Lentoturma !

Hiljaisuus.

hawk-turmasta ei kerrota kaikkea, esim. sitä , että kuolleelta lentäjältä puuttui pää. Oli toisen koneen siipi leikannut ohjaamon kappaleiksi. lentäjän ruumis löytyi istuimestaan.

54

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pääsalaliitto! Kamalaa!

      Liittyykö jotenkin 30 000 giljotiiniin?

      • pellek-pellek

        Työnnä se giljotiini hanuriis ja ole onnellinen...


    • päätöntä menoa

      Missäköhän se pää nyt on? Pidetäänköhän arkku auki hautajaisissa?

    • Joku marjastaja löytää pään sitten ens kesänä?

      • jotain rotia

        joo.ja se pää on yhtä kutistunut sun aivosi.


    • Kuuskuuskuuskuus

      Tässä vähän taustaa sille mitä "ilmailuonnettomuudessa" oikeasti tapahtui:

      Viesti @ Laura

      14.11.2013 @ 21:57

      Kemikaalit lentokoneissa eivät ole vaarattomia. Ilmavoimien Hawkissa tuhoutui eilen kemikaalisäiliö räjähtämällä ja tappoi lentäjän välittömästi. Virallinen selitys on yhteentörmäys, vaikka tämän ei pitäisi nykyään olla mahdollinen. Turma-alueelta ei ole julkaistu yhtään kuvaa, siellä on lentokielto mitä ei normaalionnettomuuksissa ole aiemmin asetettu. Poliisi valvoo ettei kukaan yritä mennä alueelle. Hylyt ovat pahasti saastuneita ja pitää odottaa jokunen päivä, että myrkyt haihtuvat.

      Toisen koneen lentäjä sai pahoja myrkytysoikeita, kun läheinen kone räjähti ilmassa. Hänen terveydentilastaan on kieltäydytty antamasta tarkempia kommentteja. Aluksi ilmavoimat puhuivat kahdesta koneesta, mutta alueella oli kolmaskin kone. Tämän lentäjä pääsi juuri ja juuri maihin ja vietiin myös sairaalaan. Aluksi tämä kiellettiin, mutta jouduttiin lopulta myöntämään.

      Lentäjät tietävät riskit, mutta palkat ovat sen verran kovia, että se saa ottamaan typerän kemikaalikuoleman vaaran.

      • paskahousut

        Syyllistyt herjaukseen. Vielä kaiken lisäksi kuolleen henkilön herjaamiseen. Sinusta on tehty ilmoitus palstan ylläpitäjälle ja seuraava ilmoitus lähtee poliisille.

        Valehtelusi on kornia. Eikö teillä salkkaripelleillä ole mitään häpyä, mistä satujanne väännätte? Suomen turvallisuuden elämäntehtäväkseen ottanut upseeri kuolee taisteluharjoituksessa ja teillä idiooteilla on otsaa alkaa jauhaa salaliitoistanne. Turpiin tuollaisia pitäisi vetää niin, että lällä pärisee. Sossun elättejä, jotka eivät mihinkään muuhun kykene kuin notkumaan salkkarisivustoilla herjaamassa ihmisiä, jotka tekevät työtä myös teidän turvallisuutenne eteen. Sanani eivät riitä kertomaan, kuinka halveksittavina teitä pidän. Olette suunnilleen samassa kastissa pedofiilien kanssa. Sairaita mitä sairaita.


      • Heh heh

        Jaa... kumpi ne teidän chemtrailaineista nyt sitten räjähti... barium, vai alumiini? Niin ja missä BAES Hawk MK-51 koneessa on joku kemikaalisäiliö ja mihin semmoinen edes mahtuu tuossa vehkeessä?


      • on on
        paskahousut kirjoitti:

        Syyllistyt herjaukseen. Vielä kaiken lisäksi kuolleen henkilön herjaamiseen. Sinusta on tehty ilmoitus palstan ylläpitäjälle ja seuraava ilmoitus lähtee poliisille.

        Valehtelusi on kornia. Eikö teillä salkkaripelleillä ole mitään häpyä, mistä satujanne väännätte? Suomen turvallisuuden elämäntehtäväkseen ottanut upseeri kuolee taisteluharjoituksessa ja teillä idiooteilla on otsaa alkaa jauhaa salaliitoistanne. Turpiin tuollaisia pitäisi vetää niin, että lällä pärisee. Sossun elättejä, jotka eivät mihinkään muuhun kykene kuin notkumaan salkkarisivustoilla herjaamassa ihmisiä, jotka tekevät työtä myös teidän turvallisuutenne eteen. Sanani eivät riitä kertomaan, kuinka halveksittavina teitä pidän. Olette suunnilleen samassa kastissa pedofiilien kanssa. Sairaita mitä sairaita.

        no no supon mies


      • Jaahas ..heh
        paskahousut kirjoitti:

        Syyllistyt herjaukseen. Vielä kaiken lisäksi kuolleen henkilön herjaamiseen. Sinusta on tehty ilmoitus palstan ylläpitäjälle ja seuraava ilmoitus lähtee poliisille.

        Valehtelusi on kornia. Eikö teillä salkkaripelleillä ole mitään häpyä, mistä satujanne väännätte? Suomen turvallisuuden elämäntehtäväkseen ottanut upseeri kuolee taisteluharjoituksessa ja teillä idiooteilla on otsaa alkaa jauhaa salaliitoistanne. Turpiin tuollaisia pitäisi vetää niin, että lällä pärisee. Sossun elättejä, jotka eivät mihinkään muuhun kykene kuin notkumaan salkkarisivustoilla herjaamassa ihmisiä, jotka tekevät työtä myös teidän turvallisuutenne eteen. Sanani eivät riitä kertomaan, kuinka halveksittavina teitä pidän. Olette suunnilleen samassa kastissa pedofiilien kanssa. Sairaita mitä sairaita.

        Eipä näytä turvalliselta tuo turvaaminen ?


      • Karhunpalvelus
        on on kirjoitti:

        no no supon mies

        Jopas keskustelu korrektiksi muuttui. Eiköhän meidän kaikkien pitäisi keskustelu kohdistaa asiaan eikä henkilöitä mollata, voihan se joillekin pelko olla että totuus pääse esiin. Valehtelusta kiinni jäänyt puolustatuu usein hyökkäyksellä.

        Toden totto, kemikaalilentoja on viuhunut syksyn aikana koko suomen ilmatilassa ristiin rastiin ja virheitä sattuu. Kemikaalilennoista on youtubessa huru mykket aineistoa.

        http://www.magneettimedia.com/trollit-levittavat-tahallaan-vaaraa-informaatiota-suosikkisivustoillasi-tarkoituksena-suututtaa-ja-vedota-tunteisiin/


      • kljlkjlklkllkj
        Karhunpalvelus kirjoitti:

        Jopas keskustelu korrektiksi muuttui. Eiköhän meidän kaikkien pitäisi keskustelu kohdistaa asiaan eikä henkilöitä mollata, voihan se joillekin pelko olla että totuus pääse esiin. Valehtelusta kiinni jäänyt puolustatuu usein hyökkäyksellä.

        Toden totto, kemikaalilentoja on viuhunut syksyn aikana koko suomen ilmatilassa ristiin rastiin ja virheitä sattuu. Kemikaalilennoista on youtubessa huru mykket aineistoa.

        http://www.magneettimedia.com/trollit-levittavat-tahallaan-vaaraa-informaatiota-suosikkisivustoillasi-tarkoituksena-suututtaa-ja-vedota-tunteisiin/

        Kemikaalilennoista on netissä huru mykket, mutta ufoista on vielä paljon enemmin. Uskot varmaan ufoihinkin.
        Tässä kemikaalivanoja vuodelta 1944.

        http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/96/340bs-97bg-b-17s.jpg/250px-340bs-97bg-b-17s.jpg


    • Eliitille turpaan

      Ylipaineistettu kemikaalisäiliö siellä on posahtanut ja räjäyttänyt koneen taivaan tuuliin. Lentäjä on kuollut alumiinioksidien ja myrkkyjen vaikutuksesta välittömästi kun kone on täyttynyt paskalla. Samalla sairastui kaksi muuta natolunta ruiskuttanutta lentäjää. Kemikaalivanan läpi ei saa lentää missään tapauksessa, koska koneeseen ulkoa otettu hengitysilma muuttuu tappavaksi. Lentäjän oli pakko lähteä koneesta heittoistuimella, koska muutoin hän olisi kuollut.

      Miksi alueella sitten on lentokielto? Miksi koneen hylyistä ei ole yhtään ainoaa julkaistua kuvaa. Joistain räjähdyksessä hajoinneista osista on satunnaisia kuvia, mutta ei mitään muuta. Koneen toisen lentäjän sanottiin "kävelleen itse ambulanssiin." Silti hän on edelleen sairaalassa hoidossa ja tila on "vakaa" tai "olosuhteisiin nähden hyvä." Ei ole yhtään kuvaa tai nimeä julkaistu toisesta lentäjästä. Kolmaskin lentäjä on sairaalassa, mutta tästä on kerrottu vielä vähemmän.

      Huonoja photoshoppaajia nuo ilmavoimien kaverit kun vieläkään eivät ole saaneet kuvia ulos. Pitää tehdä aidon näköisiä hylkyjä, kun toinen on melko ehjä ja toinen aivan pillun päreinä.

      • pilipalipoli

        Idiootti-Rockefellereiden idioottiprojekti aiheutti henkilövahinkoja,siitä tässä on kyse,tämä tapaus täytyy tutkia tarkkaan,tässä on nyt saumaa saada kunnon näyttöä idioottien sprayausprojektista.


      • sekaisin sekaisin

        Kyllä taasparanoidi tuottaa harhojaan.

        Kerrohan, mihin Hawkissa saa sen "ylipaineistetun kemikaalisäiliön"?

        Kuvia tai nimiä ei koskaan julkaista ilmvoimien turmissa; ei ainakaan niin kauaa kuin tutkinta on kesken. Vai löydätkö lehdistä Hornet turman lentäjien nimet?

        Kolmas lentäjä (luutnantti) ei ole sairaalassa, ei ole ikinä ollutkaan ja tuskin on enää toinenkaan, vaikka heittoistuinhypyssä jonkinlaisia vammoja tulee lähes aina.

        Selityksesi on kuin A Laurin vainoharhahautomosta. Ei järjen häivää, ei pienintöäkään todistetta, vain sairaiden aivojen houretta. On varmaan rankkaa elää noin harhaisena maailmassa. Toivottavasti olet sentään hoidon piirissä.


      • False Flag

        Kyllä se oli selvä false flag. Ei sillä mitään koneita pudonnut ja sen takia se lentokieltokin siellä on, kun mitään jälkiä onnettomuudesta ei ole. Yksi rikkinäinen kuomu oli kelkottu suon laitaan, jotta saataisiin jotain kuvaa lehtiin. Se everstikin joka telkussa oli, oli niin tutun näköinen, että varmasti se oli joku näyttelijä. Ei edes näyttänyt oikealta everstiltä.


      • hujkjjhi
        sekaisin sekaisin kirjoitti:

        Kyllä taasparanoidi tuottaa harhojaan.

        Kerrohan, mihin Hawkissa saa sen "ylipaineistetun kemikaalisäiliön"?

        Kuvia tai nimiä ei koskaan julkaista ilmvoimien turmissa; ei ainakaan niin kauaa kuin tutkinta on kesken. Vai löydätkö lehdistä Hornet turman lentäjien nimet?

        Kolmas lentäjä (luutnantti) ei ole sairaalassa, ei ole ikinä ollutkaan ja tuskin on enää toinenkaan, vaikka heittoistuinhypyssä jonkinlaisia vammoja tulee lähes aina.

        Selityksesi on kuin A Laurin vainoharhahautomosta. Ei järjen häivää, ei pienintöäkään todistetta, vain sairaiden aivojen houretta. On varmaan rankkaa elää noin harhaisena maailmassa. Toivottavasti olet sentään hoidon piirissä.

        Otat selvästi tämän palstan liian tosissasi. Kaikki muut tietävät, että kaikki aiheet täällä ovat roskaa ja hourailua alusta loppuun. Vain jotkut teinit luulevat olevansa kovia ja suurten salaisuuksien äärellä kun lukevat sekopäisiä salaliittoteorioita, joita voi keksiä mistä asiasta hyvänsä lukemattomia määriä.


      • minun moka
        hujkjjhi kirjoitti:

        Otat selvästi tämän palstan liian tosissasi. Kaikki muut tietävät, että kaikki aiheet täällä ovat roskaa ja hourailua alusta loppuun. Vain jotkut teinit luulevat olevansa kovia ja suurten salaisuuksien äärellä kun lukevat sekopäisiä salaliittoteorioita, joita voi keksiä mistä asiasta hyvänsä lukemattomia määriä.

        Niinhän se taitaa olla. Ei harhaiseen mieleen logiikka pure.
        Harmittaa vaan vietävästi, kun nämä mulkerot vääntävät salaliittoa samaan aikaan kun perhe suree isäänsä ja työkaverit kollegaansa. Tunnen kyseisen firman (ilmavoimat) melkoisen hyvin ja ehkä siksi ylireagoin.
        Jos selittäjä olisi naapurin kymmenvuotias pojakössi, niin en tietenkään polttaisi käämejäni. Nytkin kirjoittajan henkinen ikä on saattanut jymähtää siihen kymppiin, jos ei vielä alemmas. Olisi minun se pitänyt osata ottaa huomioon.


    • Pulina

      Täälläkin on juttua, että kemikaalivanasäiliö räjähti ja aiheutti onnettomuuden:

      http://yle.fi/uutiset/ymparistoherkkyydelle_ehdotetaan_taudin_statusta_-_mista_se_kertoo/6937443


      Pulina klo 16:49
      Ilmoita asiattomasta kommentista

      Sossun luukulle kaikki joutuvatkin, jos asialle ei tehdä mitään. Kuten ylhäällä lukee, mitä ympäristöherkkyyskertoo ympäristöstämme? Olen itse meluherkkä, voin fyysisesti pahoin esimerkiksi konserteissa (joita tietenkin välttelen vaikka musiikista tykkään) liikenteestä puhumattakaan. Myös voimakkaat hajusteet aiheuttavat pahoinvointia, esim. kaupan kemikalio tulee kiertää kaukaa.
      Jokeri klo 18:20
      Ilmoita asiattomasta kommentista

      Sähköyliherkkyys on jo pitkään tunnistettu tauti, johon auttaa meneminen paikkaan, missä sähkökenttiä ei ole.Fibromyalgiaa, eli pehmytkudosreumaa ei lääkäri suostunut toteamaan, vaan sanoi sen oireiden johtuvan korvien välistä. Näiden lisääntymiseen voi vaikuttaa lentokoneista suihkutettavat kemikaalit, joilla yritetään hallita ilmastonmuutosta. Ne ovat sen verran vaarallisia, että säiliön hajoaminen tappaa koneen matkustajat. Viimeksi näin kävi ilmavoimien Hawkille.

      Vastaa kommenttiin

      • öiyvpöcyi8

        Hakeudu hoitoon.


    • Salakörmyilyä

      Käykää katsomassa Suomi24:n NATO-keskusteluissa Siellä on Hawk asiaa. Armeija on pannut oman miehensä, nimimerkin Olet hullu ja kokemus- sotkemaan keskusteluja ettei Hawk-asiat paljastu eikä kukaan lukisi juttuja.

      • Väärentämistä

        Mustat laatikot ei löydy kun puolustusvoimat väärentää datan.


      • sdhfjhdbsbdjsdf

        Mitä ihmeen salattavaa siinä on että kaksi vastaan yksi harjoituksessa koneet menivät yhteen ja tippuivat? Näin kävi vuonna 2001 kahdelle Hornetillekin... mikäs salaliittohullutus siinä silloin oli takana?


