Osaisko joku ystävällinen auttaa...mun pitäisi lähettää surunvalitteluadressi, enkä ole sellaista koskaan ennen lähettänyt. Mitä kuoreen kirjoitetaan? Käykö esim. Matti Möttösen omaiset ja lähetetään vainajan lesken osoitteeseen???
Onko adressin lähettäminen soveliasta, vaikka itse vainaja ei niin kovin läheinen ollutkaan. Kyseessä on siskoni miehen isä, jota olen satunnaisesti tavannut lähinnä perhejuhlien yhteydessä. Haluaisin kuitenkin ottaa osaa siskon perheen suruun? Mikä on yleinen käytäntö? Kiitos etukäteen!
Surunvalittelu...
5
27422
Vastaukset
- Surun kokenut
Hei!Oma isäni kuoli yllättäen kesällä ja olin tosi kiitollinen ihmisten osanotoista surun keskellä.Lähetä vain adressi vaikka ei ollut kauhean läheinen.Se on läheisille ihana asia kun ihmiset muistavat.Minä lähettäisin sen sillä osoitteella,kuin olit maininnut.
- Piiperoinen
Kiitos vastauksestasi....olit tosi nopea! Nyt kun sain varmistuksen asiaan uskallan lähettää adressin. Otan myös osaa sinun suruusi...voimia ja jaksamista sinulle!
- Jokunen
vaan siihen voi ottaa osaa.
Voisi olla vaikka näin:
N.N muistoa kunnioittaen
ja suruunne osaaottaen,
Piiperoinen- surun kokenut
Vie kukkakimppu sinne siskon perheeseen!
- Piiperoinen
Kiitos sinullekin! Joo, tuo surunvalittelu on kyllä ehkä hieman omituinen ilmaus....osanotto ehdottomasti parempi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791