Minä haluan lihavan naisen

normi mies.

Mutta lihavat ei halua minua. Itse ne ole lihava, painan vajaat 80 kg, käyn salilla ja kuntoilen usein. Normipainoiset naisetkaan ei halua tutustua ja sitten luulin et lihavat haluaa mutta ei ne halua. Onko niillä huono itsetunto vai mikä. Laittasiin sen lihavan tietenkin salakavalasti kuntoilemaan ja äkkiä siitä laiha saataisiin. Taidan sitten vaan olla sinkkuna kun en kelpaa edes lihaville.

184

8019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silavat sulamaan

      Ihana salasuunnitelma. Mä kyllä tykkäisin kun kivan miehen kanssa voisi treenata ja hoikistuisin ne 10kg (entinen urheiija). En vaan saa niitä urheilullisia koukkuun, kun ne pelästyvät ylikilojani huoh.

      Ei auta kun yksin yrittää..

      • rinkeliisa

        Vaihtakaa yhteystietoja ja menkää kahville =)


      • pettaja_nainen

        Hih minä naisena tykkään pulleista miehistä...seksi niiden kanssa on jotenkin taivaallista. Oma ukkoni on kyllä hoikka, mutta vieraissa kun käyn niin aina haluan pullean miehen. Onneksi www.pettajat.com sivustolla liikkuu mukavasti kaikenkokoista pettäjää :)


      • iem1

        Luuleeko se poju, että kun on lihava nainen, niin ne lähtee jokaisen matkaan? Ehei, ne on fiksua, huumorintajusta ja kysyttyä seuraa. Punnertele sinä vain punttisalilla omissa unelmissasi.


      • sinkku.

        Mie haluun kans naisen, ihan sama onko lihava vai laiha mut sohvaperunaa en halua. Itse käyn salilla joten naisen pitää kans liikkua. On helpompaa elää jos ei ole kovin lihava. Terveys pitäis olla jokaiselle tärkeää ja olis hyvä jos tyttöystäväkin jaksaa juosta perässä.


      • hää-häää
        iem1 kirjoitti:

        Luuleeko se poju, että kun on lihava nainen, niin ne lähtee jokaisen matkaan? Ehei, ne on fiksua, huumorintajusta ja kysyttyä seuraa. Punnertele sinä vain punttisalilla omissa unelmissasi.

        Toivottavasti ap trollaillee...muutoin kysyisin että oletko hieman yksikertainen tai jotain.Nimittäin, jos nainen on oikeasti lihava niin a)se odottaa että sinä hyväksyt sellaisenaan etkä ala ehdottelemaan tai puhumaan dieetistä. b) vaikka nainen laihduttaisi aluksi ja hoikistuisi, se palaa suklaapatukkojensa ääreen enemmin tai myöhemmin c) jos pysyisi hoikkana alkaisi se saamaan kiinnostumista myös muilta miehiltä.Psykologisesti se on itse tunnolle iso buusti pelkästään että laihtuu,puhumattakaan että toinen sukupuoli huomaa sen ja osoittaa kiinnostusta.Pian nainen löytäisikin vielä mukavan miehen ja jättäisi sinut.


      • Lifeisyoungmanlifeis
        sinkku. kirjoitti:

        Mie haluun kans naisen, ihan sama onko lihava vai laiha mut sohvaperunaa en halua. Itse käyn salilla joten naisen pitää kans liikkua. On helpompaa elää jos ei ole kovin lihava. Terveys pitäis olla jokaiselle tärkeää ja olis hyvä jos tyttöystäväkin jaksaa juosta perässä.

        Tjaah, eikös sanonta ole että urheilija ei tervettä päivää näe? Joten aivan sama vietätkö elämäsi parhaat vuodet asketismissa kituen vai nautitko elämästä ja otat kivut ja tuskat vasta iäkkäämpänä.


      • Voi minäkin olen samanlaisesta unelmoinu! Ihanaa ois jos ois urheilullinen mies joka patistais mukaan urheilemaan ja siinä laihtuis ja itsetunto kohenis. mut tuo on totta et urheilulliset kavahtaa ylipainoisia.. :/


      • Totuuden siemen
        hää-häää kirjoitti:

        Toivottavasti ap trollaillee...muutoin kysyisin että oletko hieman yksikertainen tai jotain.Nimittäin, jos nainen on oikeasti lihava niin a)se odottaa että sinä hyväksyt sellaisenaan etkä ala ehdottelemaan tai puhumaan dieetistä. b) vaikka nainen laihduttaisi aluksi ja hoikistuisi, se palaa suklaapatukkojensa ääreen enemmin tai myöhemmin c) jos pysyisi hoikkana alkaisi se saamaan kiinnostumista myös muilta miehiltä.Psykologisesti se on itse tunnolle iso buusti pelkästään että laihtuu,puhumattakaan että toinen sukupuoli huomaa sen ja osoittaa kiinnostusta.Pian nainen löytäisikin vielä mukavan miehen ja jättäisi sinut.

        Kohta c) pitää ainakin joksenkin paikkaansa. Omakohtaista kokemusta on :D en nuoruudessani ymmärtänytkään minkälaisia vaikutuksia tyttöystävän laihtumisella ja ulkonäöstä huolehtimisella on. Hän alkoi kiinnittää huomiota ulkonäköönsä suhteen alettua (oli epävarma itsestään) ja lopulta hän huomasi, että muutkin voivat olla hänestä kiinnostuneita. Noh, siinä sitten lopulta huomasinkin mihin oltiin menossa ja pistin suhteen poikki. :/ näppini olisin polttanut. Mutta en tarkoita, että kaikki olisivat samanlaisia.


      • sinkku38.
        palloriinah kirjoitti:

        Voi minäkin olen samanlaisesta unelmoinu! Ihanaa ois jos ois urheilullinen mies joka patistais mukaan urheilemaan ja siinä laihtuis ja itsetunto kohenis. mut tuo on totta et urheilulliset kavahtaa ylipainoisia.. :/

        Just joo, urheilullinen ei kelpaa vaan ne kelpaa jotka ravaa baareissa joka viikonloppu ryyppäämässä.


      • :D :D
        rinkeliisa kirjoitti:

        Vaihtakaa yhteystietoja ja menkää kahville =)

        Hahahaa! :D


    • true love

      Minä olen omin voimin laihduttanut 20 kg joskus vuosia sitten ja olen pysynyt hyvässä kunnossa koska käyn yhä salilla 4-5 kertaa viikko. Eipä urheilulline mieskään naisia saa helposti. Mulle kelpais jonkin verran ylipainoinen nainenkin mut ne on aika nirsoja siltin.

      • 5+2

        Olet kyllä ihme friikki, kiltti_mies. Kuinka monessa ketjussa oikein kommentoit itse itsellesi? Spämmäät Sinkut- ja Yksinäisyys-palstoilla 24/7 ja sitten vielä ihmettelet kun naiset ei kiinnostu. Olet todella outo... Ei se sinun turpavärkkisi se suurin syy ole, että naiset karttavat, vaan se että elät jossain ihan ihme maailmassa mihin ei mahdu muuta kuin jankuttaminen siitä kuinka et kelpaa naisille ja kuinka naiset haluavat vain juoppoja ja kriminaaleja. Huh!


    • äo= 0 ???

      Siis kova tarve päteä ja päästä rehvastelemaan onnistumisellaa laihan tyttökaverin muotoilulla. Laihan, ei normaalipainoisen.
      Säälittävää.
      Ehkä ne "lihavat naiset" haistaa ton sun haisevan strategiasi jo metrien päästä ja kaikkoo esittäen huonoitsetuntoista.

      • äo on nolla

        sanoit just sen mitä mäkin mietin.Aloittajalle, hanki ittelles koira
        varmaan saat sen lenkkeilemään ja hyppimään pillisi mukaan.


      • tietoseksi
        äo on nolla kirjoitti:

        sanoit just sen mitä mäkin mietin.Aloittajalle, hanki ittelles koira
        varmaan saat sen lenkkeilemään ja hyppimään pillisi mukaan.

        www.nytlainaa.com


    • &% (90)

      Mulle kyllä kelpais tuommoinen mies! Myönnän kyllä, että itse karsastan itseäni kevyempiä, joten en oikein usko, että kukaan itseäni selkeästi hoikempi sitten loppupeleissä kuitenkaan haluaisi itseään pullukampaa.

      Periaatteessa olisi ihanaa, kun olisi aktiivinen mies, joka vetäisi lenkkipolulle tai kuntosalille silloinkin, kun itseä ei huvita. Ruokailutkin voisi tehdä yhdessä tai vuorotellen, jolloin tulisi kiinnitettyä huomiota enempi kokonaiskalorimääriin, proteiinipitoisuuksiin, kasvisten määrään yms yms.

    • normi nainen.

      Saahan sitä HALUTA vaikka mitä. Eri asia on saako mitään!

    • ....................

      Eli oikeasti et halua lihavaa naista, haluat jonkun josta voit muokata sellaisen kuin itse haluat ja siksi et saa naisia. Opettele rakastamaan ihmisiä vilpittömästi sellaisena kuin he ovat. Kukaan ei tässä maalmassa tule olemaan juuri sellainen kuin sinä haluaisit. Vai mitäpä luulet, kun olet saanutkin lihavan naisen ja pistänyt hänet laihduttamaan, seuraavaksi alkaa sitten jostain muusta valittaminen?

      • OSKU 6

        PAREMPI VÄHÄN PULLUKKA ETTEI PALELE


      • Riku.forrester. . .

        haluat jonkun josta voit muokata sellaisen kuin itse haluat ja siksi et saa...

        Tommosiahan kaikki naiset ovat ^^


      • Turpakiiläski
        OSKU 6 kirjoitti:

        PAREMPI VÄHÄN PULLUKKA ETTEI PALELE

        Huono tekosyy olla pullea!
        Kun lihaksia treenaa ja laihduttaa verisuonia kasvaa lisää ja ne vahvistuvat. Tällöin tulee hyvä verenkierto ja on lämmin.


    • Mistä näitä

      Oikein oikein tulee ? ... S24:ä tietysti !

    • itse lihava..

      ensimmäisenä tuota textiä lukiessa tuli mieleen et taitaa miehessä itsessään/luonteessa olla jotain minkä takia ei saa naista, sen enempää laihaa kun lihavaakaan.
      Ja ihan todetakseni et toista ei voi "laittaa" kuntoilemaan jos se ei ite sitä halua.
      Sun tarttee sit mennä ihan sen naisen toiveiden mukaan kuntoilemaan jos näin haluat.
      Mut edelleen " Normipainoiset naisetkaan ei halua tutustua ja sitten luulin et lihavat haluaa mutta ei ne halua." särähtää korvaan sen verran et jossain muualla on vika kun naisissa.

      • mies32

        Niin varmaan. Miksi sinä et ole vastavuoroisesti valmis sietämään niitä miehen huonoja puolia ja ehkä auttamaan häntä kehittymään niissä, kun hänkin on valmis sietämään ihrasi ja laiskuutesi?


      • itse lihava...
        mies32 kirjoitti:

        Niin varmaan. Miksi sinä et ole vastavuoroisesti valmis sietämään niitä miehen huonoja puolia ja ehkä auttamaan häntä kehittymään niissä, kun hänkin on valmis sietämään ihrasi ja laiskuutesi?

        eikö tuossa just ollu vähän siihen tyyliin ettei se halua lihavaa vaikka haluaa lihavan koska haluaa laittaa sen kuntoilukuurille ja salille itsensä kanssa ja saada siten itselleen laihan naisen??? Vai luinko minä kenties väärin??

        Kuka on sanonut etten mie siedä miehen huonojapuolia??? tai että olen laiska?? en minä ainaskaan.. ja tuosta kirjoituksesta sellasta ei voi edes päätellä... muuta kun otsakkeesta "itse lihava"
        Mulla on mies, hoikka sellainen ja kyllä hänessä huonojakin puolia on ( kukaan ei ole täydellinen) mutta tottakai siedän nekin.. ei toista voi muuttaa jos se ei itse sitä halua.. se on se totuus...


      • Normaali ja haluttuN
        mies32 kirjoitti:

        Niin varmaan. Miksi sinä et ole vastavuoroisesti valmis sietämään niitä miehen huonoja puolia ja ehkä auttamaan häntä kehittymään niissä, kun hänkin on valmis sietämään ihrasi ja laiskuutesi?

        mies32 valmis sietämään? En minä ainakaan sietäisi yhtään mitään, mitä en siedä nytkään, vaikka oisin kuinka ylipainoinen. Ei lihavan ihmisen tarvitse aivotonta mänttiä sulatella yhtään sen enempää kuin hoikempi kanssasisarensakaan tekisi. Kasvattakoot ihmiset itse itsensä, se ei ole puolison tehtävä. Myös sinä saisit ottaa itseäs niskasta kiinni ja kasvaa.


      • mies32
        Normaali ja haluttuN kirjoitti:

        mies32 valmis sietämään? En minä ainakaan sietäisi yhtään mitään, mitä en siedä nytkään, vaikka oisin kuinka ylipainoinen. Ei lihavan ihmisen tarvitse aivotonta mänttiä sulatella yhtään sen enempää kuin hoikempi kanssasisarensakaan tekisi. Kasvattakoot ihmiset itse itsensä, se ei ole puolison tehtävä. Myös sinä saisit ottaa itseäs niskasta kiinni ja kasvaa.

        Tässä se taas Nähdään kuinka nainen ei kykene romanttisuuteen. Minä olisin kyllä valmis tukemaan rakastani ongelmakohdissaan, sinä taas vaadit valmiiksi täydellistä pakettia. Vaihtoon joutunee jos lipsuu täydellisyydestä?
        Jo ensi-ihastukseni teininä olin valmis pelastamaan tupakalta vaikka itse siis inhosin tupakkaa. Sinun logiikallasi pitäisi antaa tappaa itsensä.


    • _Ellu-

      Sä oisit kuule just mulle sopiva mies! Mulla kun noita kiloja riittää ja eroon niistä pitäis päästä! Ja mä en kuitenkaan halua itselleni lihavaa miestä, vaikka itse lihava olenkin. Olis kiva kavereille ja tutuille näyttää kuinka oon napannut komean & urheilullisen miehen! Eiköhän tehdä tärskyt?

      T: Tuleva ex-läski

      • no johan pomppas

        www.nytlainaa.com


    • läpinäkyvää

      Taasko näitä ylläpidon aloituksia? Alkaako sivusto hiipua?

      • e5fyi

        Ei ole ylläpidon aloitus, vaan erään palstoilta tutun hullun.


    • pekka

      lihava nainenonparempi kuin laiha

      • ttggwtgv

        joo, siitä saa kivasti talvella lämpöö ja kesällä varjoo


      • MantaMahtava
        ttggwtgv kirjoitti:

        joo, siitä saa kivasti talvella lämpöö ja kesällä varjoo

        Oi kun sä ttggwtgv kirjoitat meistä läskeistä kauniisti. Sulle iso, lihava ja lämmin suukko tästä hyvästä. Olet takuulla otettu ja onnellinen. *wirn*


    • 1+4

      Lihavat naiset pelkäävät että olet niitä kohtaan jotenkin tuomitseva ym. kun itse olet huippukuntoinen ja hyväkroppainen. Simputus ei ainakaan anna sinusta hyvää kuvaa. Jotenkin tulee sellainen kuva, että haluat vain joksikin personal traineriksi etkä kumppaniksi. Onhan se plussaa, että innostaa toista kuntoilemaan ja vaalimaan terveellisiä elämäntapoja mutta se ei tapahdu tuosta vain. Ehkä suhteen edetessä toinen innostuu kuntoilusta.

    • Re-maj

      Olet loukkaava ääliö ja väärillä eväillä matkassa. Typerys, etkö tajua, että sinä olet itse huonolla itsetunnolla. Ajattelit, että ellei "normaalille" kelpaa, otat sitten lihavan:) Eli kastia alemmaksi, että heilahtaa. Eiköhän täyspäinen halua seukkasuhteelta ihan muuta kemiaa, kuin "kelpaanko minä" tai "kuntoutusta kehiin".
      Nyt alat treenata sitä vajaa 20-senttimetristäsi, eli korvaisi väliä. Siitä kaikki kiikastaa. Lisäksi mieti, oletko hygienaltasi kondiksessa, haiseeko muukin kuin henki. Käytös on kuitenkin se juju, mutta kaiken a ja o on kahden henkilön välinen kemia, siihen ei terapiahalusi ole se ekoin juttu, ei, ei ja ei. Ja hyi.

      Jos haluat treenata ylipainoisia, perusta ryhmä, saat siitä magiaa itsellesi, jos haluat päteä tai hyödyntää.

    • eskobesko

      Provo, mikä provo.
      Jos oikeesti tollanen ongelma on, laita pörssi kuntoon. Kyllä löytyy haaskalintuja joka lähtöön.

    • vikke

      lihahava nainenon pareman näköinen kuin laiha nainen

    • Naistenmies

      Jos meinaa naista/naisen/naisia saada, pitää osata valehdella sopivasti ja olla vähän hamppi.
      Rehelliset nössykkämiehet ei saa ikinä naista, vaikka olisi kuinka urheilullinen, raitis ja savuton.
      Pitää myös osata ottaa luulot pois kilpakosijoilta, eli puolustaa reviiriä.. se kolahtaa naaraisiin luonnostaan. Mutta tämä pitää tehdä tyylillä hyvän maun rajoissa. Ei mitää hulluna kännissä riehumista, se karkottaa kyllä naiset.
      Vaikea tätä on opettaa, se on vaan syntymälahja.

      Itse saan naisia tälläisessa peräkylässä, jossa on paljon epätoivoisia poikamiehiä ja suhteessa paljon vähemmän naisia. Jossain isommassa paikassa olis varmaan riesaksi asti.

    • YksNainen2

      Vinkkinä, oon sitä mieltä että jos sinkkumies kertoo harrastavansa vapaa-ajallaan vaikka purjelautailua, sähköskitan soittoa ja futista (ja oikeasti harrastaa niitä kanssa) ja muutenkin on perillä maailman tapahtumista, niin aika kiinnostava on, jos vielä kroppakin kohdillaan niin sen parempi. :)

      Siitä tuli mieleen, jospa alkaisit harrastaa (punttiksella käynnin lisäksi) jotain hauskaa urheilulajia jota harrastetaan muiden kanssa ja joista järjestetään kursseja (niihin kerääntyy samanhenkisiä naisia ja miehiä): purjelautailua, laskuvarjohyppyä, purjehdusta, rantalentistä, seinäkiipeilyä/vuorikiipeilyä, retkiluistelua/leijaluistelua, snoukkausta (lumilautailua)...

      Tai jotain muuta hauskaa, jotain sellaista jota et oo ennen tehnyt, kuten harrastelijateatteria, sähköskitan, tms. instrumentin soittoa (kurssilla, ei yksin kotona, koska siellä on muitakin ja jos käyt jossain musiikkiopistolla tms bändien harjoittelutiloissa niin sielläkin on naisia), taidekursseja (maalaamista/piirtämistä/valokuvausta), tms.

      Eikö naiset oo usein heikkona futareihin ja lätkänpelaajiin? Vaikkei ammatikseen noita pelaisi niin voihan sitä harrastuksen vuoksi, sekin voi avittaa reippaasti.

      Kaikenlaisissa extreme-painotteisemmissa lajeissa ja luovilla kursseilla ainakin yleensä hauskaa piisaa, saat elämääsi lisää sisältöä ja teet itsestäsi samalla kiinnostavamman, itseluottamus kasvaa ja niistä löytyy usein avoimia, ennakkoluulottomia naisia, kun vähän malttaa ottaa hissukseen eikä ängetä seuraan "siinä mielessä" vaan tutustuu rauhassa ihan kaverimielessä. Ja jos sitten joku sykähdyttävämpi löytyy ja huomaa että silläkin saattais olla kiinnostusta sinuun päin niin sitten ajan kanssa rohkeasti vaan pyytää vaikka leffaan tai kahville. :)

      Älä niin mieti kuka on kiinnostunut sinusta tai ei ole, tärkeintähän on se että jos sinusta itsestäs tuntuu että jonkun kanssa "natsaa", jutut käy yksiin tai on jotain muuta "magneettista vetovoimaa" ilmassa niin pyydä sitten treffeille. Tärkeintä on kuitenkin että itse tunnet vetoa naiseen kun naista valitset. Se toinen huolehtii sitten siitä vetovoiman tuntemisesta ihan omalta osaltaan jos vetoa tuntee. ;) Jos ei tunne, niin sitten eikun seuraavaa kohdetta ihan rauhassa odottelemaan ja sillä aikaa harrastuksissa pyörimään.

      Jospa vaan lakkaat niin kovasti "yrittämästä". Älä kotiinkaan muumioidu, mutta mene eri paikkoihin joissa voisit tavata sellaisia naisia, jotka voisivat kiinnostaa sinua. Oli se sitten se harrastus, urheilutapahtumat, kahvila, tai vaikka kirjasto, museo tai ryhmäteatteri.

      Ei ehkä kande ihan jokaista naispuolista pyytää ulos ja pettyä, voi olla että ne sitten näkee että olet epätoivoinen asian kanssa. Kyllä maailmasta ihmisiä löytyy että kerkiät kyllä vielä sen naises saada. ;)

    • tyydy kaltaiseesi

      Mitä ne sulla tekisivät? Niillä on hyvä itsetunto, eivätkä halua laihtua.

    • Ei tyhmille

      Oikeat, aidot ihmissuhteet eivät ole kiinni lihavuudesta tai laihuudesta. Sillä, jolla on pelkästään ulkonäköön keskittyvä käsitys ihannekumppanista, ei ole kykyä rakastavaan suhteeseen. Kuka sellaista haluaa?

      Läski lähtee kyllä laihduttamalla - yhdessä tai yksin, mutta tyhmyys on katoamaton luonnonvara.

      • realisti

        Taidat olla itse hieman tyhmä. Kyllähän ihmissuhteet, varsinkin romanttiset, perustuvat hyvin pitkälti ulkoisiin seikkoihin.


    • no huhhuh

      "Laittasiin sen lihavan tietenkin salakavalasti kuntoilemaan ja äkkiä siitä laiha saataisiin. Taidan sitten vaan olla sinkkuna kun en kelpaa edes lihaville."

      Taitaa tosiaan olla parempi, että pysytkin sinkkuna! Ei kai kukaan tervejärkinen nainen halua miestä joka haluaa muokata häntä jotenkin... Itse olen ollut sekä laiha että lihava ja tällä hetkellä normaali, mutta enpä ole painoni huomannut ikinä vaikuttaneen pariutumiseeni enkä ole miesten takia tai miesten painostuksesta laihduttanut/lihottanut tai tarkkaillut painoani vaan olen kaiken tehnyt ihan itseni takia.

      • Totta puhut

        Oot ihan oikeassa. Muutos lähtee itsestä aina, jos se on ollakseen pitkälle kantavaa.


    • cactus

      lihavat naiset on normaalisti sen verran herkkuperseitä, mikä heidän tapauksessaan tarkoittaa herkuille persoja, että ihan äkkiä en jaksa uskoa heidän innostuvan laihtumisesta. meidänkin sinkkukerhossa on oikeastaan vain pienesti tai isommasti pyöreitä naisia. syytä voi miettiä.

    • läskisyöstondista

      eikö nainen halua siis laihtua NORMAALIPAINOON ja olla HALUTTAVA MONESSA mielessä?

    • Nainen 49v.

      Syynä siihen, ettet "kelpaa" lihaville on varmasti juuri tuossa asenteessasi. Et hyväksy häntä sellaisena kuin hän on vaan sinulla on secret agenda. Luultavasti sanot tai viestität sen jollain tavoin.

      Itselläni on ylipainoa, mutta en näe sen määrittelevän koko minuuttani. Minulle ei ainakaan kelpaa kuka mies tahansa, koska arvostan itseäni. Jokaisella on vahvuutensa ja heikkoutensa ja minun vahvuuksiani on mm. korkea koulutus. Ja koska se ei yksin takaa fiksuutta, niin sitäkin on sanottu minulla olevan. Toki on niitäkin pullukoita, joilla on huono itsetunto. Yhteiskunnassahan on menty terveysterrorismiin ikään kuin hoikka olisi aina terve.

      Ei myöskään kannata lähestyä naisia ajatuksena kelpaako vai ei. Onko sinulla hyvä itsetunto? Se ainakin vetää naisia puoleensa.

    • nettix1

      saa etsi rakkautta,ei lihava tai hoikka. kuin ihmiset rakastavat toista- heillä just tule tahdo vaihto paremmin puolille. kuin olet kinnostaa vain vaihta naista- se meni vääri suntalle

    • .......

      Se itse tunto on vaan se tärkein... ...ja sit se että lihvatkin etsii sitä adonista .
      Ja kaikki naiset luulevat olevasa prinsessoja... ...vaikka totuus on joskus päinvastainen ja muistuttaa petplinnunp.....

    • tiistaitar

      Itsetunto on yhdyssana...Opetelkaa kirjoittamaan,ennenkuin kommentoitte!!!

      • mies32

        Ennen kuin on erillissanapari.


      • kyl mää näin
        mies32 kirjoitti:

        Ennen kuin on erillissanapari.

        Ettekö huomanneet muita kirjoitusvirheitä? Taidatte olla lukihäiriöisiä.


    • zophiez11

      Jotkut lihavat/ tukevammat eivät halua laihtua .kaveri piiristäni löytyy muutama jotka kantavat liikakilonsa jopa ryhdikkäämmin kun moni normaali painoinen . eli itsetunto on kohdillaan ja elämässä menee hyvin . ei ole halua edes laihuttaa . tänne kylläkin kelpais salikaveri ja muutama kilo lihaksia hiirulaisen kroppaa ;P !!

    • FearFire

      "NORMI MIES" jos sun pitäisi ihan lopettaa tuollainen tavoittelu ja valikoiminen ihmisen ulkomuotojen perusteella, niin ehkäpä sulle kävisi flaxi ? jos etsisit naista ihan luonteen perusteella, kuulostaako tutulta ? Suhun olisi niin paljon mukavampi tutustua, kun et olisi niin vaativa toisen ulkomuodon suhteen. Kannattaisi joskus ajatella käänteisesti, eli minkälainen mies on sellainen mies, joka saa kiinnostuksen heräämään. Ei ainakaan se joka viittaa ulkomuotoon, tai joka suunnittelee jotain laihdutusoperaatiota toiselle. Maailmassa on paljon pyöreitä naisia, ja kaikki ei ole lihavia tai pyöreitä sen takia, että eivät liikkuisi. Kyllä joskus pitää ottaa huomioon että aina ei kaikkien kroppa ole luotu hoikaksi.


      Tää koskee kyllä kaikkia tämä mun kommentti. Jotenkin lähtenyt ihan lapasesta tää pakollinen parin haku, enkä tarkoita sitä normaalia parin hakua - vaan sen että haetaan jonkun tietyn kaavan, ulkoisen muodon tai hiustenvärin perusteella

      En yhtään ihmettele yksinäisyyttä tai sitä että on niin paljon sinkkuja...

      Kun ei niin kovasti etsi, voi jopa yllättyä iloisesti :)

    • atm #5334

      Huono suunnitelma, mutta vain yhdestä syystä: laihtunut nainen muuttuukin hyvännäköiseksi ja tajuaa, että voi saada kiinnostavamman miehen. Palkinnoksi lihavan naisen hyväksymisestä ja hänen elämäntaparemontoijana olemisesta saat siis särkyneen sydämen.

      Mietin joskus miehenä samaa, että ottaisipa joku liikunnallinen nainen minut käsittelyynsä, kun ei ole motivaatiota muuten. Nykyään kuitenkin olen saanut itseäni ns. niskasta kiinni ja ylimääräistä ei ole kuin viitisen kiloa jäljellä viidestätoista. Lisäksi lihakset alkavat erottua ihan kivasti.

      YSTÄVÄISENI: KOHTA PÄÄSEN NUSSIMAAN EIKÄ KUKAAN VOI SITÄ ESTÄÄ.

    • SAUNATAKKI

      Juupa juu. Tässähän oli oikein nerokas adonis vauhdissa. Oletan nyt että tämä sinun juttusi on täysin tuulesta temmattu, mutta kertoilenpa kumminkin mitä ajatuksia herätti.
      Sinä haluat lihavan naisen ja pelkästään sen takia, että "saisit salakavalasti kuntoilemaan että laihaksi saisit". No niin, mitä sitten kun se nainen olisi laiha? Lemppaisit pihalle ja taas hankkisit (olettaen tietysti että saisit) lihavan naisen jne.. Hauska juttu, turhaan suomalaisista sanotaan että yksoikoisia juntturoita.

    • sylttytehdas

      Niin. Miksiköhän ne normaalipainoiset eivät halua tutustua tähän mieheen?

      • ennustaja*

        Se yrittää varmaan lihottaa niitä, että sais sen lihavan naisen, jonka vois sitten laihduttaa itselleen sopivaksi tai juoksuttaa hengiltä.


    • Normaalia on joskus

      Itse olen nainen ja ollut aina normaalipainoinen, mutta yksi asia joka saisi minut kääntämään kelkkaa heti on se, että kun olen tutustumis vaiheessa alkaisi toinen puhumaan minulla laiduttamisesta tai liikkumisesta.

      Tällä hetkellä liikun todella vähän, mutta vielä viime keväänä liikuin todella paljon, jos nykyinen mieheni olisi silloin aikoinaan kysellyt liikuntatottumuksistani olisin todennut, että ei ole aikaa liikkua. Ja silloin en liikkunut todellakaan paljoa. Siihen olisi jäänyt mies, kun nalli kalliolle silloin.

      Aloin liikkumaan todella paljon vasta pari vuotta sen jälkeen, kun aloimmme seurustelemaan, kävin salilla 4 kertaa viikossa. Nyt olen määrätty täydelliseen leppoon salitreenin osalta ja tämän hetkinen huimaus estää muun kovan likunnan, joten kyllä minua ainakin ottaisi pannuun, jos toinen on heti tuputtamassa omia arvoja, kun olen tutustumassa vasta.

      Mieheni ei liiku vieläkään niin paljoa, kun minä mutta ei se minua häiritse. Tosin tavoitteeni on, että ensivuonna pääsisin palaamaan salille ja treenaaan taas uudestaan, mutta ensin on tietenkin löydettävä syy hiumaukseen ja sitten tehtävä pikku hiljaaa paluu, eli lähdettävä taas aivan alusta.

    • naimisissa1

      ole vaan sinkkuna.

    • Jinxcy

      " Normipainoiset naisetkaan ei halua tutustua ja sitten luulin et lihavat haluaa mutta ei ne halua."

      Niin... Onko tullut mieleen, että sinussa olisi se vika. Ja tuo asenne lihavia kohtaan, se varmasti myös näkyy???

      Tunsin itse aikoinaan koulussa miehen joka oli ihan ok-näköinen, mutta aivan omituinen. Hirveä lörppö ja jotenkin femiini, siis hänessä oli joku outo piirre minkä tiedän ajavan kaikki normaalit ihmiset, oli laihoja tai lihavia, pois luotaan.

      Keskity siis enemmän persoonaasi kuin kroppaasi. Sen luonne kun ratkaisee oikeissa ihmissuhteissa, ei kroppa.

      Onko sinulla kavereita? Kysypä heiltä suora vastaus siihen mikä sinussa tökkii. Tai vielä parempi, tee gallup itsestäsi ensivaikutelmasta. Jos se on väärä koko ajan, on habituksessasi jotain outoa.

      Olen itse lihava. En koskaan ottaisi miestä kropan takia, mutta ok ei se enää näin 30 ikäisellä kiinnostakaan niin. Henki on voittanut materian aikoja sitten :) Hyvä näin.

    • pullllska

      Ei kukaan halua itselleen ihmistä (miestä/naista), joka haluaa muuttaa. Kyllä mun täytyy kelvata lihavana jatkossakin miehelle. Siksipä en sinua(kaan) ottaisi, kun et hyväksyisi ja rakastaisi minua tällaisena. Joku toinen rakastaa, odotan häntä.

    • Naisen mielipide

      Parempi ollakin sinkkuna tuolla asenteella. Ei kukaan täysjärkinen nainen, olipa sitten lihava tai laiha, halua miestä joka ei hyväksy naista sellaisenaan. Eikä tarvitsekaan. Kyllä jokaisen pitäisi arvostaa itseään vähän enemmän, eikä alistua minkään älykääpiön muovailuvahaksi.

    • Treenaajaksi ala

      No ala personal-traineriksi ihan ammatikses, jos kerran haluat jotain ihmistä muokata mieleiseksesi, älä sotke siihen parisuhdetta.

    • happyhappyhappy

      Ihmeellistä jaotella ihmiset vain lihaviin ja laihoihin ja sen mukaan miettiä itselleen puolisoa. Sekö on ainut millä on merkitystä. Vaikka puhuttaisiinkin vain ja ainoastaan ihmisen ulkokuoresta, niin merkkaahan siinä nyt muukin kuin pelkkä rasvaprosentt?!

      Esimerkiksi 10 kiloa tuhdimpi nainen saattaa olla kauniimpi kuin laihempi kanssasisar, kauniimmat piirteet, paksut ja kauniit hiukset, kilot jakautuneet oikeisiin paikkoihin, sileä iho jne.

      En minäkään miehessä kyttää kiloja, kyllä ne ovat aivan muut tekijät mitkä saavat minut ihastumaan. Joissain on vain sitä jotakin (lähinnä luonteessa). Miehet joiden kanssa olen seurustellut ovat painaneet skaalassa 62-120 kg :D Itse olen 58/169 eli aivan normaali. En mieti ihmisten ominaisuuksia, joilla ei ole merkitystä esim. avomieheni on minua 17 vuotta vanhempi. Ja meillä synkkaa maailman parhaiten, hän vain on se henkilö, jonka kanssa haluan viettää elämäni.

      Ehkä sinunkin kannattaisi lopettaa naisten kilojen kyttääminen ja miettiä kenen kanssa oikeasti viihdyt ja kuka tekee sinut onnelliseksi..

    • Kuule! Kun se ei ole laihuudesta tai lihavuudesta kiinni vaan siitä onvatko feromonit otollisia.
      Rakastuminen ja ihastuminen kun on niistä kiinni. Riitävän erilainen perimä mahdollistaa rakastumisen ja jälkeläisille hyvän perimän.
      Niin se menee!
      Siksi näemme mitä kummallisempia pareja.

    • jpniemi

      Selkeä provoaloitus: minä olen paksu nainen ja onnellisessa parisuhteessa, jossa kumpikin osapuoli on halunnut toisensa. Ihan vaan ihastunut ja rakastunut ihmiseen - vikoineen kaikkineen puoliso on otettava. Tuollainen kirjoitus (jos olisi totta), että ottaisi jonkun tehdäkseen siitä jotakin erilaista, kertoo ihan kaiken.

    • Kenties ruumiinrakenteeltaan tukevampi nainen tuntee itsensä "huonommaksi" ja näin ollen välttää kosketusta kanssasi. Toisaalta tukevampi nainen saattaa aavistella joutuvansa henkisen paineen alle tukevan ruumiinrakenteensa vuoksi, koska odottaa saavansa heti vihjeitä ja opastuksia ruokavalioon, painon alentamiseen sekä kunnon kohottamiseen.

    • sanon vaan..

      Väitän että nussimaan pääsee ilman laihduttamista ja jumppaakin...tuntemistani miespuolisista kaikista eniten naista saanut kaveri on erittäin ylipainoinen..ja näyttää sekä myös on vähän "renttu" jotain muutakin siis pitää tehdä kun laihdutella..

    • Annalt...

      Johtuisko ehkä hieman tosta siun asenteesta.. jos kaikki pyörii vaan ton painon ympärillä jne. niin en yhtään ihmettele miksi et kenellekkään kelpaa. Ja vois sitä ehkä hieman kauniimmin ja romanttisemmin naisen löytämisestä puhua. Mihin se kaikki liehittely ja kauniisti puhuminen on kadonnut? Nykyään tuntuu, että miehet vaan yrittää iskee naisia joidenkin rivouksien avulla ja sit ihmetellään miks ei käy flaksi..

    • taas niin tämmöstä

      Mikä on tuo kuvitelma, että lihava nainen jotenkin tyytyisi vähempään: kun et ole saanut normaalipainoistakaan, miksi sitten saisit lihavan? Eivät he yhtään sen epätoivoisempia ole tai tyydy ihan mihin vaan. Kysyt onko niillä huono itsetunto, vastaan: ei ole. Ja monella aika hyvät hoksottimet : osaavat siis väistää kaltaistasi alistajaa ja halveksujaa.

    • kjj1

      et taida olla ihan terävin kynä penaalissa

    • 35 kiloo liikaa...

      No täälä olis työsarkaa.... Ainakin 35 kiloo ois pudotettava. Itse en saa irti itsestäni. Toi ois aika hyvä ratkasu ;)

    • naisellinen nainen

      Mahtaisiko olla nyt jostain muusta kuin massasta kiinni tämä kelpaaminen ?
      Itse olen entinen urheilija, joka alkuun harmitteli kun terveyssyistä piti jättää liikkuminen, painoakin kertyi, enkä tunnistanut itseäni entiseksi.
      Harmitus loppui osittain, kun tuttavamiehet rupesivat kehumaan, vihdoin sinustakin on tullut nainen, olit aiemmin sellainen ruipelo. Jotenkin tuntuu että nykyisin on mukavampikin tutustua miehiin, kun ensimmäiset sanat eivät ole, wau, sä olet varmaan malli. Jotenkin mielestäni tökeröä ottaa toisen puheenaihe siksi ensimmäiseksi puheenaiheeksi.
      Mielestäni edes atleettinen vartalo ei korvaa läskipäätä, vai miten se meni ? ;)

    • Höpöjä puhut! Et sinä mitään lihavaa naista halua! Haluat naisen, mutta haluat muokata hänestä mieluisen. Ulkonäkö on sinulle tärkeä asia, erityisesti kehon muodot. Edellä kerrotut ajatukset tulivat mieleen heti tekstisi luettuani.

      Jospa lopettaisit tuon epätoivoiselta kuulostavan hakemisen. Keskittyisit työhön, harrastuksiin yms. elämässä ja kulkisit silmät avoimina. Juttelisit ihan rauhassa mukavien naisten kanssa, joita kohtaa erilaisissa ympyröissä. Ensin kaveriksi ryhtymällä voisit laajentaa verkostoasi. Huomaavainen, kuunteleva, ystävällinen, luonteva, reipas, kiva kaveri huomaa pian, että useampikin nainen haluaa mielellään hakeutua hänen seuraansa. - Ensi kontaktia ottaessa joku positiivinen huomio ja rehellinen, konstailematon kohteliaisuus tehoaa melkein jokaiseen.

      Hallitsetko hyvät tavat? - Ellet, kannattaa opiskella.
      Löytyisikö harrastuspiireistäsi vapaita kiinnostavia naisia?
      Seuraatko uutisia, oletko perehtynyt johonkin muuhunkin harrastukseen kuin treenaamiseen, osaatko keskustella, kiinnostaisiko aloittaa uusi harrastus, jota myös naiset harrastavat.

      Esitä itsellesi em. kaltaisia kysymyksiä ja ryhty toimimaan! Kyllä se oikea ihanainenkin tulee pian vastaasi. Juuri silloin, kun et arvaisikaan - pian sen jälkeen, kun olet lopettanut etsimisen. ;)

      Onnea matkaasi!

    • ...

      Jos meinasit suominaisen hommata, niin ei lihavaa tarvitse valikoida - ominaisuus tulee ihan vakiona.

      • LäSkIsUoMiNaInEn

        Jos taas ulkomaalaisen, niin muista jo hankkia toinenkin tai jopa kolmas duuni valmiiksi, että on varaa se Dooris sitten elättää ja parhaassa tapauksessa Dooriksen koko suku.


      • jiiihhhaaa
        LäSkIsUoMiNaInEn kirjoitti:

        Jos taas ulkomaalaisen, niin muista jo hankkia toinenkin tai jopa kolmas duuni valmiiksi, että on varaa se Dooris sitten elättää ja parhaassa tapauksessa Dooriksen koko suku.

        Jaa? Täytyy kai olla hieman epätoivoinen jos ottaa moisia elättejä? Oma ulkomaalaiseni (ins.) tienaa enemmän kuin syö, mulle riittää yksi työpaikka. Kannattaa ottaa korkeakoulutettu ulkomaalainen, ei tartte sitten elättää sitä suomenvalasta, jonka oma assarin liksa ei riitä kaikkeen sen kiinteistökaisailuun ja kavereitten kanssa ulkona ramppaamiseen.

        Läskiä suomenvalasta en sen sijaan enää olisi ottanut kiusakseni - aivosyöpä siitä olisi seurannut.


    • 53 kg

      hei,
      Eipä ole ihme etteivät naiset huoli sinua, kun olet noin asenteellinen, vallankin lihavahkoja kohtaan. Olepa vaan sinkku kaikessa rauhassa ja käy siellä kuntosalilla kuntoilemassa ja anna ihmisen olla sellainen kun on.
      Terveisin nainen 53 kg.

    • ei mitään ihmeellistä

      Ehkä ne naiset eivät vain näe sinussa mitään mielenkiintoista. Kroppa kun ei yksinään riitä.

    • 15+7

      Aloittajan tekstin voisi tiivistää: En saa naista.

      Missähän siis vika?

    • Tosi on

      Kun olin opiskelija oli harvinaista että joku nuori oli lihava, nyt toisin. jenkkakahvat pursuaa alle 20 v nuorilla. Ihmekös tuo, ei edes kouluun päästä ilman autokyytiä ja syödään niinkuin tukkijätkät. Ei tartte puolustella e-pillerereillä tms.Söin niitä minäkin ja paino aina alle 60 kg, pituutta yli 170, nyt paino 56.Ei tartte tunkea liikaa ruokaa sinne kitusiin ja voi sitä liikkuakin jojhonkuluu energiaa, muutei viitsitä

      • jiiihhhaaa

        Mikä kamalinta, tämä suomenvalaskanta alkaa kehittää läskejään jatkuvasti nuorempina, tästä taitaa tulla pian ensimmäinen länsimaa, joissa miesten eliniänodote ylittää naisten luvut.


    • Ex-pullukka rage

      Hah, huono itsetunto ei ole syy siihen ettei kukaan "lihavakaan" nainen halua sua. Ei ihme ettei laihatkaan halua. Ärsytti ihan lukea.
      Mä olin se lihava nuori. Vuosien saatossa tuli kuultua varmasti kaikki herjaukset mitä maa päällään kantaa, mutta mä olin aina positiivinen. Katoppas, kun isoja naisia pilkataan (niinkun yleensä pilkataan) niiden tarve saada kunnioitusta kasvaa. Ne tulee viisaammiks kerta kerralta. Ja lopulta ne tietää ettei sun laisia miehiä kannata edes lähestyä, koska susta huokuu idioottimaisuus. Ja sitten ne löytää jonkun miehen joka haluaa oikeesti olla niiden kanssa eikä halua pakottaa niitä muuttumaan, sitten ne saattaa muuttuu ihan itestään. Nimimerkillä kokemusta on.

      Tarkistuta hei pääs. Sun pelkkä kroppa ei riitä. Ei for BIG, BEAUTIFUL WOMEN eikä myöskään laihoille. Pelkkä salilla peilille flirttailu ei oo tarpeeks. Ja sä et voi vaan muokata jostakusta sellasta kun haluut tuomitsemalla ja mollaamalla.

      Toivottavasti kukaan ei tyhmyyksissään lähe sun matkaan, ennenkun muutut ite ^^ Hyvää päivänjatkoa. Toivottavasti ei koskaan tavata.

    • tule ja vie!

      En halua lihavaa. Lihava nainen on sängyssä kömpelö eikä sitä kiinnosta muu kuin mitä pian syödään. Timmi nainen pistää mieheen kuin mieheen vipinää, ja hoikka nainen tekee miehestä suorastaan hakkelusta. Ihana kohtalo, tahdon hoikan naisen!!!

      • tätikukkahattuinen

        Älä inise kääpiö tai täti istuu sun päälle ja menet lyttyyn!


    • ööööööööö

      Hakkelusta on päässäs......

    • 150kg

      Mulla on lihava nainen ja ainoo mistä se niinku kiihottuu on pitsa.

      • Uganda on karu

        Sulla on korkeintaan pumpattava lammas satanan perverssi mätisäkki.


    • makuja on moneksi

      olet varmaankin melko nuori ja kokematon. Tämä siis nikille tule ja vie

      Minua aikuisena miehenä, ei sytytä treenamalla itsensä pilanneet naiset. Ovat mielestäni liian poikamaisia. sellaisen haluava voi miettiä arkumenttejaan poikatytön haluamiseen.

      Kyllä naisellisuus saa näkyä ja tuntuakkin. Luisevan kanssa rakastelu kuulostaa vastenmieliseltä.

      • Sivistystä

        Psst se on argumentti, ei arkumentti.


    • kelkannarun mies

      Minullapa on liian laiha nainen. On kuin kerjäläisen kelkannaru, mutta terve. Ei vaan pyöristy vaikka mitä herkkuja syötän. Muttakun rakastan häntä niin millään muulla ei ole väliä.

      • Heisimato

        Sillä on matoja, anna matokuuri.


    • lksfdjkfgnfklh

      Minkä takia te ihmiset luulette, että kumppanin saanti riippuu ulkonäöstä? Siitä on varmasti apua, mutta myös komea/kaunis tai urheilullinen mies tai nainen jää sinkuksi jos on luonteeltaan ääliö tai muuten henkisesti epäviehättävä. Olisiko teillä siis syy sinkkuuteen siellä pääkopan sisällä ja sielussa.

      • Reipas Mies

        Tämä paino-asia on sama kuin yksi sadoista sinkkuuden syy-seuraus ketjuista, jauhaa saa mutta vain äänet karavaanissa vaihtuu.

        Suomessa ei ole todellakaan erikoista että urheilullinen mies jää ulkopuolelle P/S-ympyröistä jos ei ole luonteeltaan sosiaalinen, ja päinvastoin, tosi fatso mies voi olla hyvinkin menevä tyyppi ja hyvää pataa tuntemiensa naisten kanssa.

        Siis miehen asiat ovat loistavasti jos on vain ylipaino ongelmana. Mutta kun miehiltä edellytetään supliikkia ja viihdyttämis taitoja, niitä ei saa todellakaan tuosta vain ujouden voittamisesta puhumattakaan.

        Tottakai on hoikkia naisia joiden riivinrauta-luonne vaatii kumppanilta masokistin luonteen lehmän hermoilla.

        Minua huvittaa ajatus että moni mies näkee ylipainoisen naisen "helpompana" kuin hoikemman. Näkeehän se kuka vain että bodattu mies joka ei saa minkäänlaista naista ei voi kovin laadukas mies olla muutenkaan. Yksin voi pumpata rautaa vaikka tuomio päivään asti, se on varma se.

        Korostan aina että kokonaisuus merkkaa- ei yber hyvä yksittäinen komponentti miehessä.

        Kaunista normipainoista naista yrittää aina kaikenlaisia miehiä, siitä on kiva valkata kipinöivin ja sopivin. Ei siihen paljoa tarvita naiselta ominaisuuksia kun mies hoitaa homman jotta ei jää kamupojaksi kärvistelemään.

        Jos miehet jakelisivat yhtä usein tylyjä pakkeja samoin perustein naisille mitä naiset miehille niin epäilen että mt-toimistot alkaisivat täyttyä uudenlaisista naisasiakkaista nopeasti.

        Monet suositut miesnäyttelijät ovat tehneet painonkorotuksia jotain roolia varten. Kokeile onneasi plösönä.


    • Hmmm...

      Kaunis nainen ei jää sinkuksi ellei halua, olipa luonne millainen tahansa. Eikä oikein kukaan muukaan nainen ole vastoin tahtoaan kovin pitkään yksin, olen huomannut.

      • ja tähän sdti ole ollut yksin ainakin 15 pitkää ja yksinäistä vuotta, ja voin kertoa etten omasta halusta.

        Ei vaan löytynyt, eikä kukaan halunnut tehdä edes tuttavuutta...netin kautta löytyi..


    • T9O

      outoa, kun itse olen lihava niin en saa ketään miestä. Tuntuu, ettei kukaan halua lihavaa naista. Täällä olisi yksi, joka mielellään haluaisi tutustua sinuun. :P

    • rautalanganvääntöä

      "En kelpaa EDES lihaville" = syy.

    • tyttö-tavallinen

      Olen normaalipainoinen enkä silti ottaisi miestä joka korostaisi mun ulkoista ns viehättävyyttä ja arvostelisi ylipainoisia,hyi!Mitäpä jos lihoisin niin mulle tulisi kenkää kilojeni takia tai alkaisi tappotahtinen treeni.Ei AP:n treenattu kroppa kerro mitään terveestä itsetunnosta vaan naista alentavasta asenteesta.Kierrän kaukaa tuollaiset!

      • läskinnussimaton

        Minusta on naista ja tervettä seksuaalisuutta alentavaa panna bulleroa. Seksuaalisuuden kuuluu perustua himoon. Jokaisella naisella on oikeus olla sopusuhtainen ja läskinnussinta antaa viestin, että lihavuus on ok. Silloin läskillä ei ole motivaatiota laihduttaa ja hän kuolee 20v etuajassa. Läskinnussinta pitäisikin julistaa rikokseksi.


    • Nanetten

      lksfdjkfgnfklh: "Minkä takia te ihmiset luulette, että kumppanin saanti riippuu ulkonäöstä? Siitä on varmasti apua, mutta myös komea/kaunis tai urheilullinen mies tai nainen jää sinkuksi jos on luonteeltaan ääliö tai muuten henkisesti epäviehättävä. Olisiko teillä siis syy sinkkuuteen siellä pääkopan sisällä ja sielussa. "

      Luulin ja haluan että asia olisikin noin! Sinkkuna olen edelleen, vaikka olisin kuinka ihana uonteeltaan. kai se on niin etttä miehet katsovat ensin ulkonäön ennen kuin alkaa tutustua. Jos on ruma pärstä, niin ei kukaan uskalla tutustua.

    • en panis

      rasva valuu suupielistä ja ihra paistaa vaatteiden läpi. hyi helvata!

      • manageri

        Kesällä ne on hankalia, kun ne hikoilee niin valtavasti, Helteellä olisi pysyttävä sisätiloissa, että ei se haju leijuisi Kerran kokeilin, mutta se oli niin kuin olisi suosta nousut ylös ,ei yhtään pitävää paikkaa .En suosittele vaikka olet urheilija


      • Hyvät neuvot sulle
        manageri kirjoitti:

        Kesällä ne on hankalia, kun ne hikoilee niin valtavasti, Helteellä olisi pysyttävä sisätiloissa, että ei se haju leijuisi Kerran kokeilin, mutta se oli niin kuin olisi suosta nousut ylös ,ei yhtään pitävää paikkaa .En suosittele vaikka olet urheilija

        Sun kannattaa pitää huolta hygieniasta, ettei hajus leijaile helteellä noin kauheesti. Siis käy pesulla ja laita dödöä ennen kun meet ulos hikoilemaan laihankaan naisen seurassa. Ei nekään tykkää, et haiset kun petolinnun perälauta. Uskon kyllä, et sulla on vaikeeta manageri, mut tsemppiä ja useemmin suihkuun. Voihan tietty olla, et sulla on joku hormonaalinenkin häikkä kun niin haiset. Mee lääkäriin.


    • ssbbw rules ok.

      Ehkäpä tästä viimeistään voi päätellä, että tiettyjen ulkoisten ominaisuuksien merkitys on oletettua pienempi. On kauniita, on rumia, mutta se on aika pitkälti makuasia ja toisekseen aika vähän riippuvainen painosta, ainakaan, jos kohtuuden rajoissa pysytään. Mä itse haluisin lihavan naisen joka lihois vaan entistäkin enemmän. Itse olen hoikka/normaali vartaloinen. Tiedän, että sairaanloinen ylipaino on epäterveellistä ja siks en tietoisesti oo ketään lihottamassa, mutta eniten miellyttää suht lyhyt ja noin 150-200kg iso tyttö:)

      • liian lihava sairas

        Oli ohjelma näistä miehistä jotka halusivat sairaalloisen lihavan naisen. Naisparat lihoivat lihomistaan miehensä mieliksi. Miehet syöttivät näistä naisiaan kuin eläimiä. Saivat jotain tyydytystä sairaalloisen lihavista naisista, jotka eivät lopussa päässeet edes sängystään ulos.

        Oli karmeaa katsottavaa. Kaikki vaimonsa syöttöjämiehet olivat hoikkia, mutta heissä oli kaikissa jotain outoa, sairaalloista. Miehekin olivat etovia. Eivät ihan normaaleja. Eikähän sellainen voi ollakkaan normaali, joka haluaa vaimonsa sytötää sairaallosien lihavaksi, jotta tämä mahdollisimman pian pääsisi kiteumalla hengestään.

        Ohjelma oli karmeaa katseltavaa. Voi naisparkoja.


    • Minusta on ihan sama minkä kokoinen ja muotoinen toinen on koska eikä se ihminen itse sinänsä ratkaise tuleeko hänen kanssaan toimeen.

      Ei se aina ole laihan tai lihavan kanssa olla suhteesa siihen kun ei nuo kilot tai niiden puute vaikuta.

    • Tekopyhää

      Huvittavaa kuinka moni nainen täällä on kauhean loukkaantunut kun mies sanoo että pyrkisi muokkaamaan naista.

      Kuitenkin hyvin suuri osa naisista alkaa muokkaamaan miestä mieleisekseen heti kun aletaan seurustelemaan. Aletaan puuttumaan miehen pukeutumiseen, harrastulsiin, kaveripiiriin, ruokavalioon, työuraan jne.

      Miksi tuo on naisille sallittua, mutta miehille väärin? Miksi vaaditte miehiä hyväksymään teidät sellaisina kuin olette, vaikka itse latelette tiukkoja vaatimuksia miehille? Siksi koska nainen tietää aina paremmin?

      • Naisen mielipide

        Hohhoijaa. Kyllä se toisen muokkaaminen on ihan yhtä typerää, olipa kyseessä sitten mies tai nainen. Ihminen, jolla on terve itsetunto ja joka kunnoittaa kanssaihmisiään sellaisena kuin he ovat, ei tunne tarvetta muokata yhtään ketään.

        Helppohan se on syyttää toista sukupuolta tekopyhäksi ja ties miksi, kun ei kestä katsoa omia tekemisiään peilistä.


      • mies 30.

        Niin just. Mun edellinen nainen alkoi heti pukee mua kun näytin muka kamalalta.


    • läsikiläjöys

      haluat siis laihan naisen, vaan et saa. Olikohan aikakatsoa peliin ja tuumia että onko omassa kytöksessäpertatavaa. Kuka sitä haluaa kaveriksi sellaiselle, joka koko ajan nalkuttaa ja nälvii?

    • ei paha idea

      Minä en myöskään näe mitään pahaa siinä, että mies patistaisi naisen tehodieetille ja kuntokuurille.

      Suomi on täynnä ihan normaaleja mukiinmeneviä naisia, joista saisi monelle hyvät tyttöystävät, kunhan saisi vain ne ylimääräiset 30 kg pudotettua. Useimmillahan ylipainoa on vain noin 20kg, ja sen pudottamisen ei pitäisi olla vaikeaa. Aika useilla naisilla on se ongelma, etteivät he kykene vastustamaan ruokaa. Ehkä motivaatio olisi parempi, jos olisi joku timmi ja hottis personal trainer ohjaamassa.

      • Shy Guy

        Pyöreä nainen on kaunis.
        Eikä se tosiaan muutenkaan ole kiloista kiinni tuo viehättävyys.
        Ruma on ruma, vaikka olisi kuinka hoikka ja sutjakka.


    • Just joo

      Normi narsisti mies!

    • fakta på fakta

      Pikkasen nyt kuulostaa siltä, että pidät lihavia jotenkin vähäjärkisempinä kuin laihoja?
      Käytit sanoja, että luulit, että kun et kelpaa laihoille, niin kelpaisit EDES lihavalle.Mutta et EDES heille.
      Ajattelitko, että aivosolut ovat lihavilta kadonneet sinne läskin sekaan vai?
      Kyllä sinussa on joku muu luotaantyöntävä piirre josta naiset eivät tykkää ja siksi eivät halua sinua.

      Mutta noin ylipäätään on kyllä ihan höttöä ja järjetöntä ottaa kumppaniksi joku sellainen, jota voi muokata haluamakseen. Pönkittää siten omaa itsetuntoa. Toisaalta taas on hölmöä tavoitella huippuhyvännäköistä kumppania jos ei ole itse kuitenkaan saman tasoinen ulkoisesti. Itsetunto-ongelmia siitä vain ajan myötä tulee,jos ei olla samalla tasolla ulkoisesti. Mustasukkaisuuskaan tuskin olisi vieras juttu. Eikä siinä vaiheessa paljon hehkuteta enää sitä, että onpas mulla hyvännäköinen puoliso, jos itse ei sitä ole.

      Itse hoikkana ja nuorena valitsin aina parhaat päältä, koska olihan mulla pokkaa kun itsekin olin hyvännäköinen.
      Nyt vanhempana ja 15 kiloa painavampana nelikymppisenä tiedostan kyllä, että markkina-arvoni on laskenut, enkä edes haihattelisi minkään hyvännäköisen prinssin perään. Tosin eipä minun tarvitsekaan kun minulla on oma aviomies, mutta JOS tilanne olisi toinen niin käyttäisin kyllä järkeäni ja tyytyisin ulkoisesti omani tasoisen kumppanin etsintään. Faktat tiedostaen, silti yhtään vähättelemättä naiseuttani.

    • ;ASD;ASD;PASKAAA

      BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ;ASDPASKAAAAAAAAAA

    • 28w XXXL nainen

      Minkä ikäinen olet?

      Itse olen lihava nainen ja voi kuule hyväksyisin sinut mielelläni, mutta valitettavasti satun olemaan tällähetkellä varattu

      Onnea etsintään

      • normi mies.

        Olen 36 vuotta ja en ole mikään narsisti, enkä minä määräile ketään. Olen aika hiljainen luonteeltani mutta kyllä suhde on helpompi jos harrastaa jotain liikuntaa eikä makaa joka ilta sohvalla. Olen huomannut et pienikin lenkki piristää, eikä väsytä koko aikaa. Pitää liikkua että jaksaa, ja itse ainakin meen salille 5 kertaa viikossa.


    • 150kg

      Kyllähän se olis mukava kun olis semmonen läskikasa joo.

    • 4+7

      Lisää tämän neropatin kirjoituksia löytyy nimimerkeillä kiltti_mies, ruma_mies (erilaisia variaatioita kirjoitusmuodon suhteen) tältä ja Yksinäisyys palstalta. Teksteissä esiintyy aina yksi tai useampia seuraavista väitteistä:

      - Naiset eivät halua tutustua häneen (koska hän on ruma)
      - Naiset haluavat vain juoppoja miehiä
      - Naiset haluavat vain rikollisia.

      Ihan kaikki muumit ei tyypillä ole laaksossa. Eikä kyllä ylläpidollakaan kun nostaa tämän yläpalkkiin.

      • kiltti mies.

        Vai niin. En ole tuo aloittaja ja minä en kovin lihavaa naista edes huolisi.


    • itse hoikka

      Ei ihme jos et kelpaa kenellekkään, kun oletat että lihavat ovat jotain ylijäämänaisia jotak ottavat kenet vaan kun vain saavat jonkun. Lihava ihminen on ihan sama ihminen laihanakin ja se ihminen voi omata jotkut kriteerit mitä pitää miehessä tärkeänä.

      Paljastava oli tuo: "...kun en kelpaa edes lihaville..."

    • Perseväinen

      Arvatkaapa mikä ärsyttää noissa "salimiehissä"? Jos itse käyvät salilla, ok.
      Mutta, se kun on ainoa oikea tapa elää...sitä vaaditaan muiltakin.
      Kaikki eivät onneksi ole samanlaisia.

      Jos jonkun ihanne on se, että pe...se on kuin pennin korppu, niin se ei tarkoita, että se on kaikkien mielestä tavoiteltavaa.

      • toisiin ympyröihin

        Tunsin minäkin nuoruudessani noita puntinnostajia. Ei niiden kanssa voinut mihinkään lähteä, kun aina piti esitellä voimiaan tai puhua niistä.
        Vallalle tulikin sellainen sanosta noista aggressikivisista kavereista että:
        "Se on päästä pois mikä on pohkeessa"


    • Kittii

      Ite tykkään kans isommista naisista, en tiedä mikä siinä kiehtoo mutta langanlaihuus saa mut oksentamaan. Ihan oikeesti. Myös hyvä puoli isoissa naisissa on se että heissä enemmän rakastettavaa. Sellaisen laihan ruipelon lykkii kuivaksi alle minuutissa. Kun taas isomman naisen kanssa saa nautintoa vuosien ajan.

    • NAINEN AINA OLEN

      Puhun kokemuksesta.erään lääkityksen takia sain kilpirauhasen vajaatoiminnan ja neste kerääntyi hetkessä kroppaan.nesteenpoistolääkkeet olivat kiellettyjä.thyroxinia söin ja söin ruokaa todella vähän ja liikuin paljon.silti olin kuin paisunut ilmapallo.monet itkut itkin,peiliin katsominen oli tuskallista.kylillä kyseltiin koska on laskettu aika.julmaa!aikani kärsittyäni löysin ymmärtävän lääkärin jonka avulla vaihdoimme lääkitystä joka aiheutti karmean turpoamisen.loppui kilpirauhasoireet mutta nesteen pois saanti olikin kova duuni.eli ei kaikki massa ole ruoasta ja liikkumattomuudesta kiinni.turhaa on halveksua ylipainoisia koska syitä on monia.
      Nyt parin vuoden jälkeen olen suht normi painoinen ja kiitän yläkertaa että olen hengissä vaikka en täyttänyt pahimpina hetkinä niitä julmia"ihannemittoja".kuinka koville arvostelijoiden pitää itse joutua että antaisivat toisille ihmisarvoisen kohtelun.jos joku on ylipainoinen,so what?AP:oletko täydellinen?et ole.tuolla asenteella en suosittele edes personal trainerin töitä.olisit häpeäksi ammattikunnalle.

      • mies32

        Mitä jos miehellä on pottunokkatauti nenässään? Sekö ei heikennä flaksia, koska sehän johtuu vain sairaudesta?


    • tyhmä aloittelija

      Ei ihme,kun tollanen kusipää, ettei edes kurppainen vanha huora sua huoli, kasva aikuiseks. Et oo normaali,vaan itsekäs,ilkeä ja tunteeton.

    • VinkVink

      Tiedättekös, vastasin tuonne ylemmäs vinkin aloittajalle miten naisia saa (oma mielipide naisena). Mutta tästä on tullut näköjään lihavuus-laihuus-keskutelu, joten en nyt enää tiedä onko provo koko juttu. Oikeastaan ihan sama. Jos pulleammilla ei ole ongelmaa painonsa kanssa, niin miksi kiinnittää huomiota koko viestiketjuun? Ei omaa itseään tarvitse puolustella. Jos taas on perso herkuille, mutta haluaisi totuudenmuikaisesti laihtua, mutta syöminen menee laihtumisen edelle tai inhoaa liikuntaa koska ei ole löytänyt sitä "omaa" urheilulajia josta innostua tai ei ole hiffannut sitä "jujua" liikunnassa (miksi siitä tulee niin hyvä olo jälkeen päin, eli on rääkännyt itseään liian vähän ja harvoin jolloin on saanut tuta vain ne "huonot" puolet kun kroppaa kolottaa), turha väittää muuta vaan tunnustaa että tällainen olen vaikka pari tai useammankin kilon kevyempi voisin kyllä toisaalta mielihyvin olla.

      Mutta jos on taipumusta ylipainoisuuteen, niin tuskin kovin liikunnallisen miehen kannattaa sellaisen kanssa lyöttäytyä yhteen jos ei muuten natsaa aivan ylimaallisen hyvin, koska elämäntavat - niin ruokailun, aktiivisuuden kuin liikuntaharrastusten innostavuuden suhteenkin - ovat niiiin erilaiset. Siitä voi tulla vaan ongelmia myöhemmin. Kuvittele että saat lapsia myöhemmin ja toinen haluaisi lähteä liikkumaan koska se on hänelle luontaista ja kuuluu osaksi itsestään huolehtimista kuten syöminenkin, mutta toinen kokee sen ylimääräisenä, ns. omana aikana ja kun lasten kanssa pitää kiirettä, niin se "ylimääräinen" on sitten se mistä lähdetään kinaamaan ekana ja siitä pitää joustaa, eli luopua. Ei tule onnistumaan kovin helposti silloin omien elämäntapojen ja tottumusten noudattaminen.

    • pöh

      Oleks vähä hölmö? Jos sä haluut lihavan naisen ni miks haluut laihduttaa sen? Mietippä jos se haluiski olla lihava ( En tiä kuka haluis) mut joku vois haluu ja kyl jos alkaisit hengaa lihavan kans ni se huomais et haluisit siit laihemman ja sit sen itsetunto kärsii kosk se luulee et pidät siit sinä omana ittenään. Sulle suosittelisin itsetunnon kohotusta ni kyl niit naisiiki alkaa löytyy ja jos vietät aikaa pelkästää salil ni eikai siel kaikki naiset ol? Mee johki mis on naisii ja tapaa heit ni löydät viel joskus itelles jonkun upeen naisen :) Tsemppiä!

      • sinkkumies.

        Ei kukaan halua ollalihava. Lihavat vaanon laiskoja treenaamaan ja syömämään terveellisesti. Lihavat on vaan laiskoja. Minusta läskit pitäis pakottaa laihduttamaan kansanterveyden nimissä.


    • sinkkumies.

      Naisille ei kelpaa muu kuin narsistinen alkoholisti.

    • Kätinät pois

      Älähän aloittaja murehdi,jokaiselle on oma Kassi Alma,kunhan jaksat odottaa

    • peterbild1

      onhan pullukka kiva, itselläkin on noin 10 salarakasta pullukkaa. ongelma on siinä että tunteet on kovin yksipuolisia. riitäis kyllä ihan yksikin salarakas, salita niitä ei vaan tahdo löytyä, no voisihan sitä tunteet unohtaa kokonaan ja vaan nauttia niistä pullukan muodoista. rehevien naisten muotoja ei vaan oikein uskalla kehua kun ottavat itteensä hirmusen helposti vaikka koittaa kehua.

    • potia&sporttia

      Mä 125kg naisena istusin aloittajan päällä jokapäivä,jätkä vaan ähkis ja voihkis,oon 186cm pitkä ja salilla bodaan,vääntäsin aloittajan tippaleipäasentoon,siinähän väsykkäreppana,olis,sitten jatsarilla ja mattopiiskalla palleille,lähtis lihavuudenihannointi

      • Tuollaisella asenteella olevaan naiseen voisi ihan rakastua :)


      • Ihastunut bodareihin

        Kuullostat kyllä melkoisen muavalta naiselta eli todella määrätietoiselta ja vaativalta.Miksi naisen pitäisi olla miestä lyhyempi kun minusta se olisi parempi juuri toisinpäin.


    • hoikempaa

      älä nyt mitään läskiper...ä ota senkin ääliö..

    • --------------

      Jos tämä aloitus olisi naisen tekemä, jossa nainen haaveilisi lihavasta miehestä jonka voisi sitten muokata UFC-ottelijan näköiseksi, kanssasisaret tulisivat kilpaa tähän ketjuun kannustamaan.

      Taannoisessa sarjassa Rakas, sinusta on tullut pullukka oli myös monta miestä jotka kumppaninsa mieliksi osallistuivat ja saivat melkoisia tuloksia aikaiseksi. Naiset pärjäsivät huomattavasti surkeammin. Kas kun ei ole sitä tarvetta muuttaa tapojaan, aina voi astella ovesta ulos uuden miehen kainaloon vaikka näyttäisi miltä.

      Minusta lihavuuteen on aina joku syy. Ei se vaan ole normaalia, vaikka yhä useampi lihava onkin. Eikä sen enempää mies kuin nainenkaan näytä hyvältä lihava. Se nyt vaan on vastenmielisen näköistä, jos on kaksoisleuka ja paita pursuilee joka puolelta.

      Huono puoli tuossa selvästi erottuvassa lihavuudessa on sekin, että siitä on hemmetin vaikeaa päästä eroon ilman plastiikkakirurgia ja lihavuusleikkausta.
      Nimittäin jos paino lähtee nopeasti laskemaan, tulee löysää ihoa joka ei koskaan lähde pois. Luulisi, että sekin masentaa kantajaansa vähintään yhtä paljon kuin ylipaino.

      En ymmärrä miten joku voi vakuutella itselleen olevansa tyytyväinen merkittävää ylipainoa kantaessaan, oli sitten nainen tai mies. En usko että siihen vaikuttaa edes se, onko parisuhteessa vai ei. Ellei sitten kaksi merkittävästi lihavaa ole löytäneet toisiaan.

      Niin kuin monet ketjut osoittavat, naisilla riittää kumppaneita vaikka olisivat kuinka lihavia. Siitä huolimatta en usko että kukaan selvästi lihava on tyytyväinen ulkomuotoonsa ja oloonsa lihavana.

      Enkä usko siihenkään, etteikö selvä ylipaino kertoisi kantajansa luonteesta mitään.

    • Odottelen tässä

      Olen aina pitänyt miehistä jotka ovat hyvinvoivan näköisiä . Se tarkoittaa ettei saa olla laiha eikä kovin totinen torvensoittaja . Kaikinpuolin raamikas mut ei bodattu . Saisi olla vaalea mieluummin kun tumma . Pitkä mieluummin kun lyhyt ja kaikenlainen asioiden pohtiminen ja jutustelu miehen kanssa olis kivaa . Miehellä voisi olla kiva hymy . Yksi sellainen , Kiitos.

    • ex malli

      Olen ollut ammattimalli 52kg, eikä elämä ollut mitenkään hohdokasta. Miehet eivät uskaltaneet tulla puhumaan, puhumattakaan että oisivat ulos pyytäneet. Nyt painoa yli puolet enemmän, kukaan ei usko painoani...Osaan pukeutua siten että näytän hoikalta ja peitän läskini vaatteilla. Mikä on muuttunut?
      Miehet, he pyytelevät ulos ja pitävät upeana kunnes kuulevat painoni...ihan kuin se lukumäärä sitten kertoisikin kaiken. No onneksi kelpasin avopuolisolleni tälläisenä. Mutta jos treffaisin aloittajan, ni olisin ikionnellinen jos laihtuisin... Mutta en jäisi roikkumaan suhteeseen, kun en alunperin olisi kelvannut minuna vaan visiona laihana. Mutta joka tapauksessa näyttäisi että ns. terveen näköiset naiset vetävät miehiä!

      • Hyvä kommentti kuin itseni suusta.


    • hyvlkeenpyytäjä..

      Et halua lihavaan naista. Kukaan ei halua lihavaa naista. Lihava nainen näyttää hylkeeltä. Hylkeen kanssa rakastelu on perverssiä.

    • 38v mies.

      Mua kiihottaa BBW.t eli tuhdit läskit naiset. Isot reidet, perseet ja tissit. Ne ne vasta on naisia.

    • kuoleman enkeli

      "Laittasiin sen lihavan tietenkin salakavalasti kuntoilemaan ja äkkiä siitä laiha saataisiin."

      Tässä on sellainen ovela psykologinen juttu mitä sä et huomaa. Jos ihmisessä on jokin vika tai puute jonka ihminen on itse aiheuttanut, perustuu se usein tietynlaiseen anarkiaan. Jos sinä et hyväksy tämän naisen anarkiaa, et hyväksy tämän naisen filosofiaa etkä tällöin välitä naisen ajatuksista vaan ainoastaan hänen ulkonäöstä. Etkä tule sen jälkeen välittämään naisesta kun olet saanut hänet laihaksi. Sen jälkeen heivaat naisen pois ja hankit itsellesi uuden lihavan naisen jonka teet laihaksi. Lopuksi perustat oman kuntoluolan jossa tehdään kuntoilusta uskonnollinen rituaali jossa uskotellaan laihuuden olevan ihannoimisen arvoinen asia johon tulee tähdätä ennen kuolemaa ja kun tähän tavoitteeseen päästään, ei elämässä ole enää mitään tavoiteltavaa. Tästä luonnollisesti seuraa se että monet ihmiset ovat tajunneet tavoitelleensa jotain mikä ei ole tavoittelemisen arvoista.

      Laihuuden tai normaalipainouden tavoittelemisessa ei ole mitään järkeä jos siellä on pohjalla jonkinlainen filosofia tai uskonto. Omaa terveyttä saattaa olla hyvä arvostaa jos kokee elämänsä tärkeäksi, mutta siinä vaiheessa kun laihuudesta tehdään uskonto jossa epäsuorasti vihataan lihavuutta tai pyritään välttämään lihavuutta, katoaa elämästä kaikki muu tärkeä. Ei ne lihavat ihmiset pidä omaa lihavuuttaan filosofiana tai uskontona ja heidän lihavuus on yleensä merkki siitä että he eivät välitä ulkoisesta olomuodosta niin paljoa kuin muista elämän asioista.

      T: 60 kg 184 cm mies

    • harmaa tiikeri

      Saat ketjun aloittaja pitää ne valaat vaikka kaikki mun puolesta. Ite tykkään kauniista hoikista hyvävartaloisista ja vähintään parikymmentä vuotta itseäni nuoremmista aasialaisista misuista. Näiden kanssa peuhatessa ja kaupungilla liikkuessa tuntee elävänsä oikeaa ja viriiliä elämää. Ja aijai että naurattaa ne lihavien ikäisteni akkojen paheksuvat ja niiden lapatossumiesten salaa kateelliset katseet kun herrasmies gubbella on timmi nuori missi kainalossa pusuttelemassa ja silittelemässä. Se se on oikeaa elämää pojat ja kerran täällä vain ollaan.

      • Vanhanukke

        Rahallahan se "Perluskoonikin" misunsa saa.. ;D


    • Tuntuu hyvältä!

      Lihavaa haluan minäkin. En kyllä laihduttaakseni, vaan nauttiakseni.

    • en halua sua

      Huono itsetunto? Ei todellakaan. Sulla vaan on asennevamma. Ja sä oot liian laiha. Pyöreät miehet on ihania! On mistä ottaa kiinni. Mies ilman mahaa on kuin pankki ilman rahaa.

    • lottamari<3

      Itse tykkään kookkaista vähän lihavista miehistä. Normaalipainoinen mies ei vaan oikein sytytä, tai kyllä kelpaa, jos on kunnon leveät hartiat, kookkaat reidet ja pakarat ja muutenkin rotevarakenteinen. Sellainen vaan näyttää enemmän mieheltä ja vetoaa paremmin kuin pieni kukkiskeppi,,,,tosin...taisin ihastua yhteen kukkakeppiin,,..ja hmm..olen siitä hiukan hämilläni :)

      http://www.youtube.com/watch?v=KGHQDzMy_Xo :)

      • Oletko itse

        "lihaisa nainen" ?


      • lottamari<3
        Oletko itse kirjoitti:

        "lihaisa nainen" ?

        En ole. Voin silti itse pitää "lihaisista miehistä"


      • mies32

        Kyllä minä kovasti yritän sbodata, että vähän masentaa tuo kukkikseksi nimittely:(


    • mies32
    • Määrittele lihava, itse 165/80. kuvani on viimekuulta.

      • vaikkei se naamaassa niin näykään, pulleaksi olen itseni määritelyt, mutta varmaankin lihava on sitten parempi sana,,,tiedä sitten,,mutta kertokaa nyt viisaammat paremmin,,,


    • Mietis pikkusen kellä se huono itsetunto on...Mikä mahtaa olla pielessä jos et kelpaa?? Ja pitääkö joku muokata mieleisekseen, aikas narsistisia piirteitä sinulla, sori vaan.

    • ....................

      alottajalle ,,,

      et ole vielä kohdannu oikeaa naista, sinulle sopivaa,
      kyllä se vielä eteesi tulee,,,,,,,,,, yllättäin se rakkaus iskee,,,,,,, et sitä heti huomaakaa,,,,

    • Mimmi27

      Oispa mullakin sporttinen mies. Olen 11 v seurustellut, onneksi olen vielä nuori ( 27v ). Suhteen aikoina lihoin 40 kg, mies lihoi 20 kg. Nyt oon 1,5 v aikana saanut 2 vaatekokoa pienemmäksi 3 kertaa viikossa aerobista tai kuntosalia, kroppa on muuttunut aika paljon, vaikka puntarissa ei näy, kun - 5 kg. Itsetunto on noussut, oon miehelle ehdottanut, lähetään lenkille, liikutaan yhessä, ei, ei kiinnosta. Alkaa oleen nykyinen mies mun silmissä väsyny vässykkä. Jos jäis sinkuks ja rupeis katteleen miehiä uusin silmin, sais makuuhuoneeseenkin vipinää :P

    • lihava samalaista

      no katos juttuhan on näin tosi että lihava nainen haluaa vain lihavan miehen sekun on nähtykkiin tosi on hoikat miehet jää kotia

    • lihavia

      aika mielenkiintoista. Suomessa paljon lihavia naisia, joten luulisi loytyvan.

    • joo1

      Sun kannattaa mennä sellaiselle ns amatöörien kuntosalille, jossa on pulleampia naisia treenaamassa. Siellä voisi teettää tulosta...

    • ei huolta

      Jokaiselle hevoselle löytyy kengittäjä.......

    • Sylillinen..

      Ne vaistoaa sen että sä vain haluat laihduttaa niitä. Minä taasen pidän pullukoista. Ja haluan heidän pysyvän sellaisina. Se on seksikästä.

    • huoria kaikki naiset

      Lihava tai laiha niin suomi naiselle ei kelpaa mikään jos mies ei ole rikas ja pysty elättämään naista.

      • kiltti mies.

        Lihavat ei halua laihtua vaan ne haluu syödä lisää pullaa ja maata sohvalla.


      • Munaleivälläparempi
        kiltti mies. kirjoitti:

        Lihavat ei halua laihtua vaan ne haluu syödä lisää pullaa ja maata sohvalla.

        Munavoileipä on parempi kuin...


      • juuuuuups

        jaa minä olen suomalainen nainen, mutta suomi mies ei halua minua ei sitten niin millään vaikka ihan ok näköinen , pyöreä olen, ja luonne tosi mukava ja lämmin sydän,,,liian kilttikin ,,,kuulemma,,,,


        no kelpasin maahanmuuttaja miehelle joka on opiskelija eli suomeksi KÖYHÄ, mutta ei tuo minua häiritse , kun ihminen on hyvä niin maallisella mammonalla ei ole minulle tuon taivaallista merkitystä.


    • 1520

      Minä tykkäisin myös, jos olis joku kannustava ja fiksu kaveri, jonka kanssa kuntoilla. Mutta sekin vaatii hyvin paljon aikaa, jotta vois olla oma itsensä ja kuntoilla niska limassa, etenkin miehen kanssa.

      • mies32

        Siis täh? Onko sinulla suurempi kynnys urheilla miehen kanssa hikipäässä kuin olla alasti sängyssä mies sisässä? Vai oletko impi?
        Naisella ei edes voi olla suorituspaineita, kun naisen arvoa ei millään tapaa mitata nostetuilla kiloilla tai juoksukilometreillä.


      • normi mies

        Ei tarvii niska limassa kuntoilla vaan jos edes joka toinen päivä kävis lenkillä tai salilla.


      • kesämies32

        En haluaisi pilata unelmiasi, mutta vaikka kuinka urheilisit miehesi kanssa, painosi ei luultavasti putoaisi, ellet samalla korjaisi syömistottumuksiasi.

        On yleinen harha, että liikkumalla laihtuisi. Tai kyllä se onnistuu, mutta liikunnan vaikutukset on niin helppo kumota syömisellä, joten parempi olisi, että se laihduttaminen aloitettaisiin syömisen kontrolloinnilla.


    • taikatemppu2

      Muna läskimakkaroiden väliin ja menoksi! :)

    • Haluaisin pyöreän, pullean tai xl-naisen tyttöystäväkseni :) Pyöreämmät naiset ovat ihanan pehmeitä ja kauniita.

    • Missä ihmeessä oikein oikeassa elämässä on ne miehet jotka sanovat pitävänsä isommista naisista? Minua vastaan ei ole tullut... Kelpais seura salille ja lenkille... Ettei tarviis yksin käydä. En kyllä huolisi miestä joka ajattelee muuttavansa minut haluamakseen, sama ihminen olen olin sitten pyöreä tai hoikka..

    • ätmi.

      Lihavaa voi panna ainoastaan takaapäin. Paitsi yli 80 kg naista.

    • Sulle "NORMIMIES" sanon että minua on onnistanut saada rehevä nuori nainen haluamaan minun kovaa penistäni... vasta nytkin tulin hänen luotansa. Hän laukesi monta kertaa yhdyntäni aikana ja pyysi tulemaan uudelleen hänen luokseen rakastelemaan ja yhtymään hänen kiimaiseen tiukkaan keitaaseensa.

    • anna olla

      Ehkä ne naiset näkevät, ettet ole kiinnostunut heistä muuten kuin aihioina, joita haluaisit muokata mieleiseksesi. Useimmat ihmiset eivät etsi jotakuta, joka muuttaisi heidät, vaan jotakuta, joka rakastaisi heitä omana itsenään.

    • persverssiä

      Perverssejä tyyppejä täällä tänään...

    • muikkeli

      mä olen lihava ja kyllä mulle laihakin mies kelpaa kunhan se on vaan mukava ja huumoritajuinen ja tykkää minusta sellaisena kuin mä olen ja tykkää mun lapsista musta ihmistä ei saa arvostella koska se on mitä on kaikki me ollaan ihmisii meillä on tunteet ja tapamme tykätä asoista sä tykkäät lihavista naisista silloin kannattaa pitää siittä kiinni mäkin pidän niistä asoista kiinni mistä tykkään

    • Happyandlucky

      Hoh hoijaa.
      Hyviä ja huonoja kommentteja.
      Antaa kaikkien tykätä mistä tykkää. En minäkään tykkää kaikista miehistä oli laihoja tai lihavia tai siltä väliltä, enkä oleta, että kaikki miehet minusta tykkää.

      Joku sanoo, ettei "saa naista" tai "saa miestä", tai että hoikka - tai ylipäänsä nainen saa aina miehen.... ongelma taitaa meillä olla, että suurin osa ihmisitä ei halua ketä tahansa periaattella "kunhan joku on", vaan sen erityisen ihmisen, ja se on vaikeampi löytää painosta riippumatta.

      Itselläni on ollut hoikkana ja pyöreänä samalla tavalla vientiä, mutta sitä ns. oikeaa ei ole tullut kuitenkaan vastaan. Vaikea kuvitella, että se painosta olisi kiinni, ja jos olisi, hän ei ole se minun oikeani.

      Kenelle laihuus on itseisarvo, niin etsi sellainen nainen, kenelle se on sitä myös. Win-win.

      Se, kuka kommentoi tuota paino-uskontoa, niin hyvät kommentit! Tästä asiasta on tullut joku ihme ideologia. Harva nainen pitää miehistä, jotka harrastavat terveysterrorismia. Se taas mikä kenenkin silmää miellyttää on jokaisen oma asia, eikä keltään pois, mutta siinä on turha toisia haukkua.

      Hienoa muuten lukea välillä täällä jotain fiksumpaa kommenttia, yleensä kommentit on jotain käsittämätöntä tasoa.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      63
      930
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      363
      688
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe