Jo 12 vuotta ilman pillua!

Citynainen

Niin, se on Ikisinkun tarina. Monte taas sai viimeksi jouluna 2009.

Milloin sinä olet saanut viimeksi pillua?

16

1183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sit ku taas haluan :) äärimmäisen harvoin haluan.
      haluaisin mielummin prätkän vierelleni bensa ja öljy tuoksuu hyvälle

      • ....

        "rakastan napalmin hajua aamuisin"

        Et siis pidä sillin hajusta? Oliko se muuten zisel jolta sait -09?


      • .... kirjoitti:

        "rakastan napalmin hajua aamuisin"

        Et siis pidä sillin hajusta? Oliko se muuten zisel jolta sait -09?

        ilmestyskirja leffasta toi heitto robert duval muistaakseni sen sanoi rannalla


      • Anonyymi
        .... kirjoitti:

        "rakastan napalmin hajua aamuisin"

        Et siis pidä sillin hajusta? Oliko se muuten zisel jolta sait -09?

        haiseeko miehet hyvälle, ei paskalle ne haisee kun eivät pese itseään. naisen tuoksu on luonnollinen. miehiä joskus kiihottaa haju, muuten meitä ei täällä maanpäällä montakaan olisi.


    • kiltti mies

      Sain citynaiselta eilen pillua :)

    • Mitä se on?

      • en tiedä, mut oon tietävinäni :)


      • :DDD

    • Kuivuuden huippu on kun siemenneste tulee siitepölynä

      • Hai, tuulipölytys

        Ja se lentää sisälle avonaisesa ikkunasta työpöydälle.

        ....

        Kuin koivun siemenet kesällä.
        Sehän voi silloin hedelmöittää tahattomasti ohikulkevan puskan tai pensaan.


    • Terveys ja hyvinvointi

      Vaikea uskoa, että palstalaiset olisivat niin köyhiä, ettei heillä olisi varaa hankkia intiimi palveluja ainakin silloin tällöin. Itse en voisi olla ilman viikkoa pitempään. Hyvinvointi alkaisi huonontua ja siitä taas seuraisi unettomuutta ja työkyvyn alentumista. Pitemmän päälle puute saattaisi vaarantaa terveyden.

    • Jarppi 50v

      Mitä tuo "pillu" oikeen on? kun en tiijä, niin en ossoo sanua että millon viimeksi.

      • Se oli jotain mistä isot pojat puhu sillon kun syötiin Osulan kiskan 5:n pennin tikkareita. Mäkään en muista kun tikkari oli niin hyvää, sitä punasta mansikkaa! Ei kait siinä oudot jutut niin kiinnosta kun oli saanut 50 penniä viikkorahaa ja kourallisen tikkareita, häh?


      • Anonyymi

        Sillä on jotain tekemistä koivun kanssa? Voisiko olla joku hesalaisten slangisana siitepölylle? Oma veikkaus tää. Joku kirjoitti jotain koivun siemenistä aiemmin, siitä vaan päättelin?


    • Anonyymi

      jos oot naiseläjä, toivon ettet saa ikinä pillua

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, samaa toivon. ole nainen miehellesi. niin se on luotu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      173
      1676
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      85
      809
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe