mene,että ruunen mersu noukii ne jäljellejääneet itsetunnonrippeet.Ruune mersuineen on uusi Äiti Amman
Niin alas ahdinkossani,en
36
152
Vastaukset
- Väsynytkö olet
Mitä tämä purkaus tarkoittaa?
Ei kai ruune sinulle mersua tarjoa? - myötä€eläjä
Nioin etsivä, on täällä näitä kärsäkkäitä joiden huomautusvimma on korkeimmillaan vuodenaikojen vaihtuessa.
Jätetäänkö 'väliin'?
Omiin oloihinsa?
;-DDDD Calm down everyone!
Olen kyllä valmis tuollaiseen halityyppiseen rakkaudentyöhön jos kutsu käy.
Äiti Ammaniksi en voi kyllä ruveta kun on nuo "sukupuolikiintiöt"
Analogisesti Äiti Ammanin tapaan olen päättänyt ottaa nimekseni Isä Pappan.
Aion käydä Intiassa, Äiti Ammanin opissa ja mukanani tuon kaikki haliopit, jotka tällaiseen rakkaudentyöhön vaaditaan.
Waitin for better future, fullfilled with love- innocently
Ihan hyvällä, mihin pyrit enkkuilemalla?
Maan pinnalla kävelemme kaikki.
Ja äiti on Amma, ei mikään Amman.
Laupeudentyö olisikin poikaa,vaikka yleensä naisethan sitä työtä tekevät,koska se on niin Äidillistä.
Hyvä Ruune,olet jalomielinen,"leijonamieli",kun otat ja ymmärrät jujun.
Kaikki päivät eivät pääty siihen olettamukseen,että sateenkaaren tuollapuolella olisi se onnenmaa.
Parenpien päivien toivossa ama- k kalle
Aamuisen satelun jälkeen taas aurinko paistaa meitin kunnailla. Sää pitää väliaikaa. On ennustettu että yöllä Suomeen rantautuu tuulta ja sadetta.
Amalle ja kaikille mukavata maanantakii.
- Liisa S.
Calm down everyone!
Waiting for better future, fullfilled with love.
Voisiko mitään kauniimpaa palstalle kirjoittaakaan? :)Ajatelkaa,Ruunesta kehkeytyy oikea romantikko ja herrasmies,kun vähän tönäisee.
En ylpeile aloituksellani,mutta minkä tein sen tein avoimin kortein.
Jos yksikin päivä olisi ylitse muiden,mitä päivien harmauteen tulee,niin voisin alkaa elää minäkin.
Kaiketi eräs "puskis"viittasikin syksyn tuomaan hulluuteen,siis samaistuminen hoidokkiin
Ihan mieltä lämmittävää on lukeakin Isä Pappan kaunista suhtautumista kanssaihmisiin!
Sellaista tarvitaan joskus, on kuin palstalla olisi nykyään parempi ilmapiiri. mikä on ilahduttavaa kelle tahansa.- ilmapiiri paranisi
jos jättäisit tuon säälittävän nuoleskelun. Vai kaunista suhtautumista. Et tiedä kauniista yhtään mitään kun tuollaiseen tyydyt.
- puolueeton1
ilmapiiri paranisi kirjoitti:
jos jättäisit tuon säälittävän nuoleskelun. Vai kaunista suhtautumista. Et tiedä kauniista yhtään mitään kun tuollaiseen tyydyt.
Eipä tuo ole ainoa,
"Voisiko mitään kauniinpaa kirjoittaakkaan" kysytään ylempänä!
- 666666
Mikä ihme nyt Isä-Papan muuttaisi suhtautumisillaan,pöh sanon mä.
Suksikaa suohon kiittelemään mutaisia lammikoita- ikäjolppi
vihreä
hämärä
se sammakon mielestä
on viihtyisä
Kuulin pojan jolppina ollessani tälläisen laulun. - """"
ikäjolppi kirjoitti:
vihreä
hämärä
se sammakon mielestä
on viihtyisä
Kuulin pojan jolppina ollessani tälläisen laulun."Äidin kasvimaalla, raparperin alla"
- prkl
Jännää miten niillä ilmisillä joilla ei aivot tuota mitään omaa, vaativat toisilta 'lähteen',
olisi parempi olla musiikki vastauksissa aina oma tunnistettava nikki.....stn! Ai ´parempiko´ ilmapiiri....ihan pitää naurahtaa. Kyllä silloin ihminen elää omassa keskiössään, jos ei huomaa, mitä ympärillään tapahtuu. Tuota edellistä en tarkoita arvostellen sanoa, vain todeten. Mahtava metamorfoosi, muodonmuutos on taas eräällä ´epähenkilöllä´ tapahtunut, epäinhimillinen epärehellisyyksien huipentuma epäoikeudenmukaisuuksissaan.
Ehkäpä huomaan sen tarkemmin, kun harvoin enää käyn....lukaistessaan tekstejä huomaa epäterveen röyhkeyden huipun.
Kummastelen kyllä, jos kukaan muu ei tätä olisi huomannut, täällähän on ahdistuksen ilmapiiri, luova kirjoittelu on hävinnyt. ehkäpä herkimmät ovat sen myös aistineet. Kaisu-Liisalla oli jossain kirjoituksessaan tästä lyhyt kommentti, mutta niin monet kirjoitukset on taas poistanut asianomainen ´vainoharhainen´. Kyllä teitä palstan kirjoittajia jymäytetään helposti pahemman kerran. No, kirjoitan päivemmällä enemmän ko. asiasta, nyt en halua omaani enkä toistenkaan ´leppoisaa´ aamuoloa pilata.
Turha poistaa tätä, sanon jo ennakkoon.- tuoksuvattu*
Harvemmin minäkin, ylen havoin viime vuosien aikana palstalle kirjoittanut, tai edes vilkaissut.
Nyt olen lukenut vuosien takaisia keskusteluja myös näiltä keskustelupalstoilta tehdessäni erästä "kirjallista" puuhaa.
Muutamia vuosia sitten jopa palstan seriffi syyllistyi kaikenlaiseen kiusaan ja ilkeilyyn.
Silloin ja rehellisen mielipiteeni sanoen, nytkin, palstalla on häiriköivä / häiriköiviä kirjoittaja jonka pääasiallinen toimi on muutamalla sanalla ottaa kantaa ja halveksia muiden kirjoittamia viestejä
Mistä on kopsattu, kuka kirjoitti, onko lupa, taas tuo, miksi et kerro oikeaa nikkiäsi, miksi tuo tai tämä, mutta useimmiten ihan turhaan on aikaansa kirjoittaen kuluttanut, koska ei ole saanut aikaiseksi yhtään kunnon lausetta asiasta josta on ketjussa puhuttu.
Kirjoitusrauhaa, seesteisyyttä ja sopua täältä kyllä edelleenkin puuttuu!
Olisi ajankulunakin kiva olla mukana, jutella ja lukea, mutta täällähän pitää olla siveellinen, piilossa ja vaikka puhuu asioista yleisellä tasolla, sanotaan taas paljastelijaksi, liian avomieliseksi, valehtelijaksi, tai mitä kulloinkin, kuka milloinkin.
Kun kirjoittelu menee piikittelyksi, toisten arvostelemiseksi henkilötasolla, on tämän palstan antama ilo ja viihdyke kaukana.
Harvemmin taas, elämässä kun on paljon kivempiakin juttuja.
Vaikka tuo rakkaus, sehän on jokaiselle niin kivaa. Ehkä onkin hyvä, etten ole syventynyt tutkailemaan muuta kuin otsikoidut, jotka ilmeisesti loivat tuon tunteen.
Kaunis ajatus
Oodi palstan miehille
Rakkaus
Onnen tunne
Kaikkea en ole ennättänyt maalaamisinnoltani lukemaankaan, enkä näinollen osaa ottaa kantaa palstan pohjavirtauksiin.
Myönnettävä on etten poistojakaan huomaa, kerran luettu on pois mielestäni.
Minulla kun ei ole aavistustakaan "palstan epähenkilöstä"
Kunhan ei minua sellaiseksi epäillä:D
Epäilyihinkin on suhtauduttava tyyneesti, minkä niille voi, pääasia on tietää itsensä, mihin ryhtyy ja mihin ei.- järkyttävää.
sini-sirkku kirjoitti:
Ehkä onkin hyvä, etten ole syventynyt tutkailemaan muuta kuin otsikoidut, jotka ilmeisesti loivat tuon tunteen.
Kaunis ajatus
Oodi palstan miehille
Rakkaus
Onnen tunne
Kaikkea en ole ennättänyt maalaamisinnoltani lukemaankaan, enkä näinollen osaa ottaa kantaa palstan pohjavirtauksiin.
Epäilyihinkin on suhtauduttava tyyneesti, minkä niille voi, pääasia on tietää itsensä, mihin ryhtyy ja mihin ei.On lukea tuollaista, ainakaan minä en ole mitään epähenkilöä huomannut. Minustakin on ollut aika rauhaisaa palstalla. Lainauksista huomautukset on asiallisiakin.
- just taas se
järkyttävää. kirjoitti:
On lukea tuollaista, ainakaan minä en ole mitään epähenkilöä huomannut. Minustakin on ollut aika rauhaisaa palstalla. Lainauksista huomautukset on asiallisiakin.
Kun mielistelee itse, voi olla rauhassa.
Mielistelijät myötäilevät toisiaan
Pysyn omassa karsinassani,mutta sanon, ellei mitään tiedä,ei kannata mitään sanoakaan.
Järkyttävääkö?
Olkoon.
Minuakin järkyttää, maailmassaon niin paljon pahaa josta minä en tiedä mitään, se kyllä rauhoittaakin. - DDD .....
Katso peiliin nii näet epähenkilöm siellä.
- Olet Sinisirkku
sini-sirkku kirjoitti:
Ehkä onkin hyvä, etten ole syventynyt tutkailemaan muuta kuin otsikoidut, jotka ilmeisesti loivat tuon tunteen.
Kaunis ajatus
Oodi palstan miehille
Rakkaus
Onnen tunne
Epäilyihinkin on suhtauduttava tyyneesti, minkä niille voi, pääasia on tietää itsensä, mihin ryhtyy ja mihin ei.viisas nainen ja hyvä lähimmäinen täälläkin.
- Juuri noin, Tuok-
tuoksuvattu* kirjoitti:
Harvemmin minäkin, ylen havoin viime vuosien aikana palstalle kirjoittanut, tai edes vilkaissut.
Nyt olen lukenut vuosien takaisia keskusteluja myös näiltä keskustelupalstoilta tehdessäni erästä "kirjallista" puuhaa.
Muutamia vuosia sitten jopa palstan seriffi syyllistyi kaikenlaiseen kiusaan ja ilkeilyyn.
Silloin ja rehellisen mielipiteeni sanoen, nytkin, palstalla on häiriköivä / häiriköiviä kirjoittaja jonka pääasiallinen toimi on muutamalla sanalla ottaa kantaa ja halveksia muiden kirjoittamia viestejä
Mistä on kopsattu, kuka kirjoitti, onko lupa, taas tuo, miksi et kerro oikeaa nikkiäsi, miksi tuo tai tämä, mutta useimmiten ihan turhaan on aikaansa kirjoittaen kuluttanut, koska ei ole saanut aikaiseksi yhtään kunnon lausetta asiasta josta on ketjussa puhuttu.
Kirjoitusrauhaa, seesteisyyttä ja sopua täältä kyllä edelleenkin puuttuu!
Olisi ajankulunakin kiva olla mukana, jutella ja lukea, mutta täällähän pitää olla siveellinen, piilossa ja vaikka puhuu asioista yleisellä tasolla, sanotaan taas paljastelijaksi, liian avomieliseksi, valehtelijaksi, tai mitä kulloinkin, kuka milloinkin.
Kun kirjoittelu menee piikittelyksi, toisten arvostelemiseksi henkilötasolla, on tämän palstan antama ilo ja viihdyke kaukana.
Harvemmin taas, elämässä kun on paljon kivempiakin juttuja.
Vaikka tuo rakkaus, sehän on jokaiselle niin kivaa.suvattu,
olet jotain oppinut täälläkin koska sinulla on kyky nähdä oikein asiat !
eikä minkään kummallisen ja kieroutuneen
vainoharhaisuuden värittäminä. - Et menisi
Olet Sinisirkku kirjoitti:
viisas nainen ja hyvä lähimmäinen täälläkin.
kiusaaja-klikin mukaan niin uskon,
No kiusaamiseen en menisi, ei minusta siihen olisi, enkä edes ymmärrä mitä sillä saavutetaan? Pahan mielen aiheuttaminen toiselle ei voi olla päämäärä sentään.
Voin kyllä ymmärtää, että kiusaantua voi joku minuunkin, sehän on ihan luonnollinen asia, puhunhan taiteen muodossa asioistakin, se kun on itseäni lähellä.
Mutta ilahdun toistenkin osoittaessa empatiakykyä vaikeuksissa oleville. Jonkinlainen immuniteettikin on jo tullut henkilökohtaisista loukkauksista, mutta silti
kiitos kauniista kannustuksesta.- susmorsian ek.
Enpä taida enempää söheltääkään selityksiä, sotkevat vaan, mutta varmasti joku ymmärtää, miksi irrottaudun täältä.
Nyt on hipaisu näppämet- Hitaista,niin tulee tietoa tuutin täydeltä.
Kun olen jaloistani vanhaksi tullut,niin aloin käydä netti ostoksilla..
Erittäin tyytyväinen on puseroa ,pujamaa ja vähän kaiken srttista kamaa tilannut,
Ostoksilla on kiva olla kotona ,istua tuolilla ja ihailla,.- Samat sanat,
kotona on niin helppoa sovittaa, kun ei tarvitse tunkea pieneen koppiin.
- Öllölän torikauppias
Mukaan sattui valaistut näppäimet kun sunnuntaina Prismasta hain. Aikaisemmin ostin paristohiiren, en enää vaihda johdolliseen. Nykyään on myös paristokäyttöisiä näppäimistöjäkin. Kun tämä joskus sökähtää, hankin sellaisen.
Ensi vuonna maaliskuussa loppuu näiltä nykyisiltä tietokoneilta joku tuki, eikä niitä kannata sen jälkeen käyttää. Mikä juttu tää tukiasia lie? - ???
Öllölän torikauppias kirjoitti:
Mukaan sattui valaistut näppäimet kun sunnuntaina Prismasta hain. Aikaisemmin ostin paristohiiren, en enää vaihda johdolliseen. Nykyään on myös paristokäyttöisiä näppäimistöjäkin. Kun tämä joskus sökähtää, hankin sellaisen.
Ensi vuonna maaliskuussa loppuu näiltä nykyisiltä tietokoneilta joku tuki, eikä niitä kannata sen jälkeen käyttää. Mikä juttu tää tukiasia lie?Mistä tuesta puhut?
Minulla ei kyllä ole ollut tukia tähänkään asti.
En tiedä olenko se epähenkilö,epärehellinen en ainakaan ole.
Luin vanhoja kirjoitelmiani,jolloin elämä oli täysin räjähtänyt käsiin.
Oli auton sippaaminen,lähes kaikki kodinkoneet laukes kertaheitolla.Ruune laupeudenlähettiläänä oli valmis auttamaan.
Jotenkin se ei minun ylpeään henkilökuvaani soveltunut.
Saa kai se persaukinenkin olla ylpeähenkinen,ei kai se keneltäkään ole pois.
Muistan,kun soitin urheiluliikkeeseen,tutulle omistajalle,että myisitkö sen polkupyörän laskuun,jota silloin katsastin,kun ruohonleikkurin jouduin ostamaan,maksaisin viikonpäästä.
Ei se paljoa naurata,vaikka on arvokas rantatila ja rahat loppu.
Sain pyöräni ja pikkuhiljaa kaikki kodinkoneetkin olen pystynyt uusimaan.
Kunnalta tuli hylkäävä päätös eilen,että mieheni ei ole oikeutettu
hyvän kuntonsa vuoksi matkakorvauksiin intervallihoitoon mennessään.Tämä olisi ollut kunnalle noin 120@menoerä/kk
En vie enää miestäni sinne hoitojaksoille,katsotaan kuinka paljon kunta säästää,kun hoitaja uupuu ja on hoidon tarpeessa.
Painimaton joudun taas kaivamaan esille,kun oikaisuvaatimusta alan värkkäämään- jaksamista!!
Omasta pitkästä valitushistoriastani kehoitan valittamaan. Itse en ole saanut mitään minulle kuuluvaa etuutta valittamatta. Niin raskasta kuin se onkin. Toivon sinulle voimia!!
jaksamista!! kirjoitti:
Omasta pitkästä valitushistoriastani kehoitan valittamaan. Itse en ole saanut mitään minulle kuuluvaa etuutta valittamatta. Niin raskasta kuin se onkin. Toivon sinulle voimia!!
Toi sosiaalistenetuuksien anominen jo on niin alentavaa,vaikka olisitkin niihin oikeutettu ja se että ne hylätään,karmaisevaa todellisuutta.
Soitin kunnan perusturvajohtajalle ja hän käski valittaa ja oikaisuvaatimuksen ohjata sinne ja sinne.
Minusta omaishoitajasta tehdään objekti jota palloillaan luukulta luukulle muutaman kymmenen euron tähden.
Tämä tuppukylä saattaa olla entinen asuinkunta,joka riistää omaishoitajaa,joten muuttoauton kumipyörät saattavat pyöriä Tampereen suuntaan- Liisa S.
rituliini_38 kirjoitti:
Toi sosiaalistenetuuksien anominen jo on niin alentavaa,vaikka olisitkin niihin oikeutettu ja se että ne hylätään,karmaisevaa todellisuutta.
Soitin kunnan perusturvajohtajalle ja hän käski valittaa ja oikaisuvaatimuksen ohjata sinne ja sinne.
Minusta omaishoitajasta tehdään objekti jota palloillaan luukulta luukulle muutaman kymmenen euron tähden.
Tämä tuppukylä saattaa olla entinen asuinkunta,joka riistää omaishoitajaa,joten muuttoauton kumipyörät saattavat pyöriä Tampereen suuntaanOlet hyvä ja rehellinen tyyppi, rohkein palstalainen täällä! Kyllä sinä saat asiasi järjestykseen. Sitä toivon.
- retu kivinen
rituliini_38 kirjoitti:
Tämä tuppukylä saattaa olla entinen asuinkunta,joka riistää omaishoitajaa,joten muuttoauton kumipyörät saattavat pyöriä Tampereen suuntaanOllaan Ama tänä iltapäivästä alkaen taas nous-kuun puolella. Pitää vaa uskoa, että kyllä se aurinko nousee vielä huomennakin riippumatta siitä ollaanko muonavahvuudessa vai ei.
retu kivinen kirjoitti:
Ollaan Ama tänä iltapäivästä alkaen taas nous-kuun puolella. Pitää vaa uskoa, että kyllä se aurinko nousee vielä huomennakin riippumatta siitä ollaanko muonavahvuudessa vai ei.
Todella,meille syntyi tänään,ei vapahtaja,vaan uusi kuu ja sen tähden verkotkin viritin toivottavasti kalojen etupuolelle.
Kiitos teille ihanat ihmiset,että jaksatte tätä minun vetämääni kivirekeä vetää kanssani,olette minulle tärkeitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1461100- 511092
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601055Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu44807Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55788Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo69785Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54735Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54720KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71701- 32652