Mitä kokemuksia on LMC autoista ? Toiminnallisuus, takuu ja huolto? Aika vähän rekisteröity vuosittain.
LMC autot kokemuksia?
46
13104
Vastaukset
- Tarpeenmukaan
Se on vähän niitä on Rumatikillä ja keskuslämmöllä,mikä on käyttötarkoitus?
- tuuttelivaara
Anna yhteystietosi niin kerron miksi ei.
- Ford-Hobby
Kaksi Fiat alustaista olen omistanut. Toinen oli alden pannulla ja toinen trumatikilla. Molemmat pelasi moitteettomasti ja asunto-osan materiaalit oli laadukkasti rakennettu. Ei kuulunut nitinöitä, eikä natinoita. Fiattia en sitten mene kehumaan!
- Jammu setä
Osta Fiat ei lopu viat eikä vittuilu
- vesivuato
Kyllä kannattaa ennen ottaa sillä Rummautustikillä,sille ole niitä vesivuoto mahdollisuutta,kuulluuvat keskuslämmitykset kus.van alleen.
- SFC-96xx
Niin setä kerro nyt mitä vika uusissa Fiat autoissa on? Kerro niitä vikoja jolla muilla autoilla ei ole!
Mersussa hajosi kahden vuoden aikana ( vm 2009 ) ( 3,0 autom ) seuraavat.
Keskuslukko 5 kertaa
Ilmastointi
Kartaanilaakerit
Akku
Starttimoottori
Ovivalo
Jarrut
Moottori häiriövalo syttyi 4 kertaa
Vaihdekeppi irtosi
Huom. auto oli ajettu 24,000km kun meni vaihtoon. - Mersu on
SFC-96xx kirjoitti:
Niin setä kerro nyt mitä vika uusissa Fiat autoissa on? Kerro niitä vikoja jolla muilla autoilla ei ole!
Mersussa hajosi kahden vuoden aikana ( vm 2009 ) ( 3,0 autom ) seuraavat.
Keskuslukko 5 kertaa
Ilmastointi
Kartaanilaakerit
Akku
Starttimoottori
Ovivalo
Jarrut
Moottori häiriövalo syttyi 4 kertaa
Vaihdekeppi irtosi
Huom. auto oli ajettu 24,000km kun meni vaihtoon.kaikkein surkein tekele pakukeehossa , kokemusta on yli 40 v..
- Jammu setä
Vikoja hiivatissa:
vetonivelet
lämmityslaite
tuulilasinpyyhkimet
abs-anturit
kannentiiviste
kytkin
etupyöränlaakerit
lisäksi kaikennäköistä kitinää/natinaa ja pikku vikoja esim. keskus lukon oikuttelua yms.
0 - 90 tkm.- SFC-96xx
Mitäköhän vikoja Mersussa olisi ollut jos sillä ajais tuon 90,000km ?
- Oi niitä aikoja
Myynnin väheneminen voi johtua siitäkin, että LMC:n pohjaratkaisut ovat huonontuneet viime vuosina samalla kun sen hinnat ovat nousseet taivaisiin. Tehdas yrittää profiloida LMC:tä jonkinlaiseksi ylemmän keskiluokan ajokiksi ja sen mielenkiinto näyttää kohdistuvan enimmäkseen ulkonäköön ja teippauksiin. Käyttöominaisuudet mitoitetaan nykyisin kääpiöpariskunnille niin sängyiltään kuin saniteettitiloiltaankin. LMC on nykyisin kuin tiukat uudet farkut, jotka näyttävät hyvältä jalassa, kun niiden kanssa vain seisoskelee.
Nuo olivat messukokemuksia. Omista LMC-käyttökokemuksista onkin jo neljä vuotta aikaa. Siihen saakka tuli ajetuksi uutena hankitulla LMC:llä seitsemän vuotta kesät-talvet ja lystiä oli. Mutta: sinänsä erinomaisen toimiva ja tilava asunto-osa oli rakennettu liian pienelle Fiatin alustalle, joka ei sen laittoman suurta painoa pidemmän päälle kestänyt. Meno oli alusta alkaen erittäin raskasta 2,8 litran koneellakin (13-14 litraa sadalla ja silleen) ja vetoakseli oli lopulta uusittava kuuden vuoden jälkeen. Alden pannu oli sijoitettu keskikeittiön alakaappiin ja resonoi välillä perkeleellisesti. Lämmitysputkien liittimet alkoivat hieman vuotaa vanhemmiten. Hiiret tulivat talvella sisään, kun läpivientejä ei oltu suojattu kunnolla. Takatalli keräsi hillittömästi kosteutta. Ajovalojen polttimoita oli vaihdettava muutaman kerran vuoteen. Mutta lämmintä riitti hyvin vielä 32 asteen pakkasessakin. Sitä kylmempään en ehtinyt.
No niin, tämähän ei vastannut kunnolla kysymykseesi, mutta oli mukava jaaritella. - Tahvo fani
Voi Fiaatin Ehjätäkki. Ja ropottivaihteet
- Tahvon frendi
Meidän Roppottivaihde Fiatin reuhulla ei voinut ajaa sateella laisinkaan.
Tuli aivan liian pitkä vikalista ,jos kirjoittaisimme tänne.
Pahin vika oli vaihteet, ja öljyvuoto koneessa ,jota ei koskaan saatu laitettua kuntoon.
En ole lehdenjakaja ,mutta pidän Tahvosta . - tahvi fani
Ehjätäkki, mitä lehdenjakaja tarkoittaa Suomeksi . Kysy Tahvo hoitajaltasi jos et itse tiedä
- reinofani
tahvi fani kirjoitti:
Ehjätäkki, mitä lehdenjakaja tarkoittaa Suomeksi . Kysy Tahvo hoitajaltasi jos et itse tiedä
Älä reino turhaan pelkää ottaa taas yhteyttä ammattiauttajiin!
Nyt sinulle reino ei anneta enää aluksi niitä kivuliaita sähköshokkeja, jos kerta uudet hellävaraiset Zombie-hoidot ovat tehonneet rottiinkin, niin miksi ne sitten ei auttaisi sinuakin!
- reinofani
Oletteko huomanneet,olen taas palstalla. Reinon ja Tahvon kanssa touhutaan,aina kun ehdin lehdenjaolta.
- reinofani
Nyt olet reinoraukka taas väärällä palstalla!
Tämä palstahan se jokinen on sinulle tarkoitettu: http://keskustelu.suomi24.fi/debate/2795 - reinofani
reinofani kirjoitti:
Nyt olet reinoraukka taas väärällä palstalla!
Tämä palstahan se jokinen on sinulle tarkoitettu: http://keskustelu.suomi24.fi/debate/2795Olen taas palstalla,kuinka pääsee karavaanariksi? olen kyllästynyt jo Reinoon
- Tahvofani
reinofani kirjoitti:
Olen taas palstalla,kuinka pääsee karavaanariksi? olen kyllästynyt jo Reinoon
Pääset tottakai onhan sinulle Tahvoni tunnettu Fiatin reuhu
- ehjätäkki
Tahvofani kirjoitti:
Pääset tottakai onhan sinulle Tahvoni tunnettu Fiatin reuhu
Ehjätäkki. On Tahvo löytänyt uuden sivistyssanan. olsiko tekemista Savonlaisten kanssa
- Tahvofani
ehjätäkki kirjoitti:
Ehjätäkki. On Tahvo löytänyt uuden sivistyssanan. olsiko tekemista Savonlaisten kanssa
On tietysti. olsiko , Savonlaisten Ehjäkki. Ja monta muuta sanaa.
- harmittaa
Välttäkää LMC matkailukuljinta
- reinofani
Mikä on LMC,?Olen tutkiskellut vain itseäni ja Tahvoa.
- Urhea
Kesällä käytiin Kokemäellä LMC 2,8L Fiatilla matkaa Nakkilasta noin 30km
Hyvin meni reissu, oon oikein tyytyväinen .
No meteliä piisas ja kitinoitä, onneksi olen melkein kuuro, niin ei niin paljon haittaa.
Panin heti reissunjälkeen seisontaan, ettei tarvii tehdä remontteja.
Pelkään pirusti ensi kesää, miten mahtaa käydä, jos meen ihan Huittisiin asti.
- LMC
Ei Ei Ei Toinen LMC menossa elikä ensimmäinen ja viimeinen.
- Reinofani
Ei ole saanut pitkäänaikaan Rumatikillä.
- Joksu
Reinofani kirjoitti:
Ei ole saanut pitkäänaikaan Rumatikillä.
Edellisen viestin lähettäjä: http://urly.fi/aaz.
- Joksu
Joksu kirjoitti:
Edellisen viestin lähettäjä: http://urly.fi/aaz.
LMC on hyväauto jos se on varustettu renaulti masterilla ja lohkosäteilijällä niinkuin on nyt http://urly.fi/abu :n uusiautorakkine. Ihan parasauto on!
- Tahvo/Joksu
Joksu kirjoitti:
LMC on hyväauto jos se on varustettu renaulti masterilla ja lohkosäteilijällä niinkuin on nyt http://urly.fi/abu :n uusiautorakkine. Ihan parasauto on!
Ai Tahvokin sen jo on huomannut.
Hyvä Tahvo - Joksu
Tahvo/Joksu kirjoitti:
Ai Tahvokin sen jo on huomannut.
Hyvä TahvoEdellisen viestin lähetti ooppeli dauphinen haltia http://urly.fi/abu, jolle eivät nyt Autorexiltä suostu edes myymään lämmitinlaitetta sen rakkineeseen.
- 42,,,
LMC,hyvintoiminut envoi moittia,enkä panetella,enkä tuomitse kuka on ostanut,enkävoi suositella kuitengin löytyy niitä että mun auto on parempi kuin tuonaapurinauto,eli ostin itselle ja perheelleni,en muillekkaan
- Vielä 42,,,
LMC on toiminut mun auto parempi vikoineenkin naapurilla hyvin ja vikoja on kyllä ehjäämättä ei riittänyt mutta en voi olla suosittelematta vaan ei kuitenkaan neuvo silti ostaa eli kannattaa.
- on hyvä
Meillä on elnakki rumatikillä
- oivapeli
Lopetrotterikin on hyvä rumatikillä
- Rumatikitön
Meillä on Liberty yläkopilla ja Alden pystypannulla,ei saanut Rumatikillä,harmi.Portapotti on korkeamalli.
- Anonyymi
LMC 9000 vm.1999 inttekroitu automaattivaihteisto 2.9td MB moottori aj.160tk. alde lämmity. vesikierto lattialämpö , lämmönvaihdin ym. on oikea talviauto tilava ja lämmin 22v. ikää todella hyväkuntoinen tervasin pohjan viimekesänä pientä sisustus päivitystä tekniikka kyllä kestää huollettu hyvin eläke ukolle ja rouvalle OK kampe 4 asuntoauto enää ei tartte vaihdella..t.ari
- Anonyymi
Olipa LMC tai mikä muu merkki yli 10 vuotta vanhat jo saattaa olla kosteusvaurio autoja. 3 ollut ja kaikki oli jo homeautoja. Vanhan asunto auton ostajan kannattaa tutkija auto tarkkaan jotta ei tule pettymyksijä jälestäpäin ja kalliita lorjauksija.
- Anonyymi
Olet pitänyt huonosti jos kaikki homentunu. Ei se ostajan ikä vaikuta näihin pettymyksiin.
- Anonyymi
On selvää kaikissa merkeissä on, ja tulee olemaan aina enemmän murheita, ja huoltoa vaativia rakennelmia . Tyyppivika/ominaisuus on se , jos vaiva ilmenee yleisenä jossain merkissä ,ei yksittäiset tapaukset. Kuten se öljynlauhdutin vika , onko ominaisuus , jos siitä ei kukaan ole ennen kuullutkaan. Hihnapyörän hajoaminen ,onko se yleistä ? kuinka monta on tiedossa ? Vetoakseleita hajoaa joka etuvetoisista, ja näin se on jokaisen etuvetoisen auton ominaisuus. EGR venttiili kestää joidenkin kulkimissa ,ja toisilla ne hajoaa tämän tästä , miksi? Mäntiä halkeilee , vaihteistosta akseli poikki , Ym. En ole LMC Fordin puolesta puhuja , huolimatonta työtä . On ollut Fiiu , Rellu ja Fordi , matkakulkimissa , huolettomin on ollut Rellu .
- Anonyymi
Siinäpä sitä onkin vasta varsinainen asijantuntia.
- Anonyymi
Ei se rellu ole ollu huolettomin mutta sinä huoleton. Kalustoa pitää huoltaa eikä niitä mäntiä kovin usen halkeile eikä akselit katkeile jos kalustoa osataan käyttää oikein.
Etuvetoisen vetoakseleita saa varmasti rikki jos ei osaa ajaa.
Mutta onhan näitä jotka eivät vaan ymmärrä autoista mitään. Hyvin usein leirialueella huomaa ja kuulee kun joku saapuu paikalle kun autonmoottori ulvoo ja peruutustilanteessa kytkin savuaa ja moottori huutaa, kaveri huitoo mistään tietämättä väärällä puolella autoa mistä kuski ei häntä voi nähdä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se rellu ole ollu huolettomin mutta sinä huoleton. Kalustoa pitää huoltaa eikä niitä mäntiä kovin usen halkeile eikä akselit katkeile jos kalustoa osataan käyttää oikein.
Etuvetoisen vetoakseleita saa varmasti rikki jos ei osaa ajaa.
Mutta onhan näitä jotka eivät vaan ymmärrä autoista mitään. Hyvin usein leirialueella huomaa ja kuulee kun joku saapuu paikalle kun autonmoottori ulvoo ja peruutustilanteessa kytkin savuaa ja moottori huutaa, kaveri huitoo mistään tietämättä väärällä puolella autoa mistä kuski ei häntä voi nähdä.Ei haittaa jos Ransitin kytkimenvauhtipyörä savuaakin, veli vaihtaa tilalle uuden kytkimenvauhtipyörän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa jos Ransitin kytkimenvauhtipyörä savuaakin, veli vaihtaa tilalle uuden kytkimenvauhtipyörän.
Onko se mahdollista silloin ehjätä ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se mahdollista silloin ehjätä ???
Kysy siltä Ransitti-veliltäsi, se varmaan tietää kun se on niitä naapureidensa Ransitteja laitellut.
- Anonyymi
1743 km hävisi Potapotin tankin korkkki ja roiskutti
- Anonyymi
Minä ehjäsin Portapotin korkkkin kun se roiskutti
- Anonyymi
Aha Joksu on alkanut taas naukkailemaan. Yöllä klo 3,15 parhaat kommentit Reinosta ja Fiatista. Aamulla saadaan taas nauraa kippurassa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481538Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 221050
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70769