et rattikelkka maksaa vajaa 30 euroa siellä.
muistan ku lapsena ruinasin vanhemmiltani stiga rattikelkkaa, enkä koskaan saanut sellaista, ku kuulemma ne on vaarallisia :(
joku päivä saatan itte ostaa sellaisen saadakseni maistaa vaaran tunnetta
hitto katsoin biltema katalogista
11
94
Vastaukset
- vai halpisversio?
Oliko aito Stiga toi bilteman tuote?
Kannattaa!
Mutsi pakotti aikoinaan metsätöihin ja löysin istutuksen yhteydessä rinteestä hylätyn Stigan kelkan. Toin sen Helsinkiin ja sillä oli lystiä laskeä kevätauringossa Koffin-puistossa. ;-)- miesvm19671
monte24 kirjoitti:
joillakin on rajattomasti onnea heti lapsuudesta saakka
Mun muksut ei oo laskenu Stigalla enää vuosiin, tuolla rappusten alla se on, saat hakea sen ihan ilmaseks poijes.
- miesvm19671
miesvm19671 kirjoitti:
Mun muksut ei oo laskenu Stigalla enää vuosiin, tuolla rappusten alla se on, saat hakea sen ihan ilmaseks poijes.
Vie samalla ikivanhat fiatin nastarenkaatkin sieltä, kiitos. Autokin on jo paalattu ettei mulla ole niille oikein käyttöä.. ehkä ne saa asennettua Stigaan jos on kätevää tyyppiä, silloin ei laskettelukaan ole niin kausiluontoista.
- Kyöstix
Meilläpäin stigakelkkoja oli vain varakkaimpien penskoilla.
Maksoi jotain 300 markkaa, jos yhtään muistan oikein.
Meikäläinen tyyty normi pulkkaan.- Pistä paremmaks
Meillä tyydyttiin jätesäkkiin. Hahaa!!
- Kyöstix
Pistä paremmaks kirjoitti:
Meillä tyydyttiin jätesäkkiin. Hahaa!!
Laitoitko oikeen suurelleen 150 litrasella?
- Kyllä siinä
Kyöstix kirjoitti:
Laitoitko oikeen suurelleen 150 litrasella?
oli pienempi kone.
- kuitenkin...
Kyllä siinä kirjoitti:
oli pienempi kone.
Väri oli musta eli bläk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731676
- 107969
- 85809
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19653ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;190450- 26439
