Onko blindwatchmaker ja solon1 sama henkilö?

epäilyttävää

Kattelin tossa viestihistorioita ja hokasin, että kelloseppä ja soloni oli tossa reilun viikon pois. Nyt kumpiki on taas kirjoittanu parin päivän aikana. Ei ollut edes ensimmäinen kerta ku käy näin. Pitkiä taukoja välillä ja sitten ilmestytään yhtäaikaa takas. Multinikkeilyä sanon minä. Yritetään antaa kuva että evoja ois enemmän. Muutaman muunki kohdalla epäilys multinikkeilystä on kova.

21

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikös olekin kiva, kun voi seurailla evokkien rehellistä viestihistoriaa ja huudella puskista ääliömäisyyksiä tällä kertaa alakoululaisen kirjoitustyyliä matkien?

      Sinä tytönreppana olet kretuiluinesi jo toivoton tapaus, mutta epäsäännöllisemmin käyville sivullisille voin kertoa, että jo muutaman noiden nimimerkkien viestin vertailu paljastaa älykkäälle ja suomen tunneilla hereillä olleelle ihmiselle, että eivät varmasti ole sama henkilö.

      Katsokaa vaikka itse. Älkää suotta minua uskoko.

      • blindwatchmaker

        "Sinä tytönreppana olet kretuiluinesi jo toivoton tapaus, mutta epäsäännöllisemmin käyville sivullisille voin kertoa, että jo muutaman noiden nimimerkkien viestin vertailu paljastaa älykkäälle ja suomen tunneilla hereillä olleelle ihmiselle, että eivät varmasti ole sama henkilö. "

        Minullehan tuo avauksessa esitetty epäilys on tietyssä mielessä mairitteleva, koska solon1:n tekemät avaukset ja hänen kirjoittamansa kommentit ovat huomattavasti laadukkaampia ja paremmin kirjoitettuja kuin omani. Hänen avauksissaan on myös sellaista tieteellistä syvyyttä, analyysia ja laatua, johon minä en kykyne.

        Joten, kuten Repe jo kommentoikin, eroavaisuudet minun ja solon1:n kirjoitusten välillä pitäisi olla kyllä kaikille normaalijärkisille täysin selviä. Vain avauksen tekijän kaltaiset ymmärrykseltään ja havainnointikyvyiltään vajavaisemmat multinikit erehtyvät projisoimaan omaa multinikkeilyään meihin rekisteröityineisiin evoihin.

        Enpä ole viimeaikoina projektikiireiltäni täällä palstalla pahemmin ehtinyt vierailemaan. Toinen syy on se, että jyr:in, Jaakob:in, Sepä Se:n ja kumppaneiden vanhaa ja väsynyttä hörhöilyä sisältävät höperöinnit eivät muutenkaan jaksa kiinnostaa.

        *JC:n höperöintejä olen ahkerammin kommentoinut, koska siinä meillä on kreationisti, joka on itserakkaan egonsa puolesta (eikä siis objektiivisen totuuden puolesta) valmis valehtelmaan ja kieroilemaan vaikka matemaattisia totuuksia vastaan. On kiinnostavaa nähdä millaisia höperöintejä *JC on valmis esittelemään, jotta välttyy myöntämästä inhimillisen erehtymisensä ja väärässä olonsa :)

        Minulla ei myöskään ole vielä selkeää käsitystä siitä missä määrin *JC on mahdollisesti trolli. Käsitykset *JC:n mahdollisesta trolliudesta kun vaihtelevat palstan evojen keskuudessa.

        Satunnaisia tulevat palstavierailuni jatkossakin olemaan.


      • "... että jo muutaman noiden nimimerkkien viestin vertailu paljastaa älykkäälle ja suomen tunneilla hereillä olleelle ihmiselle, että eivät varmasti ole sama henkilö."

        Tämän tosiaan luulisi näkyvän hyvin selvästi. Itse kirjoitan ylipitkiä lauseita, joissa sivulause seuraa sivulausetta. Tästä syystä kirjoituksiani voi olla välillä hankala seurata. Minkä sille mahtaa, kun on päntännyt liikaa lakitekstejä, joissa tällainen kirjoitustapa on hyvin yleistä.


      • blindwatchmaker kirjoitti:

        "Sinä tytönreppana olet kretuiluinesi jo toivoton tapaus, mutta epäsäännöllisemmin käyville sivullisille voin kertoa, että jo muutaman noiden nimimerkkien viestin vertailu paljastaa älykkäälle ja suomen tunneilla hereillä olleelle ihmiselle, että eivät varmasti ole sama henkilö. "

        Minullehan tuo avauksessa esitetty epäilys on tietyssä mielessä mairitteleva, koska solon1:n tekemät avaukset ja hänen kirjoittamansa kommentit ovat huomattavasti laadukkaampia ja paremmin kirjoitettuja kuin omani. Hänen avauksissaan on myös sellaista tieteellistä syvyyttä, analyysia ja laatua, johon minä en kykyne.

        Joten, kuten Repe jo kommentoikin, eroavaisuudet minun ja solon1:n kirjoitusten välillä pitäisi olla kyllä kaikille normaalijärkisille täysin selviä. Vain avauksen tekijän kaltaiset ymmärrykseltään ja havainnointikyvyiltään vajavaisemmat multinikit erehtyvät projisoimaan omaa multinikkeilyään meihin rekisteröityineisiin evoihin.

        Enpä ole viimeaikoina projektikiireiltäni täällä palstalla pahemmin ehtinyt vierailemaan. Toinen syy on se, että jyr:in, Jaakob:in, Sepä Se:n ja kumppaneiden vanhaa ja väsynyttä hörhöilyä sisältävät höperöinnit eivät muutenkaan jaksa kiinnostaa.

        *JC:n höperöintejä olen ahkerammin kommentoinut, koska siinä meillä on kreationisti, joka on itserakkaan egonsa puolesta (eikä siis objektiivisen totuuden puolesta) valmis valehtelmaan ja kieroilemaan vaikka matemaattisia totuuksia vastaan. On kiinnostavaa nähdä millaisia höperöintejä *JC on valmis esittelemään, jotta välttyy myöntämästä inhimillisen erehtymisensä ja väärässä olonsa :)

        Minulla ei myöskään ole vielä selkeää käsitystä siitä missä määrin *JC on mahdollisesti trolli. Käsitykset *JC:n mahdollisesta trolliudesta kun vaihtelevat palstan evojen keskuudessa.

        Satunnaisia tulevat palstavierailuni jatkossakin olemaan.

        "Minullehan tuo avauksessa esitetty epäilys on tietyssä mielessä mairitteleva, koska solon1:n tekemät avaukset ja hänen kirjoittamansa kommentit ovat huomattavasti laadukkaampia ja paremmin kirjoitettuja kuin omani. Hänen avauksissaan on myös sellaista tieteellistä syvyyttä, analyysia ja laatua, johon minä en kykyne."

        Hassua, sillä minä ajattelen monesti tuolla tavoin sinun kirjoituksistasi :)


      • solon1 kirjoitti:

        "... että jo muutaman noiden nimimerkkien viestin vertailu paljastaa älykkäälle ja suomen tunneilla hereillä olleelle ihmiselle, että eivät varmasti ole sama henkilö."

        Tämän tosiaan luulisi näkyvän hyvin selvästi. Itse kirjoitan ylipitkiä lauseita, joissa sivulause seuraa sivulausetta. Tästä syystä kirjoituksiani voi olla välillä hankala seurata. Minkä sille mahtaa, kun on päntännyt liikaa lakitekstejä, joissa tällainen kirjoitustapa on hyvin yleistä.

        Lisäksi sinulla muistaakseni on ollut pikku maneeri tehdä tiettyä kirjoitusvirhettä ("olekkin" po. "olekin"); jos avaajakretupelle ei olisi ilmeisen patologinen ääliö, jo tämä nyanssi yksinään, muusta sitten puhumattakaan, kertoisi että olette äärimmäisen todennäköisesti eri sotuja.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Lisäksi sinulla muistaakseni on ollut pikku maneeri tehdä tiettyä kirjoitusvirhettä ("olekkin" po. "olekin"); jos avaajakretupelle ei olisi ilmeisen patologinen ääliö, jo tämä nyanssi yksinään, muusta sitten puhumattakaan, kertoisi että olette äärimmäisen todennäköisesti eri sotuja.

        En ole edes itse huomannut tuota, joten on hyvä, että oikeasti tärkeät kirjoitukseni oikoluetaan ohjelman lisäksi vielä ihmistoimin :) Tuo maneeri juontaa todennäköisesti juuriini Oulun seudulle. Oulun murteessa on tapana tuplata konsonantit tietyissä sanoissa, ja ehkä tuo "olekkin" sana ei sitten omaan korvaan ole kuulostanut niin selkeästi virheelliseltä. En tosin ole asunut Oulussa yli kymmeneen vuoteen.

        Huomaat hauskoja yksityiskohtia :) Olitko opiskellut suomen kieltä?


