Siis onko miesten vaikea myöntää tänäpäivänä rehellisesti olevansa varattu???
Sen sijaan valehtelevat olevansa sinkkuja mutta käytös osoittaa jotain aivan muuta.....
Vapaa vai varattu
9
140
Vastaukset
- nähty niin monta kertaa
onhan. muna ja halu vie jokaista miestä. ne paskiaiset pettää 100% varmuudella jos vain saavat tilaisuuden.
- mies 86
Nohnohnoh... nyt vähän jäitä hattuun.
- Liisa miestenmaassa
Nyrkkisääntö on, että hyvännäköinen mies EI VOI olla sinkku, eikä koskaan olekaan.
Tavikset on sitten vaikeempi tapaus, mut ottakoon kukin selvää, jos kiinnostaa. - sinkku n
No tää mies ei oo mikään komee.Ihan ok näkönen.Ei puhu ittestään paljoo ja kännykkä riippuvainen.Arka ja ujo.Ite oon ronski ja härski.Se menee jopa lukkoon ku kyselen silt asioita... :D
- .....
No se on sitten kyllä 100 % neitsytpoika ja ihan varmasti sinkku. Käy käsiksi vaan!
- sinkku n
Todennäkösesti koska ei se sängys kovin kokeneelta vaikuttanut.Puhuu kyl paljo seksistä mut onhan se taivaan tosi että sellaset jotka puhuu ni teot on sit eri juttu.Jos se onkin tottunu omaan käteensä.... :D
- rehti mies.
En ikinä pettäis tyttöystävää et kyllä olen sanonut olevani varattu. On tultu seksiä ehdottamaan ja iskemään on tultu vaikka oma tyttöystävä istuu vieressä. Kyllä mua ainakin hävettäis iskee varattua naista.
- sinkku n
Mut pelkääkö mies et menettää mahikset jos se on liian rehellinen?
Eipä tuo ole vaikeeta myöntää olevansa varattu nykyisin :) Ja ei tulisi mieleenkään väittää valheellisesti jotain muuta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1092975Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171892678Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612129Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11421Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2231322Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät221303Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31071Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115880Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103853Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3832