Siis onko miesten vaikea myöntää tänäpäivänä rehellisesti olevansa varattu???
Sen sijaan valehtelevat olevansa sinkkuja mutta käytös osoittaa jotain aivan muuta.....
Vapaa vai varattu
9
152
Vastaukset
- nähty niin monta kertaa
onhan. muna ja halu vie jokaista miestä. ne paskiaiset pettää 100% varmuudella jos vain saavat tilaisuuden.
- mies 86
Nohnohnoh... nyt vähän jäitä hattuun.
- Liisa miestenmaassa
Nyrkkisääntö on, että hyvännäköinen mies EI VOI olla sinkku, eikä koskaan olekaan.
Tavikset on sitten vaikeempi tapaus, mut ottakoon kukin selvää, jos kiinnostaa. - sinkku n
No tää mies ei oo mikään komee.Ihan ok näkönen.Ei puhu ittestään paljoo ja kännykkä riippuvainen.Arka ja ujo.Ite oon ronski ja härski.Se menee jopa lukkoon ku kyselen silt asioita... :D
- .....
No se on sitten kyllä 100 % neitsytpoika ja ihan varmasti sinkku. Käy käsiksi vaan!
- sinkku n
Todennäkösesti koska ei se sängys kovin kokeneelta vaikuttanut.Puhuu kyl paljo seksistä mut onhan se taivaan tosi että sellaset jotka puhuu ni teot on sit eri juttu.Jos se onkin tottunu omaan käteensä.... :D
- rehti mies.
En ikinä pettäis tyttöystävää et kyllä olen sanonut olevani varattu. On tultu seksiä ehdottamaan ja iskemään on tultu vaikka oma tyttöystävä istuu vieressä. Kyllä mua ainakin hävettäis iskee varattua naista.
- sinkku n
Mut pelkääkö mies et menettää mahikset jos se on liian rehellinen?
Eipä tuo ole vaikeeta myöntää olevansa varattu nykyisin :) Ja ei tulisi mieleenkään väittää valheellisesti jotain muuta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437