      • luyfoytd
        sdhfjhdbsbdjsdf kirjoitti:

        Mitä ihmeen salattavaa siinä on että kaksi vastaan yksi harjoituksessa koneet menivät yhteen ja tippuivat? Näin kävi vuonna 2001 kahdelle Hornetillekin... mikäs salaliittohullutus siinä silloin oli takana?

        Kakarat hakevat salaliittoa vaikka mistä. Nytkin heidän mukaansa alue myrkytti ja kolmaskin lentäjä oli vietävä sairaalaan.

        Todellisuudessa kolmas luutnantin lentämä Hawk jäi kiertelemään paikalle tekemään havaintoja ja opastamaan etsijöitä. Kohta paikalla oli kaksi helikopteria ja Karjalan lennoston Hornet avustamassa etsintöjä. Lentosotakoulun sivustoilta löytyi jatkuvasti päivittyvä sivu, jolla varmistetut, mutta vain varmistetut tiedot julkaistiin.

        "kun puolustusvoimat väärentää datan. "
        Miksi ihmeessä ilmavoimat väärentäisi datan, kun sitä eivät tutki muut kuin ilmavoimien omat asintuntijat?

        2 vs 1 tilanteessa peruskuvioon kuuluu torjujaparin lentoratojen risteytyminen ennen torjuntaa ja torjunnassa lähestyminen torjuttavaa vastakkaisilta puolilta. Törmäyksen mahdollisuus on molemmissa pisteissä, mikäli fataali virhe tapahtuu. Nyt jostain syystä tapahtui.


      • lugyjcytx

        Ei varmaan ole "pannut omaa miestä asialle". Voihan siellä joku skappari kirjoittaa, mutta ei kenenkään käskemänä. Hihhuleille ei ilmavoimissa juurikaan korvia lotkauteta. Heidän merkityksensä on 0.


      • SayNoToChemtrails
        luyfoytd kirjoitti:

        Kakarat hakevat salaliittoa vaikka mistä. Nytkin heidän mukaansa alue myrkytti ja kolmaskin lentäjä oli vietävä sairaalaan.

        Todellisuudessa kolmas luutnantin lentämä Hawk jäi kiertelemään paikalle tekemään havaintoja ja opastamaan etsijöitä. Kohta paikalla oli kaksi helikopteria ja Karjalan lennoston Hornet avustamassa etsintöjä. Lentosotakoulun sivustoilta löytyi jatkuvasti päivittyvä sivu, jolla varmistetut, mutta vain varmistetut tiedot julkaistiin.

        "kun puolustusvoimat väärentää datan. "
        Miksi ihmeessä ilmavoimat väärentäisi datan, kun sitä eivät tutki muut kuin ilmavoimien omat asintuntijat?

        2 vs 1 tilanteessa peruskuvioon kuuluu torjujaparin lentoratojen risteytyminen ennen torjuntaa ja torjunnassa lähestyminen torjuttavaa vastakkaisilta puolilta. Törmäyksen mahdollisuus on molemmissa pisteissä, mikäli fataali virhe tapahtuu. Nyt jostain syystä tapahtui.

        Kapiaisena et taida huomata tuossa mitään outoa? Ilmavoimat tiedotti, ilmavoimat tutkii, ilmavoimat tekee sitä sun tätä. Sun mielestä valkoiset juovat taivaalla on aivan normaali ilmiö, eikös? Kemikaalivanatietoiset ovat vähän toista mieltä ja ilmavoimat erityisesti osallistuu erilaisiin kokeiluihin uusilla aineilla.

        Parikymmentä vuotta sitten ei kerrottu, että silppua kylvetään taivaalle. Se oli sotilassalaisuus, mutta asiasta on kirjoitettu niin paljon, ettei se pysynyt salassa. Nyt on vähän uudemmat aineet käytössä.

        http://www.geoengineeringwatch.org/chemtrails-in-jet-fuel-government-document-supports-adding-aerosols-to-fuel/


      • skajdkasjd
        lugyjcytx kirjoitti:

        Ei varmaan ole "pannut omaa miestä asialle". Voihan siellä joku skappari kirjoittaa, mutta ei kenenkään käskemänä. Hihhuleille ei ilmavoimissa juurikaan korvia lotkauteta. Heidän merkityksensä on 0.

        Tässä valokuvassa näkyy hyvin miten Nato-lunta tehdään: http://narf-archive.com/pix/2cf7248b1aea4396bffb2d6751b20af608a3e41d.jpeg


      • öö...

      • qiojwqioejqw
        öö... kirjoitti:

        Turkkilainen lentäjä "Nato-lumettajana"..? :D

        Turkki kuuluu Natoon. Nato-lumi on ammattipiireissä käytetty termi kemikaalivanoille, eli tuttavallisemmin kemppareille.


      • yitdt6irut5se
        skajdkasjd kirjoitti:

        Tässä valokuvassa näkyy hyvin miten Nato-lunta tehdään: http://narf-archive.com/pix/2cf7248b1aea4396bffb2d6751b20af608a3e41d.jpeg

        Sivustosta varoitettiin.

        Teidän NATO lumianne on ollut taivaalla jo ennen kuin natoa on ollut edes olemassa. Jopa II maailmansodan pommittajat jättivät sopivissa olosuhteissa tiivistysvanoja. Ammattilaiset nauravat kahjoille jutuillenne.


      • sadsdaasd
        yitdt6irut5se kirjoitti:

        Sivustosta varoitettiin.

        Teidän NATO lumianne on ollut taivaalla jo ennen kuin natoa on ollut edes olemassa. Jopa II maailmansodan pommittajat jättivät sopivissa olosuhteissa tiivistysvanoja. Ammattilaiset nauravat kahjoille jutuillenne.

        Tässä ero tiivistysvanan ja kemikaalivanan välillä. Tiivistysvana haihtuu nopeasti, kemikaalivana jää taivaalle. Et ole vain huomannut tätä: http://www.youtube.com/watch?v=3kcTvqiMNl8


      • kirveesi meni kiveen
        sadsdaasd kirjoitti:

        Tässä ero tiivistysvanan ja kemikaalivanan välillä. Tiivistysvana haihtuu nopeasti, kemikaalivana jää taivaalle. Et ole vain huomannut tätä: http://www.youtube.com/watch?v=3kcTvqiMNl8

        Tuo ei todellakaan ole varsinainen ero. Tiivistysvanan pysyvyys tai haihtuminen johtuu kokonaan koneen korkeudella olevan ilman ominaisuuksista. Jos lämpö on riittävän alhaalla ja ilman suhteellinen kosteus sopiva tiivistynyt vesihöyry jäätyy pieniksi jääkiteiksi ja hyvissä olosuhteissa jopa lisää pilvimuodostusta. Tällainen vana voi pysyä taivaalla tuntikaupalla aivan samoin kuin yläilmakehän cirruspilvet.

        " Et ole vain huomannut tätä"

        Olen huomannut suunnilleen tuhat ja sata kertaa. En tiedä, mistä oppinne otatte, mutta tuo on täyttä fuulaa.
        Olen tosiaan katsellut vanoja -60 luvulta ja tehnyt täyden työuran ilmailun parissa. Olen nähnyt tiivistysvanoja enemmin kuin sinä ikinä ja tunnen osapuilleen niiden käyttäytymisen. Väitteesi tiivistysvanan nopeasta häipymisestä perustuu syvään tietämättömyyteen ilmakehän fysiikasta ja herkkäuskoisuuteen salaliittovideoiden suhteen.


      • sdjkasjdlasdjlka
        kirveesi meni kiveen kirjoitti:

        Tuo ei todellakaan ole varsinainen ero. Tiivistysvanan pysyvyys tai haihtuminen johtuu kokonaan koneen korkeudella olevan ilman ominaisuuksista. Jos lämpö on riittävän alhaalla ja ilman suhteellinen kosteus sopiva tiivistynyt vesihöyry jäätyy pieniksi jääkiteiksi ja hyvissä olosuhteissa jopa lisää pilvimuodostusta. Tällainen vana voi pysyä taivaalla tuntikaupalla aivan samoin kuin yläilmakehän cirruspilvet.

        " Et ole vain huomannut tätä"

        Olen huomannut suunnilleen tuhat ja sata kertaa. En tiedä, mistä oppinne otatte, mutta tuo on täyttä fuulaa.
        Olen tosiaan katsellut vanoja -60 luvulta ja tehnyt täyden työuran ilmailun parissa. Olen nähnyt tiivistysvanoja enemmin kuin sinä ikinä ja tunnen osapuilleen niiden käyttäytymisen. Väitteesi tiivistysvanan nopeasta häipymisestä perustuu syvään tietämättömyyteen ilmakehän fysiikasta ja herkkäuskoisuuteen salaliittovideoiden suhteen.

        Luepa tämä juttu, missä internetin kemikaalivana-asiantuntija, kiltamestari Henri Lentonen valistaa tietämättömiä siitä mistä on kysymys. Tämä on julkaistu Aamulehdessä: http://aamulehdenblogit.ning.com/profiles/blogs/kemikaalivanat-salaliittoteoriasta-faktoiksi


      • lähdekritiikki???
        sdjkasjdlasdjlka kirjoitti:

        Luepa tämä juttu, missä internetin kemikaalivana-asiantuntija, kiltamestari Henri Lentonen valistaa tietämättömiä siitä mistä on kysymys. Tämä on julkaistu Aamulehdessä: http://aamulehdenblogit.ning.com/profiles/blogs/kemikaalivanat-salaliittoteoriasta-faktoiksi

        Kemikaalivana-asiantuntija-Kiltamestarin tiedemieskaveri Arto Lauri on Suomen eturivin tieteentekijöitä ja siksi myös Kemikaalivana-asiantuntija-Kiltamestarin juttu on vankalla asiapohjalla.

        Vai olisiko tuossa lähtöoletuksessa kuitenkin jotain kritisoitavaa.

        Googlaus "Arto Lauri skitsofrenia" tuotti 5330 tulosta.

        Tässä yksi: ""Kyseessä on oikealta nimeltään Arto Lauri, joka sai skitsofreniansa takia potkut ydinvoimalan sähköasentajan hommistaan. Sairauden oireina ilmenee kaikkien epäedullisten tapahtumien yhdistäminen ydinvoimaan (metsätuhot, mehiläiskadot, kalatuhot, kampamaneetit, jalkasilsa ym.) sekä megalomania joka ilmenee siinä että hän on ainoa ihminen maailmassa joka ymmärtää "ydinsalatieteitä" ja jota Supo sen takia vainoaa. "


      • Uus-foliohattu
        kirveesi meni kiveen kirjoitti:

        Tuo ei todellakaan ole varsinainen ero. Tiivistysvanan pysyvyys tai haihtuminen johtuu kokonaan koneen korkeudella olevan ilman ominaisuuksista. Jos lämpö on riittävän alhaalla ja ilman suhteellinen kosteus sopiva tiivistynyt vesihöyry jäätyy pieniksi jääkiteiksi ja hyvissä olosuhteissa jopa lisää pilvimuodostusta. Tällainen vana voi pysyä taivaalla tuntikaupalla aivan samoin kuin yläilmakehän cirruspilvet.

        " Et ole vain huomannut tätä"

        Olen huomannut suunnilleen tuhat ja sata kertaa. En tiedä, mistä oppinne otatte, mutta tuo on täyttä fuulaa.
        Olen tosiaan katsellut vanoja -60 luvulta ja tehnyt täyden työuran ilmailun parissa. Olen nähnyt tiivistysvanoja enemmin kuin sinä ikinä ja tunnen osapuilleen niiden käyttäytymisen. Väitteesi tiivistysvanan nopeasta häipymisestä perustuu syvään tietämättömyyteen ilmakehän fysiikasta ja herkkäuskoisuuteen salaliittovideoiden suhteen.

        Mikä se lämpötila pitää olla, että vana jää ?

        Miksi tuolla videolla korkeammalla lentäneen koneen vanat eivät jää leijumaan?

        Nimittäin tuossa videossa ei kuvaushetkellä ole kyllä ainakaan ollut pakkasta, ja jos jossain oli kylmempää, se oli tuolla ylempänä.

        Kyllä tässä jotain mätää on. Olen aiemmin uskonut selityksiä, mutta ne eivät näykään pitävän paikkaansa.


      • meteorologiaa
        Uus-foliohattu kirjoitti:

        Mikä se lämpötila pitää olla, että vana jää ?

        Miksi tuolla videolla korkeammalla lentäneen koneen vanat eivät jää leijumaan?

        Nimittäin tuossa videossa ei kuvaushetkellä ole kyllä ainakaan ollut pakkasta, ja jos jossain oli kylmempää, se oli tuolla ylempänä.

        Kyllä tässä jotain mätää on. Olen aiemmin uskonut selityksiä, mutta ne eivät näykään pitävän paikkaansa.

        Ilman kosteus ja lämpötila ovat tärkeimmat tekijät. Yksi tekijä on tuuli, joka hajoittaa vanat. Kun cirruspilveä alkaa muodostumaan, ovat myös vanat pitkäikäisiä, sillä lähinnä pilveähän nekin ovat. Pilvetkin muodostuvat eri korkeuksissa ja esimerkiksi inversiokerrokset saattavat erottaa hyvinkin erilaisia ilmamassoja toisistaan.
        Ilman lämpötilalla tai kosteudella lähellä maan pintaa ei ole mitään vaikutusta asiaan.


      • Uus-foliohattu
        meteorologiaa kirjoitti:

        Ilman kosteus ja lämpötila ovat tärkeimmat tekijät. Yksi tekijä on tuuli, joka hajoittaa vanat. Kun cirruspilveä alkaa muodostumaan, ovat myös vanat pitkäikäisiä, sillä lähinnä pilveähän nekin ovat. Pilvetkin muodostuvat eri korkeuksissa ja esimerkiksi inversiokerrokset saattavat erottaa hyvinkin erilaisia ilmamassoja toisistaan.
        Ilman lämpötilalla tai kosteudella lähellä maan pintaa ei ole mitään vaikutusta asiaan.

        Eli, jotta vana jäisi leijumaan;
        1.) Mikä se lämpötila sitten pitää olla?
        2.) Entä ilman kosteus?


      • jhjkhjkhjkjkh
        Uus-foliohattu kirjoitti:

        Eli, jotta vana jäisi leijumaan;
        1.) Mikä se lämpötila sitten pitää olla?
        2.) Entä ilman kosteus?

        Yksiselitteistä vastausta ei ole. Kyllästymisosapaine riippu sekä lämpötilasta, että kosteudesta. Moottorin läpi tuleva lämmin ja kosteutta sisältävä ilma jättää kylmässä aina vanan, joka on käytännössä suurelta osin vesihöyryä ( tai jos tarkkoja ollaan, niin nesteaerosolia) eli pilveä. Jos ympäröivän ilman kosteus on riittävä, ilmaseoksen vesimäärä riittää nostamaan suhteellisen kosteuden 100 %:iin suurelta alueelta, ennen kuin vesihöyry haihtuu ja kuivuu. Jos nyt on selvästi pakkasta, jäätyvät vesikiteet ja sen jälkeen ne pysyvät jopa useita tunteja. Toinen asia on vielä se, että ilman ollessa riittävän kostea vanan tiivistymiskeskuksien ympärille alkaa muodostua myös luonnonpilveä. Saksassa on tutkittu, että Keski Euroopan lentoliikenne saattaa lisätä luonnollista pilvien muodostumista n. 4 %.

        Tässä vanhempia tiivistysvanoaja II maailmansodan ajoilta, jos linkki toimii.

        http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/96/340bs-97bg-b-17s.jpg/250px-340bs-97bg-b-17s.jpg


      • Pois tuollaiset!

      • lhclgh
        Pois tuollaiset! kirjoitti:

        Kemikaalilentoja on myös todistetusti pysäytetty: http://riikkasoyring.puheenvuoro.uusisuomi.fi/48081-kemikaalilentoja-pysaytetty

        Jospa luotettavan lä'hteen löysit. Söyringin jutut ovat tunnetsti huuhaata. Tuossakaan ei esitetä minkäänlaisia todisteita, vai huhuja.

        "USAn raivokkaat vaatimukset Intialle ja Nigerialle koneiden palauttamisesta saivat aikaan sen että Intia vapautti koneen miehistöineen."

        Jos tällaista olisi tapahtunut, se olisi varmasti ollut mediassa.


    • Täyttä hämppää

      "Arto Lauri, suomalainen tiedemies ja entinen ydinvoimalan työntekijä..."

      Tuohon asti viitsin lukea. Kerrohan, oliko juttu tarkoitettu satiiriksi?

      Arto Lauri on sähköasentaja, joka sai olkiluodosta kenkää . Kaveri on jo kaukana parodiahorisontin tuolla puolen ja kuitenkin tuon jutun mukaan ihan tiedemies. Kaverin jutut ovat täysin naurettavia.
      Menehän katsomaan, mitä hemooa kirjoittaa Iltalehden tiede-keskustelupalstalla. Nimimerkki on Mailis Nuutinen, ettei SUPO tai CIA, jotka häntä vainoavat, äkkäisi poistaa kirjoituksia.

      Jos sinä haet "tietosi" tuollaisista lähteistä, niin terve menoa järjellinen ajattelu ja realimaailma. Kaikkia kahjoja sitä löytyykin.

      • alskdfjsalkdjaskdj

        Tieto viestistäsi on välitetty Arto Laurille. Odota poliisia ja kunnianloukkaustuomiota. Hän sentään on tehnyt eturivin ydinsalaliittopaljastuksia, joissa kertoo millaista sikailua ydinherrat tekevät. Kaikesta mitä ydinvoiman yhteydessä ei puhuta julkisuudessa, vaan Supo pyrkii kaikin keinoin ja rahoin salaamaan esimerkiksi sen, että ydinvoimalan tiivisteet eivät kestä radioaktiivisuutta ellei niitä tehdä valaanrasvasta. Tämän takia Suomen valtio äänesti Islannin valaanpyynnin puolesta.

        Yleisradion Silminnäkijä-ohjelma on käyttänyt Arto Lauria asiantuntijana Olkiluodon alueen geologian ja ydinvoimalaan liittyvissä kysymyksissä. Katso alta Silminnäkijä-dokumentti Olkiluodosta Ikuisuuteen. Juha Granath sentään on äärimmäisen kunnioitettu toimittaja kuin joku valehteleva armeijan kapiainen, joka yrittää väittää ettei kemikaalivanoja ole ja että niistä tietävillä olisi päässä vikaa. Näin se Supo käskee asioista kertomaan.

        http://www.youtube.com/watch?v=--RCjAKVutA


      • Odotan innolla
        alskdfjsalkdjaskdj kirjoitti:

        Tieto viestistäsi on välitetty Arto Laurille. Odota poliisia ja kunnianloukkaustuomiota. Hän sentään on tehnyt eturivin ydinsalaliittopaljastuksia, joissa kertoo millaista sikailua ydinherrat tekevät. Kaikesta mitä ydinvoiman yhteydessä ei puhuta julkisuudessa, vaan Supo pyrkii kaikin keinoin ja rahoin salaamaan esimerkiksi sen, että ydinvoimalan tiivisteet eivät kestä radioaktiivisuutta ellei niitä tehdä valaanrasvasta. Tämän takia Suomen valtio äänesti Islannin valaanpyynnin puolesta.

        Yleisradion Silminnäkijä-ohjelma on käyttänyt Arto Lauria asiantuntijana Olkiluodon alueen geologian ja ydinvoimalaan liittyvissä kysymyksissä. Katso alta Silminnäkijä-dokumentti Olkiluodosta Ikuisuuteen. Juha Granath sentään on äärimmäisen kunnioitettu toimittaja kuin joku valehteleva armeijan kapiainen, joka yrittää väittää ettei kemikaalivanoja ole ja että niistä tietävillä olisi päässä vikaa. Näin se Supo käskee asioista kertomaan.

        http://www.youtube.com/watch?v=--RCjAKVutA

        Se oli suora lainaus netistä, josta niitä löytyy tuhansia. Arto ei tietääkseni ole itsekään kieltänyt sairastumistaan.
        Arto Lauri on sähköasentaja eikä omaa minkäänlaista asiantuntemusta ydinfysiikasta.


      • ss2s4
        Odotan innolla kirjoitti:

        Se oli suora lainaus netistä, josta niitä löytyy tuhansia. Arto ei tietääkseni ole itsekään kieltänyt sairastumistaan.
        Arto Lauri on sähköasentaja eikä omaa minkäänlaista asiantuntemusta ydinfysiikasta.

        Hullut näkee tarkemmin


      • sakdjfaskjdkasjd
        ss2s4 kirjoitti:

        Hullut näkee tarkemmin

        Arto Lauri on kertonut leijuvista metalleista reaktoreissa, joka johtuu siitä, ettei kansalle kerrota aivan kaikkia riskejä, mitä ydinvoimala pitää sisällään.

        Esimerkiksi tässä hänet on todettu ydinenergian asiantuntijaksi: http://www.etvk.fi/?p=257

        Tässä taas toimittaja on käyttäjänyt artikkelia tukemaan asiantuntijana laskutehtävissä Arto Lauria: http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=1276

        Kannattaa seurata Arton Youtube-kanavaa. Täällä hän paljastaa millaisia salaisuuksia kätkee esimerkiksi Eurajoella oleva Vuojoen kartano. Tällaisista asioista ei tavalliselle kansalle kerrota mitään: http://www.youtube.com/watch?v=GXVCMQySPTk


      • kyhcfgfxt
        sakdjfaskjdkasjd kirjoitti:

        Arto Lauri on kertonut leijuvista metalleista reaktoreissa, joka johtuu siitä, ettei kansalle kerrota aivan kaikkia riskejä, mitä ydinvoimala pitää sisällään.

        Esimerkiksi tässä hänet on todettu ydinenergian asiantuntijaksi: http://www.etvk.fi/?p=257

        Tässä taas toimittaja on käyttäjänyt artikkelia tukemaan asiantuntijana laskutehtävissä Arto Lauria: http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=1276

        Kannattaa seurata Arton Youtube-kanavaa. Täällä hän paljastaa millaisia salaisuuksia kätkee esimerkiksi Eurajoella oleva Vuojoen kartano. Tällaisista asioista ei tavalliselle kansalle kerrota mitään: http://www.youtube.com/watch?v=GXVCMQySPTk

        Jos joku ottaa Arto Laurin jutut tosissaan, niin peli on pelattu. Kaveri on ulkona kuin lintulauta. Jutut saattavat hämätä ihmisiä, joilla ei ole mitään ko alan asiantuntemusta, mutta Arto on vain sähköasentaja, jolla on megalomaaninen mielikuvitus. Olen käynyt hänen kanssaan tekniikasta pari keskustelua ja hän ei todellakaan tiedä yhtään mitään asioista,ainakaan joistain asioista, joista hän vouhkaa. Miksi uskoisi muutakaan?


    • ss2s4
      • täyttä hömppää

        Tutkimukset? Hömppää tuo on.


    • laura4

      Viesti @ Laura

      08.01.2014 @ 10:14

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014010817905079_uu.shtml

      Ympäristö on niin myrkyllinen edelleen, ettei kaikkia konen osia ole saatu maastosta. Mustissa laatikoissa on lähetin, joten Ilmavoimat tietävät missä ne ovat, vaan eivät uskalla kaivautua suolle.

      Eivät siis uskalla mennä myrkkyjen ääreen. Kyläläiset ovat keräilleet osia ja tuoneet niitä kotiinsa. Yksikin osa on syöpynyt todella pahoin 1,5 kk:ssa. Monessa turmassa aiemmin on kaikki osat kerätty talteen pienintä mutteria myöten.

      Antavat kyläläisten kuolla lähikuukausina ja vuosina. Ilmeisesti eivät välitä, ettei totuus paljastuisi mitä siellä testattiin.

      Kolmas lentäjä oli kuvaamassa levitystä ja ottamassa ilmanäytteitä.

      • HömppäLaura

        Täyttä fuulaa taas kerran.
        Alueella suoritettiin etsintöjä useita päiviä sekä kantahenkilökunnan, että varusmiesten toimesta. Miksi he eivät pelänneet myrkytystä?
        Jos mustan laatikon hätälähetin (mikäli se Hawkissa edes on "mustassa laatikossa") vaurioituu törmäyksessä, niin mistä kohtaa lähdet suota kaivamaan, kun koneen osia on monen hehtaarin alalla ympäri suota.
        Jops kyläläiset vievät osia kotiinsa, he syyllistyvät rikokseen. Huomasit kai, että syöpyneen osan kuva oli ilmavoimien kuvamateriaalia. Sitäkään ilmavoimat eivät salailleet, vaikka olisivat pystyneet.

        Siellä mitään testattu. Taisteluharjoitus 2 vs 1 kuuluu lentokoulutuksen rutiineihin.

        Miksi ihmeessä kukaan viitsii kertoilla tuollaisia satuja? Varsinkin kun kyseessä on vakava ihmishengen vaatinut tapaturma. Sinun Laura raukka täytynee olla henkisesti sairas ihminen.


      • äouuhvoy
        HömppäLaura kirjoitti:

        Täyttä fuulaa taas kerran.
        Alueella suoritettiin etsintöjä useita päiviä sekä kantahenkilökunnan, että varusmiesten toimesta. Miksi he eivät pelänneet myrkytystä?
        Jos mustan laatikon hätälähetin (mikäli se Hawkissa edes on "mustassa laatikossa") vaurioituu törmäyksessä, niin mistä kohtaa lähdet suota kaivamaan, kun koneen osia on monen hehtaarin alalla ympäri suota.
        Jops kyläläiset vievät osia kotiinsa, he syyllistyvät rikokseen. Huomasit kai, että syöpyneen osan kuva oli ilmavoimien kuvamateriaalia. Sitäkään ilmavoimat eivät salailleet, vaikka olisivat pystyneet.

        Siellä mitään testattu. Taisteluharjoitus 2 vs 1 kuuluu lentokoulutuksen rutiineihin.

        Miksi ihmeessä kukaan viitsii kertoilla tuollaisia satuja? Varsinkin kun kyseessä on vakava ihmishengen vaatinut tapaturma. Sinun Laura raukka täytynee olla henkisesti sairas ihminen.

        Hoidon tarpeesa tuollaiset ovat. Elävät omissa mielikuvitusmaailmoissaan kuvitellen salaliittoja joka puolella. Viittaa paranoidiseen skitsofreniaan.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe