoitus tuonne Sinkut-alueelle mennä kirjoittelemaan. Se on tossa, ei kestä: http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3404

Vain sinä nolaat itsesi, sinulla on kuva ;D

• hoh hah hoo aahhaaha
        voi hyvä tavaton kirjoitti:

Mitä v:tua, eihä kyse ole mistää BB ohjelmasta, missä juostaan muna.sillaan,
        vaan yhdestä kuvasta, jossa ollaan sentään vaatteet päällä.

Sitten viellä, ei ne muut asiat siitä kärsi, että on kuva profiilissa ja en tunne
        yhtään, joka olisi joutunut ku:seen kuvan tähden.

Kyllä sulla ja hentun Liisalla, on nyt vellit turhan takia housussa.

Vain sinulla voi olla vellit housussa, sinulla on julkisesti kuva kaikkien nähtävillä.

Minä tunnen montakin, joka on joutunut noloihin tilanteisiin kuvan takia. Pidä vaan kuvasi näytillä, oikein toivon sitä ;DD

• voi hyvä tavaton
        hoh hah hoo aahhaaha kirjoitti:

Vain sinulla voi olla vellit housussa, sinulla on julkisesti kuva kaikkien nähtävillä.

Minä tunnen montakin, joka on joutunut noloihin tilanteisiin kuvan takia. Pidä vaan kuvasi näytillä, oikein toivon sitä ;DD

Senkun hohotat, nauruhan pidentää ikää ja PIDÄN kuvani näytillä.
        Se on tuo vahingon ilokin mukava ominaisuus.

Mitäs ne sun tuttus laittaa rivoja kuvia, ihan oma häpeä, sillä sitä
        saa, mitä tilaa.

• Unelmien Pokamies
        loiuytgfghjk kirjoitti:

Ei mulla ole edes profiilia. Mä sain jo täältä sen mitä halusin, kuvan kanssa ja nopeasti :)

• 4 + 9
        loiuytgfghjk kirjoitti:

Sun naama ei ilmeisesti kummoinen ole, kun et uskalla laittaa näkyviin ja pitää vielä rohkeampia ivata. Oletko joku teinitonttu kun on noin lapsellinen asenne? Pelle.

• olet tyhmäkin
        4 + 9 kirjoitti:

Sun naama ei ilmeisesti kummoinen ole, kun et uskalla laittaa näkyviin ja pitää vielä rohkeampia ivata. Oletko joku teinitonttu kun on noin lapsellinen asenne? Pelle.

Uskaltaminen ja jonkun jutun tekemättä jättäminen järkisyistä ovat hieman eri asioita. Sinä varmaankin menet heittämään poliisia pullolla, kun joku sanoo: et uskalla.

Niitä ihmisiä, jotka kerjäävät "ivaa" julkaisemalla kuviaan, saa ivata ;D

• et silviisii
        4 + 9 kirjoitti:

Kyllä kuvien varastamista tapahtuu oikeasti.Tiedoksi vaan !!

• öh?
        olet tyhmäkin kirjoitti:

Uskaltaminen ja jonkun jutun tekemättä jättäminen järkisyistä ovat hieman eri asioita. Sinä varmaankin menet heittämään poliisia pullolla, kun joku sanoo: et uskalla.

Niitä ihmisiä, jotka kerjäävät "ivaa" julkaisemalla kuviaan, saa ivata ;D

???

Kerjää ivaa julkaisemalla kuviaan? Tietty jos ottaa idioottimaisen kuvan eli esim. sellaisen missä on turpa töröllään tai tissit tai muna esillä, niin onhan se naurettava kuva. Mutta jos haluaa vain esitellä kasvonsa ettei joka tyyppi pety joka ottaa yhteyttä ja vasta myöhemmin näkee miltä näyttää, niin ei kai siinä mitään ivattavaa ole. Käytännöllistä ja huomaavaista toista osapuolta kohtaan.

• Unelmien Pokamies
        et silviisii kirjoitti:

Kyllä kuvien varastamista tapahtuu oikeasti.Tiedoksi vaan !!

Mitä sä tarkoitat tällä kuvien varastamisella? Sitä, että joku käyttää feikkiprofiilissaan? Ei kuule taida käyttää toisten suomalaisten pallinaamojen kuvia kukaan vakavampi huijari ja ottaa riskiä, että kuvan omistaja huomaa itsensä näköisen kilpadeittailijan. Nuo kuvat ovat ihan ulkomaisten näyttelijöiden ja mallien naamatauluista.

• kuvassaruma

Epäonnistun aina ja täysin kuvissa. Kerran jopa eräs sanoi että näytän kehitysvammaiselta valokuvassa (anteeksipyyntöni kehitysvammaisille). Livenä olen ihan oikeasti keskimääräistä nätimpi. Poikkeuksetta, kun olen tavannut miehen netin kautta, hän on sanonut treffeillä että "sähän olet ihan kaunis!" ja muikeana tuijotellut yllättyneenä, kun on varautunut tapaamaan hieman omituisen näköisen naisen.

Mieluummin siis sovin nopeasti livetreffit, enkä haaskaa aikaa kirjoitteluun, koska miehille ykköskriteeri on kuitenkin aina ulkonäkö. Jos laitan kuvan profiiliin, sen pitäisi olla ammattilaisen ottama poseerauskuva, että se onnistuisi.

• -,.,.,.,.,.,.,.,.,.,

itse kyllä saan otettua ihan hyviäkin kasvokuvia, mutta helppoa se ei ole, koska kamera ei ole mikään paras kännykässäni. Niissä huonoimmissa kuvissa en todellakaan näytä omalta itseltäni, joten ymmärrän sua!! En itse ole tehnyt deittiprofiilia, mutta harkinnassa on ja mietin laitanko kuvaani vai en.

• taiteilija

En laita kuvaani deittiprofiiliin, koska olen ammatiltani julkisuudessa esiintyvä henkilö, enkä halua herättää huomiota nettitreffailulla.

• J@@

deittailuhan se onkin suurin häpeä tällä planeetalla.

• nelkyt
        J@@ kirjoitti:

deittailuhan se onkin suurin häpeä tällä planeetalla.

Ei kyse ole häpeästä vaan järjenkäytöstä. Itse löysin nykyisen mieheni vuosia sitten deittipalstalta. Kummallakaan ei ollut kuvaa profiilissa ihan hyvistä syistä: mieheni on muusikko, eikä halunnut ylimääräistä huomiota julkisuudenhakuisilta naisilta. Itse työskentelen pienehköllä paikkakunnalla sen verran julkisessa ammatissa (psykiatrian puolella), etten halunnut entisiä ja nykyisiä asiakkaita profiiliini seikkailemaan. Asiakaskuntani oli palstalla kieltämättä aika hyvin edustettuna ihan kuvien kanssa, ettei todellakaan tullut mitään epäselvyyttä henkilöllisyydestä... Kuvattomuus ei ollut meille kummallekaan ongelma. Kuvat lähetettiin vasta kuukauden kirjoitelun jälkeen toisillemme.

• J@@
        nelkyt kirjoitti:

Ei kyse ole häpeästä vaan järjenkäytöstä. Itse löysin nykyisen mieheni vuosia sitten deittipalstalta. Kummallakaan ei ollut kuvaa profiilissa ihan hyvistä syistä: mieheni on muusikko, eikä halunnut ylimääräistä huomiota julkisuudenhakuisilta naisilta. Itse työskentelen pienehköllä paikkakunnalla sen verran julkisessa ammatissa (psykiatrian puolella), etten halunnut entisiä ja nykyisiä asiakkaita profiiliini seikkailemaan. Asiakaskuntani oli palstalla kieltämättä aika hyvin edustettuna ihan kuvien kanssa, ettei todellakaan tullut mitään epäselvyyttä henkilöllisyydestä... Kuvattomuus ei ollut meille kummallekaan ongelma. Kuvat lähetettiin vasta kuukauden kirjoitelun jälkeen toisillemme.

On toki ammatteja, jolloin ei kannata laittaa kuvaansa, oman turvallisuutensa
        tähden, sitä en kiellä, mutta sitten on heitä, jotka häpeävät deittailua niin
        paljon, että eivät siitä syystä laita kuvaa esille, vaikka ex sattuu näkemään.

Tottapuhuen olen kirjoitellut kuvattomien kanssa (usean) ja käynyt treffeillä
        yhden kanssa niin, etten tiennyt miltä hän näyttää.

Itselläni on kuva ja yksi tuttavani kertoi bonganneensa sen, mutta hän sanoi
        ihan hyvässä mielessä tuon.

• voi heliä.....::))))

Kyllä mulle ainakin , silloin kun kuva oli näkyvillä tuli usein miehiltä viestejä jossa oli muka nähneet jossain baarissa , tietenkin kaupungissa jossa asun. Olen tummahiuksinen ja hoikka, ehkä tätä naistyyppiä on paljon, joten sotkevat....Vastasin että tästä kyllä huomaa ettette te lue ollenkaan profiilitekstejä, itselläni selvästi sanotaan etten tanssi,enkä käy baareissa ollenkaan.

Joten siis kuvan mukainen näkömuisti aika monella pettää. Kaikkein parasta että eräskin mies , sitten kun olin kuvani poistanut kertoi nähneensä minut eräässä paikassa.(jossa en koskaan ole ollut)
      Kysyin että kuinkas hän minut tunnisti, kun emme ole koskaan tavanneet ja kuvani ovat lukon takana , enkä hälle ollut avaintani laittanut?? No, kertoi sitten että kuva on joskus ollut näkyvillä ja nähnyt sen ja MUISTELEE ulkonäköäni....Ja tämä mies ei ollut aiemmin laittanut minkäänlaista viestiä, ennekuin uskoi jossain nähneensä niin ilmoitti "havaintonsa"
      Näitä kyttääviä pellejä e-kontaktissa riittäää. En enää koskaan osta sinne jäsenyyttä.
      Tässä näyttää helillä e-kontaktista olevan vielä paljon oppimista, näitä sattuu ja usein vaikket juuri sinä tietäsikään.....::))))

• Kolmikymppinenmies

En jaksanut lukea koko ketjua läpi, joten ehkä vastaan samaa kuin joku/monet muut.

Selatessani palvelua olen tunnistanut sielä monia tuttuja tai ainakin tutuntuttuja. Mm. kaverini ex:n, pari työympyröistä tuttua ja vähintäänkin tuttujen fb-tuttuja.

En vain yksinkertaisesti tahdo myöntää julkisesti hakevani seuraa. Enkä toivo heidän menevän profiiliani tutkimaan. Muutamassa tapauksessa on vielä oletettavaa, että saattaisivat lähestyä minua jos sieltä löytäisivät ja tietäisivät että etsin seuraa. Olisi kiusallista vastailla heille miksi en heidän seuraansa kaipaa.

Olen kyllä sinkku, joten sen puolesta mitään salailua ei ole.

• Kuvaton

Itse työskentelen miesvaltaisella alalla jossa on aika pienet ympyrät, saan ehdotteluja muutenkin ja koen hankalia tilanteita torjuessa sinnikkäimpiä, en halua edes kuvitella mitä tapahtuisi jos laittaisin kuvani deitti-ilmoitukseen. Ja ei, en sotke yksityiselämääni ja työelämääni, siksi haen seuraa muualta enkä syö kuormasta.

• playdead

Kai sen kuvan ois voinut laittaakin, niin monelle tuli kuitenkin jaettua. Vaikka kyllä puolet toteutuneista tai (onneksi) melkein toteutuneista treffeistä oli aika neurootikkoja tai muuten outoja.

• 2+2

A C F olen hirveän ujo en halua äitini/jonkun muun yhtä ...ei-treffi-kiinnostavan henkilön törmäävän kuvaani en halua jaella kuviani kaikkien vapaaseen käyttöön pitkin nettiä.

• .........

Vastaan vaihtoehdon G:n.

• julkimo

F koska asemani takia en voi sitä pistää.

• hjkhjkhjkhjk

c. en uskalla

Voisin laittaakin kuvani, mutta en kertoisi itsestäni mitään henkilökohtaisia asioitani, jos profiilissa olisi kuva.

Kuvattomana voin olla anonyymi ja avautua enemmän ajatuksistani.

Kumpi sitten on tärkeämpää...??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      121
      3070
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      34
      2453
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2425
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      2094
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1680
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      171
      1388
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      289
      1222
    8. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      1165
    9. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      21
      1070
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      62
      1067
    Aihe