Valokuvausgallup

fotottaja

1. kameralla vai kännykällä?
2. kamerasi merkki?
3. kuinka paljon kuvaat?
4. paras ottamasi kuva?
5. viimeisin kuvauskohteesi?
6. oletko valokuvauksellinen?

18

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      1. kameralla vai kännykällä? -Kameralla nykyään. Ennen tuli napsittua kännyllä kuvia, mut nykyisessä puhelimessa on niin huono kamera ettei kuvista saa selvää.
      2. kamerasi merkki? - En muista merkkiä, eikä se ole mun vaan miehen. Omani on jossain ties missä, pitänyt lahjoittaa se vanhemmille. Mut on jääny etsimättä missä se on.
      3. kuinka paljon kuvaat?- Mukulaa tosi usein, muuta hyvin harvoin.
      4. paras ottamasi kuva? - Muksusta on hyviä kuvia paljon.
      5. viimeisin kuvauskohteesi? - No edelleen sama eli muksu.
      6. oletko valokuvauksellinen? - En ole. Hyppäänkin yleensä aina omien kuvien yli, siis niiden missä itse olen. Ja jos joku on kanssani kuvassa katselen yleensä sitä joka siinä kuvassa on ja itseäni en välitä katsella. Tyhmiä ilmeitä ja kurpahtanut olemus, joo ei. :)

    • määmy

      1. kameralla vai kännykällä?
      - järkkäril

      2. kamerasi merkki?
      - Canon

      3. kuinka paljon kuvaat?
      - ääbäyt 5 000/vuosi

      4. paras ottamasi kuva?
      - en tiiä, monest o tullu kehui

      5. viimeisin kuvauskohteesi?
      - syksyn värei lammen pinnas

      6. oletko valokuvauksellinen?
      - oon ollu paris mainoskuvaukses assistenttina (ass is ten tina)

    • 1. kameralla vai kännykällä? Enimmäkseen kameralla, mutta joskus on vain känny mukana, silloin siis sillä. Esim. kävelylenkillä, jos näen hienon auringonlaskun tms.
      2. kamerasi merkki? Olympus. Kai toi vanhempi kamera siis tavallaan on mun nykyään..
      3. kuinka paljon kuvaat? Lomilla kuvataan paljon, viikonloppuisinkin usein on kamera mukana jossain pikkureissussa.
      4. paras ottamasi kuva? Joku maisema/tunnelmakuva varmaan, ainakin joskus saanut parilta ammattikuvaajalta kehuja muutamasta.
      5. viimeisin kuvauskohteesi? Minimaailmat :)
      6. oletko valokuvauksellinen? En. Olen tosin vähän oppinut jo olemaan kameran edessäkin. Parhaan naamakuvan musta on saanut yleensä joku kaveri kännyllään (riittävän epäselvä :D) ja kun olen juonut ehkä siiderin tai kaksi. Sellaisia ovat kaksi viimeistä facebook-kuvaakin :D Eli yleensä rentoutuneessa tilassa ja hyvällä tuulella. Kaikissa sukujuhlien/työpaikan pönötyskuvissa olen ainakin aina typerällä ilmeellä ja silmät kiinni ja suu auki tms. Ai niin lomakuvissa olen myös aika ok.Varmaan siksi, kun lomalla on yleensä hyvä fiilis..

    • 1. kameralla vai kännykällä? kännykällä
      2. kamerasi merkki? ei oo kameraa
      3. kuinka paljon kuvaat? en juurikaan
      4. paras ottamasi kuva? jaa en tiedä
      5. viimeisin kuvauskohteesi?tietsikasta
      6. oletko valokuvauksellinen?en


      • : )


      • : ) kirjoitti:

        Kuka löi?

        ei ku kasasin koneen, ei toiminut :O


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mä muistin sut jotenkin erin näköiseksi 0_o

        varmaankin pitkä ja tuuheatukkaiseksi :)


      • monte24 kirjoitti:

        varmaankin pitkä ja tuuheatukkaiseksi :)

        Sä oot tos kuvassa jotenkin teknisen näköisen..


      • .......
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Sä oot tos kuvassa jotenkin teknisen näköisen..

        sillä on kuvassa ruuvit löysällä..


      • ....... kirjoitti:

        sillä on kuvassa ruuvit löysällä..

        kummalla, miul vai wäinö kissalla?


      • ...........
        monte24 kirjoitti:

        kummalla, miul vai wäinö kissalla?

        yybee taisi tarkoittaa aijaa-kuvaa..Kuten minäkin.


      • ........... kirjoitti:

        yybee taisi tarkoittaa aijaa-kuvaa..Kuten minäkin.

        Jep :D

        Toisesta kuvasta kyllä tunnistaa, kiva kuva :)


      • ........... kirjoitti:

        yybee taisi tarkoittaa aijaa-kuvaa..Kuten minäkin.

        ai :O


    • meillä näin

      1. kameralla vai kännykällä? Enimmäkseen kameralla
      2. kamerasi merkki? Olympus.
      3. kuinka paljon kuvaat? Lomilla usein kuvaan
      4. paras ottamasi kuva? Varmaan joku maisemakuva
      5. viimeisin kuvauskohteesi? Mini. Siis auto.
      6. oletko valokuvauksellinen? En. Parhaat kuvat on kaveri saanut, kun ovat riittävän epäselviä. Nousuhumalassa tulee parhaat, kun on hyvä fiilis. Sukujuhlissa yms mulla on aina silmät kiinni ja suu auki ;)

    • 1. kameralla vai kännykällä?
      - Kameralla

      2. kamerasi merkki?
      - Sony Cyber-Shot

      3. kuinka paljon kuvaat?
      - Tosi harvoin

      4. paras ottamasi kuva?
      - Muksuna, vanhalla kameralla otettu: kissa ja minä. Paras kuva ikinä. Siinä on parasta kuvan tunnelma, vaikka ei muuten ole teknisesti mitenkään täydellnen otos.

      5. viimeisin kuvauskohteesi?
      - Jouluna 2012 joulukuusesta, ystävistä, koristeista, sapuskoista, juomista ja pikkujoulun kemuista yleensä. Tosi onnistunut kansio.

    • 1. kameralla vai kännykällä? - kameralla
      2. kamerasi merkki? - olympus
      3. kuinka paljon kuvaat? - vaihtelevasti
      4. paras ottamasi kuva? - kun anopin patalaput jäi mankelin väliin
      5. viimeisin kuvauskohteesi? hevostalli
      6. oletko valokuvauksellinen? - nokikolari hiilikellarissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe