http://i.imgur.com/xHyOoc9.jpg
Death rates per TWh (turvallisimmat):
Solar (rooftop) 0.44
Wind 0.15
Hydro 0.10 (europe)
Hydro (world including Banqiao) 1.4
Nuclear 0.04 - 1.0 (Tsernobylin kuolemantapausarviot vaihtelevat suuresti)
http://www.reddit.com/r/pics/comments/1q0sca/last_week_two_engineers_died_when_the_windmill/
Tuulivoima tappaa kotona ja puutarhassa
6
142
Vastaukset
- lepakkosilppuri
Tuulivoimalat ovat myös tappavan tehokkaita lepakkojen surmaajia.
http://www.hs.fi/tiede/Tutkimus Tuulivoimalat tappoivat Yhdysvalloissa satojatuhansia lepakoita/a1384137710058
Tuulivoimalat tappoivat tuoreen arvion mukaan Yhdysvalloissa viime vuonna 600 000 lepakkoa.
Tutkimusta johtanut Coloradon yliopiston tutkija Mark Hayes korostaa, että arvio on varovainen, ja todellinen kuolleisuus todennäköisesti suurempaa.- nyt se selvisi
Ja minä kun olen aina luullut että lepakko tarkoittaa naisista tykkäävää naista.
- Pohjantähti
Kiitos jälleen ajankohtainen kakkoselle tuulivoimala ohjelman terveyshaitoista. Tuulivoimala kuulostaa herttaiselta, sen yli 3 megan vaikutukset vain ovat toden totta vahingolliset kahden kilometrin etäisyydellä eläville.. Minun eii tarvitse enää edes nähdä pyöriikö tuulivoimalan siivet vai ei koska tunnistan vaikutuksen korvissani paineena ja kipuna muusta stressistä puhumattakaan. Kuten tämän iltaisessa ajankohtaisessa kakkosessa kerrottiin, ääni ongelmat ovat todelliset asuntojen sisällä. Tuulen suunta onneksi välillä vaihtelee ja stressi hetkeksi helpottaa. Valitettavasti ongelma siirtyy vaihteeksi vain toiselle asuinalueelle ja eri ihmisille.
Toivon että ajankohtainen kakkonnen seuraa tilannetta jatkossakin eikä kansalaisia jätetä yksin kamppailemaan tuulivoiman kanssa oikean tiedon saamiseksi.- Asiadokumentti
Oli hyvä ja asiallinen ohjema.Alkuunhan ei tuulivoiman terveyshaittoja haluttu uskoa, mutta nyt hyvät mittauslaitteet ja tulosten dokumentointi on mennyt hyvin eteenpäin.Noin kaksi kilometriä on vähintään se raja mitä lähemmäs asuntoja noita myllyjä ei saisi laittaa.Kyllä Suomessa asumattomia alueita on johon sijoittaa tuulivoimalan, jos haluja vain riittäisi.Oljelmassa ollut tuulivoimapomo vaikutti vain yhteistyökyvyttömältä.
- puhdasilmaparas
Maailman öljyteollisuus on hyvin hyvin vihainen, kun ihmiset yrittävät vapautua heidän kynsistään käyttämällä oman maan ilmaista puhdasta päästötöntä tuulta. Se pitää saada lopetettua vaikka laeilla, jos muuten ei onnistu. Aurinkokennotkin pitää jollain konstilla kieltää. Sitten on helppo kontrolloida maailman kansoja katkaisemalla heiltä polttoaineen saanti ja sähköt ja saada kansakunnat jaloilleen. Terveisin New World Order.
- Kaamoskettu
Siis mallia Pohjois-Korea? Sivistyneessä maailmassa tarvitaan toimivaa energiaa sääolosuhteista ja sijainnista huolimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841