      • solon1 kirjoitti:

        En ole edes itse huomannut tuota, joten on hyvä, että oikeasti tärkeät kirjoitukseni oikoluetaan ohjelman lisäksi vielä ihmistoimin :) Tuo maneeri juontaa todennäköisesti juuriini Oulun seudulle. Oulun murteessa on tapana tuplata konsonantit tietyissä sanoissa, ja ehkä tuo "olekkin" sana ei sitten omaan korvaan ole kuulostanut niin selkeästi virheelliseltä. En tosin ole asunut Oulussa yli kymmeneen vuoteen.

        Huomaat hauskoja yksityiskohtia :) Olitko opiskellut suomen kieltä?

        >Huomaat hauskoja yksityiskohtia :)

        Joo, huomaan vaikka mitä.:)

        >Olitko opiskellut suomen kieltä?

        Jo vain, ja kielen käyttö liittyy ammattiin kovasti.


      • ihmekös tuo
        solon1 kirjoitti:

        "Minullehan tuo avauksessa esitetty epäilys on tietyssä mielessä mairitteleva, koska solon1:n tekemät avaukset ja hänen kirjoittamansa kommentit ovat huomattavasti laadukkaampia ja paremmin kirjoitettuja kuin omani. Hänen avauksissaan on myös sellaista tieteellistä syvyyttä, analyysia ja laatua, johon minä en kykyne."

        Hassua, sillä minä ajattelen monesti tuolla tavoin sinun kirjoituksistasi :)

        Omiasihan ne ovatkin, molemmat!


      • hmmmm??
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Huomaat hauskoja yksityiskohtia :)

        Joo, huomaan vaikka mitä.:)

        >Olitko opiskellut suomen kieltä?

        Jo vain, ja kielen käyttö liittyy ammattiin kovasti.

        ##>Olitko opiskellut suomen kieltä?

        Jo vain, ja kielen käyttö liittyy ammattiin kovasti ##

        Ahaa! Olet myös etevä kätkemään taitosi koskapa suomenkielenkykysi eivät tule esille kirjoituksissasi!


      • hmmmm?? kirjoitti:

        ##>Olitko opiskellut suomen kieltä?

        Jo vain, ja kielen käyttö liittyy ammattiin kovasti ##

        Ahaa! Olet myös etevä kätkemään taitosi koskapa suomenkielenkykysi eivät tule esille kirjoituksissasi!

        Miksi hylkäsit nimimerkin "ihmekös tuo" neljässä minuutissa? Taasko Jeesus kielsi sitä käyttämästä?


    • Se on minulle vain positiivista palautetta, että vertaat minua kelloseppään, koska hän on mielestäni yksi palstan parhaista kirjoittajista. Kirjoitustyylimme eroavat kuitenkin niin paljon, että luulisi jokaisen tämän huomaavan. Täysin turhaa projisointia siis tämäkin avaus.

      • Toisaalta kretun puolesta ei voilla olla kuin iloinen, kun kretu huomaa hoksaavansa jotain. Sentään jotain siellä päässä liikkuu, vaikka ajatus omituisesti nykii (kuten nytkin kävi ilmi).


      • antimytomaani_orig kirjoitti:

        Toisaalta kretun puolesta ei voilla olla kuin iloinen, kun kretu huomaa hoksaavansa jotain. Sentään jotain siellä päässä liikkuu, vaikka ajatus omituisesti nykii (kuten nytkin kävi ilmi).

        Jep :)


    • Olinhan minäkin poissa viikon. Muksuilla kun oli syysloma, niinpä minulla myös.

      Ja en taatusti ole noista kumpikaan.

      Taas kretun logiikka on jotain niin omalaatuista, että ei voi kuin ihmetelllä - kretulla varmaan jäätelönsyönti lisää hukkumiskuoleman mahdollisuutta?

      • Kretun logiikka menee niin, että kun hän tietää vakituisenpuoleisia fyysisiä palstakretuja olevan kymmenistä tuhansista nimimerkeistä huolimatta vain muutama (voisi olettaa, että jotkut jopa tuntevat toisensa), hän ei voi sietää ajatusta että kretuilu on kansassamme niin huiman paljon heikommissa kantimissa kuin tieteeseen luottaminen. Ja mikä pahinta, heikommiksi vain menevät ne kantimet, kunnes lopulta ovat enää musulmaanien varassa.

        Ymmärtääkseni kretun pitäisikin panikoimisen sijasta nähdä tässä profetoidut lopun ajan merkit ja odottaa kaikessa rauhassa Jeesuksen laskeutumista korkeuksistaan 2000 vuoden takaisen maailman palautuksineen. Siirtymävaiheeseen sähköstä sähköttömyyteen kannattaa kuitenkin varata paljon alkalipattereita, joita Tampereella myy hyvin halvalla ainakin Löytötavaratalo (esim. C- ja D-kokoja 9,95 €/20 kpl).


      • hmmmm??
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kretun logiikka menee niin, että kun hän tietää vakituisenpuoleisia fyysisiä palstakretuja olevan kymmenistä tuhansista nimimerkeistä huolimatta vain muutama (voisi olettaa, että jotkut jopa tuntevat toisensa), hän ei voi sietää ajatusta että kretuilu on kansassamme niin huiman paljon heikommissa kantimissa kuin tieteeseen luottaminen. Ja mikä pahinta, heikommiksi vain menevät ne kantimet, kunnes lopulta ovat enää musulmaanien varassa.

        Ymmärtääkseni kretun pitäisikin panikoimisen sijasta nähdä tässä profetoidut lopun ajan merkit ja odottaa kaikessa rauhassa Jeesuksen laskeutumista korkeuksistaan 2000 vuoden takaisen maailman palautuksineen. Siirtymävaiheeseen sähköstä sähköttömyyteen kannattaa kuitenkin varata paljon alkalipattereita, joita Tampereella myy hyvin halvalla ainakin Löytötavaratalo (esim. C- ja D-kokoja 9,95 €/20 kpl).

        Joo!
        Täällä on tasan KAKSI KRETUA vakituisesti SEURANANNE.
        Me muut ihmettelemme sillointällöin käydessämme teidän hyvää viihtymistänne heidän seurassan.


    • karvainen makrilli

      Itse olen sitä mieltä, että tieteidenharrastelija, Molo ja Apo ovat samasta päästä kaikki.

      On luultavasti niin, että kun tällä multievolla on hyvä ja rauhallinen olo hän kirjoittelee tieteidenharrastelijan nimimerkillä ja kun haluaa hauskuuttaa kreationisteja älyvapauksillaan niin hän käyttää Moloa. Kun on ärripurri ja kiukkuinen olo niin Apo ottaa ohjat ja laukoo rivouksiaan kuin vanha Leningradilainen mummo.

      • No jos erityisesti haluat korostaa ja saada kaikki ymmärtämään miten poskettoman tyhmä olet, siitä vaan sitten.

        Jälleen kehotan satunnaisempia kävijöitä tutustumaan itse näiden nimimerkkien tuotantoon. Jos takana on edes lukion verran sivistystä, ei voi olla huomaamatta että kyse on varmasti eri henkilöistä.

        Mahtaa olla möttöskloonilla kivaa, kun saa fiksummat tuhlaamaan aikaansa joutavien typeryyksien oikomiseen? Mutta ei se mitään, pelin henki täällä kaheleitten tivolissa on juuri tämä, ja toki suomme teille kretupelleille kaiken kivan mitä ankeaan virrenveisuuelämäänne suinkin voitte löytää.


      • sitä haluun
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        No jos erityisesti haluat korostaa ja saada kaikki ymmärtämään miten poskettoman tyhmä olet, siitä vaan sitten.

        Jälleen kehotan satunnaisempia kävijöitä tutustumaan itse näiden nimimerkkien tuotantoon. Jos takana on edes lukion verran sivistystä, ei voi olla huomaamatta että kyse on varmasti eri henkilöistä.

        Mahtaa olla möttöskloonilla kivaa, kun saa fiksummat tuhlaamaan aikaansa joutavien typeryyksien oikomiseen? Mutta ei se mitään, pelin henki täällä kaheleitten tivolissa on juuri tämä, ja toki suomme teille kretupelleille kaiken kivan mitä ankeaan virrenveisuuelämäänne suinkin voitte löytää.

        Pistäx pildee


    • Hiski+naapurin.kissa

      *JC ei taannoisessa evokinnimimerkkimoninaisuudenpaljastelutoiminnassaan huomannut meidän kahden olevan osa 87 hengen työryhmää jolla on noin 130 rekisteröityä nimimerkkiä.

      • nimim epätietoinen

        Sitäpaitsi kissoilla on yhdeksän elämää niin eikös niissä ole silloin yhdeksän persoonaa?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      365
      2273
    2. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      445
      2232
    3. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      94
      2034
    4. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      76
      1613
    5. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      1590
    6. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1328
    7. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1201
    8. En voi elää täyttä elämää

      Ilman sinua mies. Minun on pakko saada sinut elämääni. 😢
      Ikävä
      53
      1176
    9. Vetoomus tietyille Miehille

      Suomi on Euroopan toiseksi turvaton maa naisille! Mitä ajatuksia miehet jotka ovat turvattomia naisille? Olisiko korke
      Ikävä
      183
      1104
    10. Alkavan syksyn galluppi..

      Ajattelin että olisi sen aika. Gallupin. 1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi? A) kevät B) kesä C) syksy D) talvi 2
      Sinkut
      135
      1068
    Aihe