Aukinon Genesis 1:0-25

Krevo

Aukinon Genesis, hieman Moosesta ja Eenokia ja nykytiedettä mukaellen.

0. Ennen materiaalisen maailman alkua, henkiolennot loivat toisilleen erilaisten kantalukujen avulla symboolisia keskustelualustoja.

1. Alussa Jumala loi Tilavuuden ja Massan.
2. Massa oli autio ja tyhjä, pimeys peitti sen negatiivisten mitattavien eksponenttien syvyydet. Kaikki paisui absorbtioissa, avaruuden laajentamisessa pimeänä. Jumala liikkui eetterissä, avaruudessa, luomassaan tilavuudessa, massojen yllä. Jumala loi alussa noin (10^100)^3 pistettä tähän maailmankaikkeuteen.
3: Jumala sanoi, lähentyköön atomin elektroni, sen ääriviiva ydintään, tulkoon valo! Se teki myös vetovoiman, tuon alun absorbtion poistovoimaan nähden.
4: Ja Jumala näki että valo oli hyvä. Jumala erotti emission absorbtiosta, ja valon pimeydestä.
5: Päivä on valoisa, ja yö oli pimeä. Aamulla valoisuus nousi ja illalla se väheni, näin meni ensimmäinen päivä
6. Jumala sanoi, tulkoon kaartuva kansi näyttämään mitä joka puolella kappaletta on, ja erottamaan nestemäiset partikkelit ja avaruuden eetterit toisistaan.
7: Jumala erotteli vesiä, yläpuolelle ja alapuolelle, ja kaikki fyysinen massa oli vasta nestettä aluksi ja
8: kansi nimettiin Taivaaksi. Näin meni toinen päivä
9: Jumala sanoi: "Kokoontukoot alla olevat pilkkoutuneemmat syvyyden vedet yhteen paikkaan, jotta kova ja vähemmän muotoaan muuttava kiviaines tulisi esiin, tämä kylmentäköön ympäristöä." Ja niin tapahtui, kuiva tuli esiin, ja se kylmensi ja laajensi ympäristöään, mutta ollen itse, jotenkin kova ja kuuma muotonsa kovuuden ansioista.
10. Jumala nimitti kiinteän kamaran maaksi, materiaksi, ja nestemäiset vedet hän nimitti mereksi, joskin yläpuolinen meri oli kaasu- tai nestepilvissä, ja eräänlaisella eetterillä avaruus mitattuna asteikkona täytettiin.
11. Kasvit luotiin, kaikkialle galaksiimme, siemenensä perusteella, ja jokainen kromosomi, geeni ja niiden DNA on siemen ja 4 nukleonihapossaan sillä koodattu, ja kaikista olennoista tehtiin siemenensä omaava, jokaisessa solussaan. Ihmisellä on soluja noin 10^17 kpl. RNA:n avulla solut jakautuvat, ja siinä käytetään yhden nukleonihapon sijasta erästä toista. Mitokondriot sisältävät noita happoja, ja tumassa kaikki valmiit rihmat asustavat: Erilaisilla eliöillä on lisäksi erilainen solunkalvo, kasvien solukalvo poikkeaa paljon myöhemmin luotavasta eläimen solukalvosta, ja soluja on monen tyyppisiä. Kasveille erityisesti yhteyttäminen eli sokerin valmistaminen oli niiden erikoistehtävä. Jumala näki että näin oli hyvä.

12

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krevo

12. Maa alkoi kasvaa vehreyttä, tulkitessaan niiden enkelit geenejään ja tekivät siementä tekeviä hedelmäpuita, jotka tekivät siemenensä mukaista hedelmää. Jumala näki, että niin oli hyvä
      13. Tuli ilta ja tuli aamu, näin meni kolmas päivä
      14. Koska galaksimme oli vetypilvi, joka oli alussa 4 valopäivää säteeltään, eräs Enkeleistä ilmoitti mitanneensa tämän massan olevan noin 4*10^41 kg 200 miljardilla aurinkomme massalla. Sen kokoiseksi oma aurinkomme tehtiin, eli noin 2*10*30 kg, maa on noin 6*10^24 kg, kuu 2,46*10^23 kg eikä ehkä 7,35*10^22 kg kuten vielä monet 2000 luvun aluksi luulivat.
      15: Auringot loistakoot päivisin eläville planeetoille, ja kuut heijastakoot planeetoille valoa öisin.
      16. Jumala teki nämä kaksi suurta valoa, AURINGON vetypilvestä, josta ei tehty samanlaista planeettaa kuin maasta, ja jota vetyä siis jäi paljon yli, kun muualle oli tiivistynyt koviakin planeettoja ja tehtiin myös kuut, jotka ovat pienempiä, ja joihin on vaikeampi saada elämää viljeltyä.
      17: Hän asetti näitä suuria vety-tähtiä Galaksin keskipisteestä lukien noin 3628 orbitaalille, omamme maamme on noin 1200-s keskeltä lukien. Planeettoja on myös loistamassa, kymmenkunta per tähtijärjestelmä ja kuita on olemattomasta kuusta kullakin planeetalla hieman alle satoihin pieniin kuihin. Jos Galaksit etsisivät pallon muotoa, eivätkä niinkään kiekon muotoa, ne tekisivät IKOSAEDRIMÄISIÄ, 12 kulmasta koostuvia pallomaisia monikulmioita, jossa keskellä on 13:sta.
      18. Ne hallitsevat yötä ja päivää ja erottavat valon pimeydestä. Jumala näki, että niin on hyvä
      19: Tuli ilta ja tuli aamu, näi meni neljäs päivä.
      20: Jumala teki kuvitelmia, siirsi niitä massoihin, ja koodasi ne geeneille, ja Hän vertaili tähtijärjestelmien olentoja, ja sanoi oman maamme merille :"Viliskööt vedet eläviä olentoja ja lennelkööt linnut ilmassa taivaankannen alla, ne eliöt jotka eivät synny tänne, syntykööt muualle."
      21: Niin Jumala loi suuret meripdeto ja kaikki muut elävät olennot, sekä kaikki siivekkäiden lajit. Jumala näki, että niin oli hyvä.
      22: Hän siunasi ne sanoen: "Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää meren vedet, ja linnut lisääntykööt maan päällä."
      23: Tuli ilta ja tuli ammu, näin meni viides päivä.
      24: Hän siunasi tämän maailmamme eläimet, ja sanoi: "Tuottakoon maa kaikenlaisia eläviä olentoja, kaikkille valitsemilleni paikoille maailmankaikkeuteen, ja kaikki ne karjaeläinten ja pikkueläinten ja villieläinten lajit, joita ei muualla ole, syntyköön tänne.". Ja niin tapahtui.
      25: Jumala teki villieläimet, karjaeläimet ja erilaiset pikkueläimet, kaikki eläinten lajit. Ja Jumala näki, että niin oli hyvä

• hbmd

Wau.. kerro siitä miten Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen miten enkelit oli ihmeissään kun ihminen pystyi saamaan lapsia mikä oli ennen kuulumatonta lankeamaan lähteneet enkelitkin halusivat lapsia ja ihastuivat siihen mitä Jumala silloin teki, ihmeellisen naisen

• Veikko.
        hbmd kirjoitti:

Wau.. kerro siitä miten Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen miten enkelit oli ihmeissään kun ihminen pystyi saamaan lapsia mikä oli ennen kuulumatonta lankeamaan lähteneet enkelitkin halusivat lapsia ja ihastuivat siihen mitä Jumala silloin teki, ihmeellisen naisen

Tuskin voin kertoa mitään, mitä et tietänyt jo aiemmin. Jumala loi siis eläimet - tavalliset - ennen ihmistä. Ja ne oli luotu enkeleiksi, ja myös ihminen on enkeli Jumalan Kuva, ei Jumala itse. Ihminen lähti seuraamaan Jumalan sanaa, mutta epäonnistui ensimmäisesessä kokeessaan, olla ottamatta keskimmäisestä puusta, siksi ihminen ei ole maailmankaikkeuden korkein enkeli, mutta ei ihminen ole pahitenkaan langennut enkeleistä, pahiten lankesi Jumalan johtajaenkeli Lucifer joka halusi että kaikki olisi mahdollista, miten nopeasti tahansa, ja väitti että sellaiset harhat on mahdollista tehdä, ja sellaiset vastakohtalogiikat, että sellainen vapaus olisi mahdollista. Luciferin enkelit ovat korkeita ja kauniita, mutta Saattanan enkelit hyvin rumia, ylensyöviä ja juomia, siis suuria murhaajia, mutta ne siis voimakkaita ja nuo rakastuivat toisiinsa enkeliryhmistä ensimmäisenä, muut noudattivat Jumalan lakia kauemmin, ennen rakastumista. Eläimillä siis tapahtui tuo risteytyminen ja lisääntyminen ennen ihmistä. Jumala olisi toivonut, että ihminen olisi kestänyt olla yksin, mutta se ei jostain syystä ole mahdollista kuin Korkeimmalle Jumalalle. Korkein Jumala on se, joka on luonut kaikki Maailmankaikkeudet, eikä Hän ole kuin yksi, vaikka sarjaisia tai rinnakkaisten aikojen maailmankaikkeuksia lukuisine galakseineen olisi useita. Ihminen langettettin samanlaiseksi, kuin Luciferin ja Saattanan enkelit, kun se otti keskimmäisestä puusta. Mutta ei mikään kloonaminen ole kovin korkea idea, kaikesta on helppoa saada kopio, jos sille on vain koneensa ja ruumiinsa. Siirtäminen oli aiempi idea, eli samasta olennosta ei tarvita kuin siirto eri paikkaan, eri aikoina, mutta tällöin tuon olennon vaikutus lakkaa edellisestä paikasta.

Mutta ihminen on lajina on edelleen yksi neljästä kerubista, se kolmas, ensimmäinen on peto, toinen sonni/lammas ja neljäs lisko/ lintu tai jonkinlainen kone. Paholaisella on joitakin muunlaisiakin olentoja, juuri tuon Luciferin vapauden takia luoda mitä tahansa, mitä tahansa määriä, jos edes joku aisti sillä toimii niitä luoda. Teoriassa kuitenkin yksikään kerubeista ei ole paholainen, jos se ei lankea, tai jäisi langenneena syyttämään muita erehdyksestään. Jos joku lankeaa, Jumala nostaa, yleensä siis olennon oma minä, päättä nostaa hänet/itsensä ylös, mutta pahin lankeemus ja vääryys on jäädä ikuiseen Kuolemaan. Ja suurin oikeus jää silloin vain ikuiseen elämään.

• Jehovan Poika

Siis miksi Jumala loi miehelle naisen? Lähinnä vain silmänruuaksi. Naisten puheet ja henki on vain siinä mielessä raivostuttavia, että siksi ainakin minun älyni on vasta homo, ei naisten jutuissa ole koskaan mitään kiinnostavaa, jos eivät ole opiskelleet samaa alaa.....

• hbmd
        Jehovan Poika kirjoitti:

Siis miksi Jumala loi miehelle naisen? Lähinnä vain silmänruuaksi. Naisten puheet ja henki on vain siinä mielessä raivostuttavia, että siksi ainakin minun älyni on vasta homo, ei naisten jutuissa ole koskaan mitään kiinnostavaa, jos eivät ole opiskelleet samaa alaa.....

toisaalta heistä voi tuntua erikoiselle kun joku eksyy autonromujen sekaan ja jää sinne pyörimään lopuksi elämää...korjaileen

• Veikko3
        hbmd kirjoitti:

toisaalta heistä voi tuntua erikoiselle kun joku eksyy autonromujen sekaan ja jää sinne pyörimään lopuksi elämää...korjaileen

On naisissakin "automiehiä", mutta jos kaikessa vain täsmälleen samanlaisen naisen haluaa, kuin mitä itte on, ulkonäöllä, ja muulla niin se on sama kuin se Egyptiläinen Sukurutsa, onneksi Suomalaisetkin uskaltaa jo hiukan vahvistaa rotuaan, vierailla kielillä ja roduilla, mutta ne tahtooo vain suomalaisen miehen raiskata(Ismo Alanko), ja viedä tämän maan. Himo ja vitutus on suuri, jos samanlaisen ihmisen kuin mitä itte saa puoliskokseen, mutta rakkauden kanssa voi olla vähän niin ja näin..... Ja jos kauheen erinäköisen ottaa, niin se on jo melkein sama kuin eläimiin sekaantuminen, mutta se on tietysti korkeampaa.

• Frans II

Jos kaikki tuo on tarkoitettu vitsiksi niin turhan sekava ja aivan liian pitkä.

• tieteenharrastaja

Ei, se oli sertifioidun hullusinaattorin ajatusten tuote.

• Veikko.

ÖÖ, se on osapuilleen sama kuin Raamatun Genesis, noine jakaineen.
        Mutta jos arvelette että Jahve tai Veikko on vitsailija, niin olen sitä vain tahattomasti, en silloin, kun yritän murjaista oikean vitsin....

• Veikko4
        tieteenharrastaja kirjoitti:

Ei, se oli sertifioidun hullusinaattorin ajatusten tuote.

Jaa, hullu? No eikä! Mulla on ollut seksihommat selibaatissa kohta kaksi viikkoa!
        Eihän sillä isäksi vissiin tuu, jos ei muutamaa vuotta haudo siittiöitään, mutta se ei ole minulle onnistunut.
        Jeesuskin ilmestyskirjassa kuohi omiaan, kun sanoi, että Isebelin saattana-harhat pitäisi jättää vähemmälle. Mutta se on ahdas portti, olen yrittänyt siitä mennä, mutta alle kuukaudessa ne hommat turskahtaa Karppiseltanne, ei kaikilta karppisilta ehkä.
        Ja en minä ole kuin maailmalle kympin velkaa, ei meitä on ehkä kuin 100 miljardia tällasita hullua, ja senkin kympin pystyisin maksamaan jos Petri maksaisi 20 euron velkansa joskus, ne menee sillä aina "Kulta-Jaskaan", ja epäonnistuineisiin Ilvespelien veikkauksiin. Vittuu, Jokerit voitti SINÄ(2) tuloksella Tampereen Ilveksen Minän(1), juuri noine lukemineen.
        Kolme kahta yleensä kannattaa veikata, tai neljä kahta, pieni veikkausvihje teille.
        Veikko pystyisi kyllä teille viittuilemaan, mutta mieluummin veisin kirkkoon joskus muunkin kuin sokean tytön.

• Veikko.
        Veikko4 kirjoitti:

Jaa, hullu? No eikä! Mulla on ollut seksihommat selibaatissa kohta kaksi viikkoa!
        Eihän sillä isäksi vissiin tuu, jos ei muutamaa vuotta haudo siittiöitään, mutta se ei ole minulle onnistunut.
        Jeesuskin ilmestyskirjassa kuohi omiaan, kun sanoi, että Isebelin saattana-harhat pitäisi jättää vähemmälle. Mutta se on ahdas portti, olen yrittänyt siitä mennä, mutta alle kuukaudessa ne hommat turskahtaa Karppiseltanne, ei kaikilta karppisilta ehkä.
        Ja en minä ole kuin maailmalle kympin velkaa, ei meitä on ehkä kuin 100 miljardia tällasita hullua, ja senkin kympin pystyisin maksamaan jos Petri maksaisi 20 euron velkansa joskus, ne menee sillä aina "Kulta-Jaskaan", ja epäonnistuineisiin Ilvespelien veikkauksiin. Vittuu, Jokerit voitti SINÄ(2) tuloksella Tampereen Ilveksen Minän(1), juuri noine lukemineen.
        Kolme kahta yleensä kannattaa veikata, tai neljä kahta, pieni veikkausvihje teille.
        Veikko pystyisi kyllä teille viittuilemaan, mutta mieluummin veisin kirkkoon joskus muunkin kuin sokean tytön.

ÖÖ, den ole varma, onko Petri siltikään minulle mitään velkaa, katon sen luona Suomen jääkiekko pelejä ja vaikka ei tosin sen omalla kortilla.
        Tänään ei voittanut Pyhä henki tosin, jääkiekossa, vaan paha, mutta väliäkös tuolla... Minä olisin yli 3-2 tulokset halunnut Venäjän voitoksi, mutta historian paine Jukka Tammen pelinumerolla 34 tekaisi suomelle sinisen voiton.
        4-2 olisi ollut Venäjän nykyinen mitalimäärä jääkiekossa, ja 4-3:lla se olisi saanut yhden lisää. Kaksi tasapeliä veikkasin ja kaksi tappioita ja kaksi voittoa, mutta eipä tärpännyt se tälläkertaa, mutta en aio enää itse veikata -.koskaan, tupakissa on minulle tarpeeksi tuhlaajapojan hommaa....Onhan Sm-liigan johdossa nyt pohjoinen joukkue, eli siksikin 4-3 olisi tuntunut helpolta, mutta en usko, että sitä tulosta olisi tullut, jos olisin sen veikannut tällä kertaa...

• hbmd
        Veikko. kirjoitti:

ÖÖ, den ole varma, onko Petri siltikään minulle mitään velkaa, katon sen luona Suomen jääkiekko pelejä ja vaikka ei tosin sen omalla kortilla.
        Tänään ei voittanut Pyhä henki tosin, jääkiekossa, vaan paha, mutta väliäkös tuolla... Minä olisin yli 3-2 tulokset halunnut Venäjän voitoksi, mutta historian paine Jukka Tammen pelinumerolla 34 tekaisi suomelle sinisen voiton.
        4-2 olisi ollut Venäjän nykyinen mitalimäärä jääkiekossa, ja 4-3:lla se olisi saanut yhden lisää. Kaksi tasapeliä veikkasin ja kaksi tappioita ja kaksi voittoa, mutta eipä tärpännyt se tälläkertaa, mutta en aio enää itse veikata -.koskaan, tupakissa on minulle tarpeeksi tuhlaajapojan hommaa....Onhan Sm-liigan johdossa nyt pohjoinen joukkue, eli siksikin 4-3 olisi tuntunut helpolta, mutta en usko, että sitä tulosta olisi tullut, jos olisin sen veikannut tällä kertaa...

en seuraa mutta kuulin tällaisen mainoksen kaijuttimista kuin: "tule katsomaan eksyykö ilves helsinkiin".. vai oliko se tappara...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      170
      2610
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      161
      2402
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2007
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      55
      2003
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      1
      1685
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1404
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      194
      1294
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      213
      1056
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1051
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      342
      982
    Aihe