Morjens! :)
Itse en ole koittanut tota B-kortin ajokoetta (inssiä), vasta kuin yhden kerran. Huomenna on uusintakoe, ja jännittää v*t*n paljon, ja siksi tulin kertomaan oman tarinani jotta olo helpottuisi edes vähän.
"HYLÄTTY" tuli minulle ensimmäisellä kerralla.
Olin ajamassa jyrkkää ja kapeeta ylämäkeä ylös päin hitaalla vauhdilla.
Tien molemmissa reunissa oli parkkeerattuja autoja.
Minua vastaan tuli eräs henkilöauto, ja minä ystävällisesti annoin tietä hänelle mutta en kummiskaan lopettanut ajamista.
MIKÄ MENI VIKAAN? : AJOIN KUULEMA LIIAN LÄHELLE SITÄ PARKISSA OLEVAA AUTOA.
Enimikseen minua harmittaa, koska "tutkinnon vastaanottaja" määräsi minulle yhden lisätunnin.
Ei siinä muuta, mutta hinnaksi tuli 212,00e. Hinnassa tosiaan on ajokoe se 59,00e auton "vuokraus" minulle..
Saa nähä miten huomenna käy. Pidetään peukkuja, ja sellainen vinkki niille jotka eivät pääse heti ekalla yrityksellä läpi, niin ÄLÄ LUOVUTA, KOSKA EI SE ELÄMÄ SIIHEN KAADU! :)
Ps: Ilmoitan huomenna miten kävi! :)
B-Kortin ajokoe (inssi) ei mennyt läpi
5
494
Vastaukset
- tiitu18
Tsemppiä !! :) hyvin se menee , ite jännitin aivan kauheesti inssiäni mutta pääsin kumminkin ekalla läpi :) rauhallisuus on tärkeetä :))
- fsdgrdg
Viesti on lähetetty tänään, keskiyön jälkeen, tarkoitatko huomisella myöhemmin tänään vai huomenna?
- ---
Tää on taas näitä tutvoja mitkä ei päästä millään läpi. Hylkäävät pienimmistäkin virheistä
- Maria009
Mulla tuli ihan samantapaisesta tilanteesta hylkäys paitsi että mua vastaan ei tullut toinen auto vaan pientä tietä pitkin lampsi nuorisojengi ajoväylällä jota sitten varoin "liikaa" eli ajoin liian läheltä tien reunaan parkkeerattua autoa ja peilit meinas kolahtaa yhteen :P Myös jännityksen piikkiin meni mokaaminen. Oli ärsyttävää ajaa inssi loppuun kun tiesi että peli oli jo menetetty kun inssi tarttui tilanteessa rattiin.
Monille eka inssiajo on niin jännittävä että sen takia jo tekee jonkin tyhmän virheen. Mulla meni tokalla kerralla läpi. Ainut merkintä oli että unohdin vilkun nuolivaloissa (?) Mut siitä on nyt 6 vuotta. - Äääöh
vaihda autokoulua, nyt sua ei ole selvästi opetettu kunnolla, etö kai vaan mennyt siihen kylän halvinpaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2684665Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343030Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232800Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 591400
- 951282
- 471169