Eurosport/ruotsinkielinen selostus

suomipoika

Heippa, mikä mättää. Selostus muuttui ykskaks ruotsinkieliseksi, eikä se siitä muuksi ole muuttunut? antenni-tv kyseessä

6

351

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • svenska

Tekstityksen saa muutettua kaukosäätimellä suomeksi. Minulla näkyy Eurosport Elisa viihteen kautta. Kaukosäätimen infonappulasta pääsee vaihtamaan selostuskielen.

• suomipoika

Selostuskieli on käyty tarkastamassa ja se on suomi, mutta ruotsia tulee. Täytynee ottaa yhteyttä palvelun tuottajaan.

• smret
        suomipoika kirjoitti:

Selostuskieli on käyty tarkastamassa ja se on suomi, mutta ruotsia tulee. Täytynee ottaa yhteyttä palvelun tuottajaan.

Elisan kautta näkyy minullakin Eurosport.

Eilen ja tänään Aki Kauppinen selosti Kiinan kisoja ihan suomeksi.

• sisälukutaito hoi

Ensinnäkin tuo aloittaja puhuu kyllä ANTENNI-tv:stä, EI Elisa Viihteestä, toiseks aloittaja puhuu SELOSTUKSESTA eikä tekstityksestä!

Sisälukutaito ohoi!

• ei auta

Elisa Viihteen Eurosport tulee kyllä satelliitista, joten ei tuo mitään auta aloittajaa! Tai niin no tulee se antenniverkonkin Eurosport satelliitista mutta Digitalle sattunut pieni kämmi ja niillä on ollut ruotsinkielinen selostus päällä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jorma Uotisen ex, julkkis-povipommi, Suomen tunnetuin kauppias... Farmi Suomi -kisaajat julki!

No nyt on aikamoista jengiä! Mitä mieltä olet kisaajista, ovatko mieleesi? Katso tästä, ketkä kaikki julkkikset ovat mukana Farmi Suomi -realityssä:
      Suomalaiset julkkikset
      63
      5536
    2. Suutuitko mulle mies

Nyt lopullisesti?
      Ikävä
      140
      2352
    3. Sofian vastenmielinen menneisyys ja nykyisyys

Sofia oli jo teininä vastenmielinen jopa omien vanhempiensa mielestä ja lensi kotoa pihalle kuin leppäkeihäs. Sen jälkeen vastenmielisyys miesten hyvä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      1605
    4. Ikuinen hiljaisuus

On aina parempi kuin kaikki turha draama. Joten kuuntele nainen nyt enää sitä, sillä hiljaisuus vastaa jokaiseen kysymykseesi minusta.
      Tunteet
      176
      1210
    5. Martinan kirja myyntilistan ykkönen!!

Kyllä ostajia löytyy ja taas rahaa kilisee Martinalle.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      231
      1177
    6. Mulla on niin ikävä sua mies

taas senki hunajakipon mies. Tai aina :)
      Ikävä
      194
      1125
    7. Slava Ukraine-mölisijöiden vuoksi Suomi syöksyy nyt synkkään lamaan

Eivät tainneet mölisijät tajuta millaisia kustannusseurauksia tästä maalle ja sen kansalaisille seuraa.
      Maailman menoa
      371
      1005
    8. Mä niin tarvin sua mies..

Kumpa laittaisit viestiä
      Ikävä
      44
      982
    9. Mies, kun kohtaaminen vihdoinkin tapahtuu

- Mitä odotat/toivot näkeväsi?
      Ikävä
      39
      862
    10. Saanks mä kultanalle

juoda vähän viiniä tänään? Valkkaria? Ei mulla nyt muuta ookaan vaikka yleensä tykkään punasesta enempi. Rakastan.
      Ikävä
      164
      793
    Aihe