Kauneuskammari Reea. Lahti

lipss

27

5109

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lipss

      Käyttää täyteaineena Stylagea.

    • aabell

      Itse menisin The Lookiin Vesijärvenkadulle, olen siellä käynnyt ja saanut mitä pyytänyt.

    • lips(ahdus)

      Mainostaa oleensa alalla 25 v, esteettisten hoitojen? vai sairaanhoitajana? Jos on 25 v kokemusta hoitojen tekemisestä, luulisi onistuvan. Jos kuitenkin tuo aika vain sair.hoitajana; väärin mainostettu.

      • mun mielipide

        mä en menis kun alan klinikoille...cityclinikalla on koulutettu ja oppinsa maailmalta hakenut SIKORSKI .Mukava rento tyyppi.Käyn ainoastaan nykysin hänellä pistettävänä.


      • oppinit

        Itseäni mietityttää se, ettei ilmoituksesta selviä hoitoja tekevän nimi
        Kirjoittaa kuitenkin minä muodossa ja etikan mukaisesta toiminasta. Lisäksi erikoista on ammattinimike erikoissairaanhoitaja. Sairaanhoitajan koulutukseen ei kuulu esteettiset hoidot. Yrityksen omistajalla ei ole terveydenhuollon ammattia.En käyttäisi näitä palveluita,mikälli on noin hämärytetty hoitoja antavan henkilöllisyys,jonka pitäisi olla,luotettavuutta herättäessä jo ilmoituksessa.


      • Wondering
        oppinit kirjoitti:

        Itseäni mietityttää se, ettei ilmoituksesta selviä hoitoja tekevän nimi
        Kirjoittaa kuitenkin minä muodossa ja etikan mukaisesta toiminasta. Lisäksi erikoista on ammattinimike erikoissairaanhoitaja. Sairaanhoitajan koulutukseen ei kuulu esteettiset hoidot. Yrityksen omistajalla ei ole terveydenhuollon ammattia.En käyttäisi näitä palveluita,mikälli on noin hämärytetty hoitoja antavan henkilöllisyys,jonka pitäisi olla,luotettavuutta herättäessä jo ilmoituksessa.

        Samaa minäkin olen katsonut. Onko kellään tuoreita kokemuksia paikasta?


    • Unelmienhuulet

      Itse en luota hänen palveluihinsa, kerran kävin ja siihen kertaan jäi huulienitäyttö. Vaihdoin suosiolla The Lookkiin, jossa olen vakioasiakas ja tulen olemaan. Palvelu ja osaaminen on huippuluokkaa.

      • norppa87

        Mä oon kanssa saanut lookilla hyvää palvelua ja just sellaset huulet kun toivoin. Siellä aion käydä jatkossakin täytettä huuliin hakemassa.


      • ellenbay

        Hän tekee kotikäyntejäkin.Erittäin taitava ja asian osaava.Paljon tietoa.Minulla kesti täytteet huulissa ja suupielissä todella kauan.Olen erittäin tyytvänen.Aion juuri varata häneltä uuden ajan.


    • harkintaa

      Huulien täytössä täyttää nenän ja huulien välisen alueen siten, että tulos näyttää siltä kuin olisi koko ajan muhkea nuuskaklöntti ylähuulen alla. Ja klöntistä ei tahdo päästä eroon millään se pidentää nenän ja ylähuulen välisen alueen epäsuhteelliseksi, lienee väärä tekniikka, aine ei mene oikeaan paikkaan . Asian korjaamiseksi kirurgi suositteli buffaloplastiaa=kirurginen toimenpide, jossa viilto tehdään ihan nenän alle ja otetaan ihoa pois. Jatkossa olenkin hoitanut asian virolaisella pistäjällä; jälki on tosi hyvä. Suomalaisuus ei ole tässä kohtaa laadun tae.

    • etanahuuli

      Hyvää pistäjää on vaikea löytää! Vaikka täyteaine olis kuin mahtava, tulos menee pilalle jollei pistäjä tiedä mitä tekee.

    • harkitseva

      Haluisin tietoa tästä lisää.

    • Pettynyt16

      Epäonnistunut käynti, lopputulos on kauhea. Suosittelen kiertämään paikan kaukaa!

      • OlenPahoillani32

        Mitä sinulle tehtii?


    • lahtelainen000

      Lookilla tuloksena kauheat patit huulissa.
      Suosittelen menemään suoraan helsinkiin cityklinikalle, lahdessa ei ole ketään niin kokenutta pistäjää että antaisin enää koskea huuliini.

    • Rosanma

      Osaako kukaan kertoa mikisi kauneuskammari Reea mainostaa hifu hoitoja noin edullisesti??? Olen käynyt city clinikan Sirkka Aitalan tekemässä hifu hoidossa 2016 joulukuussa ja koko kasvot maksoi 1090 € . Tämä Reea Reea tekee saman n. 300€. Onkohan kyseessä kumminkaan sama hoito nimestä huolimatta? Uskaltaisiko mennä?

    • Onko.kokemuksia

      Stylage Täyteainehoidot 300 e/ruisku esim .huulirypyt,nasolabiaalit,marionetit
      Amalia 285e

      Huulien muotoilu-ja täyttö 320 e/ruisku
      Amalia 290e

      - Amalia-aine edullisempaa, onko kukaan kokeillut ?

    • Ksknrjjtlf

      Onko kukaan kokeillut Reean tekemää hifu hoitoa? On huomattavan edullinen kilpailijoihin nöhden. Kannattaako mennä, osaako asiansa?

      • Anonyymi

        Juu osaa todellakin tehdä ja suosittelen. Otin lopulta kolme HIFU-hoitoa kasvoille 9 kuukauden aikana, josta viimeisin oli aivan hiljattain.

        Myös mesolangat, PlexXar ja pariin kertaan tehty huulten täyttö on tehty samassa paikassa. Olen hyvin tyytyväinen tuloksiin. Pari hedelmähappokuorintaa on myös käyty läpi.

        Lisäksi toissapäivänä kävin tasoittamassa HIFUlla ja lipolyysilla vatsaan tehdyn rasvaimun tuloksia. Yksi vähän sitkeämpi pahkura on työn alla ja selluliittiin liittyvää epätasaisuutta nyt korjataan. Rasvaimu oli sinänsä tehty aivan upean hienosti, mistä kiitokset Stadin Plastiikkakirurgeille ja erittäin taitavalle kirurgi Pille Kirjaselle.

        Hinnoista on ollut puhetta. HIFUn hinnoissa on kuplaa. Laitteiden hinnat ovat laskeneet siitä mitä ne ovat joskus olleet, mutta hoitojen hinnat yleisesti ei. Kaipa tämä on niitä juttuja, että markkinat ottavat sen hinnan, mitä ihmiset ovat valmiita maksamaan.

        Tuskin itse kävisin hoidoissa tätä tahtia, elleivät Kauneuskammari Reean / Maritan hinnat olisi kohtuullista tasoa.

        Tärkeämpi juttu minulle kuitenkin on ollut tekijän ammattitaito, se että hän on kokenut erikoissairaanhoitaja ja rehellinen sen suhteen, mitä oikeasti kannattaa tehdä ja mitä ei.

        En uskaltaisi antaa vastaavissa hoidoissa ainutlaatuista kehoani muiden, kuin osaavien terveydenhuollon ammattilaisten käsiin. On tärkeää, että tekijä todella tietää mitä tekee ja osaa reagoida oikein mahdollisissa ongelmatilanteissa.


    • Eloweena

      Onko joku käynyt Reealla hifussa tai mesolankojen laitossa? Itselleni tehty näitä muualla ja hinta on ollut jotain aivan muuta... tekisi mieli kokeilla.

      Osaako asiansa, minkä ikäinen tekijä?

    • Riejuu

      Hifu maksaa 199 Virossa. Joten kyllä tuo hinta on ok. Isot klinikat pitävät 3x hintaa jotta näyttää ”laadukkaammalta/tehokkaammalta” hoidolta. Sama laite

    • HIFUsta

      HIFU eli high intensity focused ultrasound on ns. veitsetön kasvojen kohotus järjestelmä, joka perustuu tuhansiin pieniin ultraäänipulsseihin tarkasti kohdennettuna tiettyyn syvyyteen kasvojen rakenteissa. Toki ei se oikeasti kasvojen kohotusta vastaa, mutta oikein tehtynä oikealla laitteella sopivan rakenteen kohdalla parantaan kyllä kasvojen rakennetta.

      HIFU tuli kuuluisaksi amerikkalaisen Ultherapy järjestelmän kautta, joka edelleen ainoa jossa voidaan ultraäänikuvalla seurata hoidon kohdistumista, joka ehdoton hoidon onnistumiselle oikein. Samoin ainoa joka tutkitusti antaa tasaisen pulssin. Suosion myötä kopiolaitteita on tullut valtavasti markkinoille ja laitteiden ja käyttökustannusten hinta murto-osa alkuperäisestä, joten alle 100 € hoitohinta on mahdollinen. Se että toimii se....?

    • HIFUSta

      Se että toimiiko...se?

    • hamsteripussi

      Mulle on tehty HIFUhoito kaksi kertaa koesmetologin toimesta ja on toiminut ainakin mulla. Kallis ollut silti milestäni, noin 400 koko kasvot. Mutta ihan toista silti kun lääkärien hinnat.

    • Anonyymi

      Olen käynyt Kauneuskammari Reeassa toukokuusta 2019 alkaen hoidossa noin kerran kuukaudessa.

      Aluksi kävin HIFUssa ja otin ihon kemiallisen kuorinnan. Seuraavalla kerralla kävin täyttämässä huulet ja samalla häivytettiin myös ns. tupakkaryppyjen alut. Tänään kävin ottamassa mesolangat.

      Olen siis pikkuhiljaa päätynyt putiikin kanta-asiakkaaksi! Tykkään käydä Reealla Maritan luona hoidoissa, sillä hoidot on tehty erittäin ammattitaitoisesti ja jälki on joka kerta ollut erinomainen. Marita on 5-kymppinen erittäin asiantunteva sairaanhoitaja. Hän on hyvin osannut kommentoida perusteluineen, mikä minulle sopii ja mikä ei.

      Tosi tärkeä juttu on muuten ollut myös hoito-ohjeet, miten itse voin edistää hyvää lopputulosta. Olen saanut erittäin hyviä ohjeita aina ihon kuivaharjauksesta lähtien.

      Osasta hoitoehdotuksistani on kieltäydytty, lähinnä siitä syystä ettei niistä olisi hyötyä tai jälki olisi hyvä. Lipolyysiä en saanut kaksoisleukaani, ja hyvä niin, sillä aluetta ei todellisuudessa vaivannut ylimääräinen rasva vaan laihtumisen jälkeen kudosten löysyys. Alue hoidettiin HIFUlla, ja se on nyt parissa kuukaudessa kiinteytynyt huomattavasti.

      Vasta jälkikäteen olen tajunnut, että rasvan poisto kasvoiltani vain vanhentaisi niitä, joten olen ikionnellinen, ettei siihen suostuttu.

      Huulten täytöstä tuli luonnollinen kaunis täyteläinen lopputulos, ja mesolangat menivät tänään nätisti.

      Olen niin innoissani, sillä oikeasti näytän jo tosi hyvältä! Ikäveikkauset menevät kohdallani järjestään 10 vuotta pieleen. Onhan se tosi hauskaa, kun itseäni huomattavasti nuoremmat miehet lähestyvät perheenperustamistoiveineen, vaikka olen oikeasti jo reilusti yli 40, ja vauva-ajat ovat kohdallani takanapäin.

      Nettisivuista media-alan ihmisenä olen samaa mieltä, että ne voisivat olla paremmatkin. Itse hoito on kuitenkin ollut erinomaista ja jatkan niissä edelleen.

      Seuraavaksi on suunnitteilla ainakin yellow peeling, jolla poistetaan auringon jäljet kasvoilta. HIFU uusitaan jossain vaiheessa. Ja oikeasti minua kiinnostaa myös monet muut hoidot, sillä haluan saada myös ihostani tosi hyvän näköisen.

      Tulen vaikka myöhemmin kertomaan tänne uusista kokemuksistani.

    • Anonyymi

      ^ Tuohon piti kirjoittaa erikoissairaanhoitaja.

    • Anonyymi

      olen käynyt hifussa ja huulen täytössä,hifu ihan huijausta huulissa ei näkynyt oikeastaan mitään poikkeavaa,rahat menivät hukkaan,kiertäisin paikan kaukaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe