Olen ostanut voimaa jo 20000€ edestä, mutta vieläkään en jaksa P E R K E L E.
Voiman osto
6
115
Vastaukset
- DecasustadbolOSTO!!!
Sinun pitää ostaa enemmän decaa. Enemmän sustaa. Enemmän dbolleja.
Sitten jaksat. - Voimaolkoonkanssasi
Voima olkoon kanssasi !
- mee saunan taa
9 millin 'burana' takaraivoon auttais!
- sonera-asiamies
IP-osoitteesi on annettu poliisille tapon yrityksen suunnittelusta.
- stayclean999
Osta vielä paremmat trikoot, penkkipaidat ja rohdot.
Tai nosta mieluummin raakana ja puhtaana, kuten ihan oikeasti voimakkaat tekevät. Elämä on valintoja, ja kun omilla voimillaan nostaa, niin voi myöskin iloita rehellisesti saavutetuista tuloksistaan.
Jos testosteronitasot on niin alhaalla, että tarvitsee edes harkita käyttävänsä lihasheikkouslääkkeitä, niin kannattanee kuitenkin kokeilla voimailun sijaan jotain vähemmän miehistä puuhaa; onhan näitä... jäätanssia, balettia tms. - PROCHAMP
Mutta kun minulla on kakkaa pyllyssä niin miten voin jaksaa? Kyykky on yhä 60kg, penkki 20kg ja mave 40kg. On TIUKAT trikoot ja vyö ja polvisiteet, alimittasisa kortsuja, ja tiukkaakin tiukempia kureliivejä. 20000€ olen kuluttanut voiman ostoon ja näistäkään huolimatta en jaksa.
Pitäisikö kokeilla ripulipaskaa palkkariksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818