Esirukous avioliittoni puolesta

onneton

Pyydän esirukousta avioliittoni puolesta. Olen ollut valmis luovuttamaan,mutta esirukoukset on "viimeinen oljenkorsi". Tapahtukoon Jumalan tahto!

21

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusi luomus

      Muistan rukouksin. Rukous voi paljon. Siunausta ja voimia sinulle!

    • minä rukoile

      Jumalan tahto löytyy raamatusta. Rukoile itsellesi voimaa ja viisautta keksiä keinot.

    • Mirka ..,.

      Rukoukset ei toimi ja jumalakin on pelkkää satua ja höpötystä.

      Olkaa rehellisiä niin kuin minäkin olen.

      • Kirjoittelija2

        "Rukoukset eivät toimi ja jumalakin on pelkkää satua ja höpötystä. Olkaa rehellisiä niin kuin minäkin olen."

        Voisit jo vähitellen hyväksyä sen tosiasian, että maailmassa on niitä, jotka uskovat ja niitä, jotka eivät usko. Ateisteja on maailman ihmisistä vain 1,9 prosenttia ja uskonnottomia 9,4 prosenttia, muut ovat uskovia. Uskovat ovat rehellisiä uskoesaan ja uskomattomat ovat rehellisä ollessaan uskomatta.


      • faktoja esiin
        Kirjoittelija2 kirjoitti:

        "Rukoukset eivät toimi ja jumalakin on pelkkää satua ja höpötystä. Olkaa rehellisiä niin kuin minäkin olen."

        Voisit jo vähitellen hyväksyä sen tosiasian, että maailmassa on niitä, jotka uskovat ja niitä, jotka eivät usko. Ateisteja on maailman ihmisistä vain 1,9 prosenttia ja uskonnottomia 9,4 prosenttia, muut ovat uskovia. Uskovat ovat rehellisiä uskoesaan ja uskomattomat ovat rehellisä ollessaan uskomatta.

        Kun rukouksilla ei ole vaikutusta, on rehellistä myöntää, ettei rukouksilla ole vaikutusta.

        Kun jumalaa ei ole olemassa, on rehellistä myöntää, ettei jumala ole olemassa.

        Vaikka 100% maailman ihmiistä pettäisi itseään kuvittelemalla, että jumala on ja rukoukset vaikuttavat, niin he ovat silti väärässä.

        Asia ei ole valistuneille ihmisille nykyään uskon vaan tiedon asia. Tieto kertoo, ettei kristinuskon jumala ole sen todempi kuin mitkään muutkaan tuhansista jumalista joihin ihmiskunta uskoo.

        Olet rehellinen siinä, että sanot uskovasi kun kerran uskot. Mutta harrastat itsepetosta voidaksesi uskoa.


      • Kirjoittelija2
        faktoja esiin kirjoitti:

        Kun rukouksilla ei ole vaikutusta, on rehellistä myöntää, ettei rukouksilla ole vaikutusta.

        Kun jumalaa ei ole olemassa, on rehellistä myöntää, ettei jumala ole olemassa.

        Vaikka 100% maailman ihmiistä pettäisi itseään kuvittelemalla, että jumala on ja rukoukset vaikuttavat, niin he ovat silti väärässä.

        Asia ei ole valistuneille ihmisille nykyään uskon vaan tiedon asia. Tieto kertoo, ettei kristinuskon jumala ole sen todempi kuin mitkään muutkaan tuhansista jumalista joihin ihmiskunta uskoo.

        Olet rehellinen siinä, että sanot uskovasi kun kerran uskot. Mutta harrastat itsepetosta voidaksesi uskoa.

        "Olet rehellinen siinä, että sanot uskovasi kun kerran uskot. Mutta harrastat itsepetosta voidaksesi uskoa."

        Olet väärässä. En harrasta mitään itsepetosta. Olin murrosikäisenä jonkin aikaa uskomatta, mutta kun se ei tuntunut oikealta ratkaisulta minulle, niin annoin itselleni luvan taas uskoa.

        Oletko lukenut niistä tutkimuksita, joiden mukaan niillä, jotka uskovat, on uskonnollisuutta geeneissään ja mahdolisesti myös uskonollinen kasvatus ja ympäristö ja niillä taas, jotka eivät usko ei näin ole ? Uskovat ovat rehellisiä uskoesaan jan uskomattomat ovat rehellisä ollessaan uskomatta. Ne uskovat, joilla on uskoa ja ne eivät usko, joilta usko puuttuu.

        Uskomattomien ei ole mikään pakko tulla uskonnollisaiheisille palstoille, vaan he vovat aivan rauhassa mennä Ateismi- yms. palstoille keskuselemaan muiden uskomattomien kanssa, jos niin haluavat.


      • saanko kysyä
        Kirjoittelija2 kirjoitti:

        "Olet rehellinen siinä, että sanot uskovasi kun kerran uskot. Mutta harrastat itsepetosta voidaksesi uskoa."

        Olet väärässä. En harrasta mitään itsepetosta. Olin murrosikäisenä jonkin aikaa uskomatta, mutta kun se ei tuntunut oikealta ratkaisulta minulle, niin annoin itselleni luvan taas uskoa.

        Oletko lukenut niistä tutkimuksita, joiden mukaan niillä, jotka uskovat, on uskonnollisuutta geeneissään ja mahdolisesti myös uskonollinen kasvatus ja ympäristö ja niillä taas, jotka eivät usko ei näin ole ? Uskovat ovat rehellisiä uskoesaan jan uskomattomat ovat rehellisä ollessaan uskomatta. Ne uskovat, joilla on uskoa ja ne eivät usko, joilta usko puuttuu.

        Uskomattomien ei ole mikään pakko tulla uskonnollisaiheisille palstoille, vaan he vovat aivan rauhassa mennä Ateismi- yms. palstoille keskuselemaan muiden uskomattomien kanssa, jos niin haluavat.

        Mikä siinä murosiän uskomattomuudessa tuntui sinulle väärältä ratkaisulta?

        Ajattelitko, että kun Jumala kuitenkin on olemassa, niin olisi vahingoksi olla uskomatta häneen?


      • Kirjoittelija2
        saanko kysyä kirjoitti:

        Mikä siinä murosiän uskomattomuudessa tuntui sinulle väärältä ratkaisulta?

        Ajattelitko, että kun Jumala kuitenkin on olemassa, niin olisi vahingoksi olla uskomatta häneen?

        "Ajattelitko, että kun Jumala kuitenkin on olemssa, niin olisi vahingoksi olla uskomatta häneen?"

        En ole mitään tuommoista spekulointia ajatellut, että " kun Jumala kuitenkin on olemassa, niin olisi vahingoksi olla uskomatta häneen". Tuntui vain siltä, että uskomattomuus ei ole oikea ratkaisu minulle ja siksi annoin itselleni luvan taas uskoa.


      • saanko vielä kysyä
        Kirjoittelija2 kirjoitti:

        "Ajattelitko, että kun Jumala kuitenkin on olemssa, niin olisi vahingoksi olla uskomatta häneen?"

        En ole mitään tuommoista spekulointia ajatellut, että " kun Jumala kuitenkin on olemassa, niin olisi vahingoksi olla uskomatta häneen". Tuntui vain siltä, että uskomattomuus ei ole oikea ratkaisu minulle ja siksi annoin itselleni luvan taas uskoa.

        Pidätkö Jumalaan uskomista oikeana ratkaisuna sinulle, vaikkei Jumalaa olisi olemassakaan?

        Oletko miettinyt asiaa siltä kannalta, että onko Jumalaa vai ei?

        Jos Jumala on, niin eikö olisi huono valinta olla uskomatta häneen? Siitähän joutuisi kadotukseen. Mutta jos Jumalaa ei ole, niin kannattaako silti mielestäsi ainakin sinun uskoa häneen?


      • kentaurivalistaja
        Kirjoittelija2 kirjoitti:

        "Ajattelitko, että kun Jumala kuitenkin on olemssa, niin olisi vahingoksi olla uskomatta häneen?"

        En ole mitään tuommoista spekulointia ajatellut, että " kun Jumala kuitenkin on olemassa, niin olisi vahingoksi olla uskomatta häneen". Tuntui vain siltä, että uskomattomuus ei ole oikea ratkaisu minulle ja siksi annoin itselleni luvan taas uskoa.

        Tuota noin, eikös sinulla pitänyt olla se uskontogeeni joka laittaa uskomaan?

        "Annoin itselleni luvan uskoa" kuulostaa siltä kuin geenisi olisi riippuvainen määräysvallastasi.

        Eihän uskoa pitänyt voida valita enempää kuin värisokeuttakaan, eihän?

        Sitä paitsi, jos olet tahallasi antanut itsellesi luvan uskoa, niin olet vastuussa uskomisestasi. Et voi enää puolustautua sillä, että geenisi tähden joudut uskomaan yhteen ja toiseen järjenvastaiseen, kuten piispojen tarjoamiin taivasunelmiin ja Aamen&Öylätin pelottavaan kuvaukseen kadotuksesta.

        Älä siis enää lymyä geenisi selän takana, jos sinulta kysytään miksi uskot niin ja niin.


      • vastaus on viipynyt
        saanko vielä kysyä kirjoitti:

        Pidätkö Jumalaan uskomista oikeana ratkaisuna sinulle, vaikkei Jumalaa olisi olemassakaan?

        Oletko miettinyt asiaa siltä kannalta, että onko Jumalaa vai ei?

        Jos Jumala on, niin eikö olisi huono valinta olla uskomatta häneen? Siitähän joutuisi kadotukseen. Mutta jos Jumalaa ei ole, niin kannattaako silti mielestäsi ainakin sinun uskoa häneen?

        Kyllä Jumalaan uskominen on oikea ratkaisu. Ei sitä mietitä, onko Jumalaa vai ei. Jumalaan uskominen lievittää kuolemanpelkoa.

        On tärkeää säilyttää usko, sillä sen menetyksestä joutuisi kadotukseen.


    • Helppoa23

      Eroa, paljon helpompaa niin. Ainoastaan lahkoissa elävät ihmiset on pakotettu sietämään tosiaan sekä perheväkivaltaa. Mulla on oikeus erota kun yhteiselämä ei enää suju.

    • ......

      Olkaa vähän aikaa erillään ja pysykää rukouksessa. Toimivakaan liitto ei kestä kun ollaan liian tiiviisti yhdessä.
      Etäisyys antaa tilaa ajatella.
      Jumala tahtoo onnellisuutta, joskus on vain vaikea ottaa vastaan.

    • TeH mies24v

      nii luovutat ku katot jo himoite toista ihmistä, meinaatko kokoaja vaihtaa kumppania ku sukkia sinä syntinen ja petollinen ihminen..?

    • Uusi luomus

      Mitähän aloittajalle kuuluu? Hienoa, että ihmiset arvostavat niin paljon avioliitoa, että tekevät kaikkensa sen säilyttämiseksi. Moni on todistanut, miten rukous on pelastanut avioliiton ja suhde on palautunut hyväksi - jopa entistä paremmaksi.

    • onneton

      Hei! Kiitos rukouksista! Nyt on "valoa tunnelin päässä" näkyvissä. En vielä tiedä,miten avioliittomme käy...pyydän, jos saisin esirukousta jatkossakin,koska ilman rukousta olisimme luultavammin jo eronneet ja luovuttaneet. Mutta vaikeasta tilanteesta huolimatta pieni askel parempaan suuntaan on otettu. Jumalalle kaikki on mahdollista!
      Siunattua uutta vuotta!

    • kiitoksen voima

      Oon pari kertaa lukenut kiitos kirjan ja se oli todella hyvä. Sitäkin kannattaa ehkä kokeilla, että rupeaa kiittämään Jumalaa siitä tilanteesta mikä teillä on, vaikka menisi huonosti.

      • kiitoksen voima

        Paras kijoista oli Narnia vei ajatunksen synkästä tilantaeesta pois, jotain mitä rukoilu ei koskaan tehnyt.


      • TeH mies24v
        kiitoksen voima kirjoitti:

        Paras kijoista oli Narnia vei ajatunksen synkästä tilantaeesta pois, jotain mitä rukoilu ei koskaan tehnyt.

        paras vaihtoehto olis et eroisit miehestäs, kukaa mies ansaitse tuommosta olenko vai enkö ole akkaa ku ei kestä perus arkea..mee kyttäilee niitte hollywood mieste perää, jos sieltä löytäsit sen "elämäsi rakkauden"... idiootti


    • onneton

      Hei,vielä kun jaksaisitte rukoilla...emme ole vielä eronneet ja nyt menee aavistuksen verran paremmin. Ei tilanne ole niin epätoivoinen kuin muutamia kuukausia sitten. Olen 100% varma esirukoustenne vaikutuksesta. Toki matkaa liiton eheytymiseen vielä on ja " heikoilla jäillä" liikutaan. Kiitos Jumalalle teistä,esirukoilijat!

      • Kiitos Herralle, että menee aavistuksen verran paremmin. Jatketaan rukousta!

        Herra on voimallinen auttamaan tässäkin asiassa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe