Vaimon pihtaamisen syy selvisi!

hermomeni

Sain vihdoin monen vuoden vaimon pihtaamisen jälkeen tivattua häneltä syyn. Ennen vedonnut stressiin jne ja "en tiedä". Nyt sitten sanoi, että en ole haluttava koska olen niin epävarma. Siinä kohin pääni meinasi räjähtää! Olen tullut epävarmaksi, koska vaimoni ei halua minua! Ne sadat torjunnat! Meillä ei kuulemma ole parisuhdeongelmaa, vaan minulla on ongelmia itsetuntoni kanssa ja jotta voisimme taas joskus harrastaa seksiä niin minun on yksin tultava itsevarmaksi. Olen niin vihainen ja haluaisin vain kostaa!!!!! Saisinpa hänet haluamaan ja pihdata ja sanoa että hän on liian lahna!

170

8047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä niin

      Kuules nyt naiset puhuvat eri kieltä. Sinun epävarmuus=pidätkö minusta enää. Vaimosi on nalkuttanut ja torjunut sinua niin paljon, että hakuat kostaa. Siis pidätkö hänestä oikeasti, jos et pidä, mikä on ymmärrettävää niin vaimosi ei halua sinua. Naisille on tosi tärkeää, että he voivat ainakin kuvitella miehen pitävän heistä.

      Jos olisit varmempi, niin kaikki se huuto, syyttely ja mitäntöiti ei tuntuisi missään ja pitäisit edelleenkin vaimostasi.Varma mies ymmärtää, että kyseessä naisen tunnepurkaus ja hän kaipaa miehistä syliä.

      • pihtailulle syynsä

        Pihtari voi haluta naimisiin.


      • vfgfbgfbgg

        Toisaalta on niinkin, että epävarmuus ei ole seksikästä miehessä vaikka se johtuisikin naisesta. Vaikea oravanpyörä.


      • gbgnhnhyumj
        vfgfbgfbgg kirjoitti:

        Toisaalta on niinkin, että epävarmuus ei ole seksikästä miehessä vaikka se johtuisikin naisesta. Vaikea oravanpyörä.

        Juu vielä, että meillä oli tuon tyyppinen noidankehä, ja se ratkesi niin, että mies suuttui. Ja se oli hyvä, koska suuttuneena hän ei enää näyttänyt epävarmalta vaan hyvinkin kunnioitettavalta. Ei siis huutanut tai lyönyt tietenkään, vaan kasvonilmeissä tapahtui muutos. Ehkä ap:n kannattaakin suuttua, sillä lailla hiljaisen arvokkaasti, ei missään tapauksessa menettää malttiaan, mikä on taas kerran heikkouden osoitus naisen silmissä. Vaan olla vihainen hiljaa mielessään.


      • hermomeni

        "Jos olisit varmempi, niin kaikki se huuto, syyttely ja mitäntöiti ei tuntuisi missään ja pitäisit edelleenkin vaimostasi.Varma mies ymmärtää, että kyseessä naisen tunnepurkaus ja hän kaipaa miehistä syliä."

        No kun ei ole varma niin ei ole varma. Jokainen voi yrittää alkaa alfa-urokseksi kun takana on 10 vuotta koulukiusaamista ja lisäksi oma isä on aina mitätöinyt. Nyt sitten nainen asettaa odotukset, että pitäisi olla sitä ja tätä että seksi maistuu. Olisi varmaan pitänyt tappaa itseni silloin teini-ikäisenä, kun sitä silloin melkein viikottain harkitsin. En meinaa ilmeisesti tule saamaan kunnioitusta (vaimo nalkuttanut ihan kaikesta hääpäivän jälkeen) tai rakkautta olemalla oma itseni.


      • bobris
        hermomeni kirjoitti:

        "Jos olisit varmempi, niin kaikki se huuto, syyttely ja mitäntöiti ei tuntuisi missään ja pitäisit edelleenkin vaimostasi.Varma mies ymmärtää, että kyseessä naisen tunnepurkaus ja hän kaipaa miehistä syliä."

        No kun ei ole varma niin ei ole varma. Jokainen voi yrittää alkaa alfa-urokseksi kun takana on 10 vuotta koulukiusaamista ja lisäksi oma isä on aina mitätöinyt. Nyt sitten nainen asettaa odotukset, että pitäisi olla sitä ja tätä että seksi maistuu. Olisi varmaan pitänyt tappaa itseni silloin teini-ikäisenä, kun sitä silloin melkein viikottain harkitsin. En meinaa ilmeisesti tule saamaan kunnioitusta (vaimo nalkuttanut ihan kaikesta hääpäivän jälkeen) tai rakkautta olemalla oma itseni.

        Pihtauksessa voi olla takana myös vaimon oma seksuaalinen epävarmuus, joka tarkoittaa sitä, ettei pysty kohtaamaan epävarmuutta toisessa ihmisessä kun ei ole itsekään varma. Jos olisi itse seksuaalisesti varma, ei toisen epävarmuuskaan tuntuisi niin raskaalta. Sitten jos molemmat on vähän epävarmoja, niin menee hankalaksi. Varsinkaan kun kukaan ei voi olla toisen kanssa kokoajan varma ja varmuus vähenee torjumisien myötä. Luultavasti vaimolla on myös ongelmia oman seksuaalisen varmuuden kanssa. Useinhan sanotaan, että niitä piirteitä on vaikeinta kohdata toisessa, jotka ovat itsellekin "ongelmia".

        Samoin myös usein nalkuttaminen johtuu epävarmuudesta. Voit esimerkiksi osoittaa olevasi varma puoliso sillä lailla, että seuraavan kerran kun nalkuttaa, niin et hermostu vaan varmasti kysyt: että miten haluaisit sitten hoitaa tämän asian? Jos nalkuttaa jostain ratkaisustasi tai tavastasi, niin kysy, että miten olisit halunnut ratkaista tämän tai mikä sinua nimenomaan ahdistaa tässä tavassani? Sillä lailla voit auttaa vaimoasi löytämään omat epävarmuutensa, jollon hänen sinun epävarmuutta ruokkiva käytös alkaa muuttua. Ehkä epävarmuus tulee siitä, että ette tee jotain päätöksiä yhdessä ja siksi vaimo nalkuttaa niistä, tai hänellä on jotain omia "lukkiutumia" pään sisällä, miksi joku tapasi häiritsee häntä. Luultavasti kun alat osoittaa henkistä varmuutta, etkä kiukustu nalkuttamisesta, vaimon omat epävarmuudet alkavat tulla rakentavammin esiin. Häntä tuskin häiritsisi monet asiat niin paljon, jos hän ei olisi itse epävarma.

        Älä kumminkaan käytä tätä neuvoa vihapäissäsi siihen, että syytät/syyllistät vaimoa hänen omasta epävarmuudesta, vaan auta teitä molempia olemalla varma kumppani nalkutustilanteessa. Kysy, niin hyvin nopeaan nalkutus saattaa loppua. Jos vaimo sanoo vastaukseksi: en mä tiedä, niin silloin ongelma on oikeasti hänessä, eikä sinussa.


      • Perheenisä
        hermomeni kirjoitti:

        "Jos olisit varmempi, niin kaikki se huuto, syyttely ja mitäntöiti ei tuntuisi missään ja pitäisit edelleenkin vaimostasi.Varma mies ymmärtää, että kyseessä naisen tunnepurkaus ja hän kaipaa miehistä syliä."

        No kun ei ole varma niin ei ole varma. Jokainen voi yrittää alkaa alfa-urokseksi kun takana on 10 vuotta koulukiusaamista ja lisäksi oma isä on aina mitätöinyt. Nyt sitten nainen asettaa odotukset, että pitäisi olla sitä ja tätä että seksi maistuu. Olisi varmaan pitänyt tappaa itseni silloin teini-ikäisenä, kun sitä silloin melkein viikottain harkitsin. En meinaa ilmeisesti tule saamaan kunnioitusta (vaimo nalkuttanut ihan kaikesta hääpäivän jälkeen) tai rakkautta olemalla oma itseni.

        Hermomeni,
        sun kannattaisi nyt keskittyä vaan ihan itseesi eikä miettiä vaimosi mietteitä ollenkaan. Oma itsesi ei ole sitä, mitä elämä haluaa nähdä. Muutu, kehity, kasva. Haloo, koulu loppui jo.
        Ei naimisissa oleva mies, voi täällä valittaa "että olisi pitänyt tappaa itseni...". Mitä helv. sinä täällä koulukiusaamisesta valitat, oikeasti? MIkä ihmeen tekosyy joku koulukiusaaminen on aikuiselle miehelle vetää itsensä ehdoin tahdoin maihin?

        Ainoastaan kehittymällä itse, ottamalla elämäsi omiin käsiisi ja olemalla rohkeasti "vähän enemmän mies" joka päivä voit kasvaa ja olla jotain.

        Ota nyt hyvä mies säännöksi että joka päivä kun:

        - Heräät, päätät että tämä on minun päivä ja teen kaikkeni että näin käy.
        - Menet nukkumaan, toteat että tämä oli minun päiväni ja huominenkin on sitä.

        Ihan yksinkertainen juttu.

        Peilissä et näe kädetöntä, jalatonta, yksisilmäistä, syöpää sairastavaa tai muuten kovia kokemassa olevaa ihmistä. Elät siis vielä monen monituista päivää joista jokaisen sinun pitäisi itse tehdä omasi. Pari viikkoa "sinun päiviä" ja otat vaimosi huomioon ihan eri tavalla... sekä henkisesti että fyysisesti.

        Odotan raporttia joulukuun vaihteeseen mennessä... :-)


      • hermomeni
        Perheenisä kirjoitti:

        Hermomeni,
        sun kannattaisi nyt keskittyä vaan ihan itseesi eikä miettiä vaimosi mietteitä ollenkaan. Oma itsesi ei ole sitä, mitä elämä haluaa nähdä. Muutu, kehity, kasva. Haloo, koulu loppui jo.
        Ei naimisissa oleva mies, voi täällä valittaa "että olisi pitänyt tappaa itseni...". Mitä helv. sinä täällä koulukiusaamisesta valitat, oikeasti? MIkä ihmeen tekosyy joku koulukiusaaminen on aikuiselle miehelle vetää itsensä ehdoin tahdoin maihin?

        Ainoastaan kehittymällä itse, ottamalla elämäsi omiin käsiisi ja olemalla rohkeasti "vähän enemmän mies" joka päivä voit kasvaa ja olla jotain.

        Ota nyt hyvä mies säännöksi että joka päivä kun:

        - Heräät, päätät että tämä on minun päivä ja teen kaikkeni että näin käy.
        - Menet nukkumaan, toteat että tämä oli minun päiväni ja huominenkin on sitä.

        Ihan yksinkertainen juttu.

        Peilissä et näe kädetöntä, jalatonta, yksisilmäistä, syöpää sairastavaa tai muuten kovia kokemassa olevaa ihmistä. Elät siis vielä monen monituista päivää joista jokaisen sinun pitäisi itse tehdä omasi. Pari viikkoa "sinun päiviä" ja otat vaimosi huomioon ihan eri tavalla... sekä henkisesti että fyysisesti.

        Odotan raporttia joulukuun vaihteeseen mennessä... :-)

        "Ei naimisissa oleva mies, voi täällä valittaa "että olisi pitänyt tappaa itseni...". Mitä helv. sinä täällä koulukiusaamisesta valitat, oikeasti? MIkä ihmeen tekosyy joku koulukiusaaminen on aikuiselle miehelle vetää itsensä ehdoin tahdoin maihin?"

        En mä ole missään koulukiusaamisessa rypenyt vaan saanut hyvinkin paljon aikaan elämässä. On kouluttauduttu pitkälle, on pidetty kunnosta huolta, on ainakin yritetty olla sosiaalisiakin, vaikkei se aina helppoa ole ja välillä on vaikeaa saada sanaa suusta ulos.

        Kyllä sitä on myös yritetty olla vastuunsa kantava aikuinen mies. On kuunneltu naista ja otettu huomioon, pyritty olemaan läsnä, huolehdittu toimeentulosta ja yritetty myös harrastaa ja olla aktiivisia kaiken muun ohella, mutta ilmeisesti pitäisi olla joku särmikäs James Bond, joka vie naiselta jalat alta pelkällä katseella. Ei voi v*ttu mitään.


      • hermomeni
        gbgnhnhyumj kirjoitti:

        Juu vielä, että meillä oli tuon tyyppinen noidankehä, ja se ratkesi niin, että mies suuttui. Ja se oli hyvä, koska suuttuneena hän ei enää näyttänyt epävarmalta vaan hyvinkin kunnioitettavalta. Ei siis huutanut tai lyönyt tietenkään, vaan kasvonilmeissä tapahtui muutos. Ehkä ap:n kannattaakin suuttua, sillä lailla hiljaisen arvokkaasti, ei missään tapauksessa menettää malttiaan, mikä on taas kerran heikkouden osoitus naisen silmissä. Vaan olla vihainen hiljaa mielessään.

        En mä pysty edes suuttumaan kunnolla, koska menen vaan ihan solmuun. Toki täällä netissä on helppo purkaa tunteitaan, mutta vaimolleni en ole oikeen koskaan uskaltanut suuttua tai korottaa ääntäni. Olen yrittänyt neuvotella asioista, koska hän alkaa syyllistää mua heti kun korotan ääntäni tai osoitan negatiivisia tunteita. Silloin harvoin kun olen suuttunut, on vaimoni sanonut että manipuloin häntä ja kieltäytynyt seksistä pitkään sen jälkeen.


      • Perheenisä
        hermomeni kirjoitti:

        "Ei naimisissa oleva mies, voi täällä valittaa "että olisi pitänyt tappaa itseni...". Mitä helv. sinä täällä koulukiusaamisesta valitat, oikeasti? MIkä ihmeen tekosyy joku koulukiusaaminen on aikuiselle miehelle vetää itsensä ehdoin tahdoin maihin?"

        En mä ole missään koulukiusaamisessa rypenyt vaan saanut hyvinkin paljon aikaan elämässä. On kouluttauduttu pitkälle, on pidetty kunnosta huolta, on ainakin yritetty olla sosiaalisiakin, vaikkei se aina helppoa ole ja välillä on vaikeaa saada sanaa suusta ulos.

        Kyllä sitä on myös yritetty olla vastuunsa kantava aikuinen mies. On kuunneltu naista ja otettu huomioon, pyritty olemaan läsnä, huolehdittu toimeentulosta ja yritetty myös harrastaa ja olla aktiivisia kaiken muun ohella, mutta ilmeisesti pitäisi olla joku särmikäs James Bond, joka vie naiselta jalat alta pelkällä katseella. Ei voi v*ttu mitään.

        Sisäistä nyt hyvä mies tämä:

        - Heräät, päätät että tämä on minun päivä ja teen kaikkeni että näin käy.
        - Menet nukkumaan, toteat että tämä oli minun päiväni ja huominenkin on sitä.

        Jos vielä on metsässä parisuhdehommat, niin olet valmis toteamaan että nainen väärä nainen sinulle.

        Huomaatko, että valitat & selität vieläkin. Lakkaa selittämästä. Lakkaa valittamasta.

        Sinun pitää päästä tilaan, missä vttu toteat OLEVASI sosiaalinen, HARRASTAT, OLET läsnä, OLET MIES ja OLET haluttava. Tuollainen, joka valittaa ei varmasti kiinnosta ketään.


      • niinpä niin
        Perheenisä kirjoitti:

        Sisäistä nyt hyvä mies tämä:

        - Heräät, päätät että tämä on minun päivä ja teen kaikkeni että näin käy.
        - Menet nukkumaan, toteat että tämä oli minun päiväni ja huominenkin on sitä.

        Jos vielä on metsässä parisuhdehommat, niin olet valmis toteamaan että nainen väärä nainen sinulle.

        Huomaatko, että valitat & selität vieläkin. Lakkaa selittämästä. Lakkaa valittamasta.

        Sinun pitää päästä tilaan, missä vttu toteat OLEVASI sosiaalinen, HARRASTAT, OLET läsnä, OLET MIES ja OLET haluttava. Tuollainen, joka valittaa ei varmasti kiinnosta ketään.

        Perheenisällä on hyvä pointti. Ryhdistäydy ja ota homma haltuun. Asia ei ole mustavalkoinen, ei sinun tarvitse olla mikään James Bond. Ainoastaan uhraat hieman aikaa ja keskityt. Sitten harjoittelet hieman rohkeutta ja sanot, ettet sinä ole mikään kynnysmatto. Reagoi vaimosi nalkutukseen aikaisemmin ja kysy, mikä on ongelma. Jos olet hiljaa niin hän nalkutttaa enemmän ja enemmän kunnes saa sinussa jonkinlaisen reaktion aikaan. Toisin sanoen hän haluaa naisten kielellä, että "kuuntelet".

        Yhteenveto: rohkeutta, tarkkaavaisuutta ja määrätietoisuutta. Jos lisäät tätä edes sen verran, että olet 1% James Bond niin hyvä tulee.

        Älä ole laiska, väsynyt, passiivinen ja masentunut.

        Olet varmasti kouluttautunut ja kenties hyvinkin pätevä, mutta sinun pitää uhrata vähän energiaa vaimoonkin.


      • hermomeni
        niinpä niin kirjoitti:

        Perheenisällä on hyvä pointti. Ryhdistäydy ja ota homma haltuun. Asia ei ole mustavalkoinen, ei sinun tarvitse olla mikään James Bond. Ainoastaan uhraat hieman aikaa ja keskityt. Sitten harjoittelet hieman rohkeutta ja sanot, ettet sinä ole mikään kynnysmatto. Reagoi vaimosi nalkutukseen aikaisemmin ja kysy, mikä on ongelma. Jos olet hiljaa niin hän nalkutttaa enemmän ja enemmän kunnes saa sinussa jonkinlaisen reaktion aikaan. Toisin sanoen hän haluaa naisten kielellä, että "kuuntelet".

        Yhteenveto: rohkeutta, tarkkaavaisuutta ja määrätietoisuutta. Jos lisäät tätä edes sen verran, että olet 1% James Bond niin hyvä tulee.

        Älä ole laiska, väsynyt, passiivinen ja masentunut.

        Olet varmasti kouluttautunut ja kenties hyvinkin pätevä, mutta sinun pitää uhrata vähän energiaa vaimoonkin.

        "Yhteenveto: rohkeutta, tarkkaavaisuutta ja määrätietoisuutta. Jos lisäät tätä edes sen verran, että olet 1% James Bond niin hyvä tulee."

        Miten tuo sitten tehdään? Yliyrittäminenhän vasta naurettavalta näyttää. Siitähän naiset aina puhuvat, miten säälittävä on mies joka esittää itsevarmaa. Mun pitäisi olla jotain, mutta en tiedä mitä. Perheenisän tekstiä en oikein tajua. Vaikka en ole valittanut, vaan ollut mukava, auttavainen, hyväntuulinen, aktiivinen ym, ei se ole vaimolleni riittänyt. Eilen vaimo sanoi, että olen vähän niin kuin semmoinen mukava mies, joka ei saa sukkia pyörimään jaloissa. VOI J***LAUTA!!! Ilmeisesti se olisi parempi kun äiti olisi kasvattanut musta kyynärpäätaktiikalla menevän, toisia alistavan mulkun. Mitä tässä nyt pitäisi tehdä. Mä en ole mikään rohkea. Mua ahdistaa jo ajatuskin siitä että pitäisi olla jotenkin dominoiva, uskaltaa sanoa aina mielipiteensä ääneen ja toimia määrätietoisesti. EN MÄ OLE SELLAISEKSI KASVANUT! Mä pelkään ihmisiä ja pelkään yli kaiken että nolaan itseni jossain. Vaimoni mukaan mä punastelen usein vieraiden ihmisten seurassa ja vaikka mä yritän kuinka kantaa vastuuta työstä ja perheestä ja tehdä asioita mistä tykkään, e nää ongelmat lähde pois. Ilmeisesti mä olen vaan sellainen mies jota naiset ei halua seksuaalisesti.

        "Älä ole laiska, väsynyt, passiivinen ja masentunut."

        Juuri sitä en ole ollut, niin kuin edellisestä viestistä käy ilmi. Mutta ei ole auttanut. Nyt kyllä ahdistaa, mutta se ei kai ole olennaista, kun en ollut riittävän hyvä iloisena ja aktiivisenakaan.

        "Olet varmasti kouluttautunut ja kenties hyvinkin pätevä, mutta sinun pitää uhrata vähän energiaa vaimoonkin."

        Siis minähän olen uhrannut käytännössä kaiken ja se tässä tulee mieleen, että sekö tässä lopulta onkin ongelmana, että en ole ollut tarpeeksi itsekäs ja vaatinut muita myös tekemään jotain minun eteeni?


      • niinpä, niin
        hermomeni kirjoitti:

        "Yhteenveto: rohkeutta, tarkkaavaisuutta ja määrätietoisuutta. Jos lisäät tätä edes sen verran, että olet 1% James Bond niin hyvä tulee."

        Miten tuo sitten tehdään? Yliyrittäminenhän vasta naurettavalta näyttää. Siitähän naiset aina puhuvat, miten säälittävä on mies joka esittää itsevarmaa. Mun pitäisi olla jotain, mutta en tiedä mitä. Perheenisän tekstiä en oikein tajua. Vaikka en ole valittanut, vaan ollut mukava, auttavainen, hyväntuulinen, aktiivinen ym, ei se ole vaimolleni riittänyt. Eilen vaimo sanoi, että olen vähän niin kuin semmoinen mukava mies, joka ei saa sukkia pyörimään jaloissa. VOI J***LAUTA!!! Ilmeisesti se olisi parempi kun äiti olisi kasvattanut musta kyynärpäätaktiikalla menevän, toisia alistavan mulkun. Mitä tässä nyt pitäisi tehdä. Mä en ole mikään rohkea. Mua ahdistaa jo ajatuskin siitä että pitäisi olla jotenkin dominoiva, uskaltaa sanoa aina mielipiteensä ääneen ja toimia määrätietoisesti. EN MÄ OLE SELLAISEKSI KASVANUT! Mä pelkään ihmisiä ja pelkään yli kaiken että nolaan itseni jossain. Vaimoni mukaan mä punastelen usein vieraiden ihmisten seurassa ja vaikka mä yritän kuinka kantaa vastuuta työstä ja perheestä ja tehdä asioita mistä tykkään, e nää ongelmat lähde pois. Ilmeisesti mä olen vaan sellainen mies jota naiset ei halua seksuaalisesti.

        "Älä ole laiska, väsynyt, passiivinen ja masentunut."

        Juuri sitä en ole ollut, niin kuin edellisestä viestistä käy ilmi. Mutta ei ole auttanut. Nyt kyllä ahdistaa, mutta se ei kai ole olennaista, kun en ollut riittävän hyvä iloisena ja aktiivisenakaan.

        "Olet varmasti kouluttautunut ja kenties hyvinkin pätevä, mutta sinun pitää uhrata vähän energiaa vaimoonkin."

        Siis minähän olen uhrannut käytännössä kaiken ja se tässä tulee mieleen, että sekö tässä lopulta onkin ongelmana, että en ole ollut tarpeeksi itsekäs ja vaatinut muita myös tekemään jotain minun eteeni?

        Teidän ei varmaankaan muu auta kuin sopia, milloin seksiä harrastetaan. Minkäänlaisesta luontevasta hetkestä joilloin seksi tulee itsestään on turha unelmoida. Vaikka menisitte loistohotelliin, niin hän haluaisi tehdä kaikkea muuta kuin seksiä.

        Kerrot, että sinun mielestä avioliitto jossa ei ole seksiä on surkea ja sinä haluat muuttaa liiton paremmaksi. Kun toistat tätä monena päivänä kenties viikkojen ajan vaimosi alkaa pikkuhiljaa uskomaan, että olet tosissa ja on varmaan ihmeissään.

        Sen jälkeen kun vaimosi on valmis muuttamaan liittoanne sovitte, ettå kerran viikossa seksiä ja jos kiireiltään menee seuraavalle viikolle, niin sitten kaksi kertaa seuraavalla viikolla.

        Sitten kun saat alkuun tosi huonoa seksiä marttyyrilta, niin homma menee oikeaan suuntaan. Sinun on helpomi helliä häntä ja tehdä pieniä romanttisia eleitä kun ei tarvitse pelätä pelleksi joutumista Lopuksi vaimosi unessa ollut seksuaakisuus herää.


      • Perheenisä
        hermomeni kirjoitti:

        "Yhteenveto: rohkeutta, tarkkaavaisuutta ja määrätietoisuutta. Jos lisäät tätä edes sen verran, että olet 1% James Bond niin hyvä tulee."

        Miten tuo sitten tehdään? Yliyrittäminenhän vasta naurettavalta näyttää. Siitähän naiset aina puhuvat, miten säälittävä on mies joka esittää itsevarmaa. Mun pitäisi olla jotain, mutta en tiedä mitä. Perheenisän tekstiä en oikein tajua. Vaikka en ole valittanut, vaan ollut mukava, auttavainen, hyväntuulinen, aktiivinen ym, ei se ole vaimolleni riittänyt. Eilen vaimo sanoi, että olen vähän niin kuin semmoinen mukava mies, joka ei saa sukkia pyörimään jaloissa. VOI J***LAUTA!!! Ilmeisesti se olisi parempi kun äiti olisi kasvattanut musta kyynärpäätaktiikalla menevän, toisia alistavan mulkun. Mitä tässä nyt pitäisi tehdä. Mä en ole mikään rohkea. Mua ahdistaa jo ajatuskin siitä että pitäisi olla jotenkin dominoiva, uskaltaa sanoa aina mielipiteensä ääneen ja toimia määrätietoisesti. EN MÄ OLE SELLAISEKSI KASVANUT! Mä pelkään ihmisiä ja pelkään yli kaiken että nolaan itseni jossain. Vaimoni mukaan mä punastelen usein vieraiden ihmisten seurassa ja vaikka mä yritän kuinka kantaa vastuuta työstä ja perheestä ja tehdä asioita mistä tykkään, e nää ongelmat lähde pois. Ilmeisesti mä olen vaan sellainen mies jota naiset ei halua seksuaalisesti.

        "Älä ole laiska, väsynyt, passiivinen ja masentunut."

        Juuri sitä en ole ollut, niin kuin edellisestä viestistä käy ilmi. Mutta ei ole auttanut. Nyt kyllä ahdistaa, mutta se ei kai ole olennaista, kun en ollut riittävän hyvä iloisena ja aktiivisenakaan.

        "Olet varmasti kouluttautunut ja kenties hyvinkin pätevä, mutta sinun pitää uhrata vähän energiaa vaimoonkin."

        Siis minähän olen uhrannut käytännössä kaiken ja se tässä tulee mieleen, että sekö tässä lopulta onkin ongelmana, että en ole ollut tarpeeksi itsekäs ja vaatinut muita myös tekemään jotain minun eteeni?

        Kaikki me ollaan tähän maailmaan tultu ihan yhtä pienenä ja avuttomina. OIet aikuinen mies ja olet vastuussa omasta elämästäsi. Siitä ei vastaa äitisi, siskosi eikä isäsi vaan ihan sinä itse.

        Kysehän ei nyt ole siitä, kuinka paljon uhraat vaimoosi - ei todellakaan. Kyse on siitä, että mitä sinä olet tehnyt ollaksesi itsenäinen miehinen mies joka seisoo kahdella jalalla elämässään, tietää mitä haluaa ja pyrkii sihen joka päivä. Mies joka rakastaa oikealla tavalla omaa elämäänsä ja jonka kylkeen nainen haluaa tulla, sillä siinä on hyvä olla.

        Niin kauan, kun sinä ajattelet itsestäsi että olet sellainen jota kukaan ei halua seksuaalisesti, niin se on aivan varma ettei kukaan todellakaan halua sinua. Niin kauan kun sinä et uskalla antaa vaimollesi tilaa ja aikaa haluta sinua olemalla itse paniikissa ja tyrkyttämällä itseäsi hänelle väärin keinoin, niin kauan tuo sinun hommasi on takalukossa.

        Vetovoimassa ei ole kysymys siitä, että läheisriippuvainen lukion hikari on vaimolleen kuin läähättävä koira joka odottaa luuta. Pitää olla oma elämä, oma tahto ja ihan itselle rakennettu itsevarmuus.

        Usko nyt, sinun pitää alkaa tekemään päivistäsi sinun päiviä... joka päivä. Ei vaimon palvelupäiviä, ei muiden palvelupäiviä, ei työssä hiirustamisen päiviä vaan ihan oikeasti SINUN päiviä. Parasta mitä voit vaimosi rakastamisen suhteen tehdä, on alkaa tekemään asioita joilla sinä alat rakastamaan itseäsi edes jonkin verran.

        Itse olen vähän kriittinen minkään "seksin aikataulun" sopimisesta... se on vähän kornia ja kohta olet kalenteri kourassa näyttämässä hänelle, että miten olis tänään kun eiliset jäi väliin...

        Ei tuota nyt niin vaikea ole ymmärtää.


      • 69Nainen69
        hermomeni kirjoitti:

        En mä pysty edes suuttumaan kunnolla, koska menen vaan ihan solmuun. Toki täällä netissä on helppo purkaa tunteitaan, mutta vaimolleni en ole oikeen koskaan uskaltanut suuttua tai korottaa ääntäni. Olen yrittänyt neuvotella asioista, koska hän alkaa syyllistää mua heti kun korotan ääntäni tai osoitan negatiivisia tunteita. Silloin harvoin kun olen suuttunut, on vaimoni sanonut että manipuloin häntä ja kieltäytynyt seksistä pitkään sen jälkeen.

        Oliskohan tossa nyt jotain muuta takana??
        Jos vaimosi mielestä olet epävarma, niin miksei sitä epävarmuutta sitte kohoteta?? =D
        Kirjastossa vai kirkossako hän luulee, että se kohoaa???
        Hohhoijaa..jo on selitykset.


      • eloveera
        hermomeni kirjoitti:

        "Yhteenveto: rohkeutta, tarkkaavaisuutta ja määrätietoisuutta. Jos lisäät tätä edes sen verran, että olet 1% James Bond niin hyvä tulee."

        Miten tuo sitten tehdään? Yliyrittäminenhän vasta naurettavalta näyttää. Siitähän naiset aina puhuvat, miten säälittävä on mies joka esittää itsevarmaa. Mun pitäisi olla jotain, mutta en tiedä mitä. Perheenisän tekstiä en oikein tajua. Vaikka en ole valittanut, vaan ollut mukava, auttavainen, hyväntuulinen, aktiivinen ym, ei se ole vaimolleni riittänyt. Eilen vaimo sanoi, että olen vähän niin kuin semmoinen mukava mies, joka ei saa sukkia pyörimään jaloissa. VOI J***LAUTA!!! Ilmeisesti se olisi parempi kun äiti olisi kasvattanut musta kyynärpäätaktiikalla menevän, toisia alistavan mulkun. Mitä tässä nyt pitäisi tehdä. Mä en ole mikään rohkea. Mua ahdistaa jo ajatuskin siitä että pitäisi olla jotenkin dominoiva, uskaltaa sanoa aina mielipiteensä ääneen ja toimia määrätietoisesti. EN MÄ OLE SELLAISEKSI KASVANUT! Mä pelkään ihmisiä ja pelkään yli kaiken että nolaan itseni jossain. Vaimoni mukaan mä punastelen usein vieraiden ihmisten seurassa ja vaikka mä yritän kuinka kantaa vastuuta työstä ja perheestä ja tehdä asioita mistä tykkään, e nää ongelmat lähde pois. Ilmeisesti mä olen vaan sellainen mies jota naiset ei halua seksuaalisesti.

        "Älä ole laiska, väsynyt, passiivinen ja masentunut."

        Juuri sitä en ole ollut, niin kuin edellisestä viestistä käy ilmi. Mutta ei ole auttanut. Nyt kyllä ahdistaa, mutta se ei kai ole olennaista, kun en ollut riittävän hyvä iloisena ja aktiivisenakaan.

        "Olet varmasti kouluttautunut ja kenties hyvinkin pätevä, mutta sinun pitää uhrata vähän energiaa vaimoonkin."

        Siis minähän olen uhrannut käytännössä kaiken ja se tässä tulee mieleen, että sekö tässä lopulta onkin ongelmana, että en ole ollut tarpeeksi itsekäs ja vaatinut muita myös tekemään jotain minun eteeni?

        Teillä ei taida olla enää kipinää välillänne, vaan suhde on nuutunut tai vaimolla on jossain nurkan takana parempaa. Jos jokin asia alkaa pänniä, niin siitä kehittyy hyvinkin suuri "lumipallo", joka jää välillenne. On jostain muusta kysymys kuin antamisesta.


      • justiinsa heräää
        hermomeni kirjoitti:

        En mä pysty edes suuttumaan kunnolla, koska menen vaan ihan solmuun. Toki täällä netissä on helppo purkaa tunteitaan, mutta vaimolleni en ole oikeen koskaan uskaltanut suuttua tai korottaa ääntäni. Olen yrittänyt neuvotella asioista, koska hän alkaa syyllistää mua heti kun korotan ääntäni tai osoitan negatiivisia tunteita. Silloin harvoin kun olen suuttunut, on vaimoni sanonut että manipuloin häntä ja kieltäytynyt seksistä pitkään sen jälkeen.

        Olen nainen ja kysyn että oletko mennyt naimisiin jonkun sekopään kanssa ? Ihan oikeasti olet täysin tossunalla, jos teillä ei saa edes toiselle suuttua, eikä ilmaista negatiivisia tunteita, niin on todella outoa. Kenen elämää elät ? Jokaisella ihmisellä on tunteita on iloa, surua, suuttumusta, ärtymystä, vihaa jne. Miksei sitä saisi näyttää ? Ai niin ei tietenkään, ettei pikkuprinsessa pahoita mieltään ja pihtaa taas kuukausi tolkulla. Voi jestas. Sano sille vaimolles, että nyt riittää ja lähde johonkin vaikka viikoksi, älä vastaa vaimosi puheluihin äläkä viesteihin. Normaalit naiset ei pihtaa, vaimos taitaa olla frigidi.


      • Perheenisä kirjoitti:

        Kaikki me ollaan tähän maailmaan tultu ihan yhtä pienenä ja avuttomina. OIet aikuinen mies ja olet vastuussa omasta elämästäsi. Siitä ei vastaa äitisi, siskosi eikä isäsi vaan ihan sinä itse.

        Kysehän ei nyt ole siitä, kuinka paljon uhraat vaimoosi - ei todellakaan. Kyse on siitä, että mitä sinä olet tehnyt ollaksesi itsenäinen miehinen mies joka seisoo kahdella jalalla elämässään, tietää mitä haluaa ja pyrkii sihen joka päivä. Mies joka rakastaa oikealla tavalla omaa elämäänsä ja jonka kylkeen nainen haluaa tulla, sillä siinä on hyvä olla.

        Niin kauan, kun sinä ajattelet itsestäsi että olet sellainen jota kukaan ei halua seksuaalisesti, niin se on aivan varma ettei kukaan todellakaan halua sinua. Niin kauan kun sinä et uskalla antaa vaimollesi tilaa ja aikaa haluta sinua olemalla itse paniikissa ja tyrkyttämällä itseäsi hänelle väärin keinoin, niin kauan tuo sinun hommasi on takalukossa.

        Vetovoimassa ei ole kysymys siitä, että läheisriippuvainen lukion hikari on vaimolleen kuin läähättävä koira joka odottaa luuta. Pitää olla oma elämä, oma tahto ja ihan itselle rakennettu itsevarmuus.

        Usko nyt, sinun pitää alkaa tekemään päivistäsi sinun päiviä... joka päivä. Ei vaimon palvelupäiviä, ei muiden palvelupäiviä, ei työssä hiirustamisen päiviä vaan ihan oikeasti SINUN päiviä. Parasta mitä voit vaimosi rakastamisen suhteen tehdä, on alkaa tekemään asioita joilla sinä alat rakastamaan itseäsi edes jonkin verran.

        Itse olen vähän kriittinen minkään "seksin aikataulun" sopimisesta... se on vähän kornia ja kohta olet kalenteri kourassa näyttämässä hänelle, että miten olis tänään kun eiliset jäi väliin...

        Ei tuota nyt niin vaikea ole ymmärtää.

        Edellä kirjoittaa fiksu mies. Omakohtaisen kokemuksen kautta totean myöskin, että itsevarmuus on tärkeää. Kun olet itsenäinen yksilö, joka ei ole naisen paapottavana vaan etenee elämässään oli nainen mukana tai ei, nouset heti seuraavalle tasolle. Oli aika jolloin itsekin ruinasin seksiä ja siinä meni arvokkuus ja mielenkiinto, eikä nainenkaan selvästi nauttinut. Kun lopetin ruinaamisen ja keskityin tekemään enemmän mitä tykkäsin alkoi nainen miettiä, että mitä nyt tapahtuu: mies näyttää tyytyväiseltä ja hyvinvoivalta, jopa enemmän kuin ennen, mutta mikä on hänen paikkansa..?..Hei tuonhan mä tahdon! Ja jo alkoi tulla aloitteita sieltä suunnalta. Nykyään ei tarvitse ruikuttaa seksin perään, nainen tai naiset on aina valmiita. Ainoastaan jos pimppi on kipeänä liiallisen panemisen jäljiltä saattaa suu olla hetken mutrussa. Muuten kehrätään kuin viimeistä päivää.


      • ei lokeille

        Pihtaavalla naisella on aina jotain vikaa korvien välissä. Jos ei kerran halua antaa miehelle niin suksikoon kuuseen siitä lompakkoa vinguttamasta. Mä olin kanssa vuoden yhden horon kanssa kimpassa joka ei suostunut antamaan mutta rahat kelpas. Se katoili aina välillä viikoksi ryyppäämään ja huumeita käyttämään ja jakeli silloin kelle vaan jotta sai viinaa ja kannabista.

        Tiedän, oma vika kun olin, mutta ei herranjumpe sentään miehet, käyttäkää sitä järkeänne, jos akka ei anna niin potkastaa perseelle.


      • Ihan varma
        niinpä, niin kirjoitti:

        Teidän ei varmaankaan muu auta kuin sopia, milloin seksiä harrastetaan. Minkäänlaisesta luontevasta hetkestä joilloin seksi tulee itsestään on turha unelmoida. Vaikka menisitte loistohotelliin, niin hän haluaisi tehdä kaikkea muuta kuin seksiä.

        Kerrot, että sinun mielestä avioliitto jossa ei ole seksiä on surkea ja sinä haluat muuttaa liiton paremmaksi. Kun toistat tätä monena päivänä kenties viikkojen ajan vaimosi alkaa pikkuhiljaa uskomaan, että olet tosissa ja on varmaan ihmeissään.

        Sen jälkeen kun vaimosi on valmis muuttamaan liittoanne sovitte, ettå kerran viikossa seksiä ja jos kiireiltään menee seuraavalle viikolle, niin sitten kaksi kertaa seuraavalla viikolla.

        Sitten kun saat alkuun tosi huonoa seksiä marttyyrilta, niin homma menee oikeaan suuntaan. Sinun on helpomi helliä häntä ja tehdä pieniä romanttisia eleitä kun ei tarvitse pelätä pelleksi joutumista Lopuksi vaimosi unessa ollut seksuaakisuus herää.

        Kun alat pomppia naisen mielen oikkujen ja halujen mukaan, niin pomppia saat, se ei lopu koskaan, se muuttaa vaan muotoaan.
        kas kun nainen kuin nainen, mukavakin, haluaa vain valtaa, tavalla tai toisella. Seksi on oikein hyvä vallankäyttöväline hallita miestä ja parisuhdetta.

        Heitä se muija hevon helvettiin, koska sitä peliä et voi voittaa vaan menetät loputkin.

        Löydä oikea nainen, tai oikeampi, jos se on välttämätöntä. Parempi käydä vaikka maksullisissa, siinä peli on ainakin reilua, kun rahalla ryhdytään ja loppupeleissä se tulee vielä halvemmaksikin.


      • Aikuinen mies

        Jos seurustelee teini-ikäisen kanssa, niin toi on ihan okei. Sitä paitsi ei kukaan tykkää huutavasta, syyttelevästä ja mitätöivästä (=negatiivisesta) naisesta. Voi olla varma, että lopulta mies ei pidä tällaisesta naisesta. Ei kannata luulla liikoja itsestään.


      • erottamattomat

        Oma vaimoni on pihdannut kymmeniä vuosia, olen tullut siihen tuloseen että pihtaajat ovat tyhmiä ja rakkaudettomia ja säälimättömiä ja pirullisia. Mitä hän on saanut aikaan? Olen joutunut ottamaan vierasta vaikken olisi halunnut mutta joskus paineet käy liian koviksi että on ollut pakko!. Hän on sanonut ettei vika ole minussa vaan hänessä muttei kerro tarkemmin vaikka kuinka tivaa, elämämme hän on pilannut vaikkei seksi tärkeintä olekkaan, mutta saen puute vaikuttaa kaikkeen. Kärsin loppuun saakka enkä harkitse eroa.


      • FAKTAPOHJALTA
        hermomeni kirjoitti:

        "Yhteenveto: rohkeutta, tarkkaavaisuutta ja määrätietoisuutta. Jos lisäät tätä edes sen verran, että olet 1% James Bond niin hyvä tulee."

        Miten tuo sitten tehdään? Yliyrittäminenhän vasta naurettavalta näyttää. Siitähän naiset aina puhuvat, miten säälittävä on mies joka esittää itsevarmaa. Mun pitäisi olla jotain, mutta en tiedä mitä. Perheenisän tekstiä en oikein tajua. Vaikka en ole valittanut, vaan ollut mukava, auttavainen, hyväntuulinen, aktiivinen ym, ei se ole vaimolleni riittänyt. Eilen vaimo sanoi, että olen vähän niin kuin semmoinen mukava mies, joka ei saa sukkia pyörimään jaloissa. VOI J***LAUTA!!! Ilmeisesti se olisi parempi kun äiti olisi kasvattanut musta kyynärpäätaktiikalla menevän, toisia alistavan mulkun. Mitä tässä nyt pitäisi tehdä. Mä en ole mikään rohkea. Mua ahdistaa jo ajatuskin siitä että pitäisi olla jotenkin dominoiva, uskaltaa sanoa aina mielipiteensä ääneen ja toimia määrätietoisesti. EN MÄ OLE SELLAISEKSI KASVANUT! Mä pelkään ihmisiä ja pelkään yli kaiken että nolaan itseni jossain. Vaimoni mukaan mä punastelen usein vieraiden ihmisten seurassa ja vaikka mä yritän kuinka kantaa vastuuta työstä ja perheestä ja tehdä asioita mistä tykkään, e nää ongelmat lähde pois. Ilmeisesti mä olen vaan sellainen mies jota naiset ei halua seksuaalisesti.

        "Älä ole laiska, väsynyt, passiivinen ja masentunut."

        Juuri sitä en ole ollut, niin kuin edellisestä viestistä käy ilmi. Mutta ei ole auttanut. Nyt kyllä ahdistaa, mutta se ei kai ole olennaista, kun en ollut riittävän hyvä iloisena ja aktiivisenakaan.

        "Olet varmasti kouluttautunut ja kenties hyvinkin pätevä, mutta sinun pitää uhrata vähän energiaa vaimoonkin."

        Siis minähän olen uhrannut käytännössä kaiken ja se tässä tulee mieleen, että sekö tässä lopulta onkin ongelmana, että en ole ollut tarpeeksi itsekäs ja vaatinut muita myös tekemään jotain minun eteeni?

        Moi hermomeni!

        Vaimosi ei käyttäydy asiallisesti. Olet kaikkesi yrittänyt. Jos et siitä huolimatta häntä miellytä, niin sille et taas voi mitään. Pihtaamista, kiukuttelua ja vähättelyä sinun ei tarvitse sietää. Teidän on nyt vaan saatava aikaan keskustelu. Pystyykö vaimosi kanssa keskustelemaan? Jos pystyy, menkää vaikka pariterapiaan. Jos ei, mene keskustelemaan itse. Ota asia faktapohjalta: mieti omia tunteitasi, vaimosi tunteita, onko teillä lapsia jne. jne. Mitä vaihtoehtoja teillä on? Mieti realistisesti vaihtoehdot ja valitse niistä se, jonka parhaaksi näet oman tulevaisuutesi kannalta! Vain sinä itse tiedät tilanteen - ei me täällä netissä.


      • Pihtaamaton nainen
        hermomeni kirjoitti:

        "Ei naimisissa oleva mies, voi täällä valittaa "että olisi pitänyt tappaa itseni...". Mitä helv. sinä täällä koulukiusaamisesta valitat, oikeasti? MIkä ihmeen tekosyy joku koulukiusaaminen on aikuiselle miehelle vetää itsensä ehdoin tahdoin maihin?"

        En mä ole missään koulukiusaamisessa rypenyt vaan saanut hyvinkin paljon aikaan elämässä. On kouluttauduttu pitkälle, on pidetty kunnosta huolta, on ainakin yritetty olla sosiaalisiakin, vaikkei se aina helppoa ole ja välillä on vaikeaa saada sanaa suusta ulos.

        Kyllä sitä on myös yritetty olla vastuunsa kantava aikuinen mies. On kuunneltu naista ja otettu huomioon, pyritty olemaan läsnä, huolehdittu toimeentulosta ja yritetty myös harrastaa ja olla aktiivisia kaiken muun ohella, mutta ilmeisesti pitäisi olla joku särmikäs James Bond, joka vie naiselta jalat alta pelkällä katseella. Ei voi v*ttu mitään.

        Älä yritä niin paljon vaan ELÄ.


      • Tsemppiä
        hermomeni kirjoitti:

        En mä pysty edes suuttumaan kunnolla, koska menen vaan ihan solmuun. Toki täällä netissä on helppo purkaa tunteitaan, mutta vaimolleni en ole oikeen koskaan uskaltanut suuttua tai korottaa ääntäni. Olen yrittänyt neuvotella asioista, koska hän alkaa syyllistää mua heti kun korotan ääntäni tai osoitan negatiivisia tunteita. Silloin harvoin kun olen suuttunut, on vaimoni sanonut että manipuloin häntä ja kieltäytynyt seksistä pitkään sen jälkeen.

        Kummaa touhua. En ymmärrä vaimoasi ollenkaan. Olen myös nainen ja mielestäni vaimosi pitäisi pikemminkin nostaa itsetuntoasi kehumalla jne. mieluummin kuin lannistamalla ja mollaamalla. Kuulostaa ihan hirveältä akalta. Kaikilla on oikeus esittää mielipahansa jos toinen loukkaa. Jos sitä suuttumista vaimo väittää manipuloinniksi niin ehdotan että eroat kyseisestä pedosta.

        Kuulostat epävarmalta ja vaimosi on varmaan juuri siksi iskenyt kyntensä sinuun koska voi riepotella sinua mielin määrin. Suutu joskus oikein kunnolla ja lähde vaikka jonnekin vähäksi aikaa ja ilmoita hänelle jos ei täällä saa esittää mitään tunteita ei tämä ole mikään oikea avioliitto ja sano että se on sitten avioero. Onko vaimosi joku narsisti tms. En oikein muuta keksi.


      • Tsemppiä
        hermomeni kirjoitti:

        "Ei naimisissa oleva mies, voi täällä valittaa "että olisi pitänyt tappaa itseni...". Mitä helv. sinä täällä koulukiusaamisesta valitat, oikeasti? MIkä ihmeen tekosyy joku koulukiusaaminen on aikuiselle miehelle vetää itsensä ehdoin tahdoin maihin?"

        En mä ole missään koulukiusaamisessa rypenyt vaan saanut hyvinkin paljon aikaan elämässä. On kouluttauduttu pitkälle, on pidetty kunnosta huolta, on ainakin yritetty olla sosiaalisiakin, vaikkei se aina helppoa ole ja välillä on vaikeaa saada sanaa suusta ulos.

        Kyllä sitä on myös yritetty olla vastuunsa kantava aikuinen mies. On kuunneltu naista ja otettu huomioon, pyritty olemaan läsnä, huolehdittu toimeentulosta ja yritetty myös harrastaa ja olla aktiivisia kaiken muun ohella, mutta ilmeisesti pitäisi olla joku särmikäs James Bond, joka vie naiselta jalat alta pelkällä katseella. Ei voi v*ttu mitään.

        No kenenkään ei tarvii olla mikään James Bond. Sä riität ihan omana itsenäsi. Toi sun vaimo vaan taitaa olla aikamoinen hellapoliisi. Ehkä sä olet vaan tyytynyt siihen, koska olet ajatellut ettei sua kukaan muukaan huoli. Sulle on ehkä jossakin joku paljon ihanampi nainen olemassa. Ihan ekaks jätät tosta vaimos trollaamisesta välittämisen ja ajattelet että sä olet ihan jees tyyppi. Se on ainoa totuus ja tao sitä päähäs niin kauan että uskot sen. Anna mennä vaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.


      • olisiko parempi erot
        hermomeni kirjoitti:

        "Jos olisit varmempi, niin kaikki se huuto, syyttely ja mitäntöiti ei tuntuisi missään ja pitäisit edelleenkin vaimostasi.Varma mies ymmärtää, että kyseessä naisen tunnepurkaus ja hän kaipaa miehistä syliä."

        No kun ei ole varma niin ei ole varma. Jokainen voi yrittää alkaa alfa-urokseksi kun takana on 10 vuotta koulukiusaamista ja lisäksi oma isä on aina mitätöinyt. Nyt sitten nainen asettaa odotukset, että pitäisi olla sitä ja tätä että seksi maistuu. Olisi varmaan pitänyt tappaa itseni silloin teini-ikäisenä, kun sitä silloin melkein viikottain harkitsin. En meinaa ilmeisesti tule saamaan kunnioitusta (vaimo nalkuttanut ihan kaikesta hääpäivän jälkeen) tai rakkautta olemalla oma itseni.

        Koulukiusaamet voit jo jättää taaksesi. Ei voi enää vedosta siihen mitä on ollut ennen, kun elät tätä päivää. Siis TÄTÄ PÄIVÄÄ - EI EILISTÄ. Jos koet että vaimo kiusaa, niin pidä puolesi. Jos hän puhuttelee epäkunnioittavasti sinua, niin pysätyt hänet ja sano että mieluummin keskustelet asiallisesti. Mutta ellei auta niin huuda takaisin. Jos vaimo pitää mykkäkoulua, niin anna pitää. Mihinkä se sinun elämäsi enää siitä kummenee?

        Normaalille naiselle seksi maistuu ilman ehtoja. Vaimollasi on myös omia ongelmiaan ja hän ei ehkä edes ymmärrä sitä.

        Tuo lause, että olisi pitänyt tappaa itsensä, on aika paljastava. Elät menneessä ja haaveilet mitä olisit voinut tehdä mutta mitä et ole tehnyt.

        Jos koet, ettei vaimosi arvosta sinua ja on paha olla hänen kanssaan, niin ehkä viisainta on erota. Ota puheeksi asia. Kerro että haluat olla onnellinen ja haluat myös vaimosi olevan onnellinen. Ja jos tähän tyytyväiseen elämän tilanteeseen ei muuten pääse, niin kerro että olet pohtinut eroa. Ja että et halua manipuloivaa vaimao.

        Ilmeisesti haluat olla ikuisesti jokin uhri ja yrität hallita muita tällä uhrina olemisellasi. Kannattaa katsella ympärilleen eikä pyöriä oma napansa ympärillä. Muillakin ihmisillä on napa.


      • Babyenergiaa
        pihtailulle syynsä kirjoitti:

        Pihtari voi haluta naimisiin.

        Hi,hi pane hänet kaipaamaan pikkuväkeä.


      • näin o
        Ihan varma kirjoitti:

        Kun alat pomppia naisen mielen oikkujen ja halujen mukaan, niin pomppia saat, se ei lopu koskaan, se muuttaa vaan muotoaan.
        kas kun nainen kuin nainen, mukavakin, haluaa vain valtaa, tavalla tai toisella. Seksi on oikein hyvä vallankäyttöväline hallita miestä ja parisuhdetta.

        Heitä se muija hevon helvettiin, koska sitä peliä et voi voittaa vaan menetät loputkin.

        Löydä oikea nainen, tai oikeampi, jos se on välttämätöntä. Parempi käydä vaikka maksullisissa, siinä peli on ainakin reilua, kun rahalla ryhdytään ja loppupeleissä se tulee vielä halvemmaksikin.

        totta..mikä siinä on vaikeaa harrastaa muiden naisten kanssa seksiä..
        naisethan pitää varatuista

        pihtarinainen on sairas ja tarvitsee hoitoa


      • vaihda naista
        hermomeni kirjoitti:

        "Yhteenveto: rohkeutta, tarkkaavaisuutta ja määrätietoisuutta. Jos lisäät tätä edes sen verran, että olet 1% James Bond niin hyvä tulee."

        Miten tuo sitten tehdään? Yliyrittäminenhän vasta naurettavalta näyttää. Siitähän naiset aina puhuvat, miten säälittävä on mies joka esittää itsevarmaa. Mun pitäisi olla jotain, mutta en tiedä mitä. Perheenisän tekstiä en oikein tajua. Vaikka en ole valittanut, vaan ollut mukava, auttavainen, hyväntuulinen, aktiivinen ym, ei se ole vaimolleni riittänyt. Eilen vaimo sanoi, että olen vähän niin kuin semmoinen mukava mies, joka ei saa sukkia pyörimään jaloissa. VOI J***LAUTA!!! Ilmeisesti se olisi parempi kun äiti olisi kasvattanut musta kyynärpäätaktiikalla menevän, toisia alistavan mulkun. Mitä tässä nyt pitäisi tehdä. Mä en ole mikään rohkea. Mua ahdistaa jo ajatuskin siitä että pitäisi olla jotenkin dominoiva, uskaltaa sanoa aina mielipiteensä ääneen ja toimia määrätietoisesti. EN MÄ OLE SELLAISEKSI KASVANUT! Mä pelkään ihmisiä ja pelkään yli kaiken että nolaan itseni jossain. Vaimoni mukaan mä punastelen usein vieraiden ihmisten seurassa ja vaikka mä yritän kuinka kantaa vastuuta työstä ja perheestä ja tehdä asioita mistä tykkään, e nää ongelmat lähde pois. Ilmeisesti mä olen vaan sellainen mies jota naiset ei halua seksuaalisesti.

        "Älä ole laiska, väsynyt, passiivinen ja masentunut."

        Juuri sitä en ole ollut, niin kuin edellisestä viestistä käy ilmi. Mutta ei ole auttanut. Nyt kyllä ahdistaa, mutta se ei kai ole olennaista, kun en ollut riittävän hyvä iloisena ja aktiivisenakaan.

        "Olet varmasti kouluttautunut ja kenties hyvinkin pätevä, mutta sinun pitää uhrata vähän energiaa vaimoonkin."

        Siis minähän olen uhrannut käytännössä kaiken ja se tässä tulee mieleen, että sekö tässä lopulta onkin ongelmana, että en ole ollut tarpeeksi itsekäs ja vaatinut muita myös tekemään jotain minun eteeni?

        Naisesi on luonteeltaan dominoiva,eikä saa sinusta tarpeeksi vastusta,mistä kärsii myös seksuaalinen puoli.eri Asia nalkuttaa oikeasta loukkaantumisesta,kuin arvostella sun persoonaa.Se on Jo henkistä väkivaltaa et toinen vittuilee miten erilainen pitäisi olla persoonalta,ei teoilta!!!


      • Niin se menee.
        justiinsa heräää kirjoitti:

        Olen nainen ja kysyn että oletko mennyt naimisiin jonkun sekopään kanssa ? Ihan oikeasti olet täysin tossunalla, jos teillä ei saa edes toiselle suuttua, eikä ilmaista negatiivisia tunteita, niin on todella outoa. Kenen elämää elät ? Jokaisella ihmisellä on tunteita on iloa, surua, suuttumusta, ärtymystä, vihaa jne. Miksei sitä saisi näyttää ? Ai niin ei tietenkään, ettei pikkuprinsessa pahoita mieltään ja pihtaa taas kuukausi tolkulla. Voi jestas. Sano sille vaimolles, että nyt riittää ja lähde johonkin vaikka viikoksi, älä vastaa vaimosi puheluihin äläkä viesteihin. Normaalit naiset ei pihtaa, vaimos taitaa olla frigidi.

        Parempi tossun alla, kun taivasalla.


      • Pese suusi
        Tsemppiä kirjoitti:

        Kummaa touhua. En ymmärrä vaimoasi ollenkaan. Olen myös nainen ja mielestäni vaimosi pitäisi pikemminkin nostaa itsetuntoasi kehumalla jne. mieluummin kuin lannistamalla ja mollaamalla. Kuulostaa ihan hirveältä akalta. Kaikilla on oikeus esittää mielipahansa jos toinen loukkaa. Jos sitä suuttumista vaimo väittää manipuloinniksi niin ehdotan että eroat kyseisestä pedosta.

        Kuulostat epävarmalta ja vaimosi on varmaan juuri siksi iskenyt kyntensä sinuun koska voi riepotella sinua mielin määrin. Suutu joskus oikein kunnolla ja lähde vaikka jonnekin vähäksi aikaa ja ilmoita hänelle jos ei täällä saa esittää mitään tunteita ei tämä ole mikään oikea avioliitto ja sano että se on sitten avioero. Onko vaimosi joku narsisti tms. En oikein muuta keksi.

        Kuules hirveä akka. Mistäs tiedät, millainen mulkvisti ap on naistaan kohtaan ollut avioitumisen jälkeen. Olis kiintoisaa kyllä kuulla vaimonkin kanta tähän ennen kun alkaa nimitellä.


      • "tosimiehen neuvot"
        Ihan varma kirjoitti:

        Kun alat pomppia naisen mielen oikkujen ja halujen mukaan, niin pomppia saat, se ei lopu koskaan, se muuttaa vaan muotoaan.
        kas kun nainen kuin nainen, mukavakin, haluaa vain valtaa, tavalla tai toisella. Seksi on oikein hyvä vallankäyttöväline hallita miestä ja parisuhdetta.

        Heitä se muija hevon helvettiin, koska sitä peliä et voi voittaa vaan menetät loputkin.

        Löydä oikea nainen, tai oikeampi, jos se on välttämätöntä. Parempi käydä vaikka maksullisissa, siinä peli on ainakin reilua, kun rahalla ryhdytään ja loppupeleissä se tulee vielä halvemmaksikin.

        niin, ala vaikka huoraamaan tai eroa, kuka sitä akan nalkutusta jaksaa kuunnella. keskustelutaito on tossukoita varten.


      • SAUNATAKKI
        Tsemppiä kirjoitti:

        Kummaa touhua. En ymmärrä vaimoasi ollenkaan. Olen myös nainen ja mielestäni vaimosi pitäisi pikemminkin nostaa itsetuntoasi kehumalla jne. mieluummin kuin lannistamalla ja mollaamalla. Kuulostaa ihan hirveältä akalta. Kaikilla on oikeus esittää mielipahansa jos toinen loukkaa. Jos sitä suuttumista vaimo väittää manipuloinniksi niin ehdotan että eroat kyseisestä pedosta.

        Kuulostat epävarmalta ja vaimosi on varmaan juuri siksi iskenyt kyntensä sinuun koska voi riepotella sinua mielin määrin. Suutu joskus oikein kunnolla ja lähde vaikka jonnekin vähäksi aikaa ja ilmoita hänelle jos ei täällä saa esittää mitään tunteita ei tämä ole mikään oikea avioliitto ja sano että se on sitten avioero. Onko vaimosi joku narsisti tms. En oikein muuta keksi.

        "Tsemppiä". 50-luvullako elät? En kyllä ymmärrä, oli sitten nainen tai mies, niin parisuhteessa jatkuva toisen itsetunnon pönkittäminen käy pitkän päälle todella raskaaksi. Ei parisuhde toimi sillä, että kokoajan pitää toista pönkittää, se jos mikä kuluttaa suhteen henkisesti loppuun.


      • Nainen
        Pese suusi kirjoitti:

        Kuules hirveä akka. Mistäs tiedät, millainen mulkvisti ap on naistaan kohtaan ollut avioitumisen jälkeen. Olis kiintoisaa kyllä kuulla vaimonkin kanta tähän ennen kun alkaa nimitellä.

        Toi niisanotusti "hirveä akka " sanoi asian niinkuin se onkin. Ja oli asiassa ihan oikeassa.

        Sinä "Yksinäinen Feministi" niin älä tule sun ykspuolisia ajatuksia jakamaan joka palstalle vaan hajoia itseesi.

        Kuinka usein näilläkään palstoilla kuullaan kummankin osapuolen kannat? ei ikinä.!
        Tässä vaan yritetään antaa miehelle hyviä neuvoja, ketuttaa tollaset idiootit jotka kääntää tilanteen kun tilanteen miehen viaksi. En ihmettele että olet yksin.


      • hermomeni kirjoitti:

        En mä pysty edes suuttumaan kunnolla, koska menen vaan ihan solmuun. Toki täällä netissä on helppo purkaa tunteitaan, mutta vaimolleni en ole oikeen koskaan uskaltanut suuttua tai korottaa ääntäni. Olen yrittänyt neuvotella asioista, koska hän alkaa syyllistää mua heti kun korotan ääntäni tai osoitan negatiivisia tunteita. Silloin harvoin kun olen suuttunut, on vaimoni sanonut että manipuloin häntä ja kieltäytynyt seksistä pitkään sen jälkeen.

        En tiennytkään, että ex-vaimoni on taas naimisissa. Otan osaa.

        Vinkkinä voin sanoa, että häntä miellyttämällä et ikinä saa häntä miellytettyä ja lopettamaan syyllistämistä. Ainoa, mikä toimii on laittaa kova kovaa vastaan ja silloin sinun pitää omassa mielessäsi olla jo eronnut hänestä, jotta et lankea taas johonkin hänen metkuihinsa, sillä hän tietää jo, miksi olet väärässä taas tässäkin asiassa.


      • Anonyymi
        niinpä niin kirjoitti:

        Perheenisällä on hyvä pointti. Ryhdistäydy ja ota homma haltuun. Asia ei ole mustavalkoinen, ei sinun tarvitse olla mikään James Bond. Ainoastaan uhraat hieman aikaa ja keskityt. Sitten harjoittelet hieman rohkeutta ja sanot, ettet sinä ole mikään kynnysmatto. Reagoi vaimosi nalkutukseen aikaisemmin ja kysy, mikä on ongelma. Jos olet hiljaa niin hän nalkutttaa enemmän ja enemmän kunnes saa sinussa jonkinlaisen reaktion aikaan. Toisin sanoen hän haluaa naisten kielellä, että "kuuntelet".

        Yhteenveto: rohkeutta, tarkkaavaisuutta ja määrätietoisuutta. Jos lisäät tätä edes sen verran, että olet 1% James Bond niin hyvä tulee.

        Älä ole laiska, väsynyt, passiivinen ja masentunut.

        Olet varmasti kouluttautunut ja kenties hyvinkin pätevä, mutta sinun pitää uhrata vähän energiaa vaimoonkin.

        Hirveetä p...skaa!


      • Anonyymi
        justiinsa heräää kirjoitti:

        Olen nainen ja kysyn että oletko mennyt naimisiin jonkun sekopään kanssa ? Ihan oikeasti olet täysin tossunalla, jos teillä ei saa edes toiselle suuttua, eikä ilmaista negatiivisia tunteita, niin on todella outoa. Kenen elämää elät ? Jokaisella ihmisellä on tunteita on iloa, surua, suuttumusta, ärtymystä, vihaa jne. Miksei sitä saisi näyttää ? Ai niin ei tietenkään, ettei pikkuprinsessa pahoita mieltään ja pihtaa taas kuukausi tolkulla. Voi jestas. Sano sille vaimolles, että nyt riittää ja lähde johonkin vaikka viikoksi, älä vastaa vaimosi puheluihin äläkä viesteihin. Normaalit naiset ei pihtaa, vaimos taitaa olla frigidi.

        Mitähän tulitkaan sanoneeksi?
        Kyllä niin sanotusti yrpii mies joka räjähtää hetkessä jos on toista mieltä kuin hän. Niin että kukahan se pikku"prinsessa" oikein onkaan? Ei sellaist miestä kykene kunnioittamaan!


      • Siis monen vuoden jälkeen?? Kyllä on sinni muija ja miten kukaan kestää yhtäkyytiä salaisuuksia jotka se vaimo on kehittänyt. Ei per,,le kyllä sen muijan tulisi siirtyä selko Suomelle,en usko tuohon selitykseen,,,kuiva seon ja tekee kipeetä!!


    • ...

      Tämähän on suora kopio tuolta toiselta palstalta. Siellä vain nainen valitti miehen pihtausta.

      Mitä siis ajat takaa?

    • 4 + 12

      Älä usko vaimoasi. Hän yrittää olla rehellinen, muttei tiedosta itsekään, miksi on menettänyt kiinnostuksensa sinuun. Oikeasti kyse on normaalista parisuhteen kaaresta, joka on biologisesti ohjelmoitu ja jota vastaan on turha taistella.

      Seksi ei teidän välillenne enää palaa. Se ei ole kenenkään vika, eikä siitä ole syytä ottaa nokkiinsa saati ruveta suunnittelemaan kostoa.

    • ei koskaan tuota

      Hyvät ihmiset, kanssalukijat. Tässä taas osoitus siitä mitä avioliitosta tulee. Harkitkaa tarkoin, ennen kuin myytte itsenne noin halvalla. Lapsettomasta avoliitostakin vielä lähdetään suht nopeaan, mutta muutaman vuoden päästä tahtotila on kuin kirjoittajalla...

    • vaikea selittäätässä

      tuollainen tilanne on ollut itsellänikin. Paitsi että niitä syitä, miksi seksi ei kiinnosta oli myös paljon muitakin. Minua on aina kiinnostanut seksi, vaikka vaimossani on paljon vikoja (nalkuttava stressaava reilusti ylipainoinen epäkohtelias). Olen lietsonut itseni himoitsemaan vaimoani, jotta parisuhde säilyisi hyvänä. Olen yrittänyt opettaa hänelle samaa minua kohtaan. Jos molemmat haluavat parantaa parisuhdetta, niin kyllä se onnistuu. Jos toinen ei halua, se on julmaa.

    • Ymmärrän täysin

      sinua ! Naisille tyypillistä liirum laarum -paskaa, että pihtaamisen syy on "miehen epävarmuus". Itse lähtisin moisesta suhteesta välittömästi (paras ratkaisu) tai jos se ei käy, niin lähtisit vieraisiin (huonompi ratkaisu). Moiselta akalta en mitään enää anelisi...

    • ymmärrän naistasi

      Minullakin lopahti mielenkiinto johtuen miehen itsetunto-ongelmista -työttömyyttä ja tullut jätetyksi ed. suhteessa.

      • Niinpä niin !

        Todella empaattinen akka: Olit valmis tukemaan kumppaniasi myötä- ja vastoinkäymisissä...


      • ymmärrän naistasi
        Niinpä niin ! kirjoitti:

        Todella empaattinen akka: Olit valmis tukemaan kumppaniasi myötä- ja vastoinkäymisissä...

        Jos on ottanut sellaisen loputtoman asenteen, että kaikki naiset ovat katalia ja petollisia -niin jossain vaiheessa on helpompaa luovuttaa. Kyseessä siis oli kuitenkin vain yksi entinen nainen joka oli miehen mielestä katala.


      • näkökulm
        ymmärrän naistasi kirjoitti:

        Jos on ottanut sellaisen loputtoman asenteen, että kaikki naiset ovat katalia ja petollisia -niin jossain vaiheessa on helpompaa luovuttaa. Kyseessä siis oli kuitenkin vain yksi entinen nainen joka oli miehen mielestä katala.

        Sinunkin osalta hänen pelot toteutuivat kun menetit mielenkiintosi häneen. Sitähän miehesi pelkäsi, että naiset ovat katalia ja heidän mielenkiintonsa lopahtaa. Sitten sinulta lopahti mielenkiinto.


      • Hurlumheips
        näkökulm kirjoitti:

        Sinunkin osalta hänen pelot toteutuivat kun menetit mielenkiintosi häneen. Sitähän miehesi pelkäsi, että naiset ovat katalia ja heidän mielenkiintonsa lopahtaa. Sitten sinulta lopahti mielenkiinto.

        Suosittelen että hakeudut maksullisen palvelun piiriin. Muutaman kymmenen kerran jälkeen tunnet itsesi äijäksi, eli TOSIMIEHEKSI, ja eiköhän tuo kotipesäkin siitä lämpene!!!


      • nainen edelleen
        näkökulm kirjoitti:

        Sinunkin osalta hänen pelot toteutuivat kun menetit mielenkiintosi häneen. Sitähän miehesi pelkäsi, että naiset ovat katalia ja heidän mielenkiintonsa lopahtaa. Sitten sinulta lopahti mielenkiinto.

        Jos mielenkiinto loppuu, EI tarvitse olla katala..


      • Turha selitellä
        ymmärrän naistasi kirjoitti:

        Jos on ottanut sellaisen loputtoman asenteen, että kaikki naiset ovat katalia ja petollisia -niin jossain vaiheessa on helpompaa luovuttaa. Kyseessä siis oli kuitenkin vain yksi entinen nainen joka oli miehen mielestä katala.

        Jos olisit rakastanut miestäsi et toteuttaisi miehen pelkoa jätetyksi tulemisesta. Olit ilmeisesti yksi muiden naisten joukossa jotka ovat miehen kanssa vaan syystä että on oltava joku. Muut katalat naiset=sinä olet samanlainen asetelma toteutui. Et ole halunnut miestä ollenkaan vaan näin oli helppo syy kertoa muille jättämisen perustelut ja koska olet vaan olemisen ilosta jonkun kanssa todennäköisesti oli sinulla jo uus katsottuna tai vähintään olit treffeiltä jo uusia etsimässä eikö? Tuollainen asetelma on vaan niin päivänselvä.
        Rakasta ihmistä ei jätä kukaan myötä kuin vastamäessäkään se on fakta.
        Tätä miestä sinä et ole rakastanut ollenkaan.


    • Onnea elämääsi

      Aloittajalle: Oman itsesi ja elämänkokemustesi vuoksi suosittelen lämpimästi terapiaa, jossa voisit käydä läpi kaiken paskan, mitä olet joutunut kokemaan (koulukiusaaminen, isäsi asenne sinua kohtaan jne.). Hyvän terapeutin avulla löydät itsesi ja omat vahvuutesi, ja sen jälkeen alkaa parisuhdekin toimia - jos ei nykyisen kanssa niin sitten jonkun toisen kanssa myöhemmin.

    • shark mac

      Ei se syy ole epävarmuutesi. Klassinen virheesi on, etta uskot naisen puhetta. Sillä ei oo tunteita sua kohtaan.

    • voi miehet...

      no just, tuossahan se syy selvisikin miksi vaimos pihtaa. Töykeää tekstiä. Kohtele naista hyvin niin seksikin on taivaallista eikä varmasti pihtaa.

      • 16 + 8

        "Kohtele naista hyvin niin seksikin on taivaallista eikä varmasti pihtaa."

        Tai: "Anna miehelle taivaallista seksiä äläkä pihtaa, niin hän kohtelee sinua hyvin."

        Kumpikin neuvo tosin on täysin väärä. Kohtelulla ja seksihaluilla ei ole paljonkaan tekemistä toistensa kanssa.

        Paremminkin: "Ole komea ja miehekäs, niin nainen haluaa sinua."


      • jo aikuinen nainen

        Eiköhän tuossa pariskunnassa mies ole kohdellut vaimoaan tarpeeksi hyvin, vaimo vain luulee olevansa pikkuprinsessa ja halusi prinsessa häät, ei oikeasti miestä.


      • Tosi Komee ja Iso
        16 + 8 kirjoitti:

        "Kohtele naista hyvin niin seksikin on taivaallista eikä varmasti pihtaa."

        Tai: "Anna miehelle taivaallista seksiä äläkä pihtaa, niin hän kohtelee sinua hyvin."

        Kumpikin neuvo tosin on täysin väärä. Kohtelulla ja seksihaluilla ei ole paljonkaan tekemistä toistensa kanssa.

        Paremminkin: "Ole komea ja miehekäs, niin nainen haluaa sinua."

        Höpsis, totuus on, että mene tervepäisen kanssa yhteen niin kaikki toimii. Kaikenmaailman femakko mielenterveystoimistoasiakas uusavuton kouluttamaton tyhmä itsekäs paksuuntuva lehmä -nimikkeet alle mahtuvat on syytä kiertää kaukaa. Sama koskee myös meitä miehiä.


      • Tsemppiä
        jo aikuinen nainen kirjoitti:

        Eiköhän tuossa pariskunnassa mies ole kohdellut vaimoaan tarpeeksi hyvin, vaimo vain luulee olevansa pikkuprinsessa ja halusi prinsessa häät, ei oikeasti miestä.

        Just näin. Mies taitaa olla tehnyt jo kaiken mahdollisen mutta tämä prinsessa sen kun vaan kyykyttää. Tässä pitäisi tuon miehen keksittyä nyt vaan itseensä koska sitä prinsessaahan ei kiinnosta pätkääkään.


      • vaikuttaisi juu
        Tsemppiä kirjoitti:

        Just näin. Mies taitaa olla tehnyt jo kaiken mahdollisen mutta tämä prinsessa sen kun vaan kyykyttää. Tässä pitäisi tuon miehen keksittyä nyt vaan itseensä koska sitä prinsessaahan ei kiinnosta pätkääkään.

        Naisella taitaa olla toinen ukko,luonnehäiriö tai aika on luonteelta liian dominoiva kiltille miehelle ja hakee vastusta,eikä rauhaa.


      • Mies1985
        Tsemppiä kirjoitti:

        Just näin. Mies taitaa olla tehnyt jo kaiken mahdollisen mutta tämä prinsessa sen kun vaan kyykyttää. Tässä pitäisi tuon miehen keksittyä nyt vaan itseensä koska sitä prinsessaahan ei kiinnosta pätkääkään.

        Ongelma on siinä että mies ei ole aloittanutkaan taistelua naisesta. Hän yrittää vain miellyttää naista. Eron voi aivan hyvin välttää ja suhteen elvyttää kun opettelee käsittelemään naistaan. Pitää vain olla munaa niellä himonsa hetkeksi ja alkaa keskittyä muihin asioihin. Ja osoittaa naiselle että on sitä munaa. Jos nainen määrää huseltaa talossa aivan miten tahtoo ja lakeija tulee perässä ja palvelee ja vonkaa ei se ketään sytytä. Kun asettaa rouvalle sopivat rajat joiden sisällä saa huseerata ja vahtii että ne myös pidetään nainen tyyntyy ja alkaa arvostaa miestä aivan uudella tavalla. Eikä tässä tarkoiteta välttämättä mitään alistamista vaan esimerkiksi "minä katson jalkapalloa perjantaina ja silloin tv on minun ja muut on hiljaa PISTE" Jos on täysin munaton niin muutoksen voi aloittaa jostain hyvin pienestä, esimerkiksi ei ostakkaan vaimon lempiruokaa vaan omaa lempiruokaansa tai vaikka lempijuustoa kaupasta. Siitä sitten pienin askelin alkaa etsiä omaa tahtoaan uudestaan eikä pahoita mieltään vaimon kotkotuksesta. Sitä voi tulla kun vaimo menee epävarmaksi miehen yllättävästä miehistymisestä. Se palkitaan. Kokemusta on.


      • voi miehet
        16 + 8 kirjoitti:

        "Kohtele naista hyvin niin seksikin on taivaallista eikä varmasti pihtaa."

        Tai: "Anna miehelle taivaallista seksiä äläkä pihtaa, niin hän kohtelee sinua hyvin."

        Kumpikin neuvo tosin on täysin väärä. Kohtelulla ja seksihaluilla ei ole paljonkaan tekemistä toistensa kanssa.

        Paremminkin: "Ole komea ja miehekäs, niin nainen haluaa sinua."

        kohtelulla ja haluilla on tekemistä toistensa kanssa.

        jos mies nälviii, vittuilee, alistaa jne.... ei sellainen sytytä vuoteessakaan eikä muuallakaan.

        naisen on tärkeää saada tuntea itsensä naiseksi eikä kotitalouskoneeksi johon voi pahanmielensä purkaa haukkumalla lahnaksi, niinkuin miestäkin pitää hyvinkohdella ja saada tuntea olevansa mies.


    • ahvena1

      älkää nyt moittiko miestä, taitaa olla kunnon "kalamies"

    • Jätä se

      Sika !

    • naa-hui

      ilman sen kummempia filosofointia...mummo kiertoon...
      noita piisaa...tiedän kokemuksesta...

    • M 40

      Erilaisia parisuhdekursseja järjestetään ympäi maata mikäli suhteeseen kaipaa parannusta. Onpahan ainakin sitten yritetty…
      http://www.katajary.fi

    • !!!

      M 40 Osallistu ihmeessä!

    • on tää

      "Vaimosi on nalkuttanut alusta saakka, siis häiden jälkeen". Hmm...
      Mitkä ovat olleet hänen syyt mennä kanssasi naimisiin ja entä omasi. Onkohan tuossa 'rakkautta' ollut alunpitäenkään. On haettu jotain kuvitelmaa toisesta.
      -mikä on teidän ennuste..............

      • M|es

        Luultavasti ei vain ole uskaltanut ennen häitä nalkuttaa kun on pelännyt eroa. Häät ovat hyvä syy "kahlita" mies omaksi, jolloin voi sitten arvostella toista ja nalkuttaa enemmän.

        Ap:lle sanoisin että pistä nainen vaihtoon jollei käytös miellytä, ei sinun tarvitse tuollaista käytöstä sietää.


    • höpötyksiä

      Mitähän höpötyksi aina keksitään--lopettakaa ruikutus . Tässä maassa on murheita suurella osaa kansaa tärkeinpääkin, miten elää, onko töitä, miten saadaan lapset kasvatettua. Poliitikot ovat osallisena lähes kaikkeen riistoon ja kähmimiseen. Satojen miljoonien puhallukset ja verojen kierrot--hallitus ruokii epäoikeuden mukaisuutta ja suojelee rikollisuutta.
      Perusttetakoon bordellit ---monet asiat korjaantuu on virkamiehillä ja politiikoilla aikaa todelliseen työhön, tyhön josta ovat ministeri valan antaneet

    • tsemppiä

      Sama tarina kuin ap:lla. Ei se että on oma itsensä ja kunnollinen aviomies tarkoita sitä että vaimo haluaisi, vaan vaimo voi ruveta etsimällä etsimään ongelmia henkisellä ja fyysisellä puolella. Ja jollei löydä niin keksii niitä itse.

      Itsekin mietin epätoivioisena mitä virheitä tein, kunnes totesin että olin aivan turhaan etsinyt vikaa itsestäni. Vuosien kuluessa olen jo opetellut siihen että seksi on "vitsi", eli se on hauskaa jos sitä on tarjolla, mutta ei se mitään rakastelua ole sen yksipuolisuuden vuoksi.

      Mutta tosiaan kuten joku muukin jo neuvoi voi terapiasta olla apua, ja sen jälkeen voit hyvillä mielin etsiä puolison jonka kanssa voit olla oma itsesi. Melkein 50 % avioliitoista päätyy eroon, eli miehet ovat kosineet väärää naista.

      • uhkayritys

        Joltain radiokanavalta kuulin taannoin alkuvuodesta puolivuositilaston, minkä mukaan avioliittoja oli solmittu 10.000 kpl . Samaan aikaan eroja oli tapahtunut melkein 7000 !! Sehän on vallan huikea määrä.
        Mitä järkeä on yleensä ryhtyä projektiin, missä on vain 30 %:n mahdollisuudet onnistua.
        Karisivatko tässäkin tapauksessa ruusunpunaiset unelmat jo kuukaudessa. Eikö ollutkaan kuin Avotakassa eli kaunis tiilitalo järven rannalla, edustava vaimo ja bemari pihassa ja puudeli takan ääressä.
        Onko arkinen elämä kauheaa. Miksi ihmiset suostuvat kiduttamaan itseään pitkiä aikoja kun siihen on selkeä ratkaisu, lusikat jakoon.


    • Ruutu

      Ei mikään ihme, että avioeroja on paljon. Miten ihmiset ylipäänsä menevät naimisiin, jos eivät osaa mistään keskustella? Tollo mies, kostollahan tämä maailma paranee entisestään.

    • 13vuotta hukkaan.

      Dumppaa se pihtari. Jos nyt tällähetkellä pihtaamisongelma selviytyy ei ole mitään takeita etteikö se uusiutuisi aina kun on jotain muuta ongelmaa. Kerran pihtari aina pihtari, se on väärä ongelmanratkaisukeino. Minulla oli samanlainen vaimo uskonnollisesta perheestä ja häneltä puuttui koko seksielämä 25 vuotiaaksi asti ja se kummitteli ajoittain 13 vuotta kestäneen avioliiton aikana. Nyt nainen on "vapaa" ja kaatuu kenentahansa alle myös sellaisten jotka olivat inhottavia ihmisiä minun aikoina. Joku likaisen seksinsyndrooma kai tämäkin on. Ikävää vain on se että meillä on lapsia jotka jäivät äidille ja nyt saavat haitallisia signaaleja äidin takia. Ei pitäisi lyöttäytyä yhteen ihmisen kanssa jolla on sanomista seksielämän alueella. Uskonnollisuus ja eriarvoisuus perheen sisällä sisarusten kanssa on korjaamaton häiriötila. Itsetunto ongelmia ei ratkaista rukoilemalla ja aviomiehelle vittuilemalla.

    • Viljo 92v

      Tähän vaivaan auttaa vanha kunnon perseraiskaus, se tepsii ja epävarmuus katoaa.

    • ihanvarma...

      Käy maksullisissa naisissa. Ei tartte pohtia, onko joku varma vai epävarma. Laatukin on taattua ammattilaisen käsissä. Lopulta tulee vielä halvemmaksikin.

    • Pelkkää rutisemista

      Tämä ei kyllä voi olla miehen kirjoittama ;) Hommat alkanut siinä vaiheessa - kaikessa menemään pieleen, kun on aloitettu "keskustelun, huomioimisen ja ymmärtämisen" kulttuuri. Muuta enää tehdäkään, kuin keskustellaan, huomioidaan ja ymmärretään - tai ainakin noista höpötetään ja pidetään ratkaisuna kaikkeen. Ja kilin v...t. Enää ei oe kuin nössöjä ja valittavia tyyppejä, on kiusattu koulussa, töissä ja joka paikassa. pari suhteessa on pihdattu, ei ole ymmärretty tunteita ja on paha mieli, milloin mistäkin.

      Mulla ei ole kivaa, minä en saa, minä..... minä......minä... Niin, missähän se vika onkaan . . . . . nykyisin vaan on todella harvinaista, että on ME !!

      • voi jee

        Niin ja sitten ihmetellään miksi miehet mieluummin hautovat asioita sisällään, ja osa päätyy viimeiseen ratkaisuun, raiteille tai rekan keulaan. Heti ollaan arvostelemassa. Jos sinä et näe muuta ongelmaa tuolla pariskunnalla kuin miehen, niin olet samanlainen ämmä kuin aloittajalla on, ei ole ihme että naisia haukutaan nalkuttaviksi ja pihtareiksi. Hävettää olla nainen, vaikken noin käyttäydykkään, enkä ole koskaan pihdannut, en silloinkaan kun mies ei vie roskapussia eikä auta siivoamaan.


      • Pelkkää rutisemista
        voi jee kirjoitti:

        Niin ja sitten ihmetellään miksi miehet mieluummin hautovat asioita sisällään, ja osa päätyy viimeiseen ratkaisuun, raiteille tai rekan keulaan. Heti ollaan arvostelemassa. Jos sinä et näe muuta ongelmaa tuolla pariskunnalla kuin miehen, niin olet samanlainen ämmä kuin aloittajalla on, ei ole ihme että naisia haukutaan nalkuttaviksi ja pihtareiksi. Hävettää olla nainen, vaikken noin käyttäydykkään, enkä ole koskaan pihdannut, en silloinkaan kun mies ei vie roskapussia eikä auta siivoamaan.

        Kaikesta saa ongelman, josta voi seettää aina menneisyyttään, ja ennen kaikkea vanhempiaan, koulua, opettajia ja herra ties mitä kaikkea.
        Vaimo ei anna pimppaa . . . . phuuuhuu . . . hirveää, jos ei vaan kiinnosta, ei se täällä itkemällä parane.
        Mahtaa olla mahtaa teilläkin, velvollisuus seksiä, kuinka usein?


      • voi jee
        Pelkkää rutisemista kirjoitti:

        Kaikesta saa ongelman, josta voi seettää aina menneisyyttään, ja ennen kaikkea vanhempiaan, koulua, opettajia ja herra ties mitä kaikkea.
        Vaimo ei anna pimppaa . . . . phuuuhuu . . . hirveää, jos ei vaan kiinnosta, ei se täällä itkemällä parane.
        Mahtaa olla mahtaa teilläkin, velvollisuus seksiä, kuinka usein?

        Sulla on ongelma. Oikeasti on ihmisiä, naisiakin, jotka haluaa seksiä ja sitten on naisia ja miehiä jotka eivät halua. Mutta tietenkin jokainen elää niin kuin parhaaksi näkee, ja pihtaa sen takia kun roskapussia ei ole viety


      • ei ymmärrä
        voi jee kirjoitti:

        Sulla on ongelma. Oikeasti on ihmisiä, naisiakin, jotka haluaa seksiä ja sitten on naisia ja miehiä jotka eivät halua. Mutta tietenkin jokainen elää niin kuin parhaaksi näkee, ja pihtaa sen takia kun roskapussia ei ole viety

        Mä en vois koskaan elää niin tyhmän kanssa joka ei osaa roskia viedä?


      • Pelkkää rutisemista
        voi jee kirjoitti:

        Sulla on ongelma. Oikeasti on ihmisiä, naisiakin, jotka haluaa seksiä ja sitten on naisia ja miehiä jotka eivät halua. Mutta tietenkin jokainen elää niin kuin parhaaksi näkee, ja pihtaa sen takia kun roskapussia ei ole viety

        Miksi pirussa se ongelma nyt on mulla? Mitähän tähän mahtaa kuulua ihmiset, naisetkin jotka haluavat seksiä? Totta kai on, mutta sulle on joku roskapussifetissì :) Mitä nyt mahdat oikein hakea?


      • roskapussista
        Pelkkää rutisemista kirjoitti:

        Miksi pirussa se ongelma nyt on mulla? Mitähän tähän mahtaa kuulua ihmiset, naisetkin jotka haluavat seksiä? Totta kai on, mutta sulle on joku roskapussifetissì :) Mitä nyt mahdat oikein hakea?

        Mä joka puhuin roskapussin viemisestä olen eri kirjoittaja mutta samaa mieltä siinä että aika säälittävää harrastaa seksiä ellei asiat ole lunnossa ja tasapaino vallitse suhteessa,Ts.pakottaa itsensä seksimoodiin,jota ei kaiken järjen mukaan pitäisi silloin olla kun asiat ei ole hyvin tai loistavasti.Sitä kutsutaan itsensä ja omien rajojen normaaliksi suojeluksi,vaikka se pihtaamiseksi täällä ääliömiesten taholta käännetäänkin.Eikö roskapussi ollut tavallaan mielikuva enempi siitä ettei Mies panosta suhteeseen.Itselleni tuo roskapussin vieminen ei ole mikään miehen yksittäinen tehtävä vaan miehelle kuuluu ihan joka päiväinen huomiointi ym. oman osansa tekeminen jotta minulla olisi suhteessa hyvä olo.En myöskään antaisi seksiä roskapussin viemisestä "palkinnoksi"koska mun vartalo ei ole kauppatavaraa edes parisuhteessa!


    • skullfuck

      Herää joku aamu vaimoasi aikaisemmin. Runkkaat itsesi kovaksi ja jäät kyttäämään tilaisuutta kun vaimosi haukottelee. Sillä hetkellä kun haukottelee ja on suu auki, runttaat kullisi hillittömällä voimalla vaimosi suuhun ja aloitat armottoman kovat kallo panon. Loppuu muuten pihtailu siihen. Kannattaa muuten vielä laueta suun syövereihin.

    • Voi näitä

      Moi hermomeni,

      tämä on ensimmäinen kerta kun kommentoin tälle palstalle, mutta nyt on pakko, kun niin kurjasti monet kommentoivat (mikä on näiden palstojen yleinen, tunnettu ongelma).

      On epäreilua ja epäasiallista, että toiset vähättelevät hankalan taustasi merkitystä (koulukiusaaminen, isän mitätöinti). Tottakai se vaikuttaa ihmiseen, syvästi ja pitkäkestoisesti. Olet siihen nähden selviytynyt mielestäni hienosti, ollut tuhatkertaisesti mies verrattuna niihin, joiden ei ole tarvinnut ponnistella.

      Olet myös yrittänyt monenlaista vaimosi kanssa. Mutta kuten toteat, tilanne on lukossa eikä mikään auta. Tässä tilanteessa mielestäni paras olisi, että kaikki seksiasiat jätetään vähäksi aikaa pois puheista ja teoista. Ihan kokonaan. Silloin keskinäinen paineenne pikkuhiljaa hellittää, ja voitte päästä puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä.

      Tämä voi kuulostaa julmalta, mutta mieleen tulee, onko vaimosi sinulle se oikea ihminen, jonka kanssa voitte tehdä toisenne onnellisiksi. Olet vielä sen verran nuori, että toiseen mahdollisuuteen on hyvin aikaa.

      Kaikkea hyvää sinulle!

      • Perheenisä

        "On epäreilua ja epäasiallista, että toiset vähättelevät hankalan taustasi merkitystä (koulukiusaaminen, isän mitätöinti). Tottakai se vaikuttaa ihmiseen, syvästi ja pitkäkestoisesti. Olet siihen nähden selviytynyt mielestäni hienosti, ollut tuhatkertaisesti mies verrattuna niihin, joiden ei ole tarvinnut ponnistella. "

        Mikä sinä olet väittämään tuollaista, sillä sinullahan ei ole pienintäkään käsitystä siitä, mistä ja mihin kukin täällä on kulkenut.

        AP on siinä mielessä aivan lapsellinen, että pyytää koko ajan elämältä anteeksi niitä asioita mitä hän ei ole itse aikuisena miehenä korjannut. En minäkään pyydä anteeksi 10 vuoden turpaansaamista äitipuolelta, mitätöntä isä-suhdetta, liian aikaisin kuollutta äitiä ja niin edelleen. Ne olivat silloin ja nyt on nyt.

        Monet epäonnistujat "luovat" itselleen tuollaisen käsittämättömän selityksen, minkä nojalla he voivat jatkaa epäonnistumista. 148 kg nainen selitti minulle, että hän on lihava siksi, että hänelle tuli polveen nivelrikko kolme vuotta sitten. No, ei tykännyt kun sanoin "tarkoitat varmaan, että sinulle tuli nivelrikko 130 kiloisena ja nyt olet 148 kg kun viimeinenkin liikunta loppui?"

        Ok, vaikka AP on tsempannut elämässä ja tehnyt todella hyvin, niin ihmissuhde-asiat on hänelle tietyllä tavalla vaikeita ja hän nojaa tuohon menneisyyden syyhyn voidaksen edes vähän paremmin tuossa tilanteessa... "on ainakin edes syy, että miksi"

        AP:n kannattaa lakata ihmettelemästä vaimoaan ja pitää huoli oman itsensä ja elämänsä eheyttämisestä. Jos vaimo sen jälkeen pysyy vielä kyydissä mukana, niin hyvä.


    • SAUNATAKKI

      Lapsekkaampaa purkausta ei ole pitkään aikaan näkynytkään. Vaikka naimisissa oletkin, tuli mieleeni että ihan keskenkasvuinen pikkukloppi kirjoittelee. Mitähän jos lukisit uudelleen oikein ajatuksen kanssa tuon purkauksesi ja ajattele, ajattele....

    • rinkeliliisa

      Harvinaisen typerä provo!!

    • nalkutukseen kyp...

      Meillä minä miehenä pihtaan. On toki haluja ja himoja, mutta sexi vaimon kanssa ei enää liki 15v jälkeen huvita.

      Tehdä nyt kova urheilusuoritus sen takia, että saa paikat tyhjiksi. Ennemmin olen ilman, ja onhan kaksi kättäkin keksitty. Sexi ei huvita kun saa tehdä kaikki itse, eihän naisella siinä mitään suorittamista ja hommaa ole.

      Varmasti myös jatkuva nalkutus ja joka asiasta huomauttaminen saa aikaan kaikkea muuta, kun himotusta ja halua sexiä kohtaan. Joidenkin naisten pitäisi myös tajuta tämä!

      • etkö tajua

        Kun sä et vaan ole mieleinen etkä tee asioita hyvin vaan jotenkin vain teet onnettomaks niin pakkohan se on sulle suoraan kertoo et tiiät!


      • sgdadg
        etkö tajua kirjoitti:

        Kun sä et vaan ole mieleinen etkä tee asioita hyvin vaan jotenkin vain teet onnettomaks niin pakkohan se on sulle suoraan kertoo et tiiät!

        Tai sitten vaimo on vaan k*sipää. Mitä luulet, olisiko mahdollista?


    • ei uutta

      mitäs ihmeellistä tuossa on jos nainen pihtaa pikemin sääntö eikä poikkeus.

    • Olen ollut suhteessa yli viisi vuotta mieheen, joka naimisissa ja vaimo oikea "riivinrauta" miehen mukaan. Seksiä ei ole tippunut kun muutamia kertoja vuodessa ja kuukausia ennen on jo pitänyt alkaa vaimolta anelemaan. Vaimo siis käyttänyt jonkinlaista valtaa pihtailullaan tai sit sitä ei yksinkertaisesti kiinnosta koko touhu. Nyt kun miehellä ulkopuolinen suhde, johon rakastunut ja seksiä lähes päivittäin siitä innostuneen naisen kanssa niin vaimo riehuu hulluna..uhkailee ja kiristää. Soittelee kymmeniä kertoja työpaikaltaan ja yrittää kontrolloida miehen jokaista liikettä, aikonut nyt hommata valvontalaitteen miehelleen. Lisäksi käy työajalla nimittelee ( huoritelee ) tätä toista naista tämän kotona jne..eli todella epätoivoista käytöstä. Työnantaja ei saattaisi tykätä että nainen käyttää työaikaansa ed. mainittuihin. Tämä on niin pieni kaupunki itä-suomessa että jutut leviää nopeasti. Olenkin ajatellut informoida työnantajaa että millainen työntekijä hänellä on, palkankin maksaa tietämättään tällaisesta käytöksestä. Tarpeetonta ja kohtuutonta syyttelyä ja nimittelyä yhtä ihmistä kohtaan, selvittelis ongelmansa miehensä kanssa. Me kyllä ollaan tuhmia miehen kanssa kun harrastetaan välillä seksiä miehen työpaikalla sellaisessa "holvissa" Jyskistä ostetulla patjalla ja välillä muuallakin siellä pikku "putiikissa". Lisäksi niiden farmariautossa kun armon rouva antaa auton miehelle. Siinäkin se kontrolloi ja kiristää sillä autolla. Lisäksi käydään miehen mökillä ym. muissa paikoissa. Vaihdellaan paikkoja niin vaimo ei pysy perässä...enimmäkseen kuitenkin mun kotona tapaillaan ja useitakin kertoja päivässä. Vaimo laittaa myös tyttärensä vahtimaan meitä, että onko isin auto mun pihassa jne..
      Neuvoja ei oikein toiselle voi antaa mutta rakasta itseäsi äläkä alistu kenenkään"kynnysmatoksi"..."

      • nnainenn

        Voi itkut, sun juttujasi. Miksi alennat itseäsi, pitämällä tuollaista suhdetta? Eikö sinulla ole lainkaan itsekunnioitusta??!! Mikä, sinä olet tuolle miehelle, muuta kuin kynnysmatto??


      • nnainenn kirjoitti:

        Voi itkut, sun juttujasi. Miksi alennat itseäsi, pitämällä tuollaista suhdetta? Eikö sinulla ole lainkaan itsekunnioitusta??!! Mikä, sinä olet tuolle miehelle, muuta kuin kynnysmatto??

        Voi itkut kuule sulle! Mä olen ihan terveellä itsetunnolla varustettu ja terveillä haluilla. itsekunnioitusta tai ei mutta tykkään seksistä ja jos mä sitä saman kaverin kanssa harrastan yhteisestä sopimuksesta niin SO WHAT! Vaimonsa, se kuiva "kapakala" suksikoon kuuseen..Mä en ole kuule kenellekkään kynnysmatto ja voit olla aivan varma siitä.. ei ole tarvinnut olla! Me tykätään toisistamme joten siinä ei liene mitään pahaa..olkoon naimisissa tai ei!


    • usko mua

      halut häviää, kun rakkaus loppuu.

    • Tämä pitää

      Vaimo vaihtoo, ei tuollaista kukaan tosimies suvaitse.

    • Zorro 3

      Lapsellista puhetta mieheltä. Kyllä akka pihtaa, jos kaljoissa päälle yrittää ängetä. Katto ittees enstex peilistä pallinaama.

    • Vilhelmiina 69

      Sanopa naisellesi, että otetaan ero tai ollaan erillään ainakin hetki. Sitten elät omaa elämääsi ja nautit siitä. Kyllä ymmärrän, että kaikki mitä lapsudessa ja nuoruudessa kokee siis kiusaamiset ja mitätöinnit kulkee lopun elämää mukana, mutta olen varma että maailmassa on sinulle nainen, jolle sinä olisit juuri sopiva ja hän sinulle. Älä ala kynnysmatoksi vaimollesi! Itse olin 5 vuotta miehelle pelkkä kynnysmatto ja sylkykuppi. Meni vuosia saadessa itsetunto takaisin, mutta nyt kun olen sen takas saanut niin kukaan tuollainen kuin ex-tyyppi ei enää pompota minua. Vielä sen verran, että lähisukulaiseni oli naimisissa tuollaisen kaikesta naputtavan naisen kanssa. Ja huonostihan siinä kävi miehelle. Joten nyt vapautat itsesi tästä naisestasi ja ajattelet välillä vain itsesäsi. Katsotaan miten naisesi sitten pärjää ja tuleeko katumusta. Olet onnesi ansainnut.

    • Mummeli 60

      Kyllä on kommentteja erotkaa hyvänsään aikana jos niin vaikeeta on olla parisuhteessa.Älkää meihet ottako sikaa säkissä ja katsokaa ainakin kaksi vuotta ennen kun menette yhteiseen osoitteeseen.Kyllä riitaa pitää saada aikaiseksi että näkee miten kumppani riitelee,samakoskee alkoholin käyttöä jos on kerran ääliö alokoholin kanssa niin on sitä aina.Seksihän on kivaa kun se on kivaa mutta voi se olla pakkopullaakin ja se vie kumppanista kyllä mehut ja halut.Lapsiakan ei kannata hankkia ennen kun tunnet kumppanisi metkut. jos olet rehellisesti oma itsesi niin kelpaat sellaisenaan tai sitten et.Huomioikaa arkielämässä toisianne kyllä sekxikin maistuu.

    • Niinkin siinä voi käydä...tämä mun miesystävä ollut tän vaimonsa "talutusnuorassa" yli 30 vuotta. Jos toinen käyttää valtaa toiseen näinkin pitkään niin siinä voi kadottaa jo omaa identiteettiään niinkuin miesystävälleni oli jo käynyt. Miehestä voi tulla "akka" tietämättään kun ei uskalla enää juuri suutaan avata......kuitenki pitäisi uskaltaa aina totuus kertoa niinkuin itse olen tehnyt. Miesystäväni pelkää vaimoaan joten joutuu valehtelemaan todella paljon..ei ole helppoa sekään..

      • nkspkcwoppcåwopw

        Ja sä katselet tuollaista "akkaa"*huokaus* Miksi se roikkuu vaimossaan, jos olisi tarjolla jotain noin loistavaa, kuin sä??


      • nkspkcwoppcåwopw kirjoitti:

        Ja sä katselet tuollaista "akkaa"*huokaus* Miksi se roikkuu vaimossaan, jos olisi tarjolla jotain noin loistavaa, kuin sä??

        Sanos muuta..mä olenkin niin loistava että mun seurassa mies viihtyy! Mies ei roiku vaimossaan mutta heillä on omat syynsä elää samassa taloudessa. Sehän ei mua haittaa, katsos kun olen tällainen itsenäinen, omilla toimeentuleva nykyaikainen nainen!
        Mä toisaalta nautinkin tilanteesta!


      • säälittävä elämä sulla
        maybeline1 kirjoitti:

        Sanos muuta..mä olenkin niin loistava että mun seurassa mies viihtyy! Mies ei roiku vaimossaan mutta heillä on omat syynsä elää samassa taloudessa. Sehän ei mua haittaa, katsos kun olen tällainen itsenäinen, omilla toimeentuleva nykyaikainen nainen!
        Mä toisaalta nautinkin tilanteesta!

        Tollasia reikäänsä vahingonilon riemuvoitosta jakavia naisenkuvatuksia ei arvosta miehet eikä naiset,mutta kiva että jaksat pitää jonkin onnettoman (niinhän se sulle väittää) ukkomiehen tarpeiden tyydyttämisestä huolta.Etkö ole tajunnut että mies joka haukkuu omaa vaimoaan sinulle koettaa vain päästä pöksyihisi manipuloimalla sinua ja tekisi täysin samat sinullekin ilman tunnontuskia.


    • 7+10

      Vaimo on epävarma vai sinä olet epävarma vai molemmat olette epävarmoja? Mitä vittua? Outoja ainakin olette.

    • ero ja pian

      Itse kärsin 7v suhteessa jossa nainen kiristi pillulla asioita.Sormus lensi sitten lopulta minun toimestani roskiin ja otin eron.
      Nyt parisuhteessa päästänsä terveen naisen kanssa joka ei pihtaa.

      Suosittelen samaa pikaisesti että et pilaa vuosia elämästäsi mielenvikaisen kanssa.

    • Ninni

      Hae parempaa, mitäs siinä surkuttelet, sinullahan on!!!!!, vaikka ei se aina lovea kiinnosta ,eikä myös elämää pelasta.

    • Snizkeepsnizin

      Bizkeeppizin.

    • yx-mies

      Vaimosi koitaa siirtää oman epävarmuutensa sinuun. Olen ollut samalaisessa suhteessa ja erosin koska toinen pyrkii poistamaan sinulta kaiken mistä pidät vähitellen, Kanataa miettiä tunnetko itsesi rakastetuksi? pidetäänkö sinun tarpeistasi huolta?Miten se vaimosi rakkaus näkyy teidän suhteessa?
      Muista et ole palvelia vaan aviomies .Parempi kuusenalla kuin tossunalla

    • MiehisetMiehetKiitos

      Tätä minäkin olen miettinyt tosi monta kertaa. Mikseivät miehet tajua että pääsisivät paljon helpommalla kun tarjoaisivat kaikissa ongelmissa miehistä syliä ja hellyyttä?

      Maskuliinisuus on se mikä useita naisia useissa miehissä juuri nimenomaan viehättää. Ja nimenomaan fyysinen, hellä maskuliinisuus, jonka miehet osaavat halutessaan tosi hyvin.

      Ja sitä paitsi, se ratkaisee samalla monta muutakin ongelmaa, kuten sen että mies helpolla tavalla näyttää naiselle että välittää tästä, jolloin nainen tuntee olonsa turvalliseksi ja antaa miehelle. :)

      Vanhanaikaiset, miehiset miehet takaisin kiitos! ;)

      Ja voisimme me naisetkin varmaan ottaa hieman takapakkia ja tulla pois miesten niskasta. Ei kai se pahitteeksi ole jos naisetkin ryhtyisivät vähän perinteisemmiksi typyköiksi, helliksi ja empaattisiksi kodin sydämiksi? Miksei voisi olla se heikompi astia ihan vapaaehtoisesti jos se lopettaa riidat ja tekee suhteesta ja kodista onnellisen? En tarkoita että miehen takia olisi meidän naisten - tai miesten vaimon takia - muututtava, mutta jos ihan oman itsen takia että elämä maistuisi paremmalta?

      Eihän tanssissakaan voi kuin yksi viedä kerrallaan, ja mieluummin ainakin itselleni otan sellaisen voimakkaan, miehisen miehen, kuin jotain tossukkaa, että mieluummin mies vie ja minä vikisen. ;)

      Ja olen siis kolmekymppinen nainen stadista. Omaan liittoon tämä keino puri hyvin, ja meillä takana ihan samanlaisia juttuja, varmaan miehen puolelta samanlaisia tuntemuksiakin.

    • nnainenn

      Seksillä ei käydä kauppaa. Ja se, että toinen käyttää sitä aseena on väärin. Ilmeisesti vaimosi ei nauti seksistä, kun toimii noin...

    • 11+15

      Tyypillinen kiertoilmaus naiselta jota mies ei ymmärrä. Nainen haluaa siis erota mutta ei uskalla ottaa asiaa puheeksi vaan haluaa pihtaamisella saada miehen aloitteelliseksi eroasiassa ja loppupeleissä tuntemaan syyllisyyttä erosta.

    • Näin on

      Prostu se on ihan selvästi kun ei sitä enää sä kiinnosta antaa piparia!

    • rqegeqg

      Ootko miettinyt kannattaa liittoasi jatkaa jos tavoitteesi on päästä haukkumaan vaimoasi...

      Todennäköisesti pihtaamisensa syy on se että sä oot lähetyssaarnaaja miehiä joita ei naisen fiilikset liikuta.. ja hän hakee tyydytyksensä muualta...

    • parempaan vaihtanut

      Pihtariakka kannattaa laittaa kierrätykseen heti asian ilmetessä. Ei kannata odottaa että vika pahenee iän myötä.

    • Aikuinen mies

      Sano vaimollesi, että hän on lesbo ja rupea epäilemään jokaista naisystävää salasuhteeksi : )

    • inhokki mies..

      iItellä vastaava kokemus, ex-vaimolla oli oma epävarmuus (=tykkääkö minusta,), kävi kuitenkin kapakoissa siskonsa kanssa ja sieltä löytyi säpinää. minut torjuttiin siitä kiukuttelin.. lisäsi etäisyyttä jne.., vaimon alapään leikkaukset vei siihen jamaan että yhdyntä sattuin ja eroon vei,,, Nyt hän on yksin ja miettii varmaan asioita, puutteessa elin 3v...

    • Apinamiesmeininkiä..

      Epävarma?

      Ketjun aloittaja saattaa olla aloitteissaan liian varovainen, kun nainen haluaisi sellaista rempseämpää toimintaa, jossa mies tulee määrätietoisesti ja ottaa mitä haluaa ja suunnilleen kantaa naisensa sänkyyn - näin veikkaisin.

      Olisko tämmösestä kyse? Jos aloittajan luonne ei taivu tuollaiseen "apinamies"-meininkiin, niin sitten tuskin on mitään tehtävissä, eikä auta kuin vaihtaa kumppania.

      • 69 / 65

        Naaras apina vaimoni. Tuo toimi erittäin hyvin nuorena.
        En aina kantanut vaan usein heitin sänkyyn. Painoi silloin 47kg.
        Aina valmis!

        Nyt tuon 65:n ja 8kg painavamman kanssa täytyy toimia erilailla.


    • onneton runkku

      Vedä sitä lehmää kunnolla pataan niin oppii antamaan pillua. Taidat olla joko lapanen koko mies.

    • kurre1

      Moikka hermomeni!! Jos vaimosi pihtaa sinulta,tiedätkö syyn???Vaimoasi pamputtaa jokin muu niin hyvin että hän ei jaksa eikä halua antaa enää sulle!! Saa paremmat orkut ja nautinnot vieraalta!!

    • .....

      missä ihmeen puskassa osa ihmisistä elää? Vai ei sillä miten mies kohtelee naistaan ole merkitystä seksihaluihin? Vaikka mies olisi komea, niin sillä ei voiteta mitään! Jos käyttäytyy hyvin, ajattelee naisensa tunteita, niin varmasti irtoaa seksiä. Naisille kun aivot on vielä tärkeämpi osa seksuaalisuutta kuin sukupuolielimet. Tuolla kostamisajatuksella et tule ikinä saamaan, keneltäkään.

      Olen totaalisen samaa mieltä siitä ettei seksiä saa käyttää "kauppatavarana" tai kiristyksen välineenä. Ei mikään ihme että seksihalut katoaa.

    • Vihreä peikko

      Tee vaimosi mustasukkaiseksi! Ala avoimesti katsella muita naisia kaupassa, kehu vaimosi kuullen jotain työpaikan naista, flirttaile jollekkin naapurin naisista jne..
      Kyllä se mustasukkaisuus tekee tehtävänsä.

    • sika oot

      Vitun itsekäs paska! Ei oo tullu mieleen koskaan puhua vaimos kanssa? Seksi sulle on vaan tarkeeta, ei mikään muu, vitun kiimanen sika!!

    • toinen mies

      se jakaa jollekki muulle.

    • dfhjfk

      Naisten ( joskus,tosin harvemmin miesten )pihtaaminen on ollut muinaisista ajoista asti ase , jonka avulla kumppani osoittaa mieltänsä milloin mistäkin asiasta.

    • kurre1

      Vaimollas on kaikille rakkaus sama,mutta kohteet vaihtuu!! Sinä olet arvonnassa jäänyt täysin unholaan!!

    • JanneXX

      Ei se mun kanssa pihtaa

    • setä

      Jos vaimosi ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet, ette ehkä ole tarkoitettu toisillenne.

    • voivoi77777

      oikein,anna akan kuulla kunniansa.ärsyttää sellaiset akat jotka tekevät itsestään "niin tarpeellisen" että toisen on vaikea elää/toimia siten ettei aina joutuisi ottamaan toista huomioon,vaikka tämä ei olisi paikallakaan.. 1vuoden "aivopesu" riittää ja sit ollaan kusessa!! me hyväuskoiset...!

    • hullux

      Iteki ukkomiehenä ja muiden miesten kanssa juteltuani olen tullut siihen tulokseen, että yhteinen arki vie naisilta halut. Avioliitto on hyvä instituutio, kun hankitaan lapsia, mutta miesten on hyvä tietää, että seksin se usein tappaa. Minun usko naisten libidoon on mennyt ainakin avioliitossa. Nykyään hoitelen itseni pornolla ja omalla kädellä. Sadan torjunnan jälkeen en jaksa enää "vongata".

      • Inhous/mies

        "Vonkaaminen" vain etäännyttää toisen osapuolen eli ei häntä haluta,
        jos toinen osapuoli "pyytää"/uhkaa jne..
        Parempi erota.


    • hajguhwyuyguyggdyugd

      Ilotytöt ei pihtaa ja tavaraa saa kohtuuhinnalla! Miksi olla puutteessa jos toinen ei halua! Ja eikö olisi viisainta laittaa kamat jakoon jos tuommoista pelleilyä on!

    • paivi1

      Vaimosi taitaa ajatella, ettei ole haluttavan näköinen. Kaikki miehet ei näköjään ulkonäöstä piittaa kuitenkaan. Olen sen todennut baareissa, joissa miehet näköjään etsivät vaatimattoman näköisiä naisia.

    • Metrilenkkiä

      Höpöjä. Uutta munaa se akkas vaan haluaa!

    • pilleri polvien väli

      Lahna, kapakala, kampela!

    • NaisetVietävissä

      Voi kun te miehet tajuisitte miten nainen vietellään, ei ole mistään muusta kyse.

      Ehkä olisi hyvä kurkata joskus jotain saippuasarjaa ihan siinä mielessä että katsoo millainen "pehmoilu" tehoaa naisiin. Kyllä aika moni nainen on ihan vietävissä jos mies vähän maskuliinisesti lirkuttelee.

      Jos kotoa puuttuu se romantiikka ja hempeily jota nainen kaipaa, niin ei ihme että niin monessa kodissa seurataan saippuasarjoja eikä peitto makkarissa paljon heilu.

      Mustasukkaiseksi tekeminen on hyvä ase, mutta väärin käytettynä pahentaa vaan tilannetta ja johtaa eroon.

      Trimmaa itses kuntoon, viettele nainen ja pidä hauskaa (vääränlainen vakavuus vie kipinän koko hommasta). Tarvitaan ehkä useampi lirkuttelukerta ennen kuin nainen alkaa lämmetä jos teillä on tilanne päässyt kärjistymään pahaksi, mutta kunhan tilanne normalisoituu niin hyvässä suhteessa ei tarvitse kuin vähän vinkata niillä keinoin joita lirkuttelussa on käyttänyt että nainen tietää mistä on kyse ja sänky, tai joku muu paikka kutsuu.

      Voi kun oma mieskin tajuaisi kantaa mut sänkyyn! :)

      • 69 / 65

        Vaimon viettely?! Hallelujaa!

        Kuka hiivatissa voikaan keksiä noin typerää?
        Jos minun olisi pitänyt "vietellä" niin viettelyni kohteet olisivat vaihtuneet.

        Onneksi kaikki on tominut , ja toimii vieläkin, viettelemättä.

        Normaalit valmistelut ja kumppanin hyvinvoinnista varmistuminen ovat normaalia elämää mutta "viettely"?!

        Sänkyyn kantaminen? Nuorena vaimoni "viettelyksi" riitti kun heitti hänet vuoteelle.
        Sananmukaisesti.
        Nykyään kuviot ovat varsin erilaiset.

        Tyly suhtautumiseni on vuosikymmenien aikana aiheuttanut kaksi sopuisasti esitettyä kieltäytymistä.
        "Kuule! Älä nyt viitsi"! Pahoittelevalla äänensävyllä.


    • 12+1

      Tämä on jotenkin niin tyypillinen tapaus naisen hoivavietistä notta oksat pois. Vaimo on siis tasan tarkkaan tiennyt miehen taustat naimisiin mennessä. "Voi kultaressukkaa kun on koulukiusattu ja isäkin kohdellut kaltoin, kyllä minä tuon rakastan ja hellin ehjäksi. Kyllä minä saan tuosta pelastettua ja koulutettua itselleni täydellisen miehen!"

      Tarpeeksi kun kuluu aikaa niin vaimo huomaakin, että ei piru, eihän tuo mies tuosta miksikään muutu. Edelleen se on epävarma ja itsetunto pohjissa= toisin sanoen juuri ne asiat jotka nainen päätti miehessä "parantaa" niin kas kummaa, tajuaa notta ei muuksi muutu vakka voissa paistaisi? Luonteenpiirteet ja se persoona joka alkuun viehätti, niin nyt muuttuukin vastenmieliseksi ja luotaantyöntäväksi. Siinä sitten ollaan nalkissa ja kitistään miehen tossukkamaisuutta, ei huvita, ei haluta ja lässynlässyn.

      Joo-o. Sinulle hyvä mies sanoisin ensinnäkin sen, että onko kyseessä oikeasti nainen jonka kanssa haluat jakaa elämäsi. Ja jos on, niin ainoa tapa pelastaa tuo suhde on juurikin se, että _sinun_ pitäisi muuttua. Lopettaa se anteeksipyytely olemassaolostasi yms. ja näyttää tuolle naiselle kirjaimellsiesti kaapin paikka. Sitähän hän sinulta odottaa ja olettaa, että olet se mies etkä se hiljainen hissukka hiirulainen. Kerrot ettet uskalla edes ääntäsi korottaa vaimollesi? Kokeileppa huviksesi kerrankin karjasta oikein perseenpohjalta jotta NYT RIITTÄÄ!

      Jos tulet siihen tulokseen, että haluat naisen joka hyväksyy sinut juurikin sellaisena kuin olet etkä halua itseäsi muuttaa kenenkään takia, niin lusikat jakoon. Jatkossa suosittelen hakeutumaan kaltaisesi seuraan ja pariutumaan sellaisen naisen kanssa jolla on esim. vastaavanlainen tausta. Silloin sitä ymmärrystä ja hyväksyntää riittää vaikka maailman tappiin asti, koska olette toisillene sopivat kumppanit.

      Muista kuitenkin sitten myös se, että sinunkin tulee hyväksyä se harmaa hiljainen hiirulainen juuri sellaisena kuin on, etkä voi vaatia toista muuttumaan vuoksesi. Hän ei ehkä pihtaa seksin suhteen, mutta huomioi kaikki muut mahdolliset ongelmat anteeksipyytelevän elämänasenteen osalta. "Ihan sama" ja "tehdään mitä sinä haluat" taitanevat tulla tuttuakin tutummiksi vastauksiksi niinkin arkisii kysymyksiin kuin: "Mitä ruokaa tänään laitettaisiin?". Kokeile joskus huviksesi ja tulet huomaamaan, että elämä sellaisen ihmisen kanssa on pitkässä juoksussa erittäin kuormittavaa, ja kyllä siinä hyvin nopeasti loppuu ne intohimot ja rakkauden tunteet toista kohtaan. Paitsi silloin, jos aidosti tyytyy ellaiseen elämään.

    • 8+6

      Miksi meidän on niin vaikea tulla toimeen toistemme kanssa, vaikka sitä haluaisimmekin? Tottahan sitä turhautuu, jos haluaisi suhteen toimivan mutta aina on ikäänkuin näkymätön seinämä välissä. Luin kirjan nimeltä Särkyneiden sydänten aktiivikirja, ja se auttoi oikeasti ymmärtämään parisuhde- ja rakkausongelmia paremmin. Ymmärrys toi myös helpotusta, koska tajusin että mistä ongelmia voi lähteä purkamaan, eli kannattaa ihmeessä tutustua siihen.

    • maaamuskaaa

      Miks et vain yksikertasesti eroa?

      Lapsellista touhua ruveta kostamaa,,vai oletko ite nyt niin sairas ettet uutta suhdetta pysty ajattelee...

      Meitä naisiaki on joka lähtöö kuka haluu seksii joka helv päivä niiku ite olen ja seki yks vaiva ja eteki löytää sellane mies mikä haluu joka päivä oikeesti...
      Itse olen törmänny pihtaaviin miehiin ja se onki jääny siihe...

      • sexion parasta

        moi espoosta löytyy sexiä rakastava. Liikunnallinen positiivinen mies 44v
        komeakin ja nastavartaloinen timmipeppu.
        nainen tervetuloa kylään saat kunnon sexiä .pitkät esileikit.Naisen tyydyttminen on ihanaa...


    • suomalainen tyttö

      Sitä mitä emme saa kotoa, sen me haemme muualta. Jos vaimollasi on mielessä toinen mies.

      Minun eka mieheni alkoi hyppiä edessä shortseissa, että täällä on, mutta ei anneta. Hain muualta. Löysin samanlaisen kun itsekin olen. Illalla viimeksi ja aamulla ensimmäiseksi.

      Miehestä tuli ex, ja menin uusiin naimisiin ja elimme onnellisina hänen kuolemaansa saakka.

      Ota kapsekki ja lähe kävelemään.

    • tee itse sen eteen

      No, ei ihme että vaimo on haluton, kun on noin herkästi suuttuva mies. Se varmaan tulee esiin muissakin elämänalueissa, kun seksiasioissa. Naisesi oli vain rehellinen. ehkä hänen olisi pitänyt jotain valehdellä ja keksiä syitä miksi ei halua? Nythän voit alkaa kohtottamaan itsetuntoasi ja kohtelemaan vaimoasi tasa-arvoisesti. Ei anteeksi pyytäen, vaan ihan tasavertaisena ihmisenä. Kunnioittaen kuitenkin, mutta niin että asioista voi puhua ilman että näyttää nöyrältä koiralta.

      Jos mies on epävarma, eikä tiedä ollenkaan, mitä naisensa kanssa tekee, niin sekin alkaa ärsyttämään pikkuhiljaa. Lue oppaista mitenkä naista vietellään.

      Teillä on parisuhdeongelma kuitenkin. Ala katsella ympärillesi ja kiinnostu muistakin ihmisistä. Elämässä on muutakin kuin seksi. Aloita jokin harrastus, jossa saat kavereita, ystäviä. Menen vaikak tanssikurssille. Kummasti hyvä tanssitaitokin kohottaa itsetuntoa.

    • AINA!

      Kun nainen pihtaa, niin ainut syy aina on, ettei mies ole naisen mieleen joku Beckhami.
      AINA

    • RouvaOnnellinen

      Oi jessus, mikä pillittäjä olet hermomeni. xD Naisen vikahan aina kaikki on.

      Olin tollasen samanlaisen pitsihousun kanssa joskus hetken aikaa ja totesin, että saavat olla ja märistä ihan omissa oloissaan. Seksi oli alusta loppuun saman kaavan kanssa toteutettua paskaa. Veikkaanpa, et toi on tyypillinen suomalainen kaupunkilaispelle muka-mies.

      Nyt mulla sentään kunnon isäntä, joka rakastaa ja osaa tyydyttää. Ei tartte tapella, eikä pihdata, eikä olla allapäin. Ja on muuten sellainen suomikarju, jolle kiiltokuvalehmät ei antaneet arvoa ollenkaan. Parhaan sain. Toivottavasti ton luuserin nainenkin löytää onnen.

    • syy ei ole toisessa

      syy on vaimossa itsessään. Eli vaimollasi on itsellään SUURI ongelma: hän pettää sinua. Tiedän koska olen itse läpikäynyt saman, en halunnut miestäni, kun halusin henkisesti muita miehiä ja olin itse itseni kanssa hukassa.
      Mies, ota vaimostasi breikki. Voi olla että sitä hän haluaa, tai se herättää hänet tähän todellisuuteen.
      Jokainen tervd nainen haluaa seksiä liki joka päivä. Ja usko pois, vaimosi tyydyttää itseään..

    • 13+7

      Haluisit kostaa... kertoo paljon kyspsyydestäsi. Ootko 15-vuotias?

    • seksiaviomies

      Minä en rupeasi olemaan seksittömässä suhteessa. Jospa tyttökaverisi on lesbo?
      Jätä hänet jos seksi ei irtoa,vai onko sinulla niin huono käytös, ettei tyttöä huvita riisuutua seksin takia.

    • kjgfdsa

      En jaksa lukea kaikkia läpi. Minulla yli 60-vuotiaalla on vain yksi neuvo. Lopeta suhde, sinulla on vain yksi elämä, sekin kovin lyhyt. Naisia ja oikeaa elämää löytyy kyllä, Älä jää päiväksikään siihen suhteeseen tuhoamaan omaa elämääsi.

      • 50v sextaituri

        Hyvinkin ymmärrän :)
        Miksi nainen "pihtaa" Kun hän ei saa mieheltä .läheisyyttä.Nainen ei tunne halua miestä kohtaan.Sexissä mies niin huono,että nainen ei saa orgasmia..Sexissä tärkeitä estottomat esileikit,luottamus,intohimo ja tyydyttäminen..
        Miehellä pitää olla kunnon kalu jota nainen haluaa..
        HYVINKIN YMMÄRRÄN TEITÄ NAISET JOS EI SEXI KIINNOSTA
        MIEHET NIIN HUONOJA "RAKASTAJIA"


    • yksi hyvä syy miksi nainen pihtaa on kans et se käy vieraissa kyllä sinä sen kohta huomaat,näin kävi omassa seurustelusuhteessa.

    • Hellänä värkki

      Outoa, eihän nykyajan naiset, rouvat reikää säästä, päinvastoin. Helppo saada lakanoihin, pienellä sinisellä valheella. Lapsia tulee joka oksalle nykyään, muusta viis.

      Jos hänellä on toinen, joka porailee häntä. Ja värkki on niin hellä.

    • huopatussu

      Hän kiristää sua.
      Hän haluaa pitää sinut hihnassa.
      Hän haluaa hallita ja olla se joka päättää milloin teillä sekstataan.
      Vaihda paremaan. Kannattaa. Niin minäkin tein :)

    • Suorat sanat

      Ymmärrän kyllä vaimoasi! Olet niitä munattomia nykynuoria, joita me vanhemmat miehet käydään naimassa. Lopeta tasa-arvo intoilut ja akkamaiset kuteet ja käyttäytymis mallit. Ei kukaan akka halua tollasta ukkoa, joka nai silloin kun muijaa haluttaa... voi taivas mitä akkoja munalla varustettuna!!!!!!

      "Saisinpa hänet haluamaan ja pihdata ja sanoa että hän on liian lahna! " kuvaa hyvin tätä munallista akkaa. Hävettää oikein että tääläisiä "pehmoukkoja on olemassa".
      Minun vaimo sanoo aina, että rankkaa on ollut "mutta onhan se sentään mies kun on ainut, joka minut on saanut aisoihin". Nainen kaipaa turvaa, eikä tollanen vätys voi sitä antaa. Elä selibaatissa yksinäs, oet ehkä avioliittoon kelpaamatohn!

    • mulukku2

      Ei muuta kuin akka vaihtoon, ei siinä muu auta, mikä helevetin suhe se semmonen on missä ei pesää saa !

    • Jaska

      Vaimosi taitaa paukuttaa naapurin Jaskaa :)

    • SeppoSetä88

      Ei kuullosta kivalta tilanteelta :/. Onko teillä lapsia? Vaikea sanoa että mikä olisi oikea ratkaisu.

      Näin nuorena miehenä tekisi mieli sanoa, että ota aikaa itsellesi. Ole sika ja harrasta omia juttujasi. Haistata p4skat kaikille ja nai vähän vierasta pillua.

      Tietenkään asiat eivät koskaan ole näin yksioikoisia. Voisiko parisuhdeterapia auttaa... Voimia sinne.

    • jkasdjkoe

      "Eye for an eye leaves the whole world blind..."

    • ...........

      ole vaikeasti tavoiteltava;älä mene liiallisuuksiin :)

    • zinzin.

      Heh!

      Vaimosi tarkoittaa tuolla epävarmalla sitä, että sulla on pieni pili ja nussit hunosti.
      Ei oikeen niinku tunnu missään, eikä hän saa siitä mitään, sun parin minuutin nytkytyksestäsi. Sinussa ei ole munaa tarpeeksi miehenä. Oot lapanen vaimosi mielestä.
      Tämä nainen nussii vierasta minkä ehtii. Sinä olet lähinnä elättäjä ja kulissi. Tiedän tämän kaiken, koska on aika montaa varattua naista tullut hoideltua....
      Ota ero, on neuvoni. Tsemppiä!

    • ---------------

      Jälleen kerran yli 150 viestin ketju, jossa naisen pihtaaminen laitetaan miehen piikkiin.
      Mitä väliä tollasella akalla on, jos vielä on vuosia jäljellä kun ottaa eteen, kannattaa heittää akka mäkeen ja unohtaa. Ei se vaan aina ole miehen vika.

    • Arto B

      Jotkut naiset (melkein kaikki) haluaa että mies ottaa ohjat käsiinsä. Pyytäminen ja hyvät tavat eivät silloin kuulu käsikirjoitukseen vaan vaimosi odottaa että sinä otat mitä haluat. Kyrpä pystyyn, pakko haluta kun pappi on vihkinyt!

      Kyllähän tämä homma ajan mittaan väljähtää lähes kaikilla. Silloin kannattaa hankkia harrastuksia ja lähteä pois kotoa. Käy urheilemassa, laita itsesi kuntoon ja tapaa uusia ihmisiä vaikkapa konserteissa ja baarissa. Mitäpä sitä suotta kotona murehtimaan piparin puutetta.

    • Ismo Kyrpä

      Ota vähän selville, jos perhe,sukulaiset ,työtoverit ovat ihmetelleet , että naisella ei ole seuralaista niin hän yrittää sinusta tehdä "esiliinan". Näytä sille videoita "piruuttas"lesbo-orgiosta ,katso sen ilmeitä ja ole sinäkin "haltiossa" kun näet heidän laukeavan .Puhu sille kauniisti ,että sitten kun mekin joskus ,kun ollaan oikein aviossa.

    • selviää

      Kysymällä
      www.hotpotatoe.net

    • Ehkäpä vaimosi..

      Idiootti..

    • Itsensä tot. ennuste

      Kuulostaa itsensä toteuttavalle ennusteelle. Nainen päättää, että mies on epävarma sängyssä. Alkaa torjua miestä henkisesti ja fyysisesti, kyseinalaistaa miehen sopivuutta yleensäkin parisuhteessa. Volaa, mies alkaa tunte itsensä riittämättömäksi ja tulee epävarmaksi sängyssä.

    • kaapissa

      Nainen vaikuttaa vahvalta ja hallitsevalta kuin mies. suora kysymys jos hän onkin lesbo?

      • kliseetutka

        Jep. Ja kaikki heikot miehet on homoja.... Mistä näitä nerokkaita oikein tulee?


    • Wanha uggomies

      Oman haluttomuuden laittaminen kokonaan toisen piikkiin on kohtuullisen rottamaista. Oletko ihan varma, että haluat olla tässä liitossa?

    • 1+1=2 later it may 4

      narsistusuus ja toisen osapuolen halveksunta tuntuu olevan nykyään suomalaisten naisten tapa
      suhteen alussa ollaan hyvin kaikki ruokaisia,
      tehdään lapset,sovitaan YHTEISISTÄ pelisäännöistä- elellään MUKA niiden perusteiden mukaisesti koska lasten elämä saadaan niin hyväksi.
      kun tässä hienossa tasa arvossa on nyt päästy kamalan pitkälle todetaan siinä viimeistään toisen lapsen syntymän tienoilla että se mies onkin täysi turhake,eikä siitä ole kuin haittaa lasten tasapainoisselle kasvatukselle..siis lempataan se mies verukkeella tai toisella.uutta "uittoa" kehiin pikavauhtia ja toki lasten aikana.
      jotta varmasti osaavat nuorikot kertoa mitä illan pimeina tunteina on taasen tehtyä (3 ja 7 v osaavat kertoa hyvin yksityis kohtaisesti)
      no mitäpä lisätä-lykkyä pyttyyn vaan seuraaville

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe