Jokainen nainen josta kiinnostun paljastuu lesboksi.

fdvrbgq

Mistä se oikein johtuu?
Onko niin, että siinä vaiheessa kun nainen tajuaa ettei halua mitään macho alfa pahaa poikaa kumppanikseen, hän tajuaa myös sen, ettei pysty kuitenkaan kiinnostumaan miehestä joka ei ole macho alfa pahis.

Joten hän kiinnostuu naisista. Naisen kanssa nainen kykenee tasavertaiseen kumppanuuteen, mutta miehen on naisen silmissä aina oltava dominoiva alfa kiinnostuksen herättämiseksi.
Kun nainen tajuaa ettei kyjkene suhteeseen dominoivan pahiksen kanssa, hän tulee siihen tulokseen ettei kykene suhteeseen miehen kanssa. Koska miehestä ei pysty kiinnostumaan jos mies ei ole pahis, mutta pahiksen kanssa suhde ei toimi, joten on pakko ryhtyä lesboksi.

148

4561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelma ratkaistu

      Eihän tuo kerro kuin sinun naismaustasi. Vai muuttuvatko ne tapaamasi naiset sillä sekunnilla lesboiksi kun sinut kohtaavat?

      • iem1

        Naisten seksiä on ihana katella, siinä on sitä hellyyttä.


      • tilanne nyt

        Uskaltaisin väittää, että naisten koulutus korreloi lesbojen määrän nousun kanssa. Suomessa nykyään naiset ovat miehiä koulutetumpia ja tätä kautta omaa vaatimustasoa vastaavaa kumppania ei vastakkaisesta sukupuolesta helpolla löydy.

        Varsinkin suomessa viimeisen 100 vuoden aikana muutenkin sukupuoliroolit ovat heittäneet härän pyllyä. Ennen mies hoiti maanviljelyn ja kirjaimellisesti leivän saannin, vaimo lapset ja kodin. Naisilla ei oikeastaan ollut mitään kunnon mahdollisuuksia elättää itse itseään, miehen saaminen oli ns. pakko. Nykyään miesvaltaisilla aloilla on ennätystyöttömyys ja miehillä on leivän tuonnissa vakavia vaikeuksia, sitä vastoin naisten valtaamilla aloilla menee suhteessa ainakin viellä huomattavan paljon paremmin. Naisten on siis taloudellisesta näkökulmasta järkevämpää ryhtyä lesboilemaan, kuin valita työtön mies kumppaniksi. Työttömän känniääliön tai ääliöiden katselu voi myös aiheuttaa tarvetta muutoksen hakemiseen toiselta puolelta. Biologisia lapsiakin saa nykyään ilman miehiä, joten lesboilu ei estä lapsien hankintaa.

        Yhteiskunnan asenteet myös koko ajan lievenevät, eikä lesboilua ja homoilua enää pidetä niin häpeällisenä kuin ennen. Monet naiset tai miehet ajattelevat, että hehän voivat vain valita kumman kanssa ollaan. So what, vain kuulee sanottavan. Kaikesta huolimatta uskon, että kaikkein onnellisimpia keskimäärin ovat toimivat hetorosuhteet. Niin miesten kuin naisten kannalta parasta olisi jos ei näille kokeilu poluille lähdettäisi. Ne jotka ovat syntyjään näitä, ovat asia erikseen.


      • meh.

        En tiedä, muuttuko seksuaalinen suuntautuminen tuosta noin vain, mutta onhan se mahdollista että kokee rakkauden löytäessään tasavertaisen kumppanin


      • kirotusvire
        iem1 kirjoitti:

        Naisten seksiä on ihana katella, siinä on sitä hellyyttä.

        Etusivulla lukee: Tekeekö mahcomies naisesta lesbon?


      • MustTuntuu
        tilanne nyt kirjoitti:

        Uskaltaisin väittää, että naisten koulutus korreloi lesbojen määrän nousun kanssa. Suomessa nykyään naiset ovat miehiä koulutetumpia ja tätä kautta omaa vaatimustasoa vastaavaa kumppania ei vastakkaisesta sukupuolesta helpolla löydy.

        Varsinkin suomessa viimeisen 100 vuoden aikana muutenkin sukupuoliroolit ovat heittäneet härän pyllyä. Ennen mies hoiti maanviljelyn ja kirjaimellisesti leivän saannin, vaimo lapset ja kodin. Naisilla ei oikeastaan ollut mitään kunnon mahdollisuuksia elättää itse itseään, miehen saaminen oli ns. pakko. Nykyään miesvaltaisilla aloilla on ennätystyöttömyys ja miehillä on leivän tuonnissa vakavia vaikeuksia, sitä vastoin naisten valtaamilla aloilla menee suhteessa ainakin viellä huomattavan paljon paremmin. Naisten on siis taloudellisesta näkökulmasta järkevämpää ryhtyä lesboilemaan, kuin valita työtön mies kumppaniksi. Työttömän känniääliön tai ääliöiden katselu voi myös aiheuttaa tarvetta muutoksen hakemiseen toiselta puolelta. Biologisia lapsiakin saa nykyään ilman miehiä, joten lesboilu ei estä lapsien hankintaa.

        Yhteiskunnan asenteet myös koko ajan lievenevät, eikä lesboilua ja homoilua enää pidetä niin häpeällisenä kuin ennen. Monet naiset tai miehet ajattelevat, että hehän voivat vain valita kumman kanssa ollaan. So what, vain kuulee sanottavan. Kaikesta huolimatta uskon, että kaikkein onnellisimpia keskimäärin ovat toimivat hetorosuhteet. Niin miesten kuin naisten kannalta parasta olisi jos ei näille kokeilu poluille lähdettäisi. Ne jotka ovat syntyjään näitä, ovat asia erikseen.

        Juu juu. Vaan miehet ja jotkut hölmöt naiset kaipaa niitä suo, kuokka ja Jussi aikoja. Totuus oli että nainen oli miehen omaisuutta eikä todellakaan tasavertainen kumppani. Ymmärrän että miehet ihannoi sitä aikaa kun saivat olla kukkona tunkiolla, ja jotkut hölmöt naiset on romantisoinu tämän ajan päässään.

        Ennen kuin tulet tuollaista totaalista soopaa tänne heittämään niin kannattaisi olla jotain todisteita väitteilleen, eikä vain sanoa: musta tuntuu...

        Sun mielestä sitten naisia ei pitäs vissiin kouluttaa yhtään.

        Ja aivan tajutonta paskaa toi miehet-yleensä-työttömiä-siksi-nainen-ottaa-naisen. Seksuaalisuus ei toimi sillä tavalla ystävä rakas. Nainen ei ala "lesboilemaan" siksi että laskee sen olevan taloudellisesti kannattavaa. Ei sitä vain yhtäkkiä voi päättää että no nyt mä pidänkin naisista.

        Vai voiko mies sitten ihan tuosta vaan ryhtyä homoksi? Ajattelee että no kun ne naiset käy töissä ja ne ei työtöntä paskaa halua niin minä poikapa sitten otan miehen!

        Ja mitä noihin känniääliöihin tulee niin onneksi kaikki miehet eivät ole sellaisia joten sitä kännikalaa ei tarvitse ottaa. Ja kyllä moni nainenkin juo. Alkoholin käyttäminen on Suomessa normi ja on melko vaikeaa löytää ihmistä, joka ei juo ollenkaan tai joka osaa ottaa "fiksut kännit", tietää rajansa ettei mene hirveäksi örveltämiseksi.

        "Kaikesta huolimatta uskon, että kaikkein onnellisimpia keskimäärin ovat toimivat hetorosuhteet." Joo taas kaipailisin jotain tilastoja tai todisteita tälle väittämälle, eikä vaan tää legendaarinen: musta tuntuu...

        Eiköhän lesbo ole onnellisimmillaan naisen kanssa, homo onnellisimmillaan miehen kanssa ja hetero onnellisimmillaan sen vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kuka sitä nyt kumppania haluais jota ei tee mieli koskettaa ja johon ei tunne minkäänlaista seksuaalistavetoa.


      • Ei yleistetä.
        iem1 kirjoitti:

        Naisten seksiä on ihana katella, siinä on sitä hellyyttä.

        Olen heteromies ja lesboseksin katselu ei sytytä sitten pätkääkään. Koska... no, olen hetero.


      • tilanne nyt
        MustTuntuu kirjoitti:

        Juu juu. Vaan miehet ja jotkut hölmöt naiset kaipaa niitä suo, kuokka ja Jussi aikoja. Totuus oli että nainen oli miehen omaisuutta eikä todellakaan tasavertainen kumppani. Ymmärrän että miehet ihannoi sitä aikaa kun saivat olla kukkona tunkiolla, ja jotkut hölmöt naiset on romantisoinu tämän ajan päässään.

        Ennen kuin tulet tuollaista totaalista soopaa tänne heittämään niin kannattaisi olla jotain todisteita väitteilleen, eikä vain sanoa: musta tuntuu...

        Sun mielestä sitten naisia ei pitäs vissiin kouluttaa yhtään.

        Ja aivan tajutonta paskaa toi miehet-yleensä-työttömiä-siksi-nainen-ottaa-naisen. Seksuaalisuus ei toimi sillä tavalla ystävä rakas. Nainen ei ala "lesboilemaan" siksi että laskee sen olevan taloudellisesti kannattavaa. Ei sitä vain yhtäkkiä voi päättää että no nyt mä pidänkin naisista.

