Oon 15-vuotias tyttö. Mullon poikaystävä, joka asuu n.30km päässä musta. Me nähdään melkein joka viikonloppu... Mutta ongelma on se, että oon ihan kauhean mustasukkanen. Jos hän ei tule meille perjantaina niin oon ihan kauhean vainoharhainen. Soittelen hänen kavereilleen ja kysyn mitä se puuhaa siellä, ja lähetä siitä salaa kuvia mulle... Sitten illalla lähetän sille viestin, että oliko kivaa paneskella muita tyttöi..? Ja hän tietty kiistää kaiken!! Tätä on tapahtunut ihan hirveän monta kertaa... Nyt ollaan tultu siihen pisteeseen, että poika epäilee mua ja mää sitä. Kannattaako meiän vielä yrittää? Mää rakastan sitä poikaa ihan oikeesti, ja oon monta kertaa luvannut että en jatka sitä..mutta se vaan jatkuu. Me ollaan oltu vasta neljä kuukautta yhessä. Ja mää olisin valmis yrittää.. Me jutellaan vielä asiasta mutta en tiiä tuottaako se tulosta. Mikä on teiän mielipide asiasta?
Epäilevä tyttöystävä.
surumielinen
3455
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
Vastaukset 3
Vanhimmat
Ei tuosta tule mitään, jos olet noin mustasukkainen ja vainoharhainen! Teidän kannattas melkeen erota ja kasvaa aikuisiksi. Te olette vielä teinejä ja teillä on aikaa molemmilla seurustella aikuisenakin tai vanhempana paljonkin. Lykkyä pyttyyn ja voimia myös!
No me yritetään vielä :) Me molemmat ollaan vähän sellasii, jotka vetää herneet nenään ihan pienestä...mutta silti päästään vaikeuksien kautta voittoon! Muutan ensi syksynä hänen paikkakunnalleen ja käyn sitten lukiota siellä hänen kanssaan! Eiköhän me selvitä!! :) Kiitos kuitenkin vastauksesta!!! :)
Onko sulla syytä syyttää sitä muitten tyttöjen panemisesta? Jos on niin lähde tyttö lätkimään ja ota jätkä johon voi luottaa. Jos sulla taas ei oo syytä epäillä ja oot muuten vaan vainoharhanen ni sano sille jätkälle että lähtee menee. Tuossa ole mitään järkeä! Erotkaa tai oppikaa olemaan. Olette nuoria ja nyt jo tuollaiset ongelmat.. Toivotan onnea mutta älkää ajatelko että tuo olisi ainoa mahdollisuutenne onneen!