Surkeita!

flöjlöasdlösdl

Ei suju tämän illan idolskandidaateilta suomipopin tulkinta, ei. Mä en tiedä mitä tuomarit tuolla horisee, mutta jos näiltä kahdelta ekaesiintyjältä tulisi levy suomeksi, niin en ostaisi. Yök.

6

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi helvetti

Taitaa ainakin tuon Alman kohdalla olla sama ilmiö kuin Tanssii tähtien kanssa-ohjelmassa "raksun" kohdalla, että tuomarit ylistää vaikka olisi kuinka surkea. Nytkään tuo Karjalais-tulkinta ei kuulostanut yhtikäs miltään. Ei sillä että alkuperäinenkään kuulostaisi, mutta silti…..

• Samaa mieltä

Nimenomaan. Alma on tietynlaisten biisien esittäjänä hyvä. Mutta ihan turhaan kehuivat tuomarit, huono veto. Karjalaisen kappaleiden esittäminen on vaikeaa. Mutta Alma oli noista huonoin.

• shhsf

Näin on....

Eikä minusta Alma ole muutenkaan Idols voittaja ainesta.

• pkhtfjfhfg

Kyllä pitäisi olla tuo tuomaristo suurempi ja koostua ihan oikeista musiikin ammattilaisista, jotka valitsee jatkoon pääsijät ja lopulta voittajan.

Nyt ison osan äänistä antaa yleisö, joista suurin osa tulee kavereista, tutuista, sukulaisista ym. henkilöistä, jotka ei tiedä iitse musiikista juurikaan mitään.

Naurettavaa pelleilyä koko äänestys.

• tikkunainen

Mitä musiikista pitää tietää? Jokainen ihminen kuuntelee musiikkia, ja jos se kuullostaa hyvältä omaan korvaan, niin silloin se on sen mielestä hyvä. Sen perusteella ihminen ostaa sen levynkin.

• Juha

Paras näistä eilen nähduistä oli Nomi. Hän lauloi todella hyvin, oli tyylikkäästi pukeutunut ja ihan nätti nuori nainen. Voittaja-ainesta minusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1114
    2. 75
      1101
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1004
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      958
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      590
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      547
    Aihe