Olen joskus ihaillut näiden ihmisten ehdottomuutta, jotka päättävät päättää elämänsä ajamalla päin rekkaa, rohkeutta,koska he lähes 100% varmuudella myös kuolevat. Olin kerran tilanteessa jossa kuvittelin ajavani päin rekkaa. (en ajanut silloin itse) Kuinka rekka tulee pitkän suoran päässä vastaan. Se rauha(kohta tämä on ohi)
mutta en kyllä haluaisi kuolla noin, tietäen että tästä en selviä. Yksi syy myös suosioon on se ettei poliisit pysty todistamaan että teko tahallinen ja vakuutusyhtiön pakko maksaa korvauksia.(tekijä haluaa jättää edes jotain taloudellista turvaa tsm)
päin rekkaa ajaminen
21
4760
Vastaukset
- näinoon
Kyllä kai aika monelle elämän kriisitilanteessa saattaa juolahtaa mieleen autolla ajellessa, että jos ajan päin vastaantulevaa isoa moottoriajoneuvoa, on huolet ja murheet sillä sekunnilla ohi.
Kun ajaa 100-140km/h päin raskaampaa ajoneuvoa, seuraa kuolema silmänräpäyksessä. Se on käytännössä varma tapa kuolla, kunhan ei vaan viime tingassa jänistä ja yritä sittenkin kääntää rattia.
Silloin voi vain vammautua vakavasti ja vaipua neliraajahalvaantuneena kasvikseksi.
Itse en kyllä siten toteuttaisi itsemurhaa, koska siinä voi myös vastaantulija vammautua ja se olisi minusta väärin.
Tänäänkin muuten ainakin kaksi miestä ajoi päin rekkaa ja menehtyi... - 3+14
"Kun ajaa 100-140km/h päin raskaampaa ajoneuvoa, seuraa kuolema silmänräpäyksessä. Se on käytännössä varma tapa kuolla, kunhan ei vaan viime tingassa jänistä ja yritä sittenkin kääntää rattia.
Silloin voi vain vammautua vakavasti ja vaipua neliraajahalvaantuneena kasvikseksi."
Näin voi käydä jos jänistääkin viimehetkellä ja kääntää rattia tehdäkseen väistöliikkeen ja jarruttaa siten, että auto vain hipaisee rekkaa murskaantumisen sijaan.
"Itse en kyllä siten toteuttaisi itsemurhaa, koska siinä voi myös vastaantulija vammautua ja se olisi minusta väärin."
Jeps auto voi lentää vastaantulijoiden kaistalle tai päin perässä tulevaa, jolloin muutkin autoilijat törmäävät ja loukkaantuvat.
Lisäksi hätäjarrustusta yrittävän rekan täysperävaunu voi pahimmillaan saada hyvinkin suurta tuhoa aikaiseksi muille tiellä liikkujille esim talvella kun on liukasta rekka voi kaatua ja tuhoa useita syyttömiäkin autoja.- l8875v4
Täyttä asiaa.
En muutenkaan suosittele kenellekään itsemurhaa, mutta kaikkein viimeiseksi sellaista, missä yllättävän monen täysin sivullisen ja syyttömän ihmisen elämä kokee surullisen käänteen.
Kuten kuvasit, saattaa siinä rekan ja henkilöauton nokkakolarissa olla lopulta useita autoja mukana, jolloin kaikkien osallisten lähipiiri (perhe, suku, ystävät, tuttavat yms.) mukaan lukien kyse voi olla kymmenistä ihmisistä, joiden elämä suistuu raiteiltaan.
- itsetuho ei ratkaisu
Oletko varma että elämä päättyy kuolemaan? Jospa heräätkin ikuisissa tuskissa?
- Anonyymi00020UUSI
Kerran meinasin kuolla, vakava tilanne ( itsestäni riippumaton ). En kuollut, mutta tuskat jäi loppuelämäksi.
Kuitenkin kiitollisena siitä, että olen elossa, vaikka ei aina helppoa olekaan.
- Jänishousujengiä
Keskusteluketjun aloittaja ei ole ainakaan mikään järjen jättiläinen, kun tunnustaa ihailevansa surkeita raukkiksia, joilla ei ole uskallusta tehdä vain heitä itseään koskevia ratkaisuja.
Minusta jokaisella on oikeus tehdä omaa elämäänsä koskevia ratkaisuja, mutta toisten, täysin ulkopuolisten elämää ei saa pilata. Monen rekkakuskin - ja heidän perheittensäkin - elämä on vuosikausiksi suistunut raiteiltaan, kun itsetuhoinen jänishousupelkuriraukka on päättänyt lopettaa elämänsä ajamalla päin rekkaa.
Samanlaisia säälittäviä pelkuriraukkoja ovat nämä junan alle hyppäävät, ei heissäkään ole mitään ihailtavaa.- ********************
Ihailu olisi pitänyt laittaa lainausmerkkeihin, se oli väärä sana. Eikä sitä rekkakuskia enää siinä vaiheessa ajatella, rekka on eloton möhkäle.
Jänishoususta ei missään nimessä ole kyse! Se ehdottumuus,lisänä uhma,suuttumus, ehkä ripaus narsismia.Tai sitten ihminen on vaan niin RIKKI.
Mutta rohkeutta se vaatii. samoin junan alle hyppääminen. jotkut jopa vilkuttaa kuljettajalle. - Levy jäänyt päälle
******************** kirjoitti:
Ihailu olisi pitänyt laittaa lainausmerkkeihin, se oli väärä sana. Eikä sitä rekkakuskia enää siinä vaiheessa ajatella, rekka on eloton möhkäle.
Jänishoususta ei missään nimessä ole kyse! Se ehdottumuus,lisänä uhma,suuttumus, ehkä ripaus narsismia.Tai sitten ihminen on vaan niin RIKKI.
Mutta rohkeutta se vaatii. samoin junan alle hyppääminen. jotkut jopa vilkuttaa kuljettajalle.Eritoten tuollaiset toimet vaativat tekijältään tyhjyyttä ja tyhmyyttä, tietämättömyyttä ja asenteettomuutta. Ts. ajatus pyörii samaa levyä hamaan älyvapaaseen loppuun asti eikä ikinä löydy uusia uria ja teitä, jotka veisivät elämää eteenpäin.
No en nyt tuosta tiedä.. Minusta se on ehkä kaikkein kamalinta et tappaa ehkä useampia ihmisiä siinä samalla. Joku mainitsi tuolla junan alle jäämisen.. No se on ehkä parempi vaihtoehto jos jompi kumpi pitäisi valita. Eihän siinä junalle tai muille ulkopuolisille mitenkään käy. Itsellä lähinnä vähän vähemmän radikaalimmat keinot mielessä (eli ns. naiselliset keinot). Että eiköhän tämä kamaluus itselläkin pääty pian. Niin ainakin toivon.. Kerran jo yritin mut mokasin kun en uskaltanutkaan.. Mut ehkä seuraavalla kerralla..
Taidan perua nuo sanani.. Mietin asioita tuolla ulkona käydessäni.. Tuli jotenkin sellainen tunne et taidan miettiä välillä vähän liian synkällä tavalla asioita. Mut se johtuu monista asioista ja väsy on välillä siihen ollut osasyy. Asuinpaikka ei ole paras mahdollinen (naapurissa asuu häirikkö). Mutta siihenkin on tulossa ratkaisu.
Ehkä tämä tästä kun lumi tulee maahan.. Siis pysyvä sellainen.. Niin on ainakin vähän valoisampaa. Ja muutenkin kun muutan muualle tästä asunnosta.. Noinkin pienillä asioilla voi olla iso vaikutus.
t. sinkkunainen (jolla ei ole lapsia.. ja jo aikuinen sellainen.. ja vain toinen vanhemmista enää elossa, valitettavasti.. nuo mainitsin ihan vain siksi kun tuossa alapuolella on jotain höpinää joka ei kyllä ainakaan minuun liity) - l8875v4
***** kirjoitti:
Taidan perua nuo sanani.. Mietin asioita tuolla ulkona käydessäni.. Tuli jotenkin sellainen tunne et taidan miettiä välillä vähän liian synkällä tavalla asioita. Mut se johtuu monista asioista ja väsy on välillä siihen ollut osasyy. Asuinpaikka ei ole paras mahdollinen (naapurissa asuu häirikkö). Mutta siihenkin on tulossa ratkaisu.
Ehkä tämä tästä kun lumi tulee maahan.. Siis pysyvä sellainen.. Niin on ainakin vähän valoisampaa. Ja muutenkin kun muutan muualle tästä asunnosta.. Noinkin pienillä asioilla voi olla iso vaikutus.
t. sinkkunainen (jolla ei ole lapsia.. ja jo aikuinen sellainen.. ja vain toinen vanhemmista enää elossa, valitettavasti.. nuo mainitsin ihan vain siksi kun tuossa alapuolella on jotain höpinää joka ei kyllä ainakaan minuun liity)Vaikka en tunne (todennäköisesti) sinua, olen iloinen ettet teekään itsellesi mitään peruuttamatonta. Minusta kaikki itsemurhat, onnettomuuksissa menehtymiset, tapaturmat ja yleensä "ennenaikaiset" kuolemat ovat niin surullisia tapauksia.
Itse olen selviytynyt elämässäni paitsi läheltäpiti -tilanteista, niin myös raskaista ja lähes toivottomilta tuntuneista elämäntilanteista, joiden yhteydessä olisi henki voinut mennä monta kertaa.
Onneksi mistään ei ole jäänyt mitään pysyviä vammoja tai vaurioita ja nyt osaan arvostaa jokaista elettyä päivää todella paljon. Nyt yritän pitää itsestäni huolta niin hyvin, etten ainakaan itse olisi aiheuttamassa kuolemaani; onnettomuuksille, vakaville sairauksille tms. ei tosin mitään voi, mutta se on vain hyväksyttävä.
Vaikka olen nyt yksin , en enää sitäkä.än liiemmalti murehdi, koska on mahdollista että joku kaunis päivä löydän vielä jonkun. Itsemurhaa en enää edes ajattele, niin paljon arvostan elämää kaiken koetun jälkeen.
Toivon ja luotan siihen, että sinäkin saat elämäsi niin hyvään järjestykseen, että voisit nauttia siitä tarvitsematta ajatella enää itsemurhaa mahdollisena ratkaisuna! - *****
l8875v4 kirjoitti:
Vaikka en tunne (todennäköisesti) sinua, olen iloinen ettet teekään itsellesi mitään peruuttamatonta. Minusta kaikki itsemurhat, onnettomuuksissa menehtymiset, tapaturmat ja yleensä "ennenaikaiset" kuolemat ovat niin surullisia tapauksia.
Itse olen selviytynyt elämässäni paitsi läheltäpiti -tilanteista, niin myös raskaista ja lähes toivottomilta tuntuneista elämäntilanteista, joiden yhteydessä olisi henki voinut mennä monta kertaa.
Onneksi mistään ei ole jäänyt mitään pysyviä vammoja tai vaurioita ja nyt osaan arvostaa jokaista elettyä päivää todella paljon. Nyt yritän pitää itsestäni huolta niin hyvin, etten ainakaan itse olisi aiheuttamassa kuolemaani; onnettomuuksille, vakaville sairauksille tms. ei tosin mitään voi, mutta se on vain hyväksyttävä.
Vaikka olen nyt yksin , en enää sitäkä.än liiemmalti murehdi, koska on mahdollista että joku kaunis päivä löydän vielä jonkun. Itsemurhaa en enää edes ajattele, niin paljon arvostan elämää kaiken koetun jälkeen.
Toivon ja luotan siihen, että sinäkin saat elämäsi niin hyvään järjestykseen, että voisit nauttia siitä tarvitsematta ajatella enää itsemurhaa mahdollisena ratkaisuna!Niinhän ne.. Tiedän itsekin muutaman jotka ovat tappaneet itsensä. Ja vielä tosi nuorena.
Sama juttu minullakin.. Mut ehkä niiden tarkoituksena on kertoa jotain.. Vieläkin tosin ajattelen et jotkut asiat olisivat voineet jäädä tapahtumatta. Minulle on jäänyt yhdestä asiasta pysyviä vaurioita (muutamia ja ne eivät liity siihen mitä tuossa edellä mainitsin) muttei sellaisia joista olisi suurempaa haittaa minulle. Mutta joka tapauksessa.. Pitäisi kai olla iloinen et olen kuitenkin hengissä.
Niin, onhan tässä sinkkuna olemisessa omat hyvät puolensa. Itse en ole kokenut tätä mitenkään ongelmalliseksi. Saa olla ja mennä ihan niin kuin huvittaa..
Niin minäkin toivon.. Hyvää jatkoa sinulle!
- Anteeksi,pahalta tun
Huonoja molemmat vaihtoehdot rekka/juna..........aina suurin kärsimys jää omaisille,olipa uhrin tai rekan/junan kuski/omaiset..
Ymmärrän,että ihminen voi olla rikki,mutta.........kun oman lapsen menettää,vaikka hän olisikin halunnut elää......nämä tämmöiset jutut lukea "kuolema ja suru-palstalta" on kammottavaa.....varmaan se monelle on hätähuuto.
Kuitenkin,tämä ei ole oikea palsta "ihannoimiseen itsemurhasta". - Ja kasvaa
Aha. Minä kyllä sanon raukkamaisiksi pelkureiksi kaikkia sellaisia, jotka eivät uskalla elää ja ottaa vastaan sitä, mitä se antaa. Kukaan oikeasti rohkea ei tee minkäänlaisia idioottitekoja, elämässä on muunkinlaisia tilanteita, joissa voi kanttinsa näyttää aivan toisenlaisilla tavoilla.
- Kuolemahyväksyttävää
Mielestäni ihmisellä on oikeus päättää elämänsä, jos ei ole muuta keinoa. Kiusatuna olo ja jahtaus 24/7 on riittävä peruste päättää päivänsä.
Jos ei voi kaupassa käydä, töissä olla, eikä kotonakaan rauhassa, eli kaikkialla häiritään, ja huudellaan, ei ole muuta pakopaikkaa olemassa!
Ei ole keinoja enää. Ihmisten pahuus on todella synkkä. Julkinen kivittäminen voisi olla hyvä kuolema! Saisi jokainen kiusaaja tulla heittämään kiviä, niin ei tarvitsisi enää kärsiä. - sairaspotilas
Onneksi mulla ei ole ajokorttia ei tarvitse ajatella tollasta!
- mää vaan
miksi pitää viattomien ihmisten elämään tuoda tuhoa ja tuskaa jos haluaa oman elämänsä päättää. rekkakuskit tekevät maanteiden päällää raskasta ja vaativaa työtään ja sitten tulee joku ruikkuperse vastaan joka haluaa lopettaa elämänsä mutta ei kuitenkaan uskalla tehdä sitä yksin vaan haluaa mukaansa muitakin viattomia sivullisia. miltä itsestä tuntuisi jos olisi työpaikallaan ja siihen tulisi joku joka lopettaisi elämänsä ja käyttäisi sinua siihen apuna kysymättä haluatko vai et. Onhan niitä kallionleikkauksia maantienvarret täynnä, jos haluat itsesi lopettaa aja siihen täyttä vauhtia kunhan varmistat että muita tielläliikkujia ei sillähetkellä ole lähimain.
- yhftyj
Mahdollisesti vammautat tai tapatat tollasella toiminnalla jonkun ihan ulkopuolisen.
Saakelin urpo!!!
Jos haluat ton lopputuloksen, niin aja kalliota tai sillantolppaa päin. Eipä sitäkään tahallisuutta pysty todistamaan. Mutta et saakeli tapa ketään muita, jos haluat raukka kuolla!!! - kärsimys
Ei kun menoksi vaan ja perhe kyytiin kanssa, ei täällä kannata kärsiä. Loistava tapa päästä pois
- Anonyymi00019UUSI
Taas joku pelkuri päätti eilen elämänsä vt 12 :lla ja samalla rekkakuskikin loukkaantui. Itsekkyyden multihuipentuma vetää päin rekan keulaa. Ei heru myötätuntoa.
- Anonyymi00021UUSI
Ei kyllä täältäkään.
Ei mitään järkeä aiheuttaa vahinkoa muille ihmisille, pahimmin käyden joltain muultakin voi lähteä henki. Saati esim. rekkakuskin mahdollinen työttömyys, kun jää henkiset traumat.
Hänkin voi pahimmillaan sairastua psyykkisesti, ja koko perhe, omaisetkin joutuu kärsimään.
Melkein tulee mieleen, että rekkaa päin ajaessa olisi ajatuksena, että pannaan vahinko kiertämään.
Ei mitään myötätuntoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334169Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122634Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412382Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781087
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921