Kannattaako naisia lähestyä kuntosalilla?

dokwadikmdwa

Populaarikulttuurissa viljellään paljon, että salilla käyvät naiset hakevat sieltä miestä. Olen huomannut että juuri kukaan ei yleensä juttele toisille. Sitten joku narukäsi tulee salille, varmaan edelleä mainitun asian vuoksi, ja tekee aloitteen. Voi kun naiset tästä huomiosta sitten ilahtuvat. Onko se tosiaan näin helppoa.

Miksi en itse lähesty naista? Koska haluan keskittyä jumppaamiseen. Toisaalta mikäli kaikki ei menisi nappiin, voisi nainen harmistua aina minut nähdessäni salilla. Kenties vaihtaisi tämän vuoksi jopa omia tapojaan?

217

10454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies32

      Naiset ovat niin kuin sinä: haluavat keskittyä liirumlaarum..
      tämän viikon uusin oli se, ettei nainen mitään lähestymistä kaipaa jos on olkkarissasi pimppi paljaana, hän haluaa vain esitellä pimppiään, eikä halua mitään miesseuraa, vitun dorka!

      No tämä nyt oli valikoituun otokseen perustuva naiskuva, että älkää nyt kukaan kivempi tyttö tulko tosissanne paasaamaan..

      • Entä mikähän ketju se oli, jota luin aiemmin tällä viikolla, tai ehkä viime viikonloppuna, kännykällä ja halusin niin kovasti tulla sinne kirjoittamaan että "Naiset käyvät speed datingissä pitääkseen hauskaa kavereidensa kanssa eikä iskemässä mitään miehiä". Tietokoneelle päästyäni en enää muistanut, mikä ketju ja asiayhteys mahtoi olla kyseessä.


      • gworeijgw

        "ei nainen mitään lähestymistä kaipaa jos on olkkarissasi pimppi paljaana, hän haluaa vain esitellä pimppiään, eikä halua mitään miesseuraa, ***** dorka!"

        Naurahdin, koska totuus. Kyseessähän on tosiaankin voimaantunut nainen joka uskaltaa olla naisellinen miesten edessä, mutta typerät luolamiehet luulevat sitä joksikin parittelukutsuksi. Hemmetin siat, kuohita pitäisi!


      • näinn
        gworeijgw kirjoitti:

        "ei nainen mitään lähestymistä kaipaa jos on olkkarissasi pimppi paljaana, hän haluaa vain esitellä pimppiään, eikä halua mitään miesseuraa, ***** dorka!"

        Naurahdin, koska totuus. Kyseessähän on tosiaankin voimaantunut nainen joka uskaltaa olla naisellinen miesten edessä, mutta typerät luolamiehet luulevat sitä joksikin parittelukutsuksi. Hemmetin siat, kuohita pitäisi!

        sinkkunaiset ovat kyllä täysiä mulkvisteja


      • pump pump pump

      • timppa6
        näinn kirjoitti:

        sinkkunaiset ovat kyllä täysiä mulkvisteja

        EIPÄ KIINNOSTA ALKAA NAISIA ISKEMÄÄN KUN NOSTELEE PAINOJA JA JALKAKYYKKYJÄ KUNTO PYÖRÄILLÄ JA MUUT HOMMAT ON IHAN PUHKI ONHAN SIELLÄ KAIKEN LAISIA PYÖRIJÖITÄ MITKÄ VAAN KUOLAA AKKOJEN PERÄSSÄ EIKÖHÄN SE OLE SELLANEN PAIKKA MIHINKÄ NAISETKIN HALUAA TULLA RENTOUTUMAA TÖIDEN JÄLKEEN EIKÄ SINKUT OLE ILKEITÄ KYLLÄ NE MINUN KANSSA JUTTELEE KUN ASIASTA PUHUTAAN


      • sinkkuilmanmulkkua
        näinn kirjoitti:

        sinkkunaiset ovat kyllä täysiä mulkvisteja

        Totta,
        onneksi mun ei tarvitse salilla esitellä itseäni,koska saan miehiä muualtakin. Henkilökohtaisesti en noita ylibodattuja lihaskimppuja diggaa.
        Kieltämättä, on aika kivaa olla hyvässä kunnossa, että sen muutkin näkevät, mutta se ei ole mun motiivini käydä salilla.


      • anntsu2
        timppa6 kirjoitti:

        EIPÄ KIINNOSTA ALKAA NAISIA ISKEMÄÄN KUN NOSTELEE PAINOJA JA JALKAKYYKKYJÄ KUNTO PYÖRÄILLÄ JA MUUT HOMMAT ON IHAN PUHKI ONHAN SIELLÄ KAIKEN LAISIA PYÖRIJÖITÄ MITKÄ VAAN KUOLAA AKKOJEN PERÄSSÄ EIKÖHÄN SE OLE SELLANEN PAIKKA MIHINKÄ NAISETKIN HALUAA TULLA RENTOUTUMAA TÖIDEN JÄLKEEN EIKÄ SINKUT OLE ILKEITÄ KYLLÄ NE MINUN KANSSA JUTTELEE KUN ASIASTA PUHUTAAN

        Miksi huudat?

        Itse ainakin käyn kuntosalilla sen takia että saisin painoa pudotettua. On sen verran vielä liika kiloja ettei voi alkaa miehiä iskemään;-)

        Kaikki kunnia kaikille sporttaajille, myös niille naama irvessä oleville elvistelijöille ja kurttaajille.


      • Late lapista
        sinkkuilmanmulkkua kirjoitti:

        Totta,
        onneksi mun ei tarvitse salilla esitellä itseäni,koska saan miehiä muualtakin. Henkilökohtaisesti en noita ylibodattuja lihaskimppuja diggaa.
        Kieltämättä, on aika kivaa olla hyvässä kunnossa, että sen muutkin näkevät, mutta se ei ole mun motiivini käydä salilla.

        "Kieltämättä, on aika kivaa olla hyvässä kunnossa, että sen muutkin näkevät, mutta se ei ole mun motiivini käydä salilla."

        Ihan mielenkiinnosta, miksi käyt kuntosalilla jos kuntoilu ei ole motiivisi?


      • thgnf
        Late lapista kirjoitti:

        "Kieltämättä, on aika kivaa olla hyvässä kunnossa, että sen muutkin näkevät, mutta se ei ole mun motiivini käydä salilla."

        Ihan mielenkiinnosta, miksi käyt kuntosalilla jos kuntoilu ei ole motiivisi?

        lue se uuestaa


      • en ymmärrä
        timppa6 kirjoitti:

        EIPÄ KIINNOSTA ALKAA NAISIA ISKEMÄÄN KUN NOSTELEE PAINOJA JA JALKAKYYKKYJÄ KUNTO PYÖRÄILLÄ JA MUUT HOMMAT ON IHAN PUHKI ONHAN SIELLÄ KAIKEN LAISIA PYÖRIJÖITÄ MITKÄ VAAN KUOLAA AKKOJEN PERÄSSÄ EIKÖHÄN SE OLE SELLANEN PAIKKA MIHINKÄ NAISETKIN HALUAA TULLA RENTOUTUMAA TÖIDEN JÄLKEEN EIKÄ SINKUT OLE ILKEITÄ KYLLÄ NE MINUN KANSSA JUTTELEE KUN ASIASTA PUHUTAAN

        KUN NOSTELEE PAINOJA JA JALKAKYYKKYJÄ KUNTO PYÖRÄILLÄ

        Miten nostetaan painoja ja jalkakyykkyjä kuntopyörällä?


      • muna aivot

        Kai kuka tahansa saa olla kotonaan ilkosillaan jos haluaa, ei se sitä tarkoita, että sun täytyy heti mennä viereen lääppimään kaksmielisten ajatuksies kanssa. Saunassakin varmaan pitää olla vaatteet päällä, ettei anna pienimieliselle väärää signaalia .
        Aloittajan kysymys oli ihan asiallinen kyllä. Ja sanon ettei salilla kukaan sen enempää iehet ja naiset halua että heidän treenejään häiritään. Saattaa olla ette se on just se ainoa oma hetki päivästä, ennen kuin palaa taas perheensä tai poikaystävänsä tai töidensäpariin. Salille mennään treenaamaan , ei se ole yökerho. Jos nyt tekee mieli jollekin mennä puhumaan, tee se treenien jälkeen vaikka aulassa.


      • muna aivot kirjoitti:

        Kai kuka tahansa saa olla kotonaan ilkosillaan jos haluaa, ei se sitä tarkoita, että sun täytyy heti mennä viereen lääppimään kaksmielisten ajatuksies kanssa. Saunassakin varmaan pitää olla vaatteet päällä, ettei anna pienimieliselle väärää signaalia .
        Aloittajan kysymys oli ihan asiallinen kyllä. Ja sanon ettei salilla kukaan sen enempää iehet ja naiset halua että heidän treenejään häiritään. Saattaa olla ette se on just se ainoa oma hetki päivästä, ennen kuin palaa taas perheensä tai poikaystävänsä tai töidensäpariin. Salille mennään treenaamaan , ei se ole yökerho. Jos nyt tekee mieli jollekin mennä puhumaan, tee se treenien jälkeen vaikka aulassa.

        Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Itse kokisin oudoksi sen että hirveästi jututettaisiin juuri siinä kohdassa kun itse hikisenä jotain rutistaa. Kun tietää ettei varmastikaan ole nyt parhaimmillaan (tai tietenkin joku voi ollakin) niin itselleni tulisi ainain valtava kiire päästä opis tilanteesta katsomaan peilistä että miltä naamani näyttää.

        Aulassa/hississä/kuntosalin pikkujouluissa onkin sitten varmasti se luonnollisin paikka lähestyä.

        t: Heli E-kontakti.fistä


      • yfgfgdgfgdf
        sinkkuilmanmulkkua kirjoitti:

        Totta,
        onneksi mun ei tarvitse salilla esitellä itseäni,koska saan miehiä muualtakin. Henkilökohtaisesti en noita ylibodattuja lihaskimppuja diggaa.
        Kieltämättä, on aika kivaa olla hyvässä kunnossa, että sen muutkin näkevät, mutta se ei ole mun motiivini käydä salilla.

        Tottakai hyvältä näyttäminen tavalla tai toisella on oikeastaan kaikkien motiivi käydä kuntosalilla. Se ei kuitenkaan ole kenenkään ainoa motiivi.


      • Ikuinen Se
        anntsu2 kirjoitti:

        Miksi huudat?

        Itse ainakin käyn kuntosalilla sen takia että saisin painoa pudotettua. On sen verran vielä liika kiloja ettei voi alkaa miehiä iskemään;-)

        Kaikki kunnia kaikille sporttaajille, myös niille naama irvessä oleville elvistelijöille ja kurttaajille.

        BBW:t ja Chubbyt voi olla aivan ihania siinä missä normipainoiseksi sanottavat ja miksei Skinnytkin jos se on siitä kiinni, ettei paino nouse vaikka söis hevosen. Naaman ilmeet ne ratkaisee.


      • Anonyymi
        näinn kirjoitti:

        sinkkunaiset ovat kyllä täysiä mulkvisteja

        Just näin ja siksi ne onkin sinkkuja.Mokomat luppakorvat.


    • ätmi

      Jos olet ytmi niin kannattaa. Jos olet ätmi niin ei kannata.

    • naainen

      Kannattaa! Katsot vaan sopivan välin milloin nainen ei tee mitään sarjaa. :)

      • Senkö takia ne muijat vetää niin tiiviissä tahissa siellä...


      • joskus

        Voiko uimahallissa,tiiäkkö vaikka lämminvesialtaasssa näyttää munaa.


      • SE ON JUN JUTTUSI
        joskus kirjoitti:

        Voiko uimahallissa,tiiäkkö vaikka lämminvesialtaasssa näyttää munaa.

        TOTTAKAI! ja antaa viereisen pojan vielä hivellä sitä!


    • 14+8

      Vuosia olen käynyt salilla ja en ole koskaan iskuyritystä siellä nähnyt kenenkään osalta.
      Varmaan kerran vuosien aikana nainen pyysi apua jonkun hilavitkuttimen kiinnittämisessä, siinä kaikki.
      Yleensä jää vain vilkuiluksi.

      • ygffdsfsdfsd

        Kyllä minulle ainakin on nainen tullut puhumaan johonkin laitteeseen tms. liittyen ja hymyillyt pilke silmäkulmassa. Olen aina vastannut kysymykseen ja jatkanut treeniäni.


    • atm #5334

      Eikö salilla käynnistä tule sen jälkeen vähän vaivaannuttavaa, jos nainen torjuu ja skenaarion osapuolista ei tule kavereitakaan?

      • 17+20

        Ei.


      • 13+19

        Kyllä


      • atm.
        17+20 kirjoitti:

        Ei.

        No ei ainakaan tällä naamalla. Meen sinne treenaa ja katsoo naisten vartaloita mutta en iske niitä enkä edes puhu niille.


      • 90-1000
        13+19 kirjoitti:

        Kyllä

        Ehdottomasti ei.


      • Gymi viisautta
        atm. kirjoitti:

        No ei ainakaan tällä naamalla. Meen sinne treenaa ja katsoo naisten vartaloita mutta en iske niitä enkä edes puhu niille.

        Viisas valinta :D


    • salikontaktointia

      Olen tavisnainen en mikään missi-mittainen, mutta tykkään treenailla. Kuntoilumielessä vaan.

      Muutama vuosi sitten kävin salilla ja olin silloin aika hoikassa kunnossa. Bodarimies kehui ulkomuotoani, "ettei ole paljon ylimääräistä rasvaa". Hyvää ko. mies varmaan tarkoitti, mutta menin lähinnä paniikkiin ja luikahdin pää punaisena toiselle puolelle salia. Oli niin suora kommentti mieheltä, että vaivauduin.

      Eli ehkä ihan hyvä aloittaa keskustelu jostain hilavitkuttimista ja vink vink ehkä se sitten siitä lähtisi helpommin.

    • suomi on prseestä

      Suomalainen kulttuuri on niin prseestä kuin vain voi olla! Harvalla tässä maassa on munaa mennä tuntemattomille edes juttelemaan saati sitten mitään aloitteita tekemään ja varsinkaan selvinpäin.

      Sitten jos joskus tekee naiselle aloitteen niin sitten tuleekin se suomalais naisten nirsous hyvin esille, kun joka ikiseltä tulee pakit. Minä olen tehnyt tänä vuonna 6 eri naiselle aloitteen ja jokaselta tullu pakit... niin vtu tässä enää jaksakaan mitään aloitteita tehdä.

      Tajuais ne naiset nyt, että tämä pariutuminenkin olisi tässä meidänkin maassa merkittävästi helpompaa, kun naiset ottais ohjat omiin käsiinsä, eikä vain odottelisi sitä unelmiensa prinssiä...

      Ihan taviksen näköisellä sinkkumiehellä on niin järkyttävän suuri todennäköisyys saada pakit naiselta, kun taas toisinpäin riski olisi merkittävästi pienempi.

      • salikontaktointia

        Itse en ainakaan ollut tyly hänelle. Sanoin varmaan, että kiitos, punastuin ja katosin paikalta.

        Pakit ne kai sitten oli, mutta en kyllä pystynyt mihinkään vastalirkutteluun siinä tilanteessa.

        Itse olen liberaali nainen, enkä pelkää tehdä aloitteita. Saan itsekin pakkeja, mutta elämä jatkuu. Viime viikolla sain kahdet pakit jee : ) En ymmärrä tätä vanhanaikaista rooliasettelua.


      • salikontaktointia kirjoitti:

        Itse en ainakaan ollut tyly hänelle. Sanoin varmaan, että kiitos, punastuin ja katosin paikalta.

        Pakit ne kai sitten oli, mutta en kyllä pystynyt mihinkään vastalirkutteluun siinä tilanteessa.

        Itse olen liberaali nainen, enkä pelkää tehdä aloitteita. Saan itsekin pakkeja, mutta elämä jatkuu. Viime viikolla sain kahdet pakit jee : ) En ymmärrä tätä vanhanaikaista rooliasettelua.

        Siis uskallat tehdä aloitteita miehille, mutta et ottaa niitä vastaan? Aika erikoista, mutta kaipa sitten mahdollista.


      • ...
        stellaria81 kirjoitti:

        Siis uskallat tehdä aloitteita miehille, mutta et ottaa niitä vastaan? Aika erikoista, mutta kaipa sitten mahdollista.

        Onhan se monella tapaa helpompaa. Itsekin tykkäsin tehdä aloitteet, mutta en niinkään saada niitä, koska saavana osapuolena ei osaa varautua mitä tapahtuu, missä ja milloin. Minusta silloin kun on aloitteen tekijänä omaa enemmän valtaa, vaikka saisikin pakit.


      • mies -81

        "Suomalainen kulttuuri on niin prseestä kuin vain voi olla! Harvalla tässä maassa on munaa mennä tuntemattomille edes juttelemaan"

        Tuo on hämmentävän totta. Kun aikoinaan muutin ulkomailta takaisin Suomeen, saatoin yllättää itseni heittämästä juttua kassajonossa, hississä tai muualla ihmisten ilmoilla täysin tuntemattomien ihmisten kanssa. Paniikkireaktiot eivät tietenkään tulleet yllätyksinä, sitten kun tajusin tehneeni musertavan suuren etikettivirheen. Olisihan se pitänyt jo muistaa aina kun astui Finnairin koneeseen Suomen viisiiteillä ja keskustelukielto astui voimaan.


      • GamerGirl91
        mies -81 kirjoitti:

        "Suomalainen kulttuuri on niin prseestä kuin vain voi olla! Harvalla tässä maassa on munaa mennä tuntemattomille edes juttelemaan"

        Tuo on hämmentävän totta. Kun aikoinaan muutin ulkomailta takaisin Suomeen, saatoin yllättää itseni heittämästä juttua kassajonossa, hississä tai muualla ihmisten ilmoilla täysin tuntemattomien ihmisten kanssa. Paniikkireaktiot eivät tietenkään tulleet yllätyksinä, sitten kun tajusin tehneeni musertavan suuren etikettivirheen. Olisihan se pitänyt jo muistaa aina kun astui Finnairin koneeseen Suomen viisiiteillä ja keskustelukielto astui voimaan.

        Saman kokeneena tahdon takaisin Kanadaan. : < Opiskellessani täällä Suomessa ihmettelin työssäoppimisjaksolla, miksi kukaan ei puhu mitään työyhteisössä... Kanadassa oli pakko keksiä aina joku puheenaihe, sillä hiljaisuus miellettiin kiusaannuttavaksi. Yleisimpiä puheenaiheita hiljaisuuden torjumiseksi oli erilaiset leffat ja tv- sarjat ja sää.

        TAHDON TAKAISIN


      • iegjsoihgongv
        salikontaktointia kirjoitti:

        Itse en ainakaan ollut tyly hänelle. Sanoin varmaan, että kiitos, punastuin ja katosin paikalta.

        Pakit ne kai sitten oli, mutta en kyllä pystynyt mihinkään vastalirkutteluun siinä tilanteessa.

        Itse olen liberaali nainen, enkä pelkää tehdä aloitteita. Saan itsekin pakkeja, mutta elämä jatkuu. Viime viikolla sain kahdet pakit jee : ) En ymmärrä tätä vanhanaikaista rooliasettelua.

        Epäilen, että kun olet nainen, niin tarkoitat "aloitteella" jotain hymyilyä ja vilkuilua. Sehän kun ei ihan oikeasti johda eikä välttämättä edes tarkoita vielä yhtään mitään/mihinkään.


      • väsynyt..

        Olen täysin samaa mieltä!!! Kuuntelin muutama päivä sitten kun nuoret naiset keskustelivat ja toinen kertoi miten joku kundi juttelee koko ajan hänelle. Siihen lisäsi että ei tämä tyyppi mikään ruma ollut ja ihan mukava mutta siis ällöttävää tommonen...

        Olin ihan ihmeissäni että mikähän tuossa oli se ongelma...

        Itse en enää jaksa yrittääkkään vaikken kuulemma mikään rumilus olekkaan.
        Miksi nähdä niin paljon vaivaa vain sen takia että saisit jonkun, jota paapoa, etkä mitään takaisin..


      • totta on
        mies -81 kirjoitti:

        "Suomalainen kulttuuri on niin prseestä kuin vain voi olla! Harvalla tässä maassa on munaa mennä tuntemattomille edes juttelemaan"

        Tuo on hämmentävän totta. Kun aikoinaan muutin ulkomailta takaisin Suomeen, saatoin yllättää itseni heittämästä juttua kassajonossa, hississä tai muualla ihmisten ilmoilla täysin tuntemattomien ihmisten kanssa. Paniikkireaktiot eivät tietenkään tulleet yllätyksinä, sitten kun tajusin tehneeni musertavan suuren etikettivirheen. Olisihan se pitänyt jo muistaa aina kun astui Finnairin koneeseen Suomen viisiiteillä ja keskustelukielto astui voimaan.

        Joo suomi on ihan periferiasta. Täällä on niin kummallinen ilmapiiri. Ihan vaan semmonen rento jutustelu tuntemattomille täällä on outoa. Työpaikoilla, bussissa, junassa, sporassa jne. puhuminen kiellettyä. Pitää vaan murjottaa niin on normaali. Pääsispä ulkomaille asumaan en kaipais takas.


      • female
        GamerGirl91 kirjoitti:

        Saman kokeneena tahdon takaisin Kanadaan. : < Opiskellessani täällä Suomessa ihmettelin työssäoppimisjaksolla, miksi kukaan ei puhu mitään työyhteisössä... Kanadassa oli pakko keksiä aina joku puheenaihe, sillä hiljaisuus miellettiin kiusaannuttavaksi. Yleisimpiä puheenaiheita hiljaisuuden torjumiseksi oli erilaiset leffat ja tv- sarjat ja sää.

        TAHDON TAKAISIN

        Kultainen keskitie tässäkin adiassa on hyvä. Ei se jenkkien jatkuva small talk ja usein vielä ihan merkityksetön mitään ihailtavaa ole ja jos ei osata olla edes hetken aikaa aidosti toisten lähettyvillä hiljaa ja ihailla vaikka auringon laskua , ilnan jatkuvaa läpätystä ja kiusaantumista, niin se on aika kaameeta ja surullista.
        Mutta joo, itsekin asuin monta vuotta ulkomailla ja ihan sama shokki joka kertaa kun suomeen tuli, täällä on niin sisäsiittoista ettei ihmiset vaan jaa ja kommunikoi muiden kuin omien 2 kaverin ja perheenäsenen kanssa ja kun ulospäin suuntautuneena henkilönä helposti lähden keskusteluihin mukaan ja kahville jne. Se tulkitaan heti niin että vastasin myöntyvästi treffi ehdotukseen ja minua kiinnostaa kyseinen (jos on miespuolinen) henkilö, vaikka oisin vain spontaanisti jakamassa sen hetken kyseisen henkilön kanssa. Muutenkin kummaksutaan jos ihan normaalisti kommunikoi ihmisten kanssa. Yksin on vaikea mennä minnekään kun uusien tuttavuuksien tekeminen on niin vaikeeta täällä, vaikka muualla rikkaus on just siinä, että tapaa erilaisia ihmisiä ja solmitaan uusia tuttavuuksia, joka onkin ihannormaalia ja helppoa ihmisläheisimmissä yhteiskunnissa.
        Tätä maata vaivaa, yhteisöllisyyden puute, normaali kommunikointi ja jakamineni ihmisten välillä, syrjäytyminen ja sitä seuraavat oireet kuten alkoholismi, kateus, vainoharhaisuus jne.


      • tähti
        iegjsoihgongv kirjoitti:

        Epäilen, että kun olet nainen, niin tarkoitat "aloitteella" jotain hymyilyä ja vilkuilua. Sehän kun ei ihan oikeasti johda eikä välttämättä edes tarkoita vielä yhtään mitään/mihinkään.

        Ei naiset näitä ihmisten toiminta menetelmiä ole keksineet.Naisena on paljon vaikeempi tehdä aloite, koska myös monet miehet on tuudittautuneet ajatukseen että he ovat aloitteen tekijöitä, ei toisin päin. Tosin syvät ja kestävät suhteet alkaa yleensä ihan sattumalta tai ilman kummankaanpuolista yrittämistä.Myöskään monet naiset ei ole niin epätoivoisia ilman miestä kuin mies ilmannaista, joten nainen voi ihan tyytyväisenä rauhassa katsella jos joku erityinen osuu kohdalle, ilman että kiertää pöydästä pöytää yrittämässä jos kävis flaksi. Haha


      • self respect

        Aina se syy löytyy muualta kuin peilistä. Suomi ja naiset on vajaita ja perseestä, sen vuoksi pariutuminen on osaltasi jäänyt haaveeksi. Ja jääkin jollet nyt mene itse ongelman ytimeen, eli itseesi.


      • suomi on ihana

        "kun taas toisinpäin riski olisi merkittävästi pienempi."
        Naisen on helpompi päästä miehen kanssa alkuun. Eri asia on montako miestä todella kiinnostaa nainen jota ei itse valinnut. Ei sanota ei sitten millään, pidetään varalla, tai epätoivosta kelpuutetaan.

        Jos lähestyt tuntemattomia, teet sen selvästi pelkän ulkonään perusteella. Itse torjun joka ikisen, vaikka mukavankin oloisen, viehättävän miehen lähestymiset tästä syystä. Luonne ei näy päälle päin, mies joka uskaltaa Suomessa tulla suoraan tutustumaan on todennäköisesti taitava näyttelijä, turhan sulava ja peluri.


      • miksi opet.puhumaan?
        mies -81 kirjoitti:

        "Suomalainen kulttuuri on niin prseestä kuin vain voi olla! Harvalla tässä maassa on munaa mennä tuntemattomille edes juttelemaan"

        Tuo on hämmentävän totta. Kun aikoinaan muutin ulkomailta takaisin Suomeen, saatoin yllättää itseni heittämästä juttua kassajonossa, hississä tai muualla ihmisten ilmoilla täysin tuntemattomien ihmisten kanssa. Paniikkireaktiot eivät tietenkään tulleet yllätyksinä, sitten kun tajusin tehneeni musertavan suuren etikettivirheen. Olisihan se pitänyt jo muistaa aina kun astui Finnairin koneeseen Suomen viisiiteillä ja keskustelukielto astui voimaan.

        minä ainakin meen juttelee vieraillekkin. toiset tykkää ja siitä voi muodostua vaikka mitä. suurin osa pitää HULLUNA mutta en välitä vaikka ovat osaksi oikeassakin


      • trdffdsfsdfsd
        totta on kirjoitti:

        Joo suomi on ihan periferiasta. Täällä on niin kummallinen ilmapiiri. Ihan vaan semmonen rento jutustelu tuntemattomille täällä on outoa. Työpaikoilla, bussissa, junassa, sporassa jne. puhuminen kiellettyä. Pitää vaan murjottaa niin on normaali. Pääsispä ulkomaille asumaan en kaipais takas.

        Eipä siellä muuallakaan aleta satunnaisen vastaantulijan kanssa aina juttelemaan. Saatat yllättyä kun muutat.


      • Anonyymi

        Ne on vittumaisia suomiakkoja jotka luulee olevansa Jumalasta seuraavia kun ovat syntyneet ja opiskelleet.Mies kun tienaa niin haluaa antaa naiselleen elämän,kun nainen alkaa tienaamaan niin miehestä tulee tarpeeton.Näin siis suomessa..


      • Anonyymi
        self respect kirjoitti:

        Aina se syy löytyy muualta kuin peilistä. Suomi ja naiset on vajaita ja perseestä, sen vuoksi pariutuminen on osaltasi jäänyt haaveeksi. Ja jääkin jollet nyt mene itse ongelman ytimeen, eli itseesi.

        Mieshän se varmaan on aina ongelma kun haluaa parisuhteen..niinpä varmaan joo!! Olet sinä kyllä yksi ameeban järkiyksilö;)


    • atm.

      En ole ketään nähnyt salilla iskemässä parin vuoden aikana mitä olen käynyt. itse en ala iskeä salilla vaikka kylllä minä katselen naisten kauniita vartaloita mielelläni. Olen myös huomannut että pariskuntia ei salilla käy, eli miehet käy yksin ja naiset käy yksin. Ei taida sali harrastus olla seurustelevien suosiossa.

    • kamalaa olisi

      Aloite salilla olisi epämiellyttävä, tulisi sellainen fiilis että onkohan tuo mies minua kyylännyt sillä silmällä tässä hikisenä pyllistellessäni, jokseenkin kuvottavaa. Kävisin muutenkin mielelläni vain naisille tarkoitetulla salilla mutta tällä hetkellä ratkaisee raha eli käyn halvimmalla joka on sekasali.

      • mies32

        Onhan se kyylännyt vaikkei alotetta tekisikään.


      • Toivottavasti sitten pukeudut säkkiin kaupungilla liikkuessasi, muuten voi tapahtua kamaluuksia...


      • kamalaa olisi
        stellaria81 kirjoitti:

        Toivottavasti sitten pukeudut säkkiin kaupungilla liikkuessasi, muuten voi tapahtua kamaluuksia...

        Mukavuussyistä pukeuden salille ihonmyötäisiin vaatteisiin, kaupungilla liikkuessani en kulje trikoot päällä enkä pyllistele (mitä siis salilla "joutuu" tekemään tietyissä treeneissä, en hae sillä huomiota vaan haluan tehdä liikkeet oikein). Eri asia.

        Ja jos ei tee aloitetta niin eipähän tule minun tietooni että on kyylännyt, haluan välttyä siltä ajatukselta mahdollisimman paljon.


      • mies32
        kamalaa olisi kirjoitti:

        Mukavuussyistä pukeuden salille ihonmyötäisiin vaatteisiin, kaupungilla liikkuessani en kulje trikoot päällä enkä pyllistele (mitä siis salilla "joutuu" tekemään tietyissä treeneissä, en hae sillä huomiota vaan haluan tehdä liikkeet oikein). Eri asia.

        Ja jos ei tee aloitetta niin eipähän tule minun tietooni että on kyylännyt, haluan välttyä siltä ajatukselta mahdollisimman paljon.

        No voin nyt kertoa, että kyllä kyylätään jos on kyyläämistä.
        Kaikki miehet varmaan treenaavat ihan päin peetä, kun eivät käytä trikoita kuntosalilla.


      • hahahahaah
        mies32 kirjoitti:

        No voin nyt kertoa, että kyllä kyylätään jos on kyyläämistä.
        Kaikki miehet varmaan treenaavat ihan päin peetä, kun eivät käytä trikoita kuntosalilla.

        Sen takia ei kukaan enää luota ketään. Jokaista epäilään olevan kyylä. Ei kukaan enää usko vilpittömiin aikeisiin.


      • mies32
        hahahahaah kirjoitti:

        Sen takia ei kukaan enää luota ketään. Jokaista epäilään olevan kyylä. Ei kukaan enää usko vilpittömiin aikeisiin.

        Tässä oli kyse ihan vilpittömästä perseen tuijottelusta. Minä en luottaisi mieheen, joka ei tsekkaa pakaroita.


      • saaliskonna
        mies32 kirjoitti:

        Tässä oli kyse ihan vilpittömästä perseen tuijottelusta. Minä en luottaisi mieheen, joka ei tsekkaa pakaroita.

        Ei ole vilpitöntä tuijottelua.


      • mies32
        saaliskonna kirjoitti:

        Ei ole vilpitöntä tuijottelua.

        Jopas nyt. Etteikö ensimmäinen ja tärkein vaistomme olisi vilpitön?!


      • Hjkklkjhhg
        mies32 kirjoitti:

        Jopas nyt. Etteikö ensimmäinen ja tärkein vaistomme olisi vilpitön?!

        Mikä on ensimmäinen ja tärkein vaisto?


      • huoooohh..
        Hjkklkjhhg kirjoitti:

        Mikä on ensimmäinen ja tärkein vaisto?

        No daa? mitä vaistoja käytetään kun tuijotetaan? Olisikohan tunto tai haju???


      • mies32
        Hjkklkjhhg kirjoitti:

        Mikä on ensimmäinen ja tärkein vaisto?

        Lisääntymisvietti. Vaisto oli ehkä väärä sana.


      • ikhik
        mies32 kirjoitti:

        Lisääntymisvietti. Vaisto oli ehkä väärä sana.

        Uskon että itsesuojeluvaisto on vahvin ja sen takia ensimmäinen ja tärkein. Se ylläpitää meidät olla elossa. Se on esillä tilanteen mukaan. Lisääntymisvietti on vasta toisena.


      • ...
        ikhik kirjoitti:

        Uskon että itsesuojeluvaisto on vahvin ja sen takia ensimmäinen ja tärkein. Se ylläpitää meidät olla elossa. Se on esillä tilanteen mukaan. Lisääntymisvietti on vasta toisena.

        Uroseläimillä kyllä vie lisääntymisvietti voiton, sillä ne voivat pariutumisaikana olla syömättä ja juomatta viikkoja, ne riskeeraavat henkensä taistelemalla toustensa kanssa ja tai saadakseen näkyvyyttä naaraiden keskuudessa. Naarailla kaiketi eloonjäämisvietti tulee ykkösenä.


      • naaras
        ... kirjoitti:

        Uroseläimillä kyllä vie lisääntymisvietti voiton, sillä ne voivat pariutumisaikana olla syömättä ja juomatta viikkoja, ne riskeeraavat henkensä taistelemalla toustensa kanssa ja tai saadakseen näkyvyyttä naaraiden keskuudessa. Naarailla kaiketi eloonjäämisvietti tulee ykkösenä.

        Pakko naarailla tulla eloonjäämisvietti ykkösenä kun uroiden lisääntymisvietti on aika brutaali.


      • mies32
        ikhik kirjoitti:

        Uskon että itsesuojeluvaisto on vahvin ja sen takia ensimmäinen ja tärkein. Se ylläpitää meidät olla elossa. Se on esillä tilanteen mukaan. Lisääntymisvietti on vasta toisena.

        Monilla eläimillä uroksen elämä loppuu paritteluun. Ihmisuros kestää useamman kerran, mutta jos valita pitäisi, niin epäilemättä pillu voittaisi elämän, koska muutenhan edessä olisi sukupuutto.


      • dfghytre
        mies32 kirjoitti:

        Tässä oli kyse ihan vilpittömästä perseen tuijottelusta. Minä en luottaisi mieheen, joka ei tsekkaa pakaroita.

        Vesa Keskinen sai tyttären


      • mietittäväks
        naaras kirjoitti:

        Pakko naarailla tulla eloonjäämisvietti ykkösenä kun uroiden lisääntymisvietti on aika brutaali.

        Komppaan tätä. Aloittaja muuten selvä provo. Nainen ei tykkää jos miehet salilla seksin takia tuijottaa. Siksi ei myöskään kannata ottaa puhekontaktia naiseen jonka kanssa vain sänkyyn haluaa päästä. Muussa tapauksessa mukava jutustelu ihan paikallaan. Naiset etsii parisuhdetta ei pelkkää seksisuhdetta ja silloin täytyy miehessä aika monta asiaa siitä kemiasta lähtien loksahtaa paikalleen ennen sinne sänkyyn pääsyä. On erittäin epämukavaa tehdä treeniä seksin nälkäisten miesten tuijotuksessa.


      • mies32
        mietittäväks kirjoitti:

        Komppaan tätä. Aloittaja muuten selvä provo. Nainen ei tykkää jos miehet salilla seksin takia tuijottaa. Siksi ei myöskään kannata ottaa puhekontaktia naiseen jonka kanssa vain sänkyyn haluaa päästä. Muussa tapauksessa mukava jutustelu ihan paikallaan. Naiset etsii parisuhdetta ei pelkkää seksisuhdetta ja silloin täytyy miehessä aika monta asiaa siitä kemiasta lähtien loksahtaa paikalleen ennen sinne sänkyyn pääsyä. On erittäin epämukavaa tehdä treeniä seksin nälkäisten miesten tuijotuksessa.

        Ihan hyvä kunhan vaihdat sanojen "nainen" ja "naisten" tilalle "minä".


      • ihminen4
        mies32 kirjoitti:

        Monilla eläimillä uroksen elämä loppuu paritteluun. Ihmisuros kestää useamman kerran, mutta jos valita pitäisi, niin epäilemättä pillu voittaisi elämän, koska muutenhan edessä olisi sukupuutto.

        Ero miehen ja eläimen välillä pitäisi olla se, ettei ihminen ole eläin, vaikka monet miehet käyttäytyvätkin eläimellisesti. Eläimet elää pelkkien alkukantaisten vaistojensa petusteella, ihminen ei. Eläin on luonnollinen , ihminen ei ja sen takia et voi verrata eläintä ihmiseen . Ja vaikka haluat nyt stereotypisoida kaikki miehet samaan muottiin kuin sinä, niin monet miehet on paljon henkisesti kehittyneempiä kuin sinä ja heiltä löytyy korvien välistä muutakin kuin lisääntyminen. Ihmisen elämä ei lopu paritteluun, se alkaa siitä ja samat rinnat joita sinä tuijotat kuin jotain maailman mystisintä asiaa, ruokkii ihmisalun sen alkutaipaleella.Lisääntymisessä ei ole mitään erikoista ja luonto jatkaa lisääntymistään ilman sinun eläimellisiä ajatuksiakin. Ei olekaan ihme että olet niin katkera ja epätoivoinen, ettei edes omas naisesi halua sinua lähelleen.....


      • mies32
        ihminen4 kirjoitti:

        Ero miehen ja eläimen välillä pitäisi olla se, ettei ihminen ole eläin, vaikka monet miehet käyttäytyvätkin eläimellisesti. Eläimet elää pelkkien alkukantaisten vaistojensa petusteella, ihminen ei. Eläin on luonnollinen , ihminen ei ja sen takia et voi verrata eläintä ihmiseen . Ja vaikka haluat nyt stereotypisoida kaikki miehet samaan muottiin kuin sinä, niin monet miehet on paljon henkisesti kehittyneempiä kuin sinä ja heiltä löytyy korvien välistä muutakin kuin lisääntyminen. Ihmisen elämä ei lopu paritteluun, se alkaa siitä ja samat rinnat joita sinä tuijotat kuin jotain maailman mystisintä asiaa, ruokkii ihmisalun sen alkutaipaleella.Lisääntymisessä ei ole mitään erikoista ja luonto jatkaa lisääntymistään ilman sinun eläimellisiä ajatuksiakin. Ei olekaan ihme että olet niin katkera ja epätoivoinen, ettei edes omas naisesi halua sinua lähelleen.....

        Siis sellaiset syvällisemmät miehet ajattelevat vauvanruokaa nähdessään tissit?


      • 32v vai 15?
        mies32 kirjoitti:

        Siis sellaiset syvällisemmät miehet ajattelevat vauvanruokaa nähdessään tissit?

        Jos yrität olla hauska niin luovuta....haukotus.


      • Joopa joo
        mies32 kirjoitti:

        Ihan hyvä kunhan vaihdat sanojen "nainen" ja "naisten" tilalle "minä".

        Et siis tunne naisia. Eipä ihme koska olet mies. Arvaan myös, että olet sinkku.


      • Anonyymi

        Tottakai mies katselee naisten muotoja.Pitäisikö myös mennä aivot poistattamaan ja hypätä pois luonnon kiertokulusta?? Sitä varten täällä ollaan että eletään ja pariudutaan.Ei sinun ole pakko kestää katseita jos joku ihailee sinua.Voit aina mennä kellariin itkemään heikkoa itsetuntoasi.Naiset luulee että seksuaalisuus on off kun he haluaa,eiköhän se ole jokaisen oma asia..Mistä voit tietää kuinka moni tyttöystäväänsä rakastellessaan miettii salin sexpommia uhkeine takapuolineen😁😁Tässä sinulle vähän psykoterapiaa neiti pelokas.


    • salikontaktointia

      Riittäisikö pieni flirtti? Eli hymy ja vinks vinks. Ei tarvitse heti millään lekalla kumauttaa ja yrittää "iskeä".

      • Pikkuflirtti

        on aina paikallaan. Suomessa se näyttää vain olevan jotenkin outoa ja kuvitellaan että taustalla on jotain vakavampaa. Flirtti piristää ja motivoi kummasti, varsinkin jos vastapuoli pääsee samalle taajuudelle. Mukava tunne kun salille tullessa seitsemän tai kahdeksan naista kymmenestä moikkaa iloisesti ja vain muutaman prinsessan kanssa ei saa edes minkäänlaista juttua aikaiseksi. Sellaisiakin on jotka eivät huoli edes pikkuvinkkejä vaikka tekevät treenejään aivan väärin tai eivät osaa käyttää laitteita yhtään. Sama se tietysti minulle on vaikka vähän naureskelenkin tärkeilijöiden touhuja. Välillä sitä myös miettii että ehkä noilla on niin huonoja kokemuksia kaikesta mahdollisesta etteivät siedä edes ystävällisiä neuvoja kun pelkäävät että kohta äijä käy varmaan käsiksi.


    • gbugbubuu

      Riippuu naisesta.
      Osalle naisista se on jonkinlainen kokoontumispaikka, jossa nainen saattaa ilahtua lähestymisestä, mutta kannattaa muistaa, että osa naisista on oikeasti treenaamassa ja ei silloin varmaan kiinnosta joku epävarma iskuyritys. Jos oikeasti treenaavan naisen haluat iskeä, niin kysy treenien jälkeen treffeille, ettei mene treenit sekaisin.

      Eli ensinnäkin kannattaa katsoa missä treenaa. On "hc" saleja, jossa treenaavat vetävät hampaat irvessä ja oksennus rinnuksilla kovaa treeniä ja on saleja, joissa naiset vetävät reidenojennusta ja ottavat takapuolestaan kuvia. Sitten myös yksilö ratkaisee. Älä yritä iskeä jos nainen keskittyy oikeasti treeniin. Se ei ole korrektia.
      Sama tietenkin päinvastoin, eli jos nainen haluaa flirttailla, niin ei ala flirttailemaan kun kaveri kyykkää kolme kertaa oman painonsa. Siinä saattaa mennä keskittyminen ja tulla vakavakin loukkaantuminen.

    • täältä luettua

      Mutta eihän salilla käy naisia...Kaikki ovat sohvalla mussuttamassa sipsejä ja suklaata. Noin tällä palstalla aina väitetään.

      • asdasdfavs

        Yhdelläkään "oikealla" salilla en ole nähnyt naisia. Vain jossain ihme Gogossa...


    • eyjuketjetyjetyj

      Oliskohan sekasaleilla treenaavat naiset vastaanottavaisia aloitteille. Jos ei niin osa ainakin voisi siirtyä ihan vaan naisille tarkoitetuille saleille. Tietysti ne tosissaan treenaavat naiset ei saa niistä naisten saleista välttämättä kaikkee irti, kun käsittääkseni niissä aika huonot mahikset vapailla painoilla treenaamiseen jne...Mut salilla jossa itse treenaan käy myös niitä naisia, jotka kevyesti teee reiden lähentäjää pyöräilee tai juoksee matolla. Tuollaiset naiset varmaan on vastaanottavaisimpia aloitteille, koska ihan hyvin voisivat olla kokonaan treenaamata, jos pelkkää fysiikkaa ajattelee.

    • bvcgfdgfdgdf

      Jos lähestyt niin lähesty jotenkin muuten kun pyytämällä treffeille. Juttele niitä ja näitä ja lähde pois kun juttu luontevasti loppuu. Seuraavalla kerralla mene juttelemaan uudestaan kun näet hänet ja jos hän suhtautuu näkemiseesi positiivisesti niin pyydä vaikka lenkkikaveriksesi.

    • nähty on

      Salilla käyvät vain pintapissikset.

      Eivät ne ole kiinnostuneita peruspallinaamaisesta ätmistä, mutta kyllähän lihaksikas YTM-salipelle nuo pimut mukaansa puhuu.

      Pian ovatkin jo panemassa ja pimatsulla maha pystyssä. Seuraavaksi työnnellään lastenvaunuja. Moni YTM-panija tosin karkaa jo raskausaikana, joten tuon myötä YH-kanta lisääntyy.

      • huvittava lista

        Kyllä sai nauraa :)))

        Kun itse on parisuhteessa, ikää 40, massaa tuplat ja käy salilla. Hyvä yleistää joo.


      • voi voi

        Kuules "nähty on", jos vaikka aluksi tiputtaisit sitä tasoa mistä lähdet liikkeelle. Jos olet itse peruspallinaamainen niin miksi haluat 10-naisen. Siinä sinun ongelmasi. Jospa kelpuuttaisit taoisesi peruspallinaamaisen naisen niin ei tarviis täällä itkee.


    • narukynis

      Ihme sepustusta. Vatsa pystyssä joopa joo. Ei niillä horkkasankareilla ole siittiöitä

    • Pöntsikkä

      Sielä ne vaan tuijottavat itteensä peilistä korvanapit korvilla tiukoissa salipöksyissä. Ei niitä seura kiinnosta. Pyh. Muutenkin ärsyttää se mukaliikunnallinen söpöily :D

      • MASTΣƦ✘

        Katsovat peilistä tuliko meikit varmasti laitettua hyvin kuntosalia varten.


    • Hanukka

      Joo. Kyllä ihmisille voi siis ihan puhua salilla. Itse kyllä tuppaan näyttämään heti jos juttelu ei kiinnosta. Todella typeriä muuten noi ylläpidon topicit näistä muiden aloituksista. Iskeminen??? So old...

    • Fiksu Esa

      Kerrankin menin tekemään helikopteria naisen eteen kun se teki jotain olankohautuksia. Tiputti painot ja juoksi pois. Pikkasen ottaa itsetunnolle tuollainen käytös.

    • Vasen ja oikea

      Minä olen viimeisen vuoden aikana lähestynyt salilla kahta naista ja sain pakit kummaltakin. Toinen tosin kertoi seurustelevansa. Odotin kyllä saavani muutenkin, mutta eipähän enää häiritse sitten keskittymistä kun tietää.

      Ei mulla sen puoleen sen mahtavampi flaksi ole muuallakaan ollut :))))

    • 12+13

      Eikö se ole ihan omasta itsestä kiinni voiko naisia (tai miehiä) lähestyä, eli mikä estää jos ei voi? Aito itsevarmuus tulee siitä, että löytää aidon itsensä, ja se onkin jotakin minkä unohdimme ajat sitten. Kannatta tutustua sellaiseen kuin Alkuajatukseen, siitä löytyy toimivaa tietoa itsen löytämiseeen. Googlaa niin löydät, sivustolla on myös maksuton lataus -materiaalia, joka varmasti pistää miettimään.

    • esaiasko

      kuntosali on erittäin hyvä iskupaikka. isket vaan lihaan kiinni ,niin seon siinä.
      miksi näitä älyttömiä kysymyksiä esitetään täällä?
      eli ihminen on uusavuton.

      • lihamestari

        Joo, haarukka ja veitsi mukaan ja eikun vaan kinkkuun kiinni.


      • true love
        lihamestari kirjoitti:

        Joo, haarukka ja veitsi mukaan ja eikun vaan kinkkuun kiinni.

        Tuolla salilla missä käyn niin ei käy mun ikäisiä naisia juuri koskaan joten eipä ole ketään ketä vois lähestyy.


      • ewpqojrwqr
        true love kirjoitti:

        Tuolla salilla missä käyn niin ei käy mun ikäisiä naisia juuri koskaan joten eipä ole ketään ketä vois lähestyy.

        Ei se ikä sitä katso. Mummoltaki voit jotain oppia.. Tai nuoremmalle sulla on jotain opetettavaa. Ja nuoremmilta saa hyvää seksiä ja paljon, eikä ole löystynyt paikat!


    • kotonaonturvallista

      Olen harkinnut muutamaan kertaan, että vaihtaisin kotitreenaamisen salilla käymiseen. Näiden keskusteluiden vuoksi en kuitenkaan uskalla mennä salille, vaan treenaan kotona. Niin, ja olen nainen.

      • näinkassajonosnaisen

        Vitun pelkuri, kyllä sun tissejäs ja persettäs on joku kyylänny, ja sua ajatellen on joku runkannu kuitenkin, joku josta et ois arvannu! Kotona voi olla "turvallista", mutta työssä, opiskelupaikassa ja kaupoissa ei.


      • kotonaonturvallista
        näinkassajonosnaisen kirjoitti:

        Vitun pelkuri, kyllä sun tissejäs ja persettäs on joku kyylänny, ja sua ajatellen on joku runkannu kuitenkin, joku josta et ois arvannu! Kotona voi olla "turvallista", mutta työssä, opiskelupaikassa ja kaupoissa ei.

        No kyllä minä sen tiedän, että julkisilla paikoilla aina joku mies on kyttäämässä mutta siellä se on vähemmän ahdistavaa koska minä en välttämättä huomaa sitä ja pääsen karkuun kun taas salilla todennäköisesti käytäisiin heti kimppuun eikä sieltä noin vain pääse heti karkuun. Jos ei yksinkertaisesti kiinnosta? Tulee kiusaantuneita hetkiä ja pitää vaihtaa salia kerran viikossa jos haluaisikin vain kasvattaa lihasmassaa eikä panna jotain ihmekopeloa salin suihkussa.


    • sinnesiis.

      elixian höryysaunas näkee muodot ainaki?

    • takaisin luontoon

      Olen vuosia käynyt salilla naisten takia. Mikään ei ole sen kiehtovampi kuin hikinen nainen. Saan valtavavan eroottisen latauksen kun naisen hiki tulee sieraimiini ,puhdasta luonnon tuotetta .Olemme vieraantuneet luonnosta .Heinäpellolla ,kun aikanaan hankittiin kuntoa lapset syntyivät terveestä naisesta ja voimakkaat tuoksut olivat osa naisellisuutta .Tanssilavoilla olikin tervettä meininkiä ja naiset jaksoivat rakastella, ei menty päänsäryn taakse

    • mixei

      ÄÄLIÖ

    • Bobby Sands

      On jokusen kerran käynyt niin, että nainen on aloittanut silmäpelin minun kanssa. Olen jossain vaiheessa huomannut jonkun naisen tuijottelevan aina, kun en katso hänen suuntaan ja sopivan hetken tullen vastannut katseisiin. Lopulta on katseltu toisiamme silmiin pitkiäkin aikoja. Nainen on tullut viereeni tekemään sarjoja jollain laitteella... silmäillyt minua päästä varpaisiin.
      Sitten jossain vaiheessa tilanne on mennyt siihen pisteeseen, että olen uskaltautunut puhumaan naisen kanssa "säästä" ja siinä samassa naisen 2 metrinen kehonrakentaja aviomies on saapunut paikalle. Hän on ollut koko ajan läsnä aivan lähettyvillä, mutta ei ole kommunikoinut vaimonsa kanssa koko aikana mitenkään.
      Lähes identtinen kuvio toistunut kolme kertaa. Yhden naisen kanssa meillä tosin taisi olla jonkinlainen peli käynnissä pari kuukautta ennen, kuin mies ekan kerran tuli väliin.

      • dazun

        Teitkö heistä diagnoosit?


      • ettäskehtaavat

        Suattana ei niistä ota selvää! Ja sitten vielä haukkuvat jos ei huomata kun flirttailevat.


    • kiltti mies.

      Miten naiset sais edes salille sohviltaan. Aika vähän naiset käy salilla mutta pullan syönti on sen sijaan suositumpaa

      • Herkuttelija

        Kuuleppas , pulla on nii hyvää , nami , nami , sohva on kans niin kiva ja kiltti mies vieres , ei voi lähtee tiätsä .


    • minätyhmä

      Itte salilla käydessä tulee kohtalaisesti naisilta huomiota. Kyllähän se kiva on mut kun pitäs yrittää keskittyä treeniin. Harvemmin vastaan mitään jos puhuvat, mörisen vaan. Ja se on väärä paikka siinä alkaa jutskaan muiden kattoessa, vaikka oliski kiinnostunut.

      Tämä kuulostaa lapselliselta mut ehdottasin sellasta elettä kaikille että jos on kiinnostunut niin ottaa sen katsekontaktin noin neljäksi sekunniksi (4s), tietysti niin et toinen huomaa sen ja sit jos hänkin on kiinostunut niin tekee saman takasi. Sit homma etenee niin että nainen voi pistää txtarin tai mailin (tohtii laittaa vaikka olis varattu) tai unohtaa. Ei mies koska se ei ole sama asia (miehet ymmärtää tän).

      Näin ihan siksi että sali ei ole juttutupa ja suomalaiset on ujoja.

      Sovitaan tämmönen sääntö tästä alkaen ;)

    • turkulainen

      Itte ainakin menen salille treenaamaan. Tosin kyllä niitä tyttöjä tulee siihen eteen SJMV:a tekemään, kattelen sitten seiniä, peiliä tai käsien känsiä. Menee touhusta kaikki järki jos antaa katseen vaeltaa.

    • fuckfuckfuckfuck

      Salilla saa iskettyä naisia mutta pitää ehdottomasti olla parasta a-ryhmää ;)

      Sellaiset pulskat velttoperseet saa unohtaa moiset haaveet.

    • tatsumtisal

      Siellä haisee hiki ja kakka, ei ole romanttisia tuoksuja ne.

    • Harva mies antaa

      Naiset hakevat joka paikassa vain seksiä. Varsinkin saleilla käyvät velliperät kerjäävät, että joku antaisi.

      • Rakkaalla

        Salilla ei ole hääppöinen miesvalikoima , parhaat yksilöt harrastavat muita lajeja . Tennistä , korista . sählyä , futista , pingistä.........


      • trdfgfsdfds
        Rakkaalla kirjoitti:

        Salilla ei ole hääppöinen miesvalikoima , parhaat yksilöt harrastavat muita lajeja . Tennistä , korista . sählyä , futista , pingistä.........

        Jalkapalloilijat nyt ainakin käyvät myös salilla.


    • Sumpsan Sulttaani

      Olipa yllätys, että noin monta Salinakkia kirjoittelee täälläkin, osa voi kyllä olla wiskisieppoja tai punakynsiriekkoja. Eli baarihan se paras iskupaikka, kuntosali sijalla xxxx. Nimittäin jos joku nainen sinne sattuu niin tuskin hänellä on mies mielessä eikä kovin herkkä niin ajatuksiin..

    • salimies neljäviis

      Olen iskenyt ja isken jatkossakin.

      Homma toimii niin, että salilla ollaan fiksuja. Tervehditään ja ollaan ystävällisiä sekä tietty treenataan. Kukaan ei pahastu ystävällisyydestä.

      Sitten kun törmään näihin kivoihin naisiin baarissa, he kiehnäävät ja flirttailevat parin siiderin humalassa.

      Olen siis pannut ja tulen panemaan.

      t. M45

    • Salilla on naisia, jotka haluaa treenata rauhassa ja sitten niitä, jotka polkevat hiljakseen kuntopyörää samalla lehteä lukien tai kännykkää räpeltäen. Heillä yleensä tiukummat trikoot, hyvä kamelin jalka ja paljon hajuvettä. Ehkä myös matalin ÅO. Ensimmäiset eivät kaipaa pitkiä katseita tai turhaa lässytystä, jälkimmäiset suorastaan ilahtuvat siitä.

      Miehenä saa hieman osviittaa siitä, kun sattuu salille homoiltapäivänä, jolloin homppeleiden katse viipyy haaravälissä tai perseessä turhankin pitkään. Joskus on tehnyt mieli mennä sanomaan ettei B-rapun hommat kiinnosta edes naisten kanssa, saatika miesten.

      • oo oo

        >matalin oo oo


      • täti

        Minä olen nainen. Poljen hitaasti kuntopyörällä ja luen. Käyn sekasalilla, koska se on halvin. Teen muillakin välineillä kaiken hitaasti ja rauhallisesti. Olen ollut sairauden takia pitkään liikkumatta, minkä vuoksi pitää treenata rauhallisesti. Luen, koska kuntopyöräily on tylsää, mutta kuuluu kuntoutusohjelmaani. Minun on pakko kuntoilla, vaikka se on kivuliasta ja piinallista. Luen edistääkseni väitöskirjatyötäni. Niin että ehkä minulla on huono äo ja näytän idiootilta, mutta minä elän itseni kanssa. En kaipaa iskuseuraa.


    • mylis69

      Mun puolesta mulle saa tehdä (siistejä) aloitteita ihan missä tahansa - osaan kyllä sanoa / ilmaista, jos tilanne ei sovi tai hlö ei kiinnosta. Miks tämmöisestä edes keskustellaan :D

    • Äh puh

      Naisten salit on kivoja siellä voi rauhassa äheltää . Naiset myös juttelevat keskenään vapaammin kun ukot ei oo kuulemassa . Miehiin ei tule kiinnitetyksi huomiota kuntosaleilla , mistähän johtuu . Taidan keskittyä täysillä treenaamiseen . Ohjaaja on kyllä kiva heppu !

    • takaveto -81

      senkun otat molon esiin ja tumppaat ekaa timmii eukkoo hanurii.

    • ..........mitä?

      En jaksanu lukee ketjua, paitsi viimeisin kommentti, johon yhdyn. Meinasinkin juurikin kommentoida järkytystäni, kun salilla eräs hiustenväriä mainitsematta, selkeästi matalaa ÄO:ta omaava mimmi selitti, että "tilaat siis lehtiä kotiisi?! mä luen ne kaikki täällä!". Siis MITÄ? Mitä muut naiset nykyään tekevät salilla, kun itse ilmeisesti olen sokea JUMPATESSANI. Lukevat lehtiä, vai?!??? Kuka hitto, joka haluaa oikeesti pitää kroppansa kunnossa, lukee salilla lehtiä?! Mä ainakin keskityn tasan siihen, että kroppa on oikeassa asennossa, vatsa tiukkana ja selkä suorana, enkä edes kuuntele musiikkia, kun haluan mahdollisimman tehokasta treeniä, siitähän mä maksan joka kuukausi, enkä siitä, että saan ilmaiseksi lukea lehtiä ja ehkä jopa tavata söpis miehen samal tihihihi.. WTF NAISET?!

      • ssfaffes

        Eli yhdyt tähän :) "senkun otat molon esiin ja tumppaat ekaa timmii eukkoo hanurii."


    • Heips3

      Miehet kyllä vain katsoo mun upeita lihaksia ja treenitahtia ja rintoja ja punastuvat. Mulle taas tulee niin hiki, että häivyn treenin jälkeen aika vikkelästi.

    • pump pump pump
    • saakeli2

      No ei sitä mennä sinne ketään iskemään vaan treenaan saatana! Nii!

    • hei vaan taas.

      Suomi24-nettikirjoittajakiusaajatyperysten vakiokiusaamisaiheet: tuntemattomien kunnollisten ihmisten kuntosalilla käyminen, tuntemattomien hyvämaineisten tavallisten ihmisten arkielämä ja tuntemattomien hyvämaineisten ihmisten yksityisaioiden tonkiminen ja näiden viattomien rienaaminen julkisesti internetissä Suomi24-keskustelupalstojen julkisuuden avulla - on tullut selväksi asia. Siinä mielessä niinsanotusti "mielenkiintoista", että taitaa sitten ollakin aika tavallista kiusaamienne ja kadehtimienne tuntemattomien elämä, kun ettte keksi somessa tai muuten netissä vainoamienne viattomien rienaamikseksi, kuin että joku käy kuntosalilla. No kunnolliset ei tänne kirjoitakaan, paitsi minä joka oksennan lukemastani, että kuinka törkeällä tavalla tyhmät ihmiset käyttää kirjoittamismahdollisuutta netissä.

      Olen vakavasti sitä mieltä, että osa suomalaisista on niin tyhmiä, ettei niiden pitäisi voida kirjoittaa internetiiin. On vaarallista jos ei tajuta, että mitä Suomi24-nettikiusaajahyypiöt tekee kiusaamisellaan viattomien maineille, tai yrittävät tehdä. Rajaksi kirjoittaa tällaisellekin julkiselle internetin nimettömälle keskustelupalstalle pitäisi laittaa kahdeksaisen äidinkielen arvosana ( ilman sisälukutaitoa ei voi olla oikeudenmukainen nimettömässä netissä keskustelupalstalla), esittää rikosrekisteriote poliisille ennen kirjoittamista nettiin sanaakaan (jotta poliisit voisi laittaa rikoshyypiöt pois tavallisten parista netissä) ja ja laittaa linnaan kaikki ne, jotka tunkevat häiriköimään vainoamaan kunnollisia netissä.

      Luuletteko, että mä haluan noita nimettömiä vihatuotoksia lukea?

      • mies32

        Menepä Päkä punttaamaan, niin pääsi selviää.

        Itse aiheesta: kaameaa kun treenatessa voi alkaa nokka vuotaa, mutta mitenkäs sen oyyhit, kun koko ajan parin trendipimun silmät seuraavat?


      • minätyhmä
        mies32 kirjoitti:

        Menepä Päkä punttaamaan, niin pääsi selviää.

        Itse aiheesta: kaameaa kun treenatessa voi alkaa nokka vuotaa, mutta mitenkäs sen oyyhit, kun koko ajan parin trendipimun silmät seuraavat?

        Vetase sillain ku hiihtäjät siihen lattialle


    • salmiakkikarkki

      Kiitos ei salilla mitään iskuyritelmiä! Ite keskityn (n36) täysin reenaamiseen ja mp3 soi korvilla. Tokihan sitä tulee hyväpeppuisia ja -kroppaisia miehiä vilkaistua, mutta tuskinpa on maailman ykkösmesta iskemiseen; miehen tai naisen.

      Tosin, ite kun en baareissakaan viiti laukkoa, missä sitä sitten tapais semmonen mukavan ja vapaan miehen? Nettideiteissä?

    • Lähestyä voi missä vaan.

    • kannattaa1

      Kannattaako naisia lähestyä kuntosalilla? Kannattaa. 1,5 vuotta sitten poikaystäväni tuli juttelemaan ja siitä se sitten lähti. Oli mukavaa kun kelpasi jo heti ensi tilanteesta hikisenä, tukka sekaisin ilman meikkiä. Ja kun on yhteinen harrastus.

      • minätyhmä

        Mitäs sun miehes siihen?


    • muu on haihattelua

      Ainut paikka Suomessa, missä iskeminen on sallittua, on baari. Piste.

    • miljan_88

      Itse ainakin olen vain otettu jos joku tulee salilla "iskemään! Ja pikku flirtti ja muutaman sanan vaihto vain piristää mukavasti. Itse treenaan ihan tosissani, mutta en niin tosissani ettei minulla olisi muutamaa minuuttia aikaa jutella jonkun kanssa.

      Naurettavaa, että ihmiset mietitivät sitä missä voi iskeä tai "kuinka noloa on tulla torjutuksi". Nolompaa on se, että ei saa mitään koskaan aikaiseksi, kun miettii mitä voi tehdä ja mitä ei..

      • olet nirppanokka

        "Itse ainakin olen vain otettu jos joku tulee salilla "iskemään!"

        No niin varmasti, jos joku pitkä ja komea lihaksikas alfa tulee juttelemaan, mutta auta armias jos joku tavisperus-salillakävijä rupeaa jotain haasteleman, niin tuskinpa olet edes huomaavinasi!


      • truth hurts
        olet nirppanokka kirjoitti:

        "Itse ainakin olen vain otettu jos joku tulee salilla "iskemään!"

        No niin varmasti, jos joku pitkä ja komea lihaksikas alfa tulee juttelemaan, mutta auta armias jos joku tavisperus-salillakävijä rupeaa jotain haasteleman, niin tuskinpa olet edes huomaavinasi!

        Silloin huudetaan vartijat paikalle ja jätkä viedän perseniska otteella ulos ja porttikielto perään.

        Se on yleisesti jo tiedossa, että iskeä, räplätä saa, kunhan on tarpeeksi komea ja menestyvä heppu.

        Mutta rumalta mieheltä katsekin voi olla liikaa ja taas miestä viedään!


      • ei taas tätä
        truth hurts kirjoitti:

        Silloin huudetaan vartijat paikalle ja jätkä viedän perseniska otteella ulos ja porttikielto perään.

        Se on yleisesti jo tiedossa, että iskeä, räplätä saa, kunhan on tarpeeksi komea ja menestyvä heppu.

        Mutta rumalta mieheltä katsekin voi olla liikaa ja taas miestä viedään!

        No voi herra jee taas tätä. Eiköhän se mee niin ett jokainen nainen kiinnostuu oman tasoisesta miehestä. Mitä nää tavis-rumis miehet oikee valittaa täällä. Ootte itse niin helvatin nirppanokkia. Valitus siksi ettei ne huippukauniit ja trimmatut oo kiinnostuneita.


      • trgdffdsfsdfsd
        ei taas tätä kirjoitti:

        No voi herra jee taas tätä. Eiköhän se mee niin ett jokainen nainen kiinnostuu oman tasoisesta miehestä. Mitä nää tavis-rumis miehet oikee valittaa täällä. Ootte itse niin helvatin nirppanokkia. Valitus siksi ettei ne huippukauniit ja trimmatut oo kiinnostuneita.

        " Eiköhän se mee niin ett jokainen nainen kiinnostuu oman tasoisesta miehestä."

        Ei.


      • mies32
        trgdffdsfsdfsd kirjoitti:

        " Eiköhän se mee niin ett jokainen nainen kiinnostuu oman tasoisesta miehestä."

        Ei.

        Niin, ainakin itsestäni ovat kiinnostuneet hyvin erilaiset ja eri tasoiset naiset. Kuka heistä on erehtynyt vai heitteleekö tasoni huomaamattani?


      • naiset vain kukkia
        trgdffdsfsdfsd kirjoitti:

        " Eiköhän se mee niin ett jokainen nainen kiinnostuu oman tasoisesta miehestä."

        Ei.

        Nainen kiinnostuu AINA itseään huomattavasti korkeamman tasoisesta miehestä, ei naiset edes hengitä itsensä tasoisia miehiä kohti. Naiselle riittää, että vanhemmat ovat antaneet edes suht hyvät ulkonäköä suosivat geenit. Mieheltä vaaditaan taas tuhat muutakin asiaa, joiden eteen miesten täytyy oikeasti tehdä ihan saatanasti työtä. Naiselle riittää, että syntyy ja kasvaa nätiksi.


    • nainen78

      Tämännäköisen miehen bongasin itse salil ;) ihana miesystävä:)
      http://adf.ly/ZBYU8 Odottakaa 5 sekunttia ja painakaa skip ad :)

    • Luonnollisesti iso jätkä

      Kuntosalit on täynnä näitä mutisevia ja persejalkaisia salitolloja, jotka eivät puhu. Olen usein iskenyt naisen tällaiselta tollolta.

    • Jehh

      Mut oikeesti... eikö sitä ole parempiakin paikkoja missä iskeä toista sukupuolta? Onpa kiva kun jotkut kaapit siel ähisee tuskanhiessään (kainalohikineen) kun nostelee punttei ja naiset kans hiki valuen meikkien päältä. Ei salit kuitenkaan mitää seurustelupaikkoja ole, potkut persauksille sais jos kukaan ei tekis siel mitää ku vaan notkuis laitteiden päällä ja seisoskelis ja puhuis p'skaa.

    • hups...ompa taas niin paljon asiantuntijoita paikalla että jotta kehtaanko tätä edes julki laittaa..siis omaa mielipidettäni Teille julki tuoda.
      Siis eikös se ole luuseri joka ei yritä tai halua..
      Perkule kun se NAINEN / MIES voi löytyä vaikka kirkosta,hautausmaalta,lenkkipolulta,kirjastosta,kodin Terrasta,AA-kerhosta,ihan mistä vaan missä nyt jukolauta ihmisiä ylipäätään liikkuu jne.

      • tämä on totuus

        Mistä teitä naiiveja idiootteja sikiää, jotka aina jaksatte toitottaa että "naisen voi löytää mistä vain bla bla", kun käytäntö ja teoria ovat kaksi täysin eri asiaa! Yli 90% tapauksissa naisen löytää baarista ja suhde lähtee alkuun siitä, kun molemmat päätyvät samana iltana sänkyyn. Naiselle puhuminen vesiselvänä mielletään luuserin hommaksi, ellei sitten ole mr universumi joka voi puhua naisille vaikka automaattijonossa.


    • tässä hyvä neuvo-

      Naista voi lähestyä melkein missä tahansa, aivan vain tervehtimällä, puhumalla niitä näitä,
      jos useamman kerran tapaa saman henkilön ja henkilö alkaa muutenki kiinostamaan ystävällisesä iloisena terveenä ihmisenä,
      voi hienovaraisesti ehdottaa joskus tapaamista esm, kahvilassa tai ehdottaa tarjota kahvit, siitä se ehkä alkaa,
      jos nainen kieltäytyy ei se tarkota että hän inhoaa tai karttaa sinua,
      hän todennäköisesti on ensin hämmästyny , eikä ole tottunu moiseen tarjoukseen, joten hän todennäköisesti kieltäytyy , voi olla vain hiukan ujo eikä heti kehtaa tai uskalla lähteä vieraan kanssa kahville,
      siis miehen ei kannata luovuttaa heti jos nainen kieltäytyy, naiselle täytyy antaa aikaa miettiä asiaa, jolloin hän kerää rohkeutta suostua kahvitteluun, siitä tutustuminen alkaa,

    • sadasasf

      Tuijottelen aina naisia. Jos he vastaavat katseeseen, onko se merkitsevää? Jos he vain ihmettelevät?

    • pelurimies1

      Kyllä voi yrittää jos saat selviä kiinnostuksen merkkejä naiselta. Pitkä tuijotus, hymy jne. Ilman merkkejä en välttämättä lähtis koittaa. Sali on vähä huono paikka kun useimmalla treenit mielessä ja vähän erilainen mind setting.

    • Bordelliin

      Jos haluaa piparia niin torttukauppa on paras.

    • "popkultyyr"

      Oletteko te ihan v itun idiootteja?

    • Herra1973

      Otsikon kysymykseen voi vastata yleispätevällä vastauksella:

      Jos nainen on kiinnostunut sinusta, kannattaa lähetyä häntä. Jos nainen ei ole kiinnostunut sinusta, ei kannata lähestyä häntä.

      Et voi yleensä saada selville, onko nainen kiinnostunut sinusta, ellet tee itse aloitetta.

      Jos teet aloitteen, eikä nainen ole kiinnostunut sinusta, saat yllesi paikan päällä tai netin keskustelipalstalla syytöksen häirinnästä ja loukkaavasta käytöksestä. Jos nainen on kiinnostunut sinusta, hän alkaa kenties juttelemaan kanssasi, eikä pidä lähestymistäsi ongelmana.

      Sama kaava pätee baareissa, kirjastoissa jne. , ja miksei työpaikoillakin. Olennaista on se, onko nainen kiinnostunut vai ei. olennaista ei siis ole se, missä ympäristössä ollaan, tai onko naisella alunperin mahdollisesti joku muu asia kuin miesten iskeminen mielessä.

      Tämä vastaus liittyi siis siihen, että naiset jälkikäteen seliittävät tilanteet sen mukaan, oliko heitä lähestynyt mies kiinnostava vai ei. Se on älyllisesti epärehellistä.

      Olen kyllä oivaltanut tämän asian jo hyvä tovi sitten, enkä enää henkilökohtaisesti menetä sen kanssa hermojani. Mutta nyt kun asia otettiin täällä esille ja nostettiin oikein karuselliin, tuli mieliteko kommentoida.

      • Erotuomari

        Siis , tulihan se selväksi kaikille että , naaras valitsee , olkaa miehet vaan kiltisti rivissä näytillä , vilkuilu ei tuo pisteitä .


      • ytghffdfdsfsd

        "Et voi yleensä saada selville, onko nainen kiinnostunut sinusta, ellet tee itse aloitetta."

        Ei ensimmäisenä tarvitse juttelemaan mennä. Jos nainen vilkuilee sinuun päin niin vilkuile häneen päin hymyillen. Jos nainen ei ole vaivaantunut niin mene juttelemaan. Jos on vaivaantunut niin hän ei joko ole kiinnostunut sinusta tai häntä nolottaa. Mielestäni molemmissa tapauksissa on parempi jättää lähestymättä ainakin tuossa tilanteessa.


    • avoid women

      Paikka ja aika on täysin epärelevantti! Tärkeintä on, että mies on rikas, menestyvä tai "hyvä munainen". Iskuyrityksen voi siis tehdä vaikka hississä tai roskiksen luona, uimahallissa tai salilla, ihan sama. Kun susta näkyy päältä, että olet jotain.

      Naista ei saa iskeä vain silloin, kun sinulta puuttuu edellisessä virkkeessä mainitut asiat. Jos et ole sopiva sänkylelu, rikas tai muuten menestyvä, unohda iskuyritykset kokonaan.

      On aivan turha luulla, että naiset näkisivät sinussa jonkun sisäisen kauneuden tapahtuipa lähestymisyrityksessi missä vaan. Mutta jos teet sen vielä huonossa paikassa, saat vielä jonkun seksuaalirikollisen leiman, kun käyt röyhkeästi kysymään ruma mies naista ulos.

      Erään tutkimuksen mukaan naisten mielestä 70% miehistä näyttää keskivertoa rumemmalta. Se on outoa matematiikkaa, mutta näin se vain on. Heidän nuppinsa mukaan osa miehistä on ilmaa ja siksi he eivät käsitä keskivertoa ihan samalla tavalla kuin me miehet tässä asiassa.

    • Nainen 49v.

      Itse en käy salilla miehiä katsoakseni. Olen kaiken lisäksi valinnut Lady Linen, sillä minusta on mukavampi, kun ryhmäjumpat menevät naisten ehdoilla. Kun mies on mukana, ohjaaja kohottaa vaatimuksia eivätkä ne useinkaan sovi naisille. Kuntosaliohjelmaakin on kiva vetää naisten keskuudessa. Mukava paikka se on.

    • Minä käyn salililla. En etsimässä miehiä vaan kohottamassa kuntoani sen "pullansyömisen ja ikääntymisen" yhteisvaikutuksena. Olen myös lihava/pullea. Joskus miehet katselee, joskus ei. Sillä ei väliä kunhan ei tuu creepy fiilis. Suurin osa treenaa ihan itseään varten - niin minäkin.

      Kyllä parit käy kuntosalilla, noin joka kolmas kerta on pareja (muitakin) . Ehtiihän sitä kotonakin jaaritella niin miksi pitäisi puolisolle kommentteja heittää?

      Olen nähnyt naisia, tyttöjä, poikia ja kyllä miehiä jotka on tullut myös tai ainoastaan iskuaikein salille. Useammin ne treenatut poikapoloiset punastellu kun tytöt keskenään on heitä katsellut. =)

      Puhumisesta: Joskus voi puhua kelle vaan niitä näitä, toisinaan on hiljaa. Kyllä muutkin puhuvat, hymyilevät jos siltä tuntuu.

      Narukäsistä? makuja on monia ja jospa se narukäsi on ystävällisempi ja siksi viehättävämpänä vienyt voiton. Jos itse treenaat ja mulkoilet , hyvä mies mieti nyt vähän mikä naisessa sinuakin viehättää=)

    • käykää kaksin

      Ei se tietenkään niin helppoa ole, mutta helpompaa kuin monessa muussa paikassa.
      Siinä on jo heti yksi yhteinen harrastus jne. Pitää sielläkin kohdata "se oikea".

    • salimies
    • mieshenkilö.

      miehet eivät jumppaa.

      • senkin nössö

        itsevarman miehen tunnistaa itseironiasta.


    • EL.a.IM

      dokwadikmdwa

      Elä hiiri mieti moisia. Jos narupoitsut vie mimmit sun edestä, niin olet aika saamaton. Koita ensin selvittää mihin pippeli menee, ennenkuin etsit kohdetta siihen.

    • 195/105

      Yks juttu on vielä lisättävä. Kun tekee hypertrofisia sarjoja tai yrittää maksimia, niin mikään ei ärsytä samalla lailla kuin hengailevat seurustelijat. Menkää nyt ainakin sitten sivuun juttelemaan.

      Salilla ollaan ensisijaisesti treenaamista varten, mutta voihan sitä flaksia yrittää siellä missä muuallakin. Ei se sen kummpisempi paikka ole kuin kaupan jono, josta joskus on tullut neito kyytiin napattua.

    • --Lisse--

      En minä aikanaan salilta miestä ole hakemassa vaan treeniä! Ärsyttävää, että jostain syystä aika useat salilla käyvät miehet kuvittelevat, että voivat iskeä niitä salin hoteimpia muijia.

    • fitness-gimma

      No ongelmahan tuossa on lähinnä, että jostain syystä jokainen salilla käyvä mies kuvittelee olevansa komea. Todella ahdistavaa, kun joku ällö mies kyylää peppuani, kun teen askelkyykkyjä!

      • mies32

        Eikö peppusi sitten saisi kiihottaa rumia miehiä?


      • fitness-gimma
        mies32 kirjoitti:

        Eikö peppusi sitten saisi kiihottaa rumia miehiä?

        Kyse ei varmaankaan ole siitä, vaan että on epäkohteliasta tuijottaa treeniään tekevää naista!

        Sama kai se on, jos joku hyvännäköinen mies vähän vilkaisee, mutta lähes poikkeuksetta huomiota tulee niiltä vääriltä miehitä.


      • mies32
        fitness-gimma kirjoitti:

        Kyse ei varmaankaan ole siitä, vaan että on epäkohteliasta tuijottaa treeniään tekevää naista!

        Sama kai se on, jos joku hyvännäköinen mies vähän vilkaisee, mutta lähes poikkeuksetta huomiota tulee niiltä vääriltä miehitä.

        Rumilta miehiltä pitäisi kieltää seksuaalisuus. Tai jotenkin koodata aivonsa nauttimaan läskiperseiden katselusta. Timmiperseet varattava bodarijuristien silmänruuaksi.
        Vai pitäisikö perustaa sali, jonne pääsevät treenaamaan vain komeat, niin peppuasi eivät rumat pääsisi kuolaamaan?


      • melko itsekäs
        fitness-gimma kirjoitti:

        Kyse ei varmaankaan ole siitä, vaan että on epäkohteliasta tuijottaa treeniään tekevää naista!

        Sama kai se on, jos joku hyvännäköinen mies vähän vilkaisee, mutta lähes poikkeuksetta huomiota tulee niiltä vääriltä miehitä.

        Kannattaa fitness-gimman mennä yöllä sinne salille, jospa olisi vähemmän porukkaa, kun sinuun päin ei saa katsoa, kuin komeat. Tai no toisaalta, taidat vain kuvitella että juuri sinua katsellaan, moni katselee milloin mihinkin ajatuksissaan, eivätkä siis huomaa edes mitä katsovat


      • naisetvittumaisia

      • onko vaikeeta
        mies32 kirjoitti:

        Rumilta miehiltä pitäisi kieltää seksuaalisuus. Tai jotenkin koodata aivonsa nauttimaan läskiperseiden katselusta. Timmiperseet varattava bodarijuristien silmänruuaksi.
        Vai pitäisikö perustaa sali, jonne pääsevät treenaamaan vain komeat, niin peppuasi eivät rumat pääsisi kuolaamaan?

        Huvittava tämä ketju. Ihmetyttää tämä miksi rumat miehet ylipäätään haluavat vain kauniita naisia. Loogista ja normaaliahan on, että rumat haluaisivat oman laisiaan. Kauniit taas omaa tasoaan olevia. Miksi kauniin naisen pitäisi ylipäätään haluta rumaa miestä jos ei kiinnosta. Miksi rumat miehet ovat niin nirsoja. Mistä tämä johtuu? Onko tämä median mukanaan tuoma ongelma. Rumat miehet katselee netissä kauniita naisia ja avot tuollainen pitää heti saada itselle. Voi hellan lettas. Eikö siellä päässä raksuta mistä ongelma johtuu, jos naista ei ole saatu. Josko sitä yrittäis laskea sitä rimaa niin ehkä sitten...


      • mies32
        onko vaikeeta kirjoitti:

        Huvittava tämä ketju. Ihmetyttää tämä miksi rumat miehet ylipäätään haluavat vain kauniita naisia. Loogista ja normaaliahan on, että rumat haluaisivat oman laisiaan. Kauniit taas omaa tasoaan olevia. Miksi kauniin naisen pitäisi ylipäätään haluta rumaa miestä jos ei kiinnosta. Miksi rumat miehet ovat niin nirsoja. Mistä tämä johtuu? Onko tämä median mukanaan tuoma ongelma. Rumat miehet katselee netissä kauniita naisia ja avot tuollainen pitää heti saada itselle. Voi hellan lettas. Eikö siellä päässä raksuta mistä ongelma johtuu, jos naista ei ole saatu. Josko sitä yrittäis laskea sitä rimaa niin ehkä sitten...

        Samalla logiikalla köyhä ei saa katsoakaan Ferraria, sellaisesta haaveilusta nyt puhumattakaan.

        Mistä mies sitäpaitsi tietää etukäteen mitä kukin nainen hänestä ajattelee? Minuakin on joskus sanottu rumaksi. Mutta myös kehuttu. Saanko nyt katsella perseitä vai en?


      • mies32
        onko vaikeeta kirjoitti:

        Huvittava tämä ketju. Ihmetyttää tämä miksi rumat miehet ylipäätään haluavat vain kauniita naisia. Loogista ja normaaliahan on, että rumat haluaisivat oman laisiaan. Kauniit taas omaa tasoaan olevia. Miksi kauniin naisen pitäisi ylipäätään haluta rumaa miestä jos ei kiinnosta. Miksi rumat miehet ovat niin nirsoja. Mistä tämä johtuu? Onko tämä median mukanaan tuoma ongelma. Rumat miehet katselee netissä kauniita naisia ja avot tuollainen pitää heti saada itselle. Voi hellan lettas. Eikö siellä päässä raksuta mistä ongelma johtuu, jos naista ei ole saatu. Josko sitä yrittäis laskea sitä rimaa niin ehkä sitten...

        Samalla logiikalla köyhä ei saa katsoakaan Ferraria, sellaisesta haaveilusta nyt puhumattakaan.

        Mistä mies sitäpaitsi tietää etukäteen mitä kukin nainen hänestä ajattelee? Minuakin on joskus sanottu rumaksi. Mutta myös kehuttu. Saanko nyt katsella perseitä vai en?


      • hjhgjhgjgj
        mies32 kirjoitti:

        Samalla logiikalla köyhä ei saa katsoakaan Ferraria, sellaisesta haaveilusta nyt puhumattakaan.

        Mistä mies sitäpaitsi tietää etukäteen mitä kukin nainen hänestä ajattelee? Minuakin on joskus sanottu rumaksi. Mutta myös kehuttu. Saanko nyt katsella perseitä vai en?

        Et saa katsoa. Saat sakkoa, jos katsot.


      • mietis vähä
        mies32 kirjoitti:

        Samalla logiikalla köyhä ei saa katsoakaan Ferraria, sellaisesta haaveilusta nyt puhumattakaan.

        Mistä mies sitäpaitsi tietää etukäteen mitä kukin nainen hänestä ajattelee? Minuakin on joskus sanottu rumaksi. Mutta myös kehuttu. Saanko nyt katsella perseitä vai en?

        No jos köyhä tietää ettei sillä ole varaa Ferrariin niin se tietää sen jäävän vaan haaveeksi eikä rupea siitä kenellekkään kiukkuamaan. Täällä vaan on niin, kuten sinäkin mies32 teet, että syyllistät kauniit naiset siitä etteivät he halua sinua. Eihän se ole heidän vikansa miltä sinä näytät vai mitä. Toisaalta jos ruma mies haukkuu tasoisiaan rumia naisia. Mitä se kertoo siitä miehestä. Ylimielisyyttä.


    • ei olla elokuvissa

      ei kaikki käy niinkun elokuvissa, turha luulo, ei naiset kattele miestä salilla, ja jos mies kattoo niin nainen ajattelee älä katso minua jätä minut rauhaan. tiedän naiset mitä ne ovat.

    • Hydrauliikkaa kiitos

      On se hävytöntä, että narukädet tuolla tavalla kuntosalilla naisia lähestyvät. Kyllä se pitäisi lailla kieltää!

    • varattujakin käy

      Tämäki oli nostettu etusivulle. Mutta minä käyn mieheni kanssa salilla, joten en ole ketään iskemässä. Samoin tunnen naisia ja miehiä jotka ovat varattuja ja käyvät yksinkin salilla, siis kuntoilemassa eivät iskemässä ketään. Tietenkin jos on haluja sali-iskuihin, niin pitäiskö alkaa vaatimaan sinkkusaleja ?

      • huolestunut

        Käykö baarissa varattuja?


      • minätyhmä

        Miksi pitäs olla sinkku et voi iskeä, vaihdetaanhan autokin lennosta..


      • grfdfdsfsdfds
        minätyhmä kirjoitti:

        Miksi pitäs olla sinkku et voi iskeä, vaihdetaanhan autokin lennosta..

        Harva varattu haluaa heti uuteen parisuhteeseen. Jos heitä joku kiinnostaa niin seksi.


    • Eimissään luvallista

      Jos keskusteluihin on uskomista, niin naisiin ei saisi tutustua parinhakumielessä missään. Koskee nykyisin myös tanssipaikkoja.

      Kuntosalit olisivat periaatteessa hyviä paikkoja, koska niissä kiinnostavien naisten osuus on ehkä suurempi kuin missään muualla viikoittain käytävässä paikassa. Tosin naisten saleista ei ole kokemuksia.

      Treffipalstoilla naisia tuntuu riittävän, kiinnostavien osuus todella pieni.

    • true love

      Käyn salilla usein ja kerran olin siel päivällä ja sitte menin suihkuun ja salin henkilökuntaan kuuluva nainen tuli sinne suihkutiloihin ja pukuhuoneeseen jotain siivoamaan. Se oli sellanen n 24 vuotias tosi kaunis ja hyvä kroppainen. No se näki mul mulkun ja mut alasti siinä sitten mut ei se sanonut mitään. Olis tehnyt mieli ottaa ja panna sitä siinä lattialla heti.

    • yksityisyyttä

      Kuntosalilla haluan keskittyä vain itseeni. En seuraa muita, en kaipaa juttuseuraa, haluan vain tehdä ohjelmani läpi ja nauttia kuntoilusta. Sama koskee kaikkea muutakin liikuntaa.

      • .--.-.-..-.-

        Oletpas itsekäs ja sulkeutunut persoona. Sali on sosiaalinen ympäristö ja muut salilla kävijät tulee huomioida.


      • gfdfdsfdsfs

        Sama kyllä itsellänikin. En halua iskuyrityksiä salilla varsinkaan nyt kun olen parisuhteessa. Ulkoillessa olen kyllä avoimemmin mielin.


    • salin hämärään jään

      run, Forrest, run.

    • Harjuvalta_

      Eiköhän naiset käy salilla samasta syystä kuin miehetkin - treenaamassa. Ainakin minusta, siis heteromiehenä, sali vaikuttaisi omituiselta valinnalta alkaa kutittelemaan Amourin (tai miten helv se sitten kirjoitetaankin, olen metsäläinen, en sivistynyt ranskalainen) varpaita.

      Vaikka ei sillä, olen minä salilta treffeille päätynyt. Homma lähti liikkeelle ihan viattomasti, tervehdittiin vain puolin ja toisin kun samaan aikaan salille satuttiin, pikkuhiljaa vaihdoimme smalltalkkiin, ja sitten eräänä päivänä, keskustelimme kuntosalitreenauksesta, ja satuin vahingossa mainitsemaan, että onpas kova nälkä, ja siihenpä nainen vastasi, että niin hänelläkin. Itse itsenikin yllättämällä sitten kysyin, että mitäs jos lähdetään suihkun kautta syömään? Ja niinpä sitten menimme, ja vaikka hommasta ei mitään lopulta tullutkaan, niin kyllä me edelleen jutustelemme.

      Summa summarum, keskityin silloin, ja keskityn yhä, omaan treenaukseeni, mutta olen muille salinkäyttäjille ystävällinen, ja se on kantanut hedelmää. Jos iskutarkoituksessa haluaa hommaa lähestyä, niin on baari siihen luontevampi paikka kuin kuntosali.

    • zen

      Salilla treenataan, luodaan sosiaalisia suhteita ja heitetään yleistä läppää kaikesta, sekä joskus puretaan "paineita" kauneimman sukupuolen edustajan kanssa vessassa. Jos minulta tullaan suoraan kysymään, että "minua panettaa, että voisitko hoidella minut", niin kuin vanha sanontakin sanoo; "kirottu olkoon se mies joka ei kiimaista naista hädässä auta". Näin on päässyt käymään ja enkä meinaa kieltäytyä "kutsusta" toistekaan, jos avun pyytäjä on vain tarpeeksi "herkku".

    • näin se on

      No, ei todellakaan!!!
      Timmissä jo olevat naiset ovat nirppanokkia
      ja ryhävalaiden mielessä vain ja ainoastaan omat kilot tai niiden
      erittäin vaikea haihduttaminen.

    • nainen

      Olen nainen ja käyn salilla treenaamassa. Lyön vetoa, että kaikki siellä käyvät naiset käyvät samaisesta syystä, sillä kyseessä ainoastaan naisille suunnattu kuntosali.
      Ja vaikka joskus eksyisin salille missä on kumpaakin sukupuolta, keskittyisin yhä ainoastaan treenaamiseen.

      Yksinkertaista.

      • huolestunut

        No mutta eikös naisella pitänyt olla tippaleipäaivot? Tuohan on miehen tekstiä.


    • ei.

      Ei kannata lähestyä missään kun suomi naiset on tylyjä ja vit.tumaisia luonteeltaan.

      • meikithyihyi

        Tuossa videossa näkyy hyvin naisen logiikka ja vääristyneet mallit. Aluksi nainen näytti hyvältä, luonnolliselta ja tuoreelta. Todella houkuttelevalta. Meikkien yms. jälkeen hänestä tuli oksettavan näköinen siiderilortto, jota tuskin kukaan viitsii lähestyä. Kai tuo video oli tehty vitsinä, jokainen ymmärsi sarkasmi?


      • meikithyihyi
        meikithyihyi kirjoitti:

        Tuossa videossa näkyy hyvin naisen logiikka ja vääristyneet mallit. Aluksi nainen näytti hyvältä, luonnolliselta ja tuoreelta. Todella houkuttelevalta. Meikkien yms. jälkeen hänestä tuli oksettavan näköinen siiderilortto, jota tuskin kukaan viitsii lähestyä. Kai tuo video oli tehty vitsinä, jokainen ymmärsi sarkasmi?

        Niin ja rusketus ei ole kyllä kovin seksikäs. Valkoinen iho ilman mitään tatuoinnintuheroita kiitos!


      • urts

        Ollaan suomessa meikkipytty, ihan vaan tiedoksi.


    • 999999999

      Kunto sali on myös isku paikka.Minulla on ollut tuuria ehkä.Nyt tapailen kolmatta naista kunto salilla..

      • urts

        Kuntosali on yhdyssana. Huh mitä sakkia.


      • tgfddsfdsfds

        Ei kovin onnistuneita deittejä jos kolmatta jo tapailet. Jos pelkkää panoa etsit niin baarit ovat paljon helpompia. Sieltä kiskoo helposti kolme illassa.


    • urts

      Ihan liikaa on telkkarissa ruokaohjelmia!!! Joka toisella kanavalla tehdään jos jonkinlaista sörsseliä ja miten ihmeessä kokin vapaapäiväkin on pelkkää ruoan valmistamista. Itse en vapaapäivänäni tee samaa kuin ansiotyössä. Vuodesta toiseen viikosta viikkoon ja päivästä päivään samaa skeidaa..vaihtelun vuoksi voisi näyttää seuraavat viisi vuotta vaikka sorvarin työtä vähintään viidellä kanavalla joka päivä. Tai linnunpöntön valmistamista. Ehdottakaa muita vähintään yhtä mielenkiintoisia ammatteja joita voisi pyörittää kanavilla kaiken aikaa.

    • tosikovapaneen

      Kuntosaleilla kulkevat vain itsestään epävarmat hyypiöt. Tosimiehet ei sellaiseen sorru, ne panee vaan. Ainoa haitta tässä on se että joutuu rumimpia kivittämään kauemmaksi. Liikaa tarjontaa tuppaa olemaan, mutta minkäs mies luonnolleen voi.

      • huomenta hermanni

        pelle sinä olet


    • bodybuilding32

      itse kilpaurheilija naisena, en mene salille kuin reenaa kovaa ja jos joku yrittää jutella en edes kuule tai näe, mulla on laput korvilla ja mua ei vois vähempää kiinnostaa kenenkään kanssa jauhaa ! sali ei ole deitti paikka, jos halua deiteille suosittelen liittymään deittisaitille tai menemään joogaan eikä tulee salille mukas tekemään jotain! ärsyttää sellaset juorutyypit tekee yhden setin jotakin sit seuraava 10min meneekin jauhatessa ja kaivatessa nenää! SHUT UP AND TRAIN!

    • I-R 7

      Ajatukset tuohon aloitusotsikkoon ovat tässä.
      Eli kyllä, mutta tietty sen kannattaa tehdä tietyllä tavalla, että säilyy hyvä fiilis.

      Lähestyminen voisi ensiksi olla samanlaista juttelua, mitä teet kenen tahansa kanssa (miehen tai naisen). Silloin sinulla itselläkin on sellainen fiilis, että ollaan keskustelu on avattu ja jutellaan niitä näitä. Siinähän se selviää millainen tämä henkilö on ihmisenä. Jos on kiva, niin sitten jonain toisena päivänä voi jatkaa. Jos heti pyydät treffeille, niin se kyllä on randomitoimintaa. Ja yleensä ihmisillä on ennakkoasenteita aivan uusia ihmisiä kohtaan tai ainakin kiire jonnekin.

      Naiset ( jotka toivovat että joku tulisi juttelemaan ) voisivat enemmän pyöriä sielä salin puolella. Ei ne miehet sinne jumppasaliin tule perässä. Ja totta puhuen mua kylällä huvittaisi, jos hikisen zumban tai pyllistelytunnin jälkeen tulisi treffikutsu :)

    • Pala_

      Ei. Salille mennään treenaamaan eikä etsimään elämänkumppania.

    • Treenirauha

      Salille minä nainen - sinkkukin vielä herttinen - menen ihan kuntoilemaan. Lihaskuntoa parantamaan, lihaksia huoltamaan, terveellisiä elämäntapoja ylläpitämään, anaerobista urheiluosuutta harjoitteluohjelmassani suorittamaan, hikoilemaan, kasvattamaan voimaa ja kestävyyttä, keskittymään urheiluun, nollamaan päätäni työltä, opiskelulta ja muilta arkihuolilta.

      Keskityn pelkästään tekemiseeni. Haluan ehdottomasti olla omissa oloissani muitten keskellä, sillä urheillessa myös ajatteluun tulee yleensä uutta kipinää. Usein saan kiinni jostakin tärkeästä ajatuksesta, jota olen koettanut aiemmin hahmottaa. Kesken urheilun ajatus alkaa rullata uudella radalla ja ongelmat saattavat löytää ratkaisun.

      Salillakäynti on monelle myös harvinaista omaa aikaa ja hyvin tärkeää arjessa jaksamisen kannalta. Sinne on joka kerta todella raskasta mennä ja väsynyt mieli koittaa keksiä viimeiseen hetkeen saakka tekosyitä, ettei tarvitsisi urheilla. Kaikki tietävät, että kun voittaa tämän tunteen, on treenin jälkeen todella kiitollinen olo, vaikka naama on punakirjava, hiki virtaa, jalat tutisevat ja on ihan puhki.

      Ystävällinen saa ja pitääkin olla kanssaurheilijoille. Yleensä kaikki muiden ihmisten lähestymiset käymilläni saleilla ovatkin asiallisia ja koskevat yleensä kuntosalilaitteiden käyttöä.


      Niin, että ei. Ei mitään lähentelyjä ja iskuyrityksiä kuntosalilla, kiitos.

    • ihanjustkysyntreffei

      Kyllä naisia kannattaa lähestyä salilla. Itse en sitä tosin tee. Mieluummin katselen salaisesta reiästä heitä kun he ovat suihkussa, mutta liekö tuolla väliä. Kenties jonain päivänä uskallan kysyä treffeille.

      http://www.youtube.com/watch?v=QmMmuf5p0W4

    • mistä tykkäät

      Nainen pitää iskeä omien mielitekemistesi parista, sellainen, jonka mieltymykset ja arvot ovat samat kuin omat mieltymyksesi ja arvosi, ja joka on kivanhenkinen mielestäsi. Eli ei punttikselta, jollet ole punttisfriikki, mutta samanhenkisen kuin sinä voit iskeä mistä vain.

    • Yh hyh!!!

      Salinaiset ovat yleensä leveälantioisia ja paksuperäisiä naisia. Ei kannata.

    • 252424525

      Öööö onko periaatteessa vaihtoehtojakaan jos ainoo paikka mis koskaan yksinäinen nuori mies käy, on just se kuntosali.. Ei tuu sielläkään lähestyttyä ettei tarvii skippaa koko salia ku korttikin hankittu, hankalaa.. Ja ku ei missään koskaan käy ni on aika pää punasena ku käy ihmisten ilmoilla siel tai kaupas. Elämä aika tukalaa erakkona, moni ei varmaan ymmärrä. Ite aattelin just et jos ei tilanne muuks muutu kesään mennes ni hakeudun hoitoon/terapiaan. Oon vähä reppana mut looksia on et uskon et saan elämästä kiinni viel ja jotenki onnistuis näkee nuorii naisii jossain. Ku tuntuu et ne siel salil on selkeesti vilkuillukin.. Silti No friends no nothing..

      Ja kylhän saleil on aika paljon tiukkoja naisii ja on kans selkeesti joitain vanhempii miehii ketkä tulee vaan kuolaa sinne.. Niitä ymmärrän, ku ei oo sisältöö elämällä.. Suomalaisen miehen sielunmaisemaa, ei silti alkoholionkelmaa itel ainakaan..

    • Treenityttö

      Ehkä vain moikkaamalla ihmistä voisit selvittää, kiinnostaako häntä edes jutella?
      Käyn salilla treenaamassa, en miehiä etsimässä. En kuitenkaan pistä pahitteeksi, jos joku tulee juttelemaan jotain. Itse olen hieman ujo ja teen kovatahtista treeniä (naama punainen ja hiki valuu), joten en koe itseäni siellä viehättäväksi ja en ajattele salia potentiaalisena paikkana löytää mies/en tee siksi itse aloitteita. Yleensä juttelen parin naisen kanssa, koska ollaan samoihin aikoihin juoksumatolla. Miehet, joiden kanssa juttelen, ovat kaikki (yhtä poikkeusta lukuunottamatta) kaverilinjalla. Poikkeustapaus teki niin ällöttävän lähestymisen (änki ihan viereen venyttelemään ja alkoi sitten pokailemaan), että en suostu enää edes moikkaamaan. Kaverimiehet taas ovat aluksi moikanneet ja sitten olemme vähitellen alkaneet puhumaan. Muutama on sellainen, että voisin ihan mielellään lähteä deiteille, jos mies olisi kiinnostunut.

      • vinkkiä

        kyllä se nainen on kivempi pyytää mukaan kuntosalilta kun baarista.. jokainen varmaan tietää miksi ;)


    • Ei kannata. Eikä oikein missään muuallakaan.

    • Anonyymi

      Voi tsiisus, näitä miesten aatoksia! Arvatkaas urokset, tykkääkö naiset ett heidän treenirauhaansa häiritään! Hikeä tirskuavana ja punanaamaisena, henkikin joskus vinkuvana... Ollaan tosiaan seuranhaluisia ja ainakin omasta mielestämme; todella edustuskelpoisessa kunnossa ja miehet ensimmäisinä mielessä! YÖK!

      Suksikaa kuuseen, pahemmin ette voisi erehtyä! Harva meistä naisista valitsee edes (Personal Training) treeniohjaajaksi miestä, jos vaan on valinnanvapautta.
      Painojen nostossa tai jalkaprässillä treenatessa... ei kyllä iskuyritykset mahdu mukaan kuntosalikuvioihin. Varmin tapa tuhota edes mahdollisuus tutustuminen kyseiseen naiseen.

      Itse minä aloitan usein treenit juoksumatolla tai kuntopyörällä, jos salille olen mennyt harjoittelemaan, mutt useimmiten omassa ns. kuntohuoneessa; töissä teen välinetreenit, koska niitä on tullut sinne hommattua. Nyrkkeilysäkistä aina päärynään asti ja muutamat nyrkkeilyhanskatkin. Rekkitanko, eritasonojapuut; (käytössä yhdessätasossa) ns. nojapuina; rampautuneille kävelyharjoitteluun.

      Norkoile vaikka kuntosalin ulkopuolella, ja yritä tehdä vaikutus silloin; älä salilla! Korkeintaan moikkaat ohi mennessäsi... kyllä sinut huomataan niinkin.
      trollikka

      • Anonyymi

        "Hikeä tirskuavana ja punanaamaisena, henkikin joskus vinkuvana... Ollaan tosiaan seuranhaluisia ja ainakin omasta mielestämme; todella edustuskelpoisessa kunnossa ja miehet ensimmäisinä mielessä! YÖK!"

        Miksi tämä on ongelma? Aiotko lopettaa treenaamisen suhteessa ja tulla sohvaperunaksi jottei mies näe pisaraakaan hikeä otsallasi, kuin ehkä jouluna kun sullot herkkuja triplamäärän suuhusi?

        Mikä vitun idea siinä on että sulkee elämänsä täysin, paitsi silloin kun on vartavasten valmistautunut kaikilla tasoillaan - jolloin vastapuoli todennäköisesti ei ole? Onko se elämä se ohikiitävä 30 minuuttia kun kaikki on taputeltu paikalleen kerrankin?

        Ok, en jaksa kärkkyä tilaisuutta. Kerro sitten kun kaikki on sinun mielestäsi valmista ja tilanne on oikea niin kattellaan sitten.


    • Anonyymi

      "Toisaalta mikäli kaikki ei menisi nappiin, voisi nainen harmistua aina minut nähdessäni salilla. Kenties vaihtaisi tämän vuoksi jopa omia tapojaan?"

      Tämä on ns. negatiivinen tapa ajatella. Positiivisessa ajattelutavassa sinä ja hän saavat mahdollisuutensa ja jos hän alkaa vältellä sinua niin se helpottaa treenaamistasi kun salilla on vuorollasi vähemmän tunkua.

      Sinä voitat joka tapauksessa vaikka palkintoa et voikkaan valita.

    • Anonyymi

      Salilla käydään sen takia ,koska lihas massa alkaa hävitä iän karttuessa. Jos ei käy yli 50v voi menettää lihasta vuodessa. n1 prosenttia.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe