Epäilevä tyttöystävä.

surumielinen

Oon 15-vuotias tyttö. Mullon poikaystävä, joka asuu n.30km päässä musta. Me nähdään melkein joka viikonloppu... Mutta ongelma on se, että oon ihan kauhean mustasukkanen. Jos hän ei tule meille perjantaina niin oon ihan kauhean vainoharhainen. Soittelen hänen kavereilleen ja kysyn mitä se puuhaa siellä, ja lähetä siitä salaa kuvia mulle... Sitten illalla lähetän sille viestin, että oliko kivaa paneskella muita tyttöi..? Ja hän tietty kiistää kaiken!! Tätä on tapahtunut ihan hirveän monta kertaa... Nyt ollaan tultu siihen pisteeseen, että poika epäilee mua ja mää sitä. Kannattaako meiän vielä yrittää? Mää rakastan sitä poikaa ihan oikeesti, ja oon monta kertaa luvannut että en jatka sitä..mutta se vaan jatkuu. Me ollaan oltu vasta neljä kuukautta yhessä. Ja mää olisin valmis yrittää.. Me jutellaan vielä asiasta mutta en tiiä tuottaako se tulosta. Mikä on teiän mielipide asiasta?

3

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tuosta tule mitään, jos olet noin mustasukkainen ja vainoharhainen! Teidän kannattas melkeen erota ja kasvaa aikuisiksi. Te olette vielä teinejä ja teillä on aikaa molemmilla seurustella aikuisenakin tai vanhempana paljonkin. Lykkyä pyttyyn ja voimia myös!

• ilomielinen

No me yritetään vielä :) Me molemmat ollaan vähän sellasii, jotka vetää herneet nenään ihan pienestä...mutta silti päästään vaikeuksien kautta voittoon! Muutan ensi syksynä hänen paikkakunnalleen ja käyn sitten lukiota siellä hänen kanssaan! Eiköhän me selvitä!! :) Kiitos kuitenkin vastauksesta!!! :)

• ihmeinen
        ilomielinen kirjoitti:

No me yritetään vielä :) Me molemmat ollaan vähän sellasii, jotka vetää herneet nenään ihan pienestä...mutta silti päästään vaikeuksien kautta voittoon! Muutan ensi syksynä hänen paikkakunnalleen ja käyn sitten lukiota siellä hänen kanssaan! Eiköhän me selvitä!! :) Kiitos kuitenkin vastauksesta!!! :)

Onko sulla syytä syyttää sitä muitten tyttöjen panemisesta? Jos on niin lähde tyttö lätkimään ja ota jätkä johon voi luottaa. Jos sulla taas ei oo syytä epäillä ja oot muuten vaan vainoharhanen ni sano sille jätkälle että lähtee menee. Tuossa ole mitään järkeä! Erotkaa tai oppikaa olemaan. Olette nuoria ja nyt jo tuollaiset ongelmat.. Toivotan onnea mutta älkää ajatelko että tuo olisi ainoa mahdollisuutenne onneen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      17
      2494
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1639
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      109
      1559
    4. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      1557
    5. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      47
      1433
    6. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1375
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1346
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1214
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1127
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      1086
    Aihe