Olen ostanut voimaa jo 20000€ edestä, mutta vieläkään en jaksa P E R K E L E.
Voiman osto
6
111
Vastaukset
- DecasustadbolOSTO!!!
Sinun pitää ostaa enemmän decaa. Enemmän sustaa. Enemmän dbolleja.
Sitten jaksat. - Voimaolkoonkanssasi
Voima olkoon kanssasi !
- mee saunan taa
9 millin 'burana' takaraivoon auttais!
- sonera-asiamies
IP-osoitteesi on annettu poliisille tapon yrityksen suunnittelusta.
- stayclean999
Osta vielä paremmat trikoot, penkkipaidat ja rohdot.
Tai nosta mieluummin raakana ja puhtaana, kuten ihan oikeasti voimakkaat tekevät. Elämä on valintoja, ja kun omilla voimillaan nostaa, niin voi myöskin iloita rehellisesti saavutetuista tuloksistaan.
Jos testosteronitasot on niin alhaalla, että tarvitsee edes harkita käyttävänsä lihasheikkouslääkkeitä, niin kannattanee kuitenkin kokeilla voimailun sijaan jotain vähemmän miehistä puuhaa; onhan näitä... jäätanssia, balettia tms. - PROCHAMP
Mutta kun minulla on kakkaa pyllyssä niin miten voin jaksaa? Kyykky on yhä 60kg, penkki 20kg ja mave 40kg. On TIUKAT trikoot ja vyö ja polvisiteet, alimittasisa kortsuja, ja tiukkaakin tiukempia kureliivejä. 20000€ olen kuluttanut voiman ostoon ja näistäkään huolimatta en jaksa.
Pitäisikö kokeilla ripulipaskaa palkkariksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869