mie en muista, mut kertokaa te ketkä muistatte
minkä kepposen olet viimeeksi tehnyt?
5
98
Vastaukset
- Roope M
Teen jatkuvasti kepposia palstalla. Eilenkin annoin eräälle miinuksen, tsihi.. :D
- toni.
muistan vain kun pikkupoikana vietiin pieni kaiutin pellolle piiloon linja-auto pysäkin viereen ja siitä vedettiin sadanmetrin päässä olevaan taloon sähköpiuhat siitä kaiuttimesta
kaverilla oli mikrofoni ja radio johon sai tuon mikrofonin yhdistettyä
jonkun ajan päästä pysäkille saapui pari mummoa linja-autoa odottamaan
kaveri ja minä aloimme yskiä mikrofoniin ja mummot alkoivat katsella milloin minnekkin ja sitten häpötimme hiljaa kaikkea, taisimme sanoa heidän nimensäkkin niin mummot näyttivät jo vähän hätäilevän
sitten kaverini karjaisi ja mummot lähtivät kuin kala rannasta vähän matkan päähän
kun linja-auto tuli mummot pysähtivät sen ja kuskikin tuli autosta ihmettelemään mummojen kertomusta mutta kun mitään ei tapahtunut niin auto länti menemään
hävettää vieläkin tuo tempaus - miesvm19671
Join muijan öölit :D Kepponen: sun tölkit on tyhjii, Mörkömies joi ne :P
Viime aikoina en ole tehnyt kepposia.En ainakaan muista. Nuorempana sitäkin useammin.
Muistellaan vanhoja...
Taas kerran olin suuttunut pikkuveljelle jostakin ja päätin kostaa, kaadoin sen maitoon salaa suolaa. Niin kun tapana on, se joi sen lasillisen yhdellä kulauksella. Sitte alkoi se hitonmoinen huuto, mä otin jalat alle.
En muista saiko se mut kiinni, ainakin olen vielä hengissä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731676
- 107969
- 85809
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19653ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;190450- 26439
