Pääsin alkoholista, tupakasta, peliautomaateista, kouluttauduin uuteen ihanaan ammattiin joka sopii minulle täydellisesti, olen saanut paljon uusia ystäviä ja elämä kaikkinensa alkoi ja avautuu yhä enemmän minulle ihmeellisesti.
Näin alkoi tapahtua sen jälkeen kun käännyin rukouksella Jumalan puoleen. Hän vastasi minulle ja siitä se lähti.
Se on siinä
2
232
Vastaukset
- tuhkasta noussut
Pääsin myöskin irti alkoholista ja tupakasta olin viimeiset vuodet täysipäiväinen juoppo raitistuin nuorena kuitenkin 20vuotta alkoholihuuruista elämää nyt yli 20vuotta raittiina päivääkään ei tarvinnut katua.kun pääsin irti monien tuskien ja vaiheiden jälkeen alkoholista löydettyäni todellisen itseni nyt elämä on ihanaa aikoinani en omistanut mitään.tänään minulla on vaimo omakotitalo vaikka en omaisuuden perässä juokse se ei ole päätarkoitukseni elämässä hyvät asiat vain tuppaa sivutuotteena seuraamaan kun elämä muuttuu olen saanut enemmän kuin ikinä olisin toivonut ja uskonut saavani olen tästä kaikesta kiitollinen en ylpeä en sinänsä ole uskovainen tosin en ole jumalan kieltäjäkään kuitenkin aikoinani rukoilin jumalaa että pääsisin tästä helvetistä irti ja siihen vastattiin mutta se alkutaival ei ollut helppo oli työtä ja tuskaa vaan kyllä se kannatti kiitos niille ystäville ja kohtalotovereille ketkä uskoivat minuun vaikka itse en aina uskonut
- adressi
Kirkon ehtoollisviinit alkoholittomiksi
http://www.adressit.com/kirkon_ehtoollisviinit_alkoholittomiksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata591753Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3251521Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1021466- 1091195
- 221183
- 711165
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171137- 791091
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f183968Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois40906