Onkohan dixiboxini kenties sanomassa suhdettaan poikki? Oikutellut pari päivää, että ei näytä kaikkia kanavia. Kun sammuttaa päävirran tai hakee kanavat aina uudelleen, niin ne näkyvät. Tänään koitin laittaa nauhoituksen ajastuksen päälle, kun ilmoitti, että on päällekkäisyyksiä, ei ollut kuin yksi kanava nauhoittamassa ja kahta on nahoittanut. Kun nauhoituksen aloitusaika tuli, alkoi katkomaan boxin virtaa ja kun meni päälle ja kanava tuli näkyviin, niin katkaisi taas, teki useamman kerran. sammutin koko virityksen. En osaa tehdä sille mitään.
Oikutteleva digiboxi
5
182
Vastaukset
viepä elektroniikka korjaajalle hän osaa antaa korjausarvion, jos on topfield-merkkinen veikkaan poweri-kortin elkojen kypsyneen.
Itse et voi sille tehdä mitään.- polko
On niitä lyhytikäisiä kiinalaisia elektrolyyttikondensaattoreita muissakin kuin vaan edellä mainitussa merkissä.
Kyllähän niitä on mm. procasterissa ja muissakin. Humax on noissa digiboxeissa parasta mitä löytyy, koita löytää sellainen jos päädyt uuden ostoon. Wbox EI OLE Humaxin tekemä vaikka niin huhutaan vältä myös sitä ja kaikia boxeja joita ELISA liikkeissään myy.
- en korjaa
Moi lunttaa tuosta apua
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php/78342-Varoitus!!-Topfieldin-virtalähde-rikkoo-kovalevyn-vanhetessaan-mikäli-sitä-ei-korjaa-Oireet-kovalevy-naksuu-jumii - elektroniikkamies
Huippulaatua topfieldiltä, ei taida olla "top" kuin huoltojen jonoissa. Toisaalta surullinen esimerkki miten voidaan myydä teknisesti arveluttavia laitteita. Suunnittelussa on säästetty, kun ei ole suojapiirejä powerilla, jotka estäisivät kuvatunlaiset vahingot.
Samoin huonot ja halvat komponentit on usein mitoitettu vain muutaman tunnin käyttöön per vuorokausi ja viileissä olosuhteissa.
Misää on elektroniikan perusosaaminen suomalaisissa ostajissa, ei tuommoisia saa myydä asiakkaille!
Vanhaan hyvään aikaa laite tutkittiin ennenkuin niitä alettiin myymään, eikä tuommoisia pommeja olisi päästetty markkinoille.
Ilmeisesti tuokin porras on saneerattu pihalle YT-kurimuksessa ja seuraukset näkyy markkinoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368