Alma on ihanin

alma tai mitra

Alman esitystä ja veikeyttä odottaa joka kerta innokkaimmin. Oli taas mahtava esitys. Pakko kyllä myöntää, että suomi-poppi tai rokki on aika huonoa idols-kamaa esitellä omia taitoja. Kun muistaa v. 2008 eppu normaali -päivän, oli se katastrofi. Vielä jollain ihme banjolla soitettuna. Nää suomi-popit on niin flegamaattisia ja masentavia.

Vielä puuttuu että tulis juice leskinen-ilta. Tää j. karjalainenkin oli jo tarpeeksi kamala. J. karjalaisen biisejä ei voi laulaa kuin hän itse. Paras oli kuitenkin Alma, hänessä oli eloa ja yritti puhaltaa henkeä.

Toivon Alman tai Mitran voittavan. Eri tyylisiä, ihania persoonia ja hyviä laulajia molemmat. Molemmat erottuu ja muistetaan.

9

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • agdg

      Alma on vaan tyhjän hösääjä.

      Ei ikinä tule voittamaan Idolsia.

      • Alma on ihana

        Et voi sitä niin varmasti tietää. Mahdollisuudet on 1:6. Itse kyllä luulen että Mitra ja Alma on taistelemassa voitosta. Molemmat tulevat menestymään. Muut on aika mitäänsanomattomia. Jos Alma olis tyhjänhöösääjä, tuskin olis päässyt tähän asti höösäämisellä. Hänellä on eniten fb-tykkääjiä. Hän on veikeä ja hauska ja hänestä tulee hyvälle tuulelle.


    • tikkunainen

      Almalla on hyvä ääni, mutta eilinen esitys oli karmea. Koin myötähäpeää.

    • pois vaan

      Joo, ihan surkea oli.

      Lisäksi kiroili lavalla ja jatkuvasti oli tennarit liikkeessä, myös silloin kun odotti valintaa kuinka käy.

      Myönsi jännittävänsä esiintymistä ja omaavansa ärrä vian.

      Vai sellaisesta vielä kisan voittaja? Hah.

      Toivottavasti tippuu ja pian....

    • Kassi-Alma

      Alma on ällöin. Ylimielinen possu.

      • tikkunainen

        Jos nyt jätettäisiin tuo ulkonäkömollaus pois. Tää on laulukisa.


    • nooss

      Vai että veikeä ja hauska ja saa hyvälle tuulelle? Ei todellakaan, moinen kohellus vaan ällöttää. Jouti pois.

      Veikeyttä nähnytkään tuo sekoboltsi.

    • agdg

      Mitäs minä aiemmin kirjoitinkaan?

      "Alma on vaan tyhjän hösääjä.

      Ei ikinä tule voittamaan Idolsia"

    • kuunnelkaa

      Alma veti nuotin vierestä Rasmusta, oikein pahaa teki!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe