Miten vanhoja vaatteita

Vaatteet

Te käytätte?

40

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miul on isälleni vuonna 2008 ostamani villapaita

      • mitenkäs

        Mitenkäs minä olen aina pitänyt sinua orpona - tai ainakin puoliorpona.


      • mitenkäs kirjoitti:

        Mitenkäs minä olen aina pitänyt sinua orpona - tai ainakin puoliorpona.

        miullahan on ollut kolme vanhempaa, eli siitosisä ja kasvatti isä ja vielä yks äippä


      • mitenkäs
        monte24 kirjoitti:

        miullahan on ollut kolme vanhempaa, eli siitosisä ja kasvatti isä ja vielä yks äippä

        Mutta kun sinä esität jotain sääliötä, jolta puuttuu kaikki tai jolla on vain kurjuutta elämässään.


      • mitenkäs kirjoitti:

        Mutta kun sinä esität jotain sääliötä, jolta puuttuu kaikki tai jolla on vain kurjuutta elämässään.

        =D


      • mitenkäs
        monte24 kirjoitti:

        =D

        Silti vaikutat nykyään vähän pirteämmältä. Uusi kissa kuvioissa?


      • mitenkäs kirjoitti:

        Silti vaikutat nykyään vähän pirteämmältä. Uusi kissa kuvioissa?

        ei ku vanha, luultavasti noin 14 vuotias, edellinen kuol 12,5 vuotiaana


      • mitenkäs
        monte24 kirjoitti:

        ei ku vanha, luultavasti noin 14 vuotias, edellinen kuol 12,5 vuotiaana

        Mistä sait?


      • mitenkäs kirjoitti:

        Mistä sait?

        tutulta, se toi ensin sen hoitoon ja lopulta siitä tuli miun kissa


      • mitenkäs
        monte24 kirjoitti:

        tutulta, se toi ensin sen hoitoon ja lopulta siitä tuli miun kissa

        Onko sisä vai ulko?


      • mitenkäs kirjoitti:

        Onko sisä vai ulko?

        pärjää ulkona ja sisällä. tulee toimeen myös koirien kanssa, mut ei hiirien


      • mitenkäs
        monte24 kirjoitti:

        pärjää ulkona ja sisällä. tulee toimeen myös koirien kanssa, mut ei hiirien

        Valittaako naapurit että syö linnut?


    • vanhat hynttyyt

      Kuka vakoilee minua?

    • määmy

      Duunis alta vuoden, takit yli vuoden, puutarhas yli 5 v.

      • Myykö äitisi

        sinulle vanhat vaatteet eurolla kun ostaa itse uusia?


      • määmy
        Myykö äitisi kirjoitti:

        sinulle vanhat vaatteet eurolla kun ostaa itse uusia?

        Ei myy, päällystakit antaa mitkä huolin ja myöhemmin myyn kirppiksel :)


    • Citynainen

      Kuka ihme nyt muistaisi milloin mikäkin vaate on ostettu?

    • Kumisaappaat vuodelta -74 (Ruotsin armeijan poistotavaaraa)

      • Ai niin ja ostin tänään erään jutun joka on valmistettu vuonna -91.


    • Maanantaikpl

      Hah, paljastava kysymys.

      Vanhimmat vaatteet on on ollut käytössä niin kauan kuin olen ollut osapuilleen tämän kokoinen eli koko aikuisikäni. En kuitenkaan ole niin vanha, että olisin ehtinyt tuona aikana olemaan vahingossa muodikas. Ja on mulla joku lapsuusaikainen pipo jemmassa ja joskus jopa käytössä. Ei saa niin hienoja pipoja enää mistään.

    • toni.
    • Mökillä on lähes 30 vuotta vanhoja vaatteita, eli ajalta, kun olin kasvanut nykyiseen mittaani. Tumma puku on ostetty alun perin millenium-bileisiin ja on edelleen kuin uusi. Tosin käytätin sitä ompelijalla, joka poisti olkatoppaukset. Käyttövaatteet kestävät harvemmin edes vuotta ja jos kestävät, heitän ne silti pois kyllästymisen tai muodin muuttumisen vuoksi.

      • No jopas

        sitä iso mies juoksee muodin perässä..


      • No jopas kirjoitti:

        sitä iso mies juoksee muodin perässä..

        Niin, parempihan sitä olisi edelleen pukeutua salihousuihin, nahkatakkiin ja vyölaukkuun.


      • ???
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Niin, parempihan sitä olisi edelleen pukeutua salihousuihin, nahkatakkiin ja vyölaukkuun.

        Oliko noi vuosi sitten muotia???


      • hä.
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Niin, parempihan sitä olisi edelleen pukeutua salihousuihin, nahkatakkiin ja vyölaukkuun.

        .

        "Mikäs vika salihousuissa, nahkatakissa ja vyölaukussa muka sit on?"

        Har!

        .


    • vanhassa vara paremp

      Yleensä vanhoja. Uusia tosi harvoin.

    • Laskuvarjokankaasta tehty tuulipuku vuodelta 1977
      Maastopuku vuodelta 1993
      Uusimmat housut ostettu noin 5 v. sitten
      Työturvakengät ostin viimeviikolla

    • Ainakin yksi antiikkinen farkkutakki roikkuu kaapissa. Sillä on tunnearvoa, en raaski luopua siitä. Vaikka hihansuut ja napinlävet jo rispaavat, otan sen välillä käyttöön. Rotsi pääsee kylille tuulettumaan. :)

    • Aika vanhoja. Uusin vaatekappaleeni on uudet farkut, mitkä joutu ostamaan noin kuukausi sitten. Pakko oli kun vanhat alkoi olemaan jo ihan loppu...

      • Mut yks nahkarotsi(ostin senkin käytettynä) ollut jo yli 10 vuotta, Sitten yhdellä kelsiturkilla(ostin sen noin puoli vuotta sitten) on ikää varmaan yli 20 vuotta. Uusia paitoja en ole ostanut yli neljään vuoteen, ihan hyvät vielä ne käytössä olevat. Juoksutossuja menee yhdet vuodessa...


      • siv. huom.
        Genio.Mente kirjoitti:

        Mut yks nahkarotsi(ostin senkin käytettynä) ollut jo yli 10 vuotta, Sitten yhdellä kelsiturkilla(ostin sen noin puoli vuotta sitten) on ikää varmaan yli 20 vuotta. Uusia paitoja en ole ostanut yli neljään vuoteen, ihan hyvät vielä ne käytössä olevat. Juoksutossuja menee yhdet vuodessa...

        Kelsiturkin olet kyllä kertonut (!) ostaneesi jo 1,5 vuotta sitten, camoon hei.


      • siv. huom. kirjoitti:

        Kelsiturkin olet kyllä kertonut (!) ostaneesi jo 1,5 vuotta sitten, camoon hei.

        Mulla on niitä kaks, toisen niistä ostin toissakesänä. Se vanhempi on vanhempi kuin minä.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Mulla on niitä kaks, toisen niistä ostin toissakesänä. Se vanhempi on vanhempi kuin minä.

        Heh, sori... Piti tosiaan kirjoittaa puolitoista vuotta sitten. Hyvä kun olet niin tarkkaavainen ja hyvämuistinen mun ostoksistani...


      • siv. huom.
        Genio.Mente kirjoitti:

        Mulla on niitä kaks, toisen niistä ostin toissakesänä. Se vanhempi on vanhempi kuin minä.

        No sit se on tosi vanha.


      • siv. huom. kirjoitti:

        No sit se on tosi vanha.

        On se, se pitäis käyttää ompelimossa ja pesulassa. En raaski luopua siitä, heh kyllä mä sen vielä kondikseen laitan. Se uudempi tuli ostettua(ostettua ja ostettua), kun hinta oli niin vitun kallis, peräti 10 €....


    • kirppisvaatteista en ihan varmasti osaa sanoa, mut jostain 60-70-luvulta taitaa olla vanhimmat.. kauimmin itselläni ollut vaate taitaa olla legendaarinen ankka-paitani, en varsinaisesti tiedä miltä vuosiluvulta se on peräisin, veikkaisin et vähintään 80-luvulta, mulla se on ollut käytössä n. 14-vuotiaasta lähtien, eli sellaiset 17 vuotta on kyseinen paita ollut mulla..

      mur

    • /0-luvun sydvesti ja pitkä sadetakki. Sit kai joku 40-50 luvun mekko ja alushameet. Kahluuhousut ei toimi vanhoina, eikä enää kumpparitkaan.

      Eli vastaan tähän, että en tiiä.

    • ....

      Vanhimmat taitaa olla jo kymmenen vuotta vanhoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe