Siis onko miesten vaikea myöntää tänäpäivänä rehellisesti olevansa varattu???
Sen sijaan valehtelevat olevansa sinkkuja mutta käytös osoittaa jotain aivan muuta.....
Vapaa vai varattu
9
147
Vastaukset
- nähty niin monta kertaa
onhan. muna ja halu vie jokaista miestä. ne paskiaiset pettää 100% varmuudella jos vain saavat tilaisuuden.
- mies 86
Nohnohnoh... nyt vähän jäitä hattuun.
- Liisa miestenmaassa
Nyrkkisääntö on, että hyvännäköinen mies EI VOI olla sinkku, eikä koskaan olekaan.
Tavikset on sitten vaikeempi tapaus, mut ottakoon kukin selvää, jos kiinnostaa. - sinkku n
No tää mies ei oo mikään komee.Ihan ok näkönen.Ei puhu ittestään paljoo ja kännykkä riippuvainen.Arka ja ujo.Ite oon ronski ja härski.Se menee jopa lukkoon ku kyselen silt asioita... :D
- .....
No se on sitten kyllä 100 % neitsytpoika ja ihan varmasti sinkku. Käy käsiksi vaan!
- sinkku n
Todennäkösesti koska ei se sängys kovin kokeneelta vaikuttanut.Puhuu kyl paljo seksistä mut onhan se taivaan tosi että sellaset jotka puhuu ni teot on sit eri juttu.Jos se onkin tottunu omaan käteensä.... :D
- rehti mies.
En ikinä pettäis tyttöystävää et kyllä olen sanonut olevani varattu. On tultu seksiä ehdottamaan ja iskemään on tultu vaikka oma tyttöystävä istuu vieressä. Kyllä mua ainakin hävettäis iskee varattua naista.
- sinkku n
Mut pelkääkö mies et menettää mahikset jos se on liian rehellinen?
Eipä tuo ole vaikeeta myöntää olevansa varattu nykyisin :) Ja ei tulisi mieleenkään väittää valheellisesti jotain muuta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311325Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373863Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093029Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1242389Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812045Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17790Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143735- 53699