Olen köyhä eläkeläinen ja haluan tietää Helsingissä ilmaista / halpaa ruokailua?
Missä voin käydä syömässä ilmaiseksi tai 1-2€ hintaa kunnon aterian?
Hurstin jonossa ei jaksa jonottaa ja puuroa syön jo muutenkin joka päivä.
Kaikki tieto tarpeen. Myös baarit, lounasruokalat, joista saa ostaa ruokaa päivän lopulla.
mistä ruoka-apua Helsingistä
13
493
Vastaukset
- Mauri57
Jos sinulla on vaikeuksia jonottaa niin voit pyytää Hurstilta VIP-lippua jolla pääset jonon ohi, itsellänikin on sellainen, tosin jouduin näyttämään lääkärintodistuksen että polveni ovat pysyvästi sökönä.
- minä
Kirkolla on edullisia ruokailuja 1-2e.ja joissakin paikoissa saa ruokaa mukaankin.Kontulan symppis ja itiksen aurinko, auki ma-to 15 ja pe 14.
- kiinnostunut n
Montako tuntia se ruokajonotus ylleesä kestää Hurstilla ja Myllypuros? Meinaan ko mullakii polvi ja selkävaivoja pitkäs paikallaan seisomises mut tunnin jaksaisin siel seistä. Sairaslomalaisena tulot pienet että ruoka-apu olisi mullaki tarpeen.
- terveys ei saa estää
kiinnostunut n kirjoitti:
Montako tuntia se ruokajonotus ylleesä kestää Hurstilla ja Myllypuros? Meinaan ko mullakii polvi ja selkävaivoja pitkäs paikallaan seisomises mut tunnin jaksaisin siel seistä. Sairaslomalaisena tulot pienet että ruoka-apu olisi mullaki tarpeen.
Ettekö voisi puhua jonkun jakelun työntekijöille terveysongelmistanne, niin voisivat tehdä paketin ilman jonottamista ja voisitte istua jossain odottelemassa. Niin ainakin on tehty niissä paikoissa jossa itse ole ollut joskus jakamassa.
- opiskelija2
kiinnostunut n kirjoitti:
Mitä itse kävin muutamia kuukausia sitten hurstin leipäjonossa n. 10-11 aikoihin. Jonotus kesti n. vartin? Kyllä saa katsoa itseensä peiliin ellei jaksa sen verran jonottaa ilmasta ruokaa jos ei muutenkaan ole rahaa.
- 14+5
Lääkärintodistuksella pääsee ilman muuta Hurstin jonon ohi, ilman sitäkin saattaa päästä jos on tarpeeksi vakuuttava.
- köyhä eläkeläinen
taskualennuksella saa hyvää pihviä edullisesti kaupasta kuin kaupasta
- ops ups
www.google.fi ja kirjoita hakukenttään RUOKA-APU HELSINKI. Löydät useita linkkejä, joista saat tietää osoitteet ja kellonajat, jolloin ruokaa on tarjolla.
Kirppikseltä tai halpakaupasta voi ostaa pikkurahalla kokoontaittuvan kenttätuolia tai retkijakkaraa. Esimerkiksi Motonetissä retkijakkara maksaa 3,90 euroa. Sen avulla jaksaa jonottaa pidempäänkin. Samaa jakkaraa voi käyttää myöhemmin esim. ensi syksynä marjojen poiminnassa, jossei jalat kärsi kyykistellä. - Puotila roks
Hei,
Voit käydä syömässä erittäin edullisesti itä-keskuksessa http://www.hel.fi/hki/Sosv/fi/paihdetyo/paivatoiminta/hymy
Tuolla saa 0.20e saa syödä täydellisen aamupalan tuohon hintaan. Sisältää puuroa, valmiita voileipiä, kahvia, piimää. Voi ottaa vielä matkaan leipäpusseja jos tahtoo. - Nälkäkurkiainen
Ikeassa on edullinen hodari ja aamupala.
- Roskisruokaa
Et sitten ajatellu kovin pitkälle. Jos lähtee helsingistä vantaalle joutuu ostaa seutulipun 4.5€ tulee sitten hintaa sille " halvalle " aamupalalle
- Nälkäkurkiainen
Roskisruokaa kirjoitti:
Et sitten ajatellu kovin pitkälle. Jos lähtee helsingistä vantaalle joutuu ostaa seutulipun 4.5€ tulee sitten hintaa sille " halvalle " aamupalalle
Jos sitten menee ikeaan ilmaisella ikea bussilla, niin hinta tietysti laskee jonkinverran.
Myös käveleminen tai muu kevyt liikenne voi olla jollekin mahdollista.
Ei kaikki asu Ruoholahdessa tai vaikka Lauttasaaressa.
Halpisaamiaiset kannattaa joissain tapauksissa hajauttaa eripuolille aika-ajoin.
Ei muuten, mutta ihmisillä voi olla ehkä se paha tapa, että he alkavat¨palvelemaan huonosti heitä, ketkä joutuvat, pystyvät tai saavat elää edullisesti.
Eriaikoina erilaisia halpisaamiasia on kyllä saatavilla eripaikoista. Yleensä kannattaa valita sellainen, jossa on kananmunia, pekonia, nakkeja, leikkeleitä, juustoa ja jäätävän kylmiä juomisia.
- coolbeer
Mä nautin parhaillaan jäätävän kylmää lounasta, ihanan täyteläistä tummaa olutta ! Että maistuukin hyvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492348- 262263
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161574Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271555- 1241447
- 191103
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva334897