Te käytätte?
Miten vanhoja vaatteita
40
224
Vastaukset
miul on isälleni vuonna 2008 ostamani villapaita
- mitenkäs
Mitenkäs minä olen aina pitänyt sinua orpona - tai ainakin puoliorpona.
mitenkäs kirjoitti:
Mitenkäs minä olen aina pitänyt sinua orpona - tai ainakin puoliorpona.
miullahan on ollut kolme vanhempaa, eli siitosisä ja kasvatti isä ja vielä yks äippä
- mitenkäs
monte24 kirjoitti:
miullahan on ollut kolme vanhempaa, eli siitosisä ja kasvatti isä ja vielä yks äippä
Mutta kun sinä esität jotain sääliötä, jolta puuttuu kaikki tai jolla on vain kurjuutta elämässään.
mitenkäs kirjoitti:
Mutta kun sinä esität jotain sääliötä, jolta puuttuu kaikki tai jolla on vain kurjuutta elämässään.
=D
- mitenkäs
monte24 kirjoitti:
=D
Silti vaikutat nykyään vähän pirteämmältä. Uusi kissa kuvioissa?
mitenkäs kirjoitti:
Silti vaikutat nykyään vähän pirteämmältä. Uusi kissa kuvioissa?
ei ku vanha, luultavasti noin 14 vuotias, edellinen kuol 12,5 vuotiaana
- mitenkäs
monte24 kirjoitti:
ei ku vanha, luultavasti noin 14 vuotias, edellinen kuol 12,5 vuotiaana
Mistä sait?
mitenkäs kirjoitti:
Mistä sait?
tutulta, se toi ensin sen hoitoon ja lopulta siitä tuli miun kissa
- mitenkäs
monte24 kirjoitti:
tutulta, se toi ensin sen hoitoon ja lopulta siitä tuli miun kissa
Onko sisä vai ulko?
mitenkäs kirjoitti:
Onko sisä vai ulko?
pärjää ulkona ja sisällä. tulee toimeen myös koirien kanssa, mut ei hiirien
- mitenkäs
monte24 kirjoitti:
pärjää ulkona ja sisällä. tulee toimeen myös koirien kanssa, mut ei hiirien
Valittaako naapurit että syö linnut?
- vanhat hynttyyt
Kuka vakoilee minua?
- määmy
Duunis alta vuoden, takit yli vuoden, puutarhas yli 5 v.
- Myykö äitisi
sinulle vanhat vaatteet eurolla kun ostaa itse uusia?
- määmy
Myykö äitisi kirjoitti:
sinulle vanhat vaatteet eurolla kun ostaa itse uusia?
Ei myy, päällystakit antaa mitkä huolin ja myöhemmin myyn kirppiksel :)
- Citynainen
Kuka ihme nyt muistaisi milloin mikäkin vaate on ostettu?
Kumisaappaat vuodelta -74 (Ruotsin armeijan poistotavaaraa)
- Maanantaikpl
Hah, paljastava kysymys.
Vanhimmat vaatteet on on ollut käytössä niin kauan kuin olen ollut osapuilleen tämän kokoinen eli koko aikuisikäni. En kuitenkaan ole niin vanha, että olisin ehtinyt tuona aikana olemaan vahingossa muodikas. Ja on mulla joku lapsuusaikainen pipo jemmassa ja joskus jopa käytössä. Ei saa niin hienoja pipoja enää mistään. - toni.
olisiko jostain 50 luvun lopulta isän roston http://ra.fi/1XpY oli lättähattu
ja noita vanhoja hattuja lisää http://keskustelu.suomi24.fi/node/5980054#comment-31354209-view nuo kaikki kaapissa Mökillä on lähes 30 vuotta vanhoja vaatteita, eli ajalta, kun olin kasvanut nykyiseen mittaani. Tumma puku on ostetty alun perin millenium-bileisiin ja on edelleen kuin uusi. Tosin käytätin sitä ompelijalla, joka poisti olkatoppaukset. Käyttövaatteet kestävät harvemmin edes vuotta ja jos kestävät, heitän ne silti pois kyllästymisen tai muodin muuttumisen vuoksi.
- No jopas
sitä iso mies juoksee muodin perässä..
No jopas kirjoitti:
sitä iso mies juoksee muodin perässä..
Niin, parempihan sitä olisi edelleen pukeutua salihousuihin, nahkatakkiin ja vyölaukkuun.
- ???
Ratikkakuski kirjoitti:
Niin, parempihan sitä olisi edelleen pukeutua salihousuihin, nahkatakkiin ja vyölaukkuun.
Oliko noi vuosi sitten muotia???
- hä.
Ratikkakuski kirjoitti:
Niin, parempihan sitä olisi edelleen pukeutua salihousuihin, nahkatakkiin ja vyölaukkuun.
.
"Mikäs vika salihousuissa, nahkatakissa ja vyölaukussa muka sit on?"
Har!
.
- vanhassa vara paremp
Yleensä vanhoja. Uusia tosi harvoin.
Laskuvarjokankaasta tehty tuulipuku vuodelta 1977
Maastopuku vuodelta 1993
Uusimmat housut ostettu noin 5 v. sitten
Työturvakengät ostin viimeviikollaAinakin yksi antiikkinen farkkutakki roikkuu kaapissa. Sillä on tunnearvoa, en raaski luopua siitä. Vaikka hihansuut ja napinlävet jo rispaavat, otan sen välillä käyttöön. Rotsi pääsee kylille tuulettumaan. :)
Aika vanhoja. Uusin vaatekappaleeni on uudet farkut, mitkä joutu ostamaan noin kuukausi sitten. Pakko oli kun vanhat alkoi olemaan jo ihan loppu...
Mut yks nahkarotsi(ostin senkin käytettynä) ollut jo yli 10 vuotta, Sitten yhdellä kelsiturkilla(ostin sen noin puoli vuotta sitten) on ikää varmaan yli 20 vuotta. Uusia paitoja en ole ostanut yli neljään vuoteen, ihan hyvät vielä ne käytössä olevat. Juoksutossuja menee yhdet vuodessa...
- siv. huom.
Genio.Mente kirjoitti:
Mut yks nahkarotsi(ostin senkin käytettynä) ollut jo yli 10 vuotta, Sitten yhdellä kelsiturkilla(ostin sen noin puoli vuotta sitten) on ikää varmaan yli 20 vuotta. Uusia paitoja en ole ostanut yli neljään vuoteen, ihan hyvät vielä ne käytössä olevat. Juoksutossuja menee yhdet vuodessa...
Kelsiturkin olet kyllä kertonut (!) ostaneesi jo 1,5 vuotta sitten, camoon hei.
siv. huom. kirjoitti:
Kelsiturkin olet kyllä kertonut (!) ostaneesi jo 1,5 vuotta sitten, camoon hei.
Mulla on niitä kaks, toisen niistä ostin toissakesänä. Se vanhempi on vanhempi kuin minä.
Genio.Mente kirjoitti:
Mulla on niitä kaks, toisen niistä ostin toissakesänä. Se vanhempi on vanhempi kuin minä.
Heh, sori... Piti tosiaan kirjoittaa puolitoista vuotta sitten. Hyvä kun olet niin tarkkaavainen ja hyvämuistinen mun ostoksistani...
- siv. huom.
Genio.Mente kirjoitti:
Mulla on niitä kaks, toisen niistä ostin toissakesänä. Se vanhempi on vanhempi kuin minä.
No sit se on tosi vanha.
siv. huom. kirjoitti:
No sit se on tosi vanha.
On se, se pitäis käyttää ompelimossa ja pesulassa. En raaski luopua siitä, heh kyllä mä sen vielä kondikseen laitan. Se uudempi tuli ostettua(ostettua ja ostettua), kun hinta oli niin vitun kallis, peräti 10 €....
kirppisvaatteista en ihan varmasti osaa sanoa, mut jostain 60-70-luvulta taitaa olla vanhimmat.. kauimmin itselläni ollut vaate taitaa olla legendaarinen ankka-paitani, en varsinaisesti tiedä miltä vuosiluvulta se on peräisin, veikkaisin et vähintään 80-luvulta, mulla se on ollut käytössä n. 14-vuotiaasta lähtien, eli sellaiset 17 vuotta on kyseinen paita ollut mulla..
mur/0-luvun sydvesti ja pitkä sadetakki. Sit kai joku 40-50 luvun mekko ja alushameet. Kahluuhousut ei toimi vanhoina, eikä enää kumpparitkaan.
Eli vastaan tähän, että en tiiä.- ....
Vanhimmat taitaa olla jo kymmenen vuotta vanhoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532