        Vai voiko mies sitten ihan tuosta vaan ryhtyä homoksi? Ajattelee että no kun ne naiset käy töissä ja ne ei työtöntä paskaa halua niin minä poikapa sitten otan miehen!

        Ja mitä noihin känniääliöihin tulee niin onneksi kaikki miehet eivät ole sellaisia joten sitä kännikalaa ei tarvitse ottaa. Ja kyllä moni nainenkin juo. Alkoholin käyttäminen on Suomessa normi ja on melko vaikeaa löytää ihmistä, joka ei juo ollenkaan tai joka osaa ottaa "fiksut kännit", tietää rajansa ettei mene hirveäksi örveltämiseksi.

        "Kaikesta huolimatta uskon, että kaikkein onnellisimpia keskimäärin ovat toimivat hetorosuhteet." Joo taas kaipailisin jotain tilastoja tai todisteita tälle väittämälle, eikä vaan tää legendaarinen: musta tuntuu...

        Eiköhän lesbo ole onnellisimmillaan naisen kanssa, homo onnellisimmillaan miehen kanssa ja hetero onnellisimmillaan sen vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kuka sitä nyt kumppania haluais jota ei tee mieli koskettaa ja johon ei tunne minkäänlaista seksuaalistavetoa.

        Tältä musta tuntuu.... älä nyt vedä hernettä nenään.

        Niin, ajat on muuttuneet. Nainen oli kieltämättä ennen lähes miehen omaisuutta ja näin on vieläkin monissa maissa. Kuten sanoin niin nykytilanteessa ollaan kuitenkin menossa täysin toisenlaiseen tilanteeseen suomessa. Miehestä on ennemminkin tulossa naisen omaisuutta, tämäkään ei ole hyvä. Koulutuksesta sen verran, että siellä ongelmat ovat juuri tasa-arvon puute, tarvittaisiin kiintiöitä miehille jotta pelkästään naisista ei tulisi korkeasti koulutettuja.

        Työttömyys vaikuttaa parin valintaan, ei se pullea lompakko ainakaan useimmista mikään huono asia ole. Jos vaikka kyseessä on biseksuaali niin varmasti yleisesti ottaen sillä on merkitystä kumpaa sukupuolta on enemmän kortistossa. Työttömyys myös altistaa mm. näille alkoholi yms. ongelmille, joita taitaa löytyä keskivertoa enemmän juuri heidän joukostaan.

        Onnellisuutta on hyvin erinlaista. En sano, etteikö joku voisi olla onnellinen, vaan puhun yleistäen. Esimerkiksi vähän aikaa sitten julkaistiin tutkimus jossa todettiin homojen ja lesbojen kärsivän kiusaamisesta yms. sortamisesta. Tämä ei varmasti yllätä edes suomessakaan, jossa jo koulussa nimitellään lasten suusta. Hyväksyminen on hyvin tärkeä osa ihmisen elämää ja kaikki haluavat hyväksyntää pohjimmiltaan toisiltaan, voisi puhua myös rakkaudesta. Heterot ovat hyväksytyin muoto tällä hetkellä, joten siksi pidän heitä onnellisimpina keskimäärin.


      • krabazukIsDead
        Ei yleistetä. kirjoitti:

        Olen heteromies ja lesboseksin katselu ei sytytä sitten pätkääkään. Koska... no, olen hetero.

        Tuo kyllä kuulostaa ihan joltain muulta:)

        Mutta..naiset vaan on niin upeita ja jos niitä kaksi tai useampia, sehän on vain superupeaa. Ei mua heterona kiinnosta katsella mitään karvasia äijiä.


      • Hinurit
        Ei yleistetä. kirjoitti:

        Olen heteromies ja lesboseksin katselu ei sytytä sitten pätkääkään. Koska... no, olen hetero.

        Purskahdin jo lapsena umpi-heteroksi, nainen on ihanin juttu mitä miehelle voi sattua, eikä näitä homoja ja lesboja paljon onneksi ole ovat vaan äänekkäitä seksuaali-vammaisia.


      • Kommentoija69
        MustTuntuu kirjoitti:

        Juu juu. Vaan miehet ja jotkut hölmöt naiset kaipaa niitä suo, kuokka ja Jussi aikoja. Totuus oli että nainen oli miehen omaisuutta eikä todellakaan tasavertainen kumppani. Ymmärrän että miehet ihannoi sitä aikaa kun saivat olla kukkona tunkiolla, ja jotkut hölmöt naiset on romantisoinu tämän ajan päässään.

        Ennen kuin tulet tuollaista totaalista soopaa tänne heittämään niin kannattaisi olla jotain todisteita väitteilleen, eikä vain sanoa: musta tuntuu...

        Sun mielestä sitten naisia ei pitäs vissiin kouluttaa yhtään.

        Ja aivan tajutonta paskaa toi miehet-yleensä-työttömiä-siksi-nainen-ottaa-naisen. Seksuaalisuus ei toimi sillä tavalla ystävä rakas. Nainen ei ala "lesboilemaan" siksi että laskee sen olevan taloudellisesti kannattavaa. Ei sitä vain yhtäkkiä voi päättää että no nyt mä pidänkin naisista.

        Vai voiko mies sitten ihan tuosta vaan ryhtyä homoksi? Ajattelee että no kun ne naiset käy töissä ja ne ei työtöntä paskaa halua niin minä poikapa sitten otan miehen!

        Ja mitä noihin känniääliöihin tulee niin onneksi kaikki miehet eivät ole sellaisia joten sitä kännikalaa ei tarvitse ottaa. Ja kyllä moni nainenkin juo. Alkoholin käyttäminen on Suomessa normi ja on melko vaikeaa löytää ihmistä, joka ei juo ollenkaan tai joka osaa ottaa "fiksut kännit", tietää rajansa ettei mene hirveäksi örveltämiseksi.

        "Kaikesta huolimatta uskon, että kaikkein onnellisimpia keskimäärin ovat toimivat hetorosuhteet." Joo taas kaipailisin jotain tilastoja tai todisteita tälle väittämälle, eikä vaan tää legendaarinen: musta tuntuu...

        Eiköhän lesbo ole onnellisimmillaan naisen kanssa, homo onnellisimmillaan miehen kanssa ja hetero onnellisimmillaan sen vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kuka sitä nyt kumppania haluais jota ei tee mieli koskettaa ja johon ei tunne minkäänlaista seksuaalistavetoa.

        "Ja aivan tajutonta ****** toi miehet-yleensä-työttömiä-siksi-nainen-ottaa-naisen. Seksuaalisuus ei toimi sillä tavalla ystävä rakas. Nainen ei ala "lesboilemaan" siksi että laskee sen olevan taloudellisesti kannattavaa. Ei sitä vain yhtäkkiä voi päättää että no nyt mä pidänkin naisista."

        Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin marginaalitarkastelu? Katsopas kun naisten joukossa on myös biseksuaalisuuteen eri asteisesti taipuvaisia. Biseksuaalit voivat yhdenlaisissa olosuhteissa harrastaa miessuhteita ja toisenlaisissa olosuhteissa naissuhteita. Vaikka naisten heteroseksuaalinen enemmistö ei koskaan kiinnostuisi intiimisuhteeta toisiin naisiin, biseksuaaleilla on vapaus valita mies- tai naiskumppani.

        Miesalojen suhteellisesti merkittävästi naisten työttömyyttä suurempi työttömyys aiheuttaa todellakin sen, että joukkotasolla tarkasteltuna miesten houkuttelevuus parisuhdekumppaineina on alentunut verrattuna tilanteeseen, jossa miesvaltaisilla aloilla on hyvin töitä. Suomesta löytyy taatusti sadoittain tai kenties tuhansittainkin biseksuaalinaisia, joilla on (biseksuaalisuudestaan riippumatta tai ei) sen verran korkea vaatimustaso miesten suhteen, että he eivät nykytilanteessa löydä itselleen sopivaa mieskumppania. Siitä taas seuraa, että he alkavat herkemmin kelpuuttaa naisia seurustelukumppaneikseen.


      • sielunsymmetria
        Hinurit kirjoitti:

        Purskahdin jo lapsena umpi-heteroksi, nainen on ihanin juttu mitä miehelle voi sattua, eikä näitä homoja ja lesboja paljon onneksi ole ovat vaan äänekkäitä seksuaali-vammaisia.

        Jos nainen on ihanin juttu, mitä voi olla, niin eikö naisen mielestä myös nainen voi olla ihana, kaunis, vetovoimainen? Voi. Kauneuden näkee jokainen. Mutta suhde aloitetaan ihmisen kanssa joka on myös paras ystävä, kumppani , tuki, seura jne. Usein mies tasapainottaa naista ja siksi se on yleisin asetelma. Myös perheen jatkumisen vuoksi. Rakastaa voi kuitenkin ketä tahansa ulkoisista seikoista välittämättä. Tiedoksi aloittajalle, että monet naiset kylläm pitää herkistä ja sympaattisista miehistä, kyllä niitäkin löytyy.


      • tpsjk
        Ei yleistetä. kirjoitti:

        Olen heteromies ja lesboseksin katselu ei sytytä sitten pätkääkään. Koska... no, olen hetero.

        Olen heteromies ja lesboseksin katselu saa kyrpäni räjähtämään. Koska... no, olen tosi hetero enkä halua nähdä toisen miehen elintä. Heh heh. Toi "ei yleistetä" nimim. taitaa olla uskovainen piilohomo.


    • fdvrbgq

      Onhan niissä naisissa joista olen kiinnostunut toki joitain yhteisiä piirteitä lesbouden lisäksi. He ovat usein perus naisia syvällisempiä. Kiinnostuneita yhteikunnallisista ja filosofisista asioista. Harvemmin pukeutuvat muodin mukaan. Heillä on omia mielipiteitä ja ennen kaikkea avoin ennakkoluuloton mieli.
      He kannattavat hyviä arvoja ja sen vuoksi eivät kai ole kiinnostuneita niistä pahoista pojista jotka eivät toimi hyvien arvojen mukaan.

      Eikö tuollaisia hetero naisia ole olemassakaan? Tai no siis onhan moni noista minunkin tuntemistani naisista ollut heterosuhteissa. Eli bi-naisia kai he virallisesti ovat. Mutta ainakin kahdessa tapauksessa tiedän varmasti että nainen oli ollut vain miesten kanssa ennen kuin osoitin olevani hänestä kiinnostunut. Molemmat olivat aluksi myös minusta kiinnostuneita, mutta kohta sain kuulla olevani mukava. Ja sehän tarkoittaa käytännössä samaa kuin että nainen ei ole kiinnostunut.
      Pian tämän jälkeen sain tietää että tämä nainen on alkanut seurustelemaan naisen kanssa.

      Tuollaisista kokemuksista tulee vähän väkisin mieleen että vika on mukavuudessani, kun ainoa tieto minkä pakkejen yhteydessä saa on se että olen tosi mukava. Tuntuu että naiset ovat mielummin toisen naisen kansa, kuin tasa-arvoisessa suhteessa mukavan miehen kanssa.

      Myös nettideittiprofiileita lukiessa tosi usein kun kiinnostun jostain profiilista, koska nainen ei vaikuta perus pinnalliselta naiselta, vaan mieleltään avoimelta positiiviselta ja hyviä arvoja kannattavalta ihmiseltä, niin sitten huomaan että hän etsiikin naisia.

      En tiedä miksi sinä ylempänä kirjoittaja sanot että ongelmani olisi ratkaistu? Siis voi olla että naismakuni edustajat nyt vain tuppaavat oleman lesboja.
      Mutta miten se tieto auttaa minua ongelmassani?

      Tuskin olisi mitään järkeä muuttaa naismakuanikaan, sillä minulla ei olisi mitään yhteistä niiden perus pissisten kanssa. He kun ovat yleensä kiinnostuneita vain bilettämisestä ja pahoista pojista.

      • Ongelma ratkaistu

        Et sitten tiedä yhtään mukavaa miestä joka olisi suhteessa? Outo on maailmasi.


      • ....
        Ongelma ratkaistu kirjoitti:

        Et sitten tiedä yhtään mukavaa miestä joka olisi suhteessa? Outo on maailmasi.

        Ehkä ne ei ole suhteessa mukavien naisten kanssa?


      • fdvrbgq
        .... kirjoitti:

        Ehkä ne ei ole suhteessa mukavien naisten kanssa?

        "Et sitten tiedä yhtään mukavaa miestä joka olisi suhteessa? "

        Riippuu miten mukava määritellään. Tunnen miehiä jotka ovat tavallaan mukavia, ja ovat myös suhteessa. Mutta toisaalta he käyttäytyvät välillä todella inhottavasti ja välinpitämättömästi naisiaan kohtaan. Monilla on myös alkoholiongelmia tai muuta vastaavaa. Eli kyllä suurin osa täyttää pahan pojan kriteerit, vaikka osaavatkin toisinaan olla mukavia.

        Ei tule tällä hetkellä mieleen kuin kaksi suhteessa olevaa miestä jotka tuntuvat olevan aidosti todella mukavia. Toinen seurustelee todella paljon itseään ulkonäöllisesti alempitasoisen naisen kanssa. Nainen on luonteeltaankin aika kelju, juopottelee, eikä käy töissä. En ihmettelisi jos tämä nainen pettäisikin kyseistä miestä. Toinen on ulkonäöltään super YTM ja hänellä on ihan kaunis nainenkin, mutta on kotonaan täysin alistetussa asemassa. Elättää vaimonsa ja tekee myös kaikki kotityöt. Hänen vaimonsa on kaiken lisäksi todella materialistinen. Miehen on paiskittava kovasti töitä pitääkseen yllä sitä vaimonsa ihannoimaa rikasta elämää.
        Ei käy kateeksi.

        Sellaiseen tasaveroiseen suhteeseen en ole koskaan törmännyt jollaisesta itse haaveilen. Itse olin kerran vähän sen tapaisessa suhteessa. Vaikka tapailu kesti yli vuoden niin nainen ei suostunut missään vaiheessa siihen että virallisesti seurusteltaisiin eli ettei tapailtaisi muita.
        Hän piti minua komeana, hauskana, älykäänä ja ennen kaikkea tosi mukavana, mutta ei halunnut sitoutua, eikä koskaan suostunut kertomaan syytä miksei halunnut seurustella.

        Monesti hän tapailumme aikana tapaili samalla pahoja poikia. Hän halusi säästää itsensä avioliittoon ja yritin saada hänet ymmärtämään etteivät ne pahat pojat joita hän tapaili ikimaailmassa olisi valmiita odottamaan avioliittoon. Kuitenkin hän jatkuvasti tapaili yhtä sun toista pahista ja ainahan ne suhteet loppuivat siihen ettei mies ollut kiinnostunut kuin seksistä.
        Silti tämä nainen ei vain oppinut.
        En tiedä mitä hänelle nyt kuuluu. Sen tiedän että hänkin sanoi olevansa kiinnostunut myös naisista. Kuka tietää ehkä hänkin alkoi lesboksi. :D


      • Hyeena

        Oliskohan tässä aloittaja sama provooja, kuin oli puumakeskustelun aloittaja. Taitaa tehtailla näitä seksielämään liittyviä provoiluja oikein urakalla.

        Ihan selvä asiahan tuo on, että naisesta tulee lesbo, kun kohtaa machomiehen.

        Luonnollisesti myös machomiehestä tulee homo, kun kohtaa vahvatahtoisen naisen.

        Eihän noita tarvii arvailla, kun lebous ja homous vielä ovat tieteellisesti todistettu omasta tahdosta riippuvaisiksi seksuaalisiksi suuntauksiksi. Mitä tuota enää vätystelemaan.

        Sanoisin kuitenkin ettei toisesta naisesta väliaikaisesti kiinnostunut nainen ole lesbo, eikä satunnaisesti miehisestä seksistä kiinnostunut mies ole homo.

        Olen siis heteromies!!!!!


      • MUUTOS2030

        Sä olet lesbo miehen ruumiissa ei muuta kuin muutos käyntiin lääkäriteitse vaihat pippelin pimppiin niin alkaa ne lesbonaiset hylkäämään tosimielellä :-) VOI tsiissus.


      • timotei
        fdvrbgq kirjoitti:

        "Et sitten tiedä yhtään mukavaa miestä joka olisi suhteessa? "

        Riippuu miten mukava määritellään. Tunnen miehiä jotka ovat tavallaan mukavia, ja ovat myös suhteessa. Mutta toisaalta he käyttäytyvät välillä todella inhottavasti ja välinpitämättömästi naisiaan kohtaan. Monilla on myös alkoholiongelmia tai muuta vastaavaa. Eli kyllä suurin osa täyttää pahan pojan kriteerit, vaikka osaavatkin toisinaan olla mukavia.

        Ei tule tällä hetkellä mieleen kuin kaksi suhteessa olevaa miestä jotka tuntuvat olevan aidosti todella mukavia. Toinen seurustelee todella paljon itseään ulkonäöllisesti alempitasoisen naisen kanssa. Nainen on luonteeltaankin aika kelju, juopottelee, eikä käy töissä. En ihmettelisi jos tämä nainen pettäisikin kyseistä miestä. Toinen on ulkonäöltään super YTM ja hänellä on ihan kaunis nainenkin, mutta on kotonaan täysin alistetussa asemassa. Elättää vaimonsa ja tekee myös kaikki kotityöt. Hänen vaimonsa on kaiken lisäksi todella materialistinen. Miehen on paiskittava kovasti töitä pitääkseen yllä sitä vaimonsa ihannoimaa rikasta elämää.
        Ei käy kateeksi.

        Sellaiseen tasaveroiseen suhteeseen en ole koskaan törmännyt jollaisesta itse haaveilen. Itse olin kerran vähän sen tapaisessa suhteessa. Vaikka tapailu kesti yli vuoden niin nainen ei suostunut missään vaiheessa siihen että virallisesti seurusteltaisiin eli ettei tapailtaisi muita.
        Hän piti minua komeana, hauskana, älykäänä ja ennen kaikkea tosi mukavana, mutta ei halunnut sitoutua, eikä koskaan suostunut kertomaan syytä miksei halunnut seurustella.

        Monesti hän tapailumme aikana tapaili samalla pahoja poikia. Hän halusi säästää itsensä avioliittoon ja yritin saada hänet ymmärtämään etteivät ne pahat pojat joita hän tapaili ikimaailmassa olisi valmiita odottamaan avioliittoon. Kuitenkin hän jatkuvasti tapaili yhtä sun toista pahista ja ainahan ne suhteet loppuivat siihen ettei mies ollut kiinnostunut kuin seksistä.
        Silti tämä nainen ei vain oppinut.
        En tiedä mitä hänelle nyt kuuluu. Sen tiedän että hänkin sanoi olevansa kiinnostunut myös naisista. Kuka tietää ehkä hänkin alkoi lesboksi. :D

        Työttömyys myös altistaa mm. näille alkoholi yms. ongelmille, joita taitaa löytyä keskivertoa enemmän juuri heidän joukostaan. Toinen seurustelee todella paljon itseään ulkonäöllisesti alempitasoisen naisen kanssa. Määrittele toi jälkimmäinen lause itse olet ilmeisesti hyvin toimeen tuleva...miesten kanssa pärjäävä et sulla on aina varaa laittaa kiharat kohdilleen. Ajatus se varmaan on kuitenkin mitkä meidät täällä pitää ei yhteiskunnalliset arvot taikka mainostoimistojen mielikuvat.


    • Samoja ajatuksia

      Minulla on samanlaisia tuntemuksia että kaikkein mielenkiintoisimmat naiset joista itse kiinnostun eniten, vaikuttavat olevan bi-seksuaaleja.

      Ja tuntuu, että monet näistä tuntemistani naisista ovat ottaneet miehen kumppanikseen josta eivät oikeasti välitä. Ehkä heillä ei ole rohkeutta tulla kaapista ulos ja alkaa olla naisen kanssa?

      • Samoja ajatuksia

        Onko jonkulla kommenttia ylläolevaan vastaukseeni?


      • Samoja ajatuksia kirjoitti:

        Onko jonkulla kommenttia ylläolevaan vastaukseeni?

        Jos molemmat vaihtoehdot ovat yhtä houkuttelevia, niin kyllähän elämä on helpompaa taviksena. Sitä paitsi moni nainen haluaa lapsia ja vaikka lesboparitkin niitä hankkivat, on se paljon helpompaa miehen kanssa.


      • Niin tai sitten yhteiskunnassa vaan oletetaan et ne jotka on vahvoja...ääneltään ja muutenkin puheominaisuudeltaan on vahvemmilla....siksi naiset siis rakastuvat naisiin jotka rakastavat näyttelimistä ...ja olla maailman huipulla kunnes luoöema erottaa


      • nerputti
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Jos molemmat vaihtoehdot ovat yhtä houkuttelevia, niin kyllähän elämä on helpompaa taviksena. Sitä paitsi moni nainen haluaa lapsia ja vaikka lesboparitkin niitä hankkivat, on se paljon helpompaa miehen kanssa.

        ....Ja jos nyt katotaan näitä sinkkumarkkinoita, niin miespuolisia ehdokkaita löytyy aikalailla enemmän, ja helpommin, Ite ottaisin mieluummin naisen jos sopiva löytyisi, mutta vähän veikkaan että unelmien lesbomorsianta saa metsästää aika kauan. Jotekin uskon että vastaan ehtii kävellä monta mukavaa miestä ennen sitä.


    • Ei lesbo eikä machom

      Mitä sinä selität :D Eli ei ole muunlaisia kumppaneita jotka kelpaavat naisille,kuin dominoivat machomiehet?
      Voi hyvänen aika taas tuota ajatuksen juoksua...

      • heterokki

        Joskus machomiehet sanovat naiselle, etteivät halua puhekumppania vaan seksiobjektin. Kun nainen myös haluaa keskustelukumppanin, hän todennäköisesti löytää naisystävättären, jonka kanssa voi keskustella. Mies ei aina salli tai jaksa kunnella naisen puhetta. Naisystävä(huom! ystävä) antaa hänen olla sellainen kun on. Alkamatta isommalti muuttamaan naista.

        Olen itse heteronainen.


    • Samalla kaavlla

      tuo nainen voisi ryhtyä bylsiin avaruusolentoja?

    • anteeks

      Mutta mikä on mahcomies?

    • dfhsdfrgh

      Myöskin kiimmostaisi kuulla p:n selitys mahcomiehelle? KOskaan kuullutkaan, onko se sama kuin, mahomies?

      • krabazukIsDead

        Bahcomies ainakin myy työkaluja...


    • kualsoppoo

      Ei seksuaalinen identiteetti ole mikään asia, jonka valinnasta voisi päättää kuin siitä, että ottaako kaupassa nyt kevytmaitoa vai rasvatonta maitoa, kun tuo täysmaito on liian tukevaa tavaraa.

      Yhtä hyvin voisit sanoa ihmisen voivan päättää hiustensa tai silmiensä värin.
      (Tähän tietenkin joku vääräleuka heittää, että onhan niitä piilolinssejä ja hiusvärejä, mutta ymmärtänet kuitenkin asian pointin.)

      Melko korkealentoinen keittiöpsykologi taas liikenteessä.

      Hyvää illanjatkoa.

      • keittiössä psykologi

        Yx keittiöpsykologi täällä on sitä mieltä että ihminen voi päättää omasta käyttytymisestään. Ihan samalla tavalla kuin maitopurkin kohdalla päätetään; ottaako vai ei ja mitä ottaa. Luulen kuitenkin että se on vapaaehtoinen tapa käyttäytyä, vai sanooko joku, että ihmisen on pakko käyttäytyä jollakin tavalla "koska emmää voi muutenkaan". Voin houkutella ihmistä mihin vaan, mutta hän itse päättää mitä tekee (käyttäytyy/ toimii). Voin tuntea halukkuutta/ viehtymystä moniin asioihin, mutta en tee kuitenkaan niin.


      • kualsoppoo
        keittiössä psykologi kirjoitti:

        Yx keittiöpsykologi täällä on sitä mieltä että ihminen voi päättää omasta käyttytymisestään. Ihan samalla tavalla kuin maitopurkin kohdalla päätetään; ottaako vai ei ja mitä ottaa. Luulen kuitenkin että se on vapaaehtoinen tapa käyttäytyä, vai sanooko joku, että ihmisen on pakko käyttäytyä jollakin tavalla "koska emmää voi muutenkaan". Voin houkutella ihmistä mihin vaan, mutta hän itse päättää mitä tekee (käyttäytyy/ toimii). Voin tuntea halukkuutta/ viehtymystä moniin asioihin, mutta en tee kuitenkaan niin.

        Mitä psykologi keittiössä nyt oikein yrittää edes sanoa? Suosittelen vahvasti, että keittiöpsykologi on hyvä ja menee takaisin sinne kyökkiin: käyttäytyminen ja identieetti ovat kaksi täysin eri asiaa. Käyttäytymisestä voi päättää, identiteetistä ei. Käyttäytyminen opitaan, identiteetti ei. Käyttäytymistä voi hallita, identiteetti on taas se ihmisen "sisäinen maisema".

        Sinun mielipiteelläsi ei myöskään ole yhtään mitään tekemistä kenenkään seksuaalisen identiteetin, ihmisten käyttäytymisen tai sen kanssa mitä kukin vällyjen välissä puuhaa.
        Tiedäthän sen vanhan sanonnan, mielipiteet ovat kuin p****reikiä - jokaiselta löytyy vähintään yksi. ;)

        Sinäkin voisit käyttäytyä toisella tavalla, ja pyrkiä olemaan inhimillinen. Minä pyrin ymmärtämään sinua ja ajattelutapaasi, vaikka hankalaa se onkin. Silti sinun identiteettisi pysyy sellaisena kuin se on, vaahtoatpa näillä foorumeilla mitä tahansa.


    • The ukkeli

      Ja siihen lisäksi vielä e-pillerit, niin persoonallisuuden muutos on valmis. Parempi puoliskoni lopetti e-pillerit ja sen jälkeen parisuhde on muuttunut roimasti parempaan, siihen mitä se oli alussa. Viikon jälkeen huomaa jo muutoksen asenteissa. Eri pillereitä oli kokeillut. Kaksi ukkelia samankaton alla 24/7 ei toimi. Kyllähän sen tietää, jos hormoonitoimintoja sorkitaan, ei se mitään hyvää tiedä. Suosittelen kokeilemaan olematta ilman, jos pystyy.

    • vai liian mukava?

      Ehkä et ole niin mukava kuin luulet. Vaikuttaa vahvasti sille. Se 'mukavuus' on vain sana jolla voidaan pehmittää eroa, ettet tuntisi oloasi niin murskatuksi. Näen ihan liikaa näitä miehiä jotka väittävät jäävänsä yksin, koska ovat liian mukavia. Se on täyttä paskaa, kukaan ei jää yksin koska on mukava, täytyy olla jokin muu ominaisuus joka aiheuttaa sen ettei sinusta kiinnostuta vakavassa mielessä. Tuntuu että nämä miehet vain keksivät 'naiset haluavat machomiehen'-fraasin jotta voisivat pönkittää itsetuntoaan, ei minussa mitään vikaa ole.

      • tyryhaz

        Tuntisi oloaan murskatuksi? Älä jauha paskaa!

        Ainoa syy miksi naiset eivät halua kertoa eron sattuessa oikeaa syytä, on se että se syy on niin typerä että he eivät kehtaa kertoa oikeaa syytä, sillä se antaisi heistä todella pinnallisen tai vajaaälyisen kuvan.

        Naiset valehtelevat eron sattuessa ihan puhtaasti itsekkäistä syistä siis.

        KUKAAN mies ei halua kuulla mitään pehmitettyä valetta, vaan joka ikinen mies haluaa kuulla sen todelisen syyn, miksi nainen ei ole kiinnostunut. Sanokaa suoraan että olet liian ujo. Tai sanokaa suoraan että anteeksi mutta etsin pelkkää seksiseuraa ja sinä vaikutat levan liian tositarkoituksella liikkeellä. Miehillä on oikeus tietää totuus.

        Mutta ei, naiset vain jauhavat sitä samaa "olet tosi mukava" mantraa. Onko ihme että miehet saavat sen kuvan että vika on omassa mukavuudessa, jos se on AINOA asia jonka nainen sanoo antaessaan pakit?

        Ei ole miesten syy että naiset eivät perustele KOSKAAN pakkejaan.


    • Uuuhh

      Tyttörakkaus se on kaunista.

      • alabama

        On tää maailma mennyt omituiseksi kun joka päivä saa lukea jonkun ilmoittutuvan HOMOKSI tai LESBOKSI. Pitäisivät edes asian omana tietonaan kun se on kuitenkin elimellinen vika eikä mikään kunnia asia!!


      • Marru vaan
        alabama kirjoitti:

        On tää maailma mennyt omituiseksi kun joka päivä saa lukea jonkun ilmoittutuvan HOMOKSI tai LESBOKSI. Pitäisivät edes asian omana tietonaan kun se on kuitenkin elimellinen vika eikä mikään kunnia asia!!

        Kyllä muakin ihmetyttää, kuinka paljon nykyään on homoja ja lesboja. Onko tämä nykymaailma niin sairas, että ihmisetkin sairastuu. Vaikka en olekaan mikään uskovainen, uskon silti, että Jumala loi naisen miehen kumppaniksi. Mun mielestä homous ja lesbous ovat sairauksia, HYI, hyi!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • so what
        Marru vaan kirjoitti:

        Kyllä muakin ihmetyttää, kuinka paljon nykyään on homoja ja lesboja. Onko tämä nykymaailma niin sairas, että ihmisetkin sairastuu. Vaikka en olekaan mikään uskovainen, uskon silti, että Jumala loi naisen miehen kumppaniksi. Mun mielestä homous ja lesbous ovat sairauksia, HYI, hyi!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Säälin sinua todellakin!Ei ole sitä kyse,että ihmiset sairastuu,hei haloo.En usko lainkaan jumalan olemassaoloa tai jeesuksen olemassaoloa.Vaikka raamattu sanottiin jumala loi naisen ja miehen kumppaniksi ihan olkoon.En usko,että homous ja lesbous ovat sairauksia vaan synnytään tälläiseksi eikä voi kieltää/estää.Nykyään paljon homoja ja lesboja?Ehei aivan päin vastoin,että enemmän kyllä heteroja nykyään mutta maapallolla kasvaa koko ajan väestön lukua.


    • 11+13

      Parisuhteet yleensäkin eivät kyllä toimi kovinkaan hyvin, mutta miksi? Kannattaa googlata "Särkyneiden sydänten kirja", siitä löysin selkeyttävää tietoa parisuhteista ja rakkausongelmista, ja voin suositella sitä myös muille.

    • En tiedä

      Mutta veikkaan, että vastaus on Grönlanti. Jos ei, niin kolme pientä porsasta ?

    • perimmäinen totuus

      42

    • Hmmm...

      No olen kuullut puhuttavan miehistä, jotka ovat muuttumassa tai muuttuneet homoiksi naisten takia.

      Jos naiset eivät kiinnostu miehestä tai miehen saatavilla ei ole naista, hän saattaa ryhtyä homoksi. Näinhän on esim. vankiloissa.

      Jos naisista puhutaan, niin monet naiset todella kiinnostuvat vain dominoivista alfamiehistä. Jos suhde päättyy, nainen ei muuttune yleensä lesboksi, vaan on "mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa". Suomeksi sanottuna hän elää enimmäkseen yksin ja harrastaa lyhyitä suhteita eri alfaurosten kanssa.

      • kysyn vaan

        tai ei harrasta minkäänlaisia suhteita kenenkään kanssa.


      • 23532532532532523532

        Miten helvetissä seksuaalisuuttaan voisi vaihtaa? Kuulostaa omaan korvaani tosi vieraalta.


      • ääääääääääääääääää

        jos joku on dominoiva, onko hän yrityksensä johtaja, jolla on naispuolisia työntekijöitä perheensä lisäksi? tietynlainen luonne on oltava, jos aikoo esimiesasemassa olla.
        ja pomon sänkyyn pääseminenhän se vasta juttu on


      • heisk79

        voi vittu sun kanssa, ei kait nyt homoksi käänny yks kaks jos vankilaan joutuu, hei nyt mä päätän olla homo ku sain kaks vuotta vankeutta :D


      • Hmmm...
        heisk79 kirjoitti:

        voi vittu sun kanssa, ei kait nyt homoksi käänny yks kaks jos vankilaan joutuu, hei nyt mä päätän olla homo ku sain kaks vuotta vankeutta :D

        En minä sitä tarkoittanut.

        Eivät kaikki vangit homostele, koska monet naisetkin antavat linnakundien köyriä itseään, mutta mutta eikö armeijassa ja vankilassa esiinny keskimäärin enemmän homosuhteita kuin normaaleissa olosuhteissa?


      • biu79
        23532532532532523532 kirjoitti:

        Miten helvetissä seksuaalisuuttaan voisi vaihtaa? Kuulostaa omaan korvaani tosi vieraalta.

        Se voi vaihtua. Jonakin aamuna voit huomata olevasi jotain ihan muuta. Lesbo. Homo. Hetero. Pedofiili. Mikä hyvänsä parafiili.


      • bau
        biu79 kirjoitti:

        Se voi vaihtua. Jonakin aamuna voit huomata olevasi jotain ihan muuta. Lesbo. Homo. Hetero. Pedofiili. Mikä hyvänsä parafiili.

        biu79. Ei voi kysy vaikka mielisairaalassa niiltä lesbohoitajilta ne jaksaa hymyillä vain tytöille ja olla niin empaattisia


    • tiitaanik

      reetu on mahcomies

    • kysyn vaan

      mistä nämä jutut tulevat tälle sivulle?

    • Minä väitän, että ne ovat bitä. En usko, että kukaan voisi itse valita tai vaihtaa seksuaalista suuntautumistaan. Pahat pettymykset varmaan saa välttämään parisuhteita ylitäätään, mutta minä en usko mihinkään eheytymiseen enempää jumalan kuin paskojen suhteidenkaan avulla.

      • krabazukIsDead

        Luulen että kaikki ovat biitä


    • Naista on ylipäätänsä miehen mahdoton ymmärtää!!

      • kone ja moottori

        Naisen syvin olemus
        on kuin baarin portailla oksennus
        siihen liukastuu ja päänsä lyö,
        herää vasta kun on jo yö.


      • koskapakkare
        kone ja moottori kirjoitti:

        Naisen syvin olemus
        on kuin baarin portailla oksennus
        siihen liukastuu ja päänsä lyö,
        herää vasta kun on jo yö.

        Ah, niin syvällistä ja koskettavaa. Shakespeare oli amatööri sinuun verrattuna.


    • Kylmät kädet

      Veikkaampa, että tuollaiset "kihi-kihi! me ollaan nyt lesboja" -päätökset perustuvat vain feministiseen kapinointiin tätä "julmaa, miesten maailmaa" vastaan.

      On toki oikeitakin lesboja, mutta niitä ei erota rekkakuskeista.

      • idiootti2

        Mistä lähtien ihmiset ovat muuttaneet mielensä mukaan seksuaalisuuttaan? Mmmm, since never?


      • Kylmät kädet
        idiootti2 kirjoitti:

        Mistä lähtien ihmiset ovat muuttaneet mielensä mukaan seksuaalisuuttaan? Mmmm, since never?

        Naisille seksuaalisuus ei ole sama asia, kuin miehille. Joka ikinen nainen on syntyjään bi-seksuaali, ellei ole aseksuaali. Aseksuaalit naiset taas käyttävät seksiä vain keinona saada, mitä haluavat: rahaa, valtaa parisuhteessa, jne.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Naisille seksuaalisuus ei ole sama asia, kuin miehille. Joka ikinen nainen on syntyjään bi-seksuaali, ellei ole aseksuaali. Aseksuaalit naiset taas käyttävät seksiä vain keinona saada, mitä haluavat: rahaa, valtaa parisuhteessa, jne.

        En missään nimessä puhu nyt prostituutioon ALISTETUISTA naisista tai tytöistä.
        Välimeren, Lähi-idän, Afrikan ja itä-Euroopan pienikalloiset parittajat ja heidän alistamansa pikku tytöt ja naiset ovat täysin eri asia.


      •  Vaahtokassi
        Kylmät kädet kirjoitti:

        En missään nimessä puhu nyt prostituutioon ALISTETUISTA naisista tai tytöistä.
        Välimeren, Lähi-idän, Afrikan ja itä-Euroopan pienikalloiset parittajat ja heidän alistamansa pikku tytöt ja naiset ovat täysin eri asia.

        Jos sulttaanilla tai shamaanilla on alaikäisiä seksiorjia, ei se johdu miesten pienemmistä aivoista, vaan heidän erilaisesta kulttuuristaan. Jos sinä olisit syntynyt esim. islamistiseen maailmaan, varmasti tykkäisit itsekin pitää seksiorjia.


      • Kylmät kädet
         Vaahtokassi kirjoitti:

        Jos sulttaanilla tai shamaanilla on alaikäisiä seksiorjia, ei se johdu miesten pienemmistä aivoista, vaan heidän erilaisesta kulttuuristaan. Jos sinä olisit syntynyt esim. islamistiseen maailmaan, varmasti tykkäisit itsekin pitää seksiorjia.

        Johtuupas.


    • erbkip

      Yhtä viisas viesti kuin seuraava väite:
      Kun mies ostaa Skodan hän muuttuu homoksi!

    • gvoima

      Voihan sinun peniksen pituudessa ja paksuudessa olla pieniä puutteita....

    • urts

      en ole törmännyt

    • Ei vttu ol todellist

      Minäkin jätin viime perjantaina pitkäaikaisen poikaystäväni, tajuten että hän oli liian riittämätön minulle.. Haluan jotain muuta. Maanantai aamuna havahduin, tuo entinen poikaystäväni oli muuttanut minut lesboksi. Hetken lesboiluni koki uuden muutoksen, sillä tänään muutuin bi-seksuaaliksi - tavattuani uuden Siwan myyjän. Hänestä kyllä huokuaa jotain pahaenteistä ja pystyn tuntemaan, kuinka hän kasvattaa sisälläni a-seksuaalista... Noh, huominen näyttää.

      • heisk79

        hahah tää oli niin hyvä :D


    • lallaati

      Olen nainen ja dominoiva mies ei kiinnosta yhtään!

    • toimielin

      miut muutti vaimoni homoksi ,,kun reikä rupsahti

      • öööööööööööööö

        valehtelet. olit kulissiliitossa ja kaapissa, josta tulit nyt muka tekosyyn turvin pois


    • naiset lesboja

      Naiset ovat nykyään yleensä luonnostaan ensisijaisesti lesboja. Nykyisin on harvinaista, että suomalainen nainen olisi kiinnostunut miehestä mitenkään. Syyt ovat moninaiset, mutta pääsyy on se, että juomavedessä on niin paljon e-pillereistä jääneitä hormonijäämiä, että naiset ovat valmiiksi kallellaan lesboon suuntaan.

      Useimmat keskenään ystäviä olevat tytöt ja naiset ovat myös umpilesboja.

      • 13+19

        En nyt yhtään ihmettele, jos naiset tykkää kavereerata samanmielisten naisten kanssa. Eikä se tarkoita lesboutta. Ihan siksi, että jos nais-mieskommunikaatio on niinkuin täällä monissa kirjoituksissa mollaamista, panettelua ja mustamaalaamista...... niin mitä siitä seuraa. No, just tätä.


      • 14+11
        13+19 kirjoitti:

        En nyt yhtään ihmettele, jos naiset tykkää kavereerata samanmielisten naisten kanssa. Eikä se tarkoita lesboutta. Ihan siksi, että jos nais-mieskommunikaatio on niinkuin täällä monissa kirjoituksissa mollaamista, panettelua ja mustamaalaamista...... niin mitä siitä seuraa. No, just tätä.

        Ja miehet ajattelee, että olemalla "macho" siis miehinen, pitää olla paha, renttu ja alistava. Mulle "macho" merkitsee aivan jotain muuta. Se ei ole todellakaan alistava renttumainen. Eikö alfa-poika tarkoita pahuutta vaan aitoutta.Kyllä alfa voi olla ja on hyvyyttä ja huolehtimista oikeallatavalla myös naisesta.


      • qwqsgr
        14+11 kirjoitti:

        Ja miehet ajattelee, että olemalla "macho" siis miehinen, pitää olla paha, renttu ja alistava. Mulle "macho" merkitsee aivan jotain muuta. Se ei ole todellakaan alistava renttumainen. Eikö alfa-poika tarkoita pahuutta vaan aitoutta.Kyllä alfa voi olla ja on hyvyyttä ja huolehtimista oikeallatavalla myös naisesta.

        Opettele termit. Alfalla ei ole mitään tekemistä aitouden kanssa. Eikä ketään kiinnosta mitä macho termi sinulle merkitsee.
        Sanakirjan mukaan macho tarkoittaa Yli-itsevarmalla tai agressiivisella tavalla miehekästä uhoajaa.
        Jos et tykkää sellaisista miehistä, niin miksi et mielummin hyväksy sitä että et tykkää macho miehistä, mielummin kuin että yrität vääntää macho sanan itsellesi mieleiseksi?


    • fakta tietoa

      Ei lesboksi käännytä heterosta, kyseessä on vain surkea poikaystävä jos nainen valitsee mielummin naisen sen tilalle ja silloinkin on kyseessä bi-nainen. Sama pätee bi-mieheen joka on mielummin hyvän miehen kuin paskan naisen kanssa yhdessä. Umpiheteroksi/umpihomoksi synnytään ei käännytä.

      • 5+18

        Pitäisi tietää, onko nainen vain ystävä vai bi-suhde.


    • 34+98

      Vastaan teille kaikille!!! Lesboksi ei tulla vaan, synnytään. Ne jotka kuuluvat muihin ryhmiin, esimerkisi bi, ase, muut alaryhmät niistä ei ota pirukaan selvää.

    • Gvggcfhv

      No en tuosta tiedä, mutta tunnen paljon lesboja jotka eivät ole saaneet miestä. Kaikki nämä mielessäni olevat tapaukset ovat hieman ylipainoisia ja eivät niin kovin kauniita. Ja kun miehet eivät ole silleen olleet heistä kiinnostuneita niin ovat ruvenneet lesboiksi.

      • So what

        Olet väärässä.Ei tuo voi olla pitänyt paikkaansa.Ai mukako hieman ylipainoisia ja eivät kovin kauniita,että ruvennut lesboiksi??Ei ole vain kyse vaan tunteistaan ja mitä vetoa ihmisestä joko mieheen/naiseen.Kuule,etkö mitä lesbo tarkoittaa?Lesbo tarkoittaa vaan naisesta naiseen eikä mieheen lainkaan eli lesbona ei ole kiinnostunut miehistä.


    • Just

      Ääääh paskapuhetta. Ei kukaan muutu homoilijaksi, jos ei sitä syntyjään ja sisimmissään ole.

      • Oma näkemys

        Tunnen kaksi lesboa. Toinen raiskattiin teininä ja toista pahoinpiteli lapsena raskaamman kautta oma isä (nyt en puhu mistään luunapeista, vaan ihan nyrkillä pahasti mustelmille lyömisestä). Tiedä sitten muuttuuko ihmisen seksuaalisuus vai ei, mutta en voi olla miettimättä, olisiko näillä jutuilla jotain tekemistä asian kanssa...

        Tarkistan mielipidettäni sitten, kun tutustun johonkin samasta sukupuolesta pitävään, jolla EI ole jollakin tavalla häiriintynyttä taustaa tai mielenlaatua.

        Jokainen olkoon mitä haluaa ja tykätköön kenestä haluaa, mutta väitän kuitenkin, että homoseksuaalisuus on valinta. Joko tietoinen tai alitajuinen.


      • örinämursu
        Oma näkemys kirjoitti:

        Tunnen kaksi lesboa. Toinen raiskattiin teininä ja toista pahoinpiteli lapsena raskaamman kautta oma isä (nyt en puhu mistään luunapeista, vaan ihan nyrkillä pahasti mustelmille lyömisestä). Tiedä sitten muuttuuko ihmisen seksuaalisuus vai ei, mutta en voi olla miettimättä, olisiko näillä jutuilla jotain tekemistä asian kanssa...

        Tarkistan mielipidettäni sitten, kun tutustun johonkin samasta sukupuolesta pitävään, jolla EI ole jollakin tavalla häiriintynyttä taustaa tai mielenlaatua.

        Jokainen olkoon mitä haluaa ja tykätköön kenestä haluaa, mutta väitän kuitenkin, että homoseksuaalisuus on valinta. Joko tietoinen tai alitajuinen.

        Se on kyllä oikeastikin aika jännä, kuin niin monet lesbot sattuvat olemaan päästään vinksallaan, ja se on lesbopiireissä yleensä ihan tunnustettu tosiseikka.

        Tosin, heittää moniella heterollakin, joten tähän nyt ei voida vetää mitään suoraa syy-seuraus suhdetta. Samalla tavalla voitaisiin yleistää suomalaisen miehen alkoholismi ja aggressiivisyys.

        Kyllä lesboja löytyy ihan joka lähtöön, ja muista queertaipuvaisista nyt puhumattakaan.


    • filomoottori

      A man scares a woman and a woman fears a man, that's why they become lesbians, and I love it.

    • huoh..

      "miehen on naisen silmissä aina oltava dominoiva alfa kiinnostuksen herättämiseksi."

      Ei pidä paikkaansa! Ei sitten ollenkaan. Kaikenlaiset herkät taiteelliset hippihumanistit saavat naisia verrattomasti enemmän, kuin machoroolia vetävät. Toisaalta machojunttikaan ei naisen kannalta ole täysin huono, koska nuo juntturat saattavat todennäköisemmin pysyä uskollisina ja yksiavioisina.

    • ööh...EI !!!

      Miksikää lepakoksi rupea jos heteroksi oon syntyny jos jonkun miehen kanssa ei synkkaa ..sori vaan,.,.,,

    • blaaahihmiset

      Honey lesboksi ei muututa. Se on synnynnäinen juttu. Mikä tässä on niin hankala ymmärtää se?

      • itse valittu

        eI TODELLAKAAN synnytä /älä yritä puolustella ,itse olet valinnut ps.ensin oli mies ja sitten nainen olet ihan itse VALINNUT.


      • pyhä sisä luku taito....


    • free-witch

      Tää on näköjään jokin Provo-viikko, kun niin tajuttoman älyvapaata tekstiä löytyy etusivulta... Ja keskusteluiden sisältä. Itkeä vai nauraa...?

      • krabazukIsDead

        Provo pride!!!


    • Karolino

      Puhukaa soopaa.........ja sitähän te puhuttekin kun väitätte, että synnytään lesboksi tai homoksi. Kas kun ette vielä väitä, että pedofiilitkin on geenien syy...

      Suksikaa kuuseen...

    • mitä sais olla?

      No naiset, millainen saisi olla? Jos ei macho niin androgyynikö?

    • märkä tavara on aina

      kun niillä loppuu kastuminen ne haluavat ennemin jonkun nuolemaan muna tuntuu liian isolta ja liukastusrasvat maksaa paljon

    • hetero olen.

      minulla oli juoppo, mielialahäiriöinen ukko. Elämä oli yhtä helvettiä. Sain niin tarpeeksi miehistä että ajattelin ruveta lesboksi.
      Yritin muutaman kerran, ei minusta tullut väkisin lesboa. aloin vain sääliä miehiä mihin joutuvat naisten kanssa :)
      Tämä on ihan tosi juttu.

    • gallubbi

      Paina peukku ylös jos nauroit tälle aloitukselle ! Kaikkea sitä ja onnea sille lesboksi ryhtymiselle.

    • En voi sanoa muutakuin VMP :D Vittu mitä paskaa. Et kestä sitä että nainen ei olekaan sinusta kiinnostunut ja kehitit tämmöisen "teorian"?

    • Miess

      Eiköhän se ole kuitenkin niin, että vässykkämies tekee naisesta lesbon. Dominoiva mies tekee naisesta onnellisen naisen.

      • -reddarii-

        No miehet on kyl niitä viimeisiä asioita, jotka tekisivät naisesta lesbon. Siia jos niin voisi tapahtua. Seksuaalisuus on synnynnäinen juttu, ei valinta tai joku yhtäkkiä tapahtuva muutos.


      • vaikuttaa siltä

        Rekkalesboja voi olla vaikka mielisairaalassa hoitajana


    • näin se menee

      Kyllä se sama nainen toistaa "samat virheet" toisen miehen kanssa eli edelleen ottaa sen "pahan tyypin", koska sellainen herättää kiinnostusta ja intohimoa. Nössömpi henkilö ei luo tälläistä ajattelua.

      Sen takia valitetaan että "miksi se mies lyö ja hakkaa tai tekee muita ilkeyksiään".

    • lesbon äiti

      Yhtä ainutta kommenttia näistä lukematta voin sanoa että ei.

    • 4+7

      Lesboksi ja homoksi ei ruveta,,se ei siis ole mikään valinta,,vaan se on synnynnäistä,sanoo lesbot ja homot.

      • sairasta3

        Ei pidä pakkaansa7/MIKSI SITTEN PITÄÄ KOKEILLA MIESTÄ YÄK" BIISEKSUAALIT


    • Rekkalepso.

      Mistä olet keksinyt, että lesbosuhteet perustuvat tasavertaiseen kumppanuuteen?

      • 34646346436

        Jos olet, niin mistä olet keksinyt etteivät voisi perustua? Ja ei lesbot ole mitään klooneja, parisuhteita niilläkin on erilaisia niin kuin heteroillakin. Jotkut on ihania ja täydellisiä ja jatkuu elämän loppuun saakka ja jotkut on ihan perseestä.


      • Rekkalepso.
        34646346436 kirjoitti:

        Jos olet, niin mistä olet keksinyt etteivät voisi perustua? Ja ei lesbot ole mitään klooneja, parisuhteita niilläkin on erilaisia niin kuin heteroillakin. Jotkut on ihania ja täydellisiä ja jatkuu elämän loppuun saakka ja jotkut on ihan perseestä.

        Juuri niin, sitä tarkoitinkin. Turha siis maalailla mitään ruusuisia kuvia ihanasta, tasavertaisesta lesbosuhteesta. Tosielämän lesbosuhteisiin kuuluu aika usein runsas juominen ja rankka mustasukkaisuus.


    • mummeli

      Voin vielä sanoa että tyttäreni ei ole koskaan ollut kiinnostunut miehistä eikä miesmäisistä naisista. Tätänykyä hän on rekisteröinyt parisuhteensa, molempien morsianten vanhemmat maksoivat häät, laisensa Lapsikin on syntyny keinohedelmöityksellä ihana mummujen ja vaarien uhmaikäinen pojan jässikkä. Odotan vaan sitä aikaa että tyyppi saa ottaa yhteyden siittiöiden luovuttamaan tanskalaiseen mieheen. Olis niin kiva tutustua tähän tyyppiin kuka on saanu aikaiseksi niin sympaattisen pienen miehen.

      • lapsialapsia

        Hei mummeli.. varmaankin ne ovat kuitenkin nämä pojan vanhemmat, eli tyttäresi ja hänen puolisonsa, jotka ovat "saaneet aikaan" tuon sympaattisen pienen miehen. Hehän ovat lapsen synnyttäneet ja kasvattaneet!

        Anonyymi luovuttaja on tehnyt hienon työn luovuttaessaan spermaa.


      • jhbjhgb
        lapsialapsia kirjoitti:

        Hei mummeli.. varmaankin ne ovat kuitenkin nämä pojan vanhemmat, eli tyttäresi ja hänen puolisonsa, jotka ovat "saaneet aikaan" tuon sympaattisen pienen miehen. Hehän ovat lapsen synnyttäneet ja kasvattaneet!

        Anonyymi luovuttaja on tehnyt hienon työn luovuttaessaan spermaa.

        Kyllä sillä Tanskalaisella miehellä oma osuutensa asiaan oli, vaikka joku lesbo varmaan haluaisikin ajatella että sperma on vain jotain tyhjää ainetta jonka avulla kaksi naista voi saada yhteisen lapsen. Geneettisessä mielessä tämä sympaattinen pieni mies on kuitenkin sen Tanskalaisen miehen lapsi ja sille ei nyt vain kukaan voi mitään.


    • Antti aivopesijä

      Laittaa niille vähän essoo tai pikatestoo siiderin sekaan niin kyllä varmaan voi mutta saattaa olla että joutuu itse vain katselemaan vierestä sitten ja peuhaavat kaksistaan!

    • olin ennen

      ihan täysverinen hetero, mutta pelasin tietokonepeliä ja musta
      tuli nekrofiili. Oletteko te muut kokeneet vastaavanlaista?
      Nämä trollit petraa kuin sika juoksuaan.

    • 3+3

      Ei toimi näin. Ei sen väliä vaikka mies olisikin ihana ja mukava ja vaikka hyvä aviomies! Kun naiset kiinnostaa niin ne kiinnostaa.

      Ajatelkaa asia ihan näin: Mies katsoo naista ja ajattelee että onpa kaunis, pitäisiköhän pyytää sitä kahville?

      Sama pätee kun nainen katsoo toista naista "sillä silmällä".

      Eli ei ole kyse kenenkään hylkäämisestä tai riittämättömyydestä!

      Jos nainen tahtoo olla miehen kanssa niin kyllä niitä kaikille riittää. Ei sitä yksi exä muuta :)

      • PERIYTYVÄÄKÖ

        järkytys omille lapsille kunhan aikuistuvat ,lapsena ehkä ymmärtävät!


    • naisten rakastaja

      Olisin onnellinen jos voisin asua kahden lesbon kanssa,pitäisivät myös minusta
      ja yhdessä kaikkea kivaa joka ilta ja yö...

      Mielestäni naiset jotka tykkäävät toisista naisista ja minusta ovat parhaita.

      • Stop

        ongelmainen hae apua!


    • asdfgdgdfg

      Mä kyllä sanosin että seksuaalisuuntauksien kanssa synnytään, se mitä taas suosii ihmisessä saattaa vaihdella jonkun huonon suhteen takia ja voi älytä myöhemmin syystä taikka toisesti olevansa vaikka biseksuaali tai panseksuaali.

    • Abdul

      Ja kaikkea sitä näkee, kun vanhaksi elää. Noin sotkuista voi olla vain naisen logiikka.

    • Mitä häh.

      Toimiiko tämä toisinpäin,elikkä tuleeko miehestä "pakoputkipuolen" kavereita jos nainen on dominoiva osapuoli.

    • jarkka

      Ehkä syitä on turha miettiä...hyvä tietää että lesboudesta ja homoudesta voi
      myös parantua terapian avulla,tietoja saa omalta terveyskeskuslääkäriltä,tai www.aslan.fi

      • tyttövain

        voisko mut parantaa sit niin että tykkäisin pelkästää naisista enkä ois tämmöne ,biiseksuaali?


    • B-tyttö

      Hei, älkää viitsikö. Vai lesboudesta voi parantua terapian avulla? Voiko terapeutti muuttaa homot ja lesbot heteroiksi? Mitähän sinä oikein ajattelet? Ei se ole sairaus jonka voi terapeutit parantaa hei, äly älä jätä. Minä olen b- seksuaalinen olen ollut syntymästäni lähtien eikä minua saa siitä muuttumaan se asia on vain niin. Tämä on naurettavaa mennäänkö ajassa taakseppäin jolloin ajateltiin, että homous on sairautta jonka lääkärit voivat parantaa jollain konstilla? Eiköhän asia ole niin, että nyt eletään tätä päivää me elämme tasaarvoisina tässä yhteiskunnassa oppikaa elämään meidän kanssamme älkää pitäkö itseänne parempina vain koska olette heteroita. Ei dominoiva nainen tee miehestä homoa mistä ihmeestä näitä ajatuksia syntyy?

    • hyvä-parisuhde

      Höpö höpö sun "psykologialle". Älä leimaa tai yritä ymmärtää naiseutta omien kokemustesi kautta. Ehkä tapaamasi naiset ovat olleet niin viisaita, että ovat välittömästi ymmärtäneet ryhtyä karttamaan sinunlaista miestä. Sinun naiskuvasi on aivan väärä. Tuollaisella ihmiskuvalla ei pärjätä parisuhteessa päivää pitempään. Parisuhteessa tarvitaan molemminpuolista ymmärtämistä jos ei haluta jäädä sinkuksi. Sinkun ei tarvitse olla typerä, mutta sinun "psykologiasi" osoittaa sinulla olevan paljon puutteita aikuiskasvussa.

    • 12+7

      Varsinainen kotipsykologi/psykiatri

    • Miehes ja Nainen ok

      Suvun häpeä! Vielä niin itsekkäitä,pitävät omasta reviiristään niin kiinni /niin kuin muka joku NORMAALI tulois heidän väliin! Tilinteon aikatulee itse kullekkin!Niin mullekkin mutta ei lesboilusta!

      • HOITOON

        Todella suku häipyy ulottuvilta /kaikki lesbot hyvin miesmäisiä ja naamapunoittaa nuolemisesta!ja pistävät välejä poikki ihmissuhteissa ja apua ei saa jos pyytää,vaan haukkumiset ,itse kysynyt apua en saanut,vaikka olen itse aikoinanu auttanut /tämä nyt meni vähän ysityisyyteen sorry.MIEHET ON NAISIA VARTEN LUOTU. ps.kuinka suuri häpeä omille lapsille.


    • Ei muututa

      Ihminen on joko hetero,biseksuaali tai homoseksuaali. Ei se suuntautuminen siitä yhtäkkiä miksikään muutu jos on huonoja suhdekokemuksia. Korkeintaan luulee olevansa kiinnostunut vain miehistä, mutta huonon kokemuksen takia "löytää" itsensä.

    • hlluja

      lasten saanti voitais lailla kieltää,sitten jos on tarve,niin koeputkessa voipi tehdä,

    • Hohhoijaa

      Outo teoria. Itse ainakin uskon,että homoseksuaalisuus on synnynnäistä,ei minkään päättelyketjun tulos. Jostain syystä vain tunnet vetoa lesboihin.

    • Kaunis Kikka Kirsi:)

      Ei voi muuttua lesboksi, mutta voi vähentää paritumishalukkuutta. Peruslaiska kalajamahainen väyts ajaa ihan saman asian. Ei todellakaan innosta paritumaan. Mutta onneksi hyvikin on, mä löysin juuri oman kultani!!!!!!!!!!!! :) :) :) :) :)

    • Hullu ukko

      HAHAHAHAHHAHHAHHHHAAAAAAHHHHAAAHHAHAAA.

      Tuo on taas noita mitä älyttömimpiä väitteitä samaa sarjaa kuin se väite, että seksin puute muuttaisi heteromiehen homoksi.:D:D:D:D

    • Mies olen

      Miten se asia sitten on, kun lesbo, parisuhteessa elävä kiinnostuukin aidosti minusta, näyttää ja kertoo sen avoimesti?

    • oiph1

      Kokemat naisen lapsuudessa.Kuinka tytön äitiä isä on kohtellut ja nöyryyttänyt tytön ollessa lapsi.

    • äläs nyt

      En ole tavannut yhtään hyvässä mielessä olevaa macho miestä,eikös niitä ole enemmän länkkäreissä? Lesboissa on paljon dominoivia urosmaisia naisia,joten en ymmärrä pointtiasi!

    • mimmitk

      HÖPÖ HÖPÖ!
      Sanotaan näin että varmin keino päästä "ei miellyttävästä " henkilöstä eroon ,
      niin sanoo olevansa "lepakko" loppujen lopuksi, ei tarvi selitellä viikokausia.
      Itse olen aina ollut se ,joka tekee ,joka kerta aloitteen . Mies sitten keksii tekosyitä miksi ei voi, ei jaksa , päänsärkyä,, jomotusta, kolotusta ,on ranne kipee,olkapää vaivaa,kylki kipee,polvet ei kestä olla edes takkaa päin:) Voi voi ,on se niin vaikeaa olla mies !

    • Ihan normaalia

      Tämä johtuu siitä, että naiset eivät koskaan kasva aikuiseksi. Ihan normaali seuraus siitä kun oikeus valita parisuhde annetaan naisille.

      Toisin kuin feministit aina hokevat ja vaativat miestä kasvamaan aikuiseksi. Minä en ole ikinä tavannut yhtään naista, joka olisi kasvanut aikuiseksi ikinä.

      • Relaa

        Nämä sun vihantunteet naisia kohtaan johtuvat tietty sun omasta homoseksuaalisuudesta.


      • Ihan normaalia
        Relaa kirjoitti:

        Nämä sun vihantunteet naisia kohtaan johtuvat tietty sun omasta homoseksuaalisuudesta.

        Mitkä vihan tunteet? En tunne vihaa lapsia tai muitakaan vajaaälyisiä kohtaan.


    • Rukoile tukka päähän

      Mies ei voi muuttaa naista lesboksi. Eikä nainen voi valita tuleeko hänestä hetero vai lesbo. Se tulee naisessa jo syntymässä. Siihen ei voi itse eikä toinen ihminen vaikuttaa. Joillekin vaan on outoa kun pitäisi muka olla miehestä kiinnostunut, mutta kiinnostus vain vetää toista naista kohtaan.

      Asia on samoin homoseksuaalisella miehellä.

      Yksinkertaiset ihmiset luulevat, että se on ihmisen oma valinta ja jotkut yksinkertaisimmat uskovat, että lesbo tai homo voi muuttua heteroksi rukoilemalla.

    • hmmm,....

      Tasapuolisuuden nimissä kysyttäköön: Voiko mies muuttua homoksi seurusteltuaan hyvin neitimäisen naisen kanssa?

      • Ihan normaalia

        Ei voi, koska mies kasvaa aikuiseksi vastoinkäymisten kautta. Toiset miehet tarvitsevat enemmän vastoikäymisiä toiset oppivat kerrasta, mutta suunta on aina aikuiseksi kasvamista kohti.

        Nainen taas muuttuu kokoajan lapsellisemmaksi mitä enenmmän hänelle koituu oikeita vastoinkäymisiä.

        Lopulta naisesta on jäljellä vain rekkalesbo, joka pyrkii kiusaamaan muita jos ei saa tarpeeksi nallekarkkeja.


    • Yhdessä voittoon

      Kaikki maailman homot ja lesbot, yhtykää!

    • Penanenä

      Eihän kukaan suomalainen feministinainen lyöttäydy yhteen kovismiehen kanssa!! Suomalainen nainenhan haluaa olla perheessä se joka määrää. Sotahan siitä syntyy. Jos mies ei alistu naiselle, nainen laittaa "siveysvyönsä lukkoon". Kun mies on kuukauden ilman seksiä, hän joko nöyrtyy tai lähtee ulkoruokintaan. Tämä on karu totuus. Äidit kasvattaa jo pikkutytöt feministeiksi. Mitä tästä seuraa??? Miehet etsii lempeä sieltä mistä sitä helpoiten saa, eli pimeistä puistoista, parkkipaikpoilta ja "Kiskurin-treffipalstalta". Sieltä saa miestä ja helppoa seksiä ilmaiseksi ja rahalla.

    • höpöti

      Tunnen lesbonaisia, jotka ovat seurustelleet nuorena normaaliin tapaan miesten kanssa, jopa avoliitossa on oltu. Jossain vaiheessa naiset ovat huomanneet, ettei mies kiinnosta sängyssä oikeasti, kaverikeskusteluissa tää on ollut selvää jo muille..
      Oikea aikuistuminen tuo rohkeutta lähteä hakemaan sitä mikä tuntuu hyvältä. Ei miehillä ole sen asian kanssa mitään tekemistä. Kirjaimellisesti.

    • miljonaeaeri

      Näinhän se menee.

    • N ei ollu kyyddittäj

      sängyssä olemiseenhan se miehen ja (lasten) kanssa viettäminen, täss kiertokulussa perustuu? Höpötill ja höpötin kavereillaan taitaa olla identiteetti- ja aikuistumis kriisi meneillään!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe