Oon 15-vuotias tyttö. Mullon poikaystävä, joka asuu n.30km päässä musta. Me nähdään melkein joka viikonloppu... Mutta ongelma on se, että oon ihan kauhean mustasukkanen. Jos hän ei tule meille perjantaina niin oon ihan kauhean vainoharhainen. Soittelen hänen kavereilleen ja kysyn mitä se puuhaa siellä, ja lähetä siitä salaa kuvia mulle... Sitten illalla lähetän sille viestin, että oliko kivaa paneskella muita tyttöi..? Ja hän tietty kiistää kaiken!! Tätä on tapahtunut ihan hirveän monta kertaa... Nyt ollaan tultu siihen pisteeseen, että poika epäilee mua ja mää sitä. Kannattaako meiän vielä yrittää? Mää rakastan sitä poikaa ihan oikeesti, ja oon monta kertaa luvannut että en jatka sitä..mutta se vaan jatkuu. Me ollaan oltu vasta neljä kuukautta yhessä. Ja mää olisin valmis yrittää.. Me jutellaan vielä asiasta mutta en tiiä tuottaako se tulosta. Mikä on teiän mielipide asiasta?
Epäilevä tyttöystävä.
3
350
Vastaukset
Ei tuosta tule mitään, jos olet noin mustasukkainen ja vainoharhainen! Teidän kannattas melkeen erota ja kasvaa aikuisiksi. Te olette vielä teinejä ja teillä on aikaa molemmilla seurustella aikuisenakin tai vanhempana paljonkin. Lykkyä pyttyyn ja voimia myös!
- ilomielinen
No me yritetään vielä :) Me molemmat ollaan vähän sellasii, jotka vetää herneet nenään ihan pienestä...mutta silti päästään vaikeuksien kautta voittoon! Muutan ensi syksynä hänen paikkakunnalleen ja käyn sitten lukiota siellä hänen kanssaan! Eiköhän me selvitä!! :) Kiitos kuitenkin vastauksesta!!! :)
- ihmeinen
ilomielinen kirjoitti:
No me yritetään vielä :) Me molemmat ollaan vähän sellasii, jotka vetää herneet nenään ihan pienestä...mutta silti päästään vaikeuksien kautta voittoon! Muutan ensi syksynä hänen paikkakunnalleen ja käyn sitten lukiota siellä hänen kanssaan! Eiköhän me selvitä!! :) Kiitos kuitenkin vastauksesta!!! :)
Onko sulla syytä syyttää sitä muitten tyttöjen panemisesta? Jos on niin lähde tyttö lätkimään ja ota jätkä johon voi luottaa. Jos sulla taas ei oo syytä epäillä ja oot muuten vaan vainoharhanen ni sano sille jätkälle että lähtee menee. Tuossa ole mitään järkeä! Erotkaa tai oppikaa olemaan. Olette nuoria ja nyt jo tuollaiset ongelmat.. Toivotan onnea mutta älkää ajatelko että tuo olisi ainoa mahdollisuutenne onneen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674034Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078