Ylellä esitettävä ruotsalais-tanskalainen sarja nimeltään silta on sosiaalisesti rajoittuneen ruotsalaispoliisiin Saga Norenin hahmolla saanut silmäni avautumaan sille, miksi niin paljon saattaa syntyä väärinkäsityksiä täälläkin kirjoittajien kesken.
Joskus on tv-sarjojenkin katsomisesta hyötyä sosiaalisiin tilanteisiin.
Jälleen on televisiosarja laajentanut ymmärrystäni.
3
155
Vastaukset
Välillä seuraan tuota sarjaa. Toi naisnäyttelijä on kyl mainio tuossa roolissaan.
- Kossunen evk
Mainio sarja kyllä. En tiedä että mikä siinä mua koukuttaa mutta on niitä juttuja joiden esittämistä oikein odottaa.
Ruotsalaiset rikossarjat on muutenkin tosi piristäviä poikkeuksia jenkkien tekemille. Vaikka niissä maisemat onkin sumuisia ja värittömiä ollaan sitten sisällä tai ulkona. - Suvipiika
Todella hyvä sarja. Sarjan edetessä on henkilöhahmot muuttuneet vähitellen kiinnostavimmiksi kuin itse pääjuoni, tykkään kovasti Sagan roolihahmosta, jos ei tuntisi tyyppiä jo yli kymmenen jakson ajalta, niin häntä voisi pitää aika hankalana työkaverina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 244169
- 982101
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa961417Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681341- 591221
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561105Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1951044- 47973
- 61952
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M191934