voittiko oikea laulu? mun mielestäni paras voitti :D
syksyn sävel valitiin
8
256
Vastaukset
- -pz-
Olipa harvinaisen huonoja biisejä tänä vuonna. Kait se sitten paras voitti.
Minusta ei oikee voittanut. Itse äänestin kakkosena laulanutta Anttia.
Äänestysraha meni oikeaan osoitteeseen. Kyllä tuli hyvä mieli, kun sai edes vähän auttaa. :)- eivät sytyttäneet
olivatpahan raahanneet aikamoisen sekalaisen joukon kehäraakkeja kisaamaan, parasta ennen päivä on ollut ohi jo kymmeniä vuosia sitten useammallakin
- Kossunen evk
Tuli mieleen siitä Kake Randelinin biisistä että olikohan se jääny Haloselta ja Vexi Salmelta ylimääräseks kun tekivät viimestä levyä Irwinille.
Ohi on mennyt koko syksyn sävel :) Ei hajuakaan keitä siellä on ensinnäkään ollut kilpailemassa. Lienenkö menettänyt jotain oleellista ?
Et kyl oikeestaan menettäny mitään. Minusta noi vanhat laulajat ovat kyllä menettäneet jo hohtonsa. Enempiki tuli joittenki kohalla vähän nolo olo.
- Kossunen evk
mii-su kirjoitti:
Et kyl oikeestaan menettäny mitään. Minusta noi vanhat laulajat ovat kyllä menettäneet jo hohtonsa. Enempiki tuli joittenki kohalla vähän nolo olo.
Niillä vanhoilla kun oli niin surkeita biisejä laulettavana.
- vargas
Siis mitä?
Onko tällainen "kisa" ollut vuonna 2015?
Kuka voitti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että326657